Kind eruit douwen on-stage, goed voor de publiciteit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:05 schreef JRRY het volgende:
waarom zou ze dan aan een tour beginnen, domme tuthola
ja zoek maar op google op beyonce allemaal nieuwsberichten en op twitter trending topic.quote:
daar wil ik bij zijnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kind eruit douwen on-stage, goed voor de publiciteit.
Nou ja, als ze graag een kind wilt kan ik haar geen ongelijk gevenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja zoek maar op google op beyonce allemaal nieuwsberichten en op twitter trending topic.
best wel dom van haar want ze zit middenin een tour en ze moet ook nog album uitbrengen
ja maar eerst had ze haar tour+album moeten afmaken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, als ze graag een kind wilt kan ik haar geen ongelijk geven
Is dat nieuwe album een beetje te doen dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja maar eerst had ze haar tour+album moeten afmaken.
Zo makkelijk is het plannen van een baby misschien nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja maar eerst had ze haar tour+album moeten afmaken.
die is er nog niet er zijn alleen nog maar snippers van bow down/ibeenon en grown woman (pepsi reclame) en standing on the sun (H&M-reclame)quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is dat nieuwe album een beetje te doen dan?
Hmmmz, lastigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:10 schreef badschaap het volgende:
[..]
haha als ik aids in me ogen wil dan wel jah
Die film?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |