Tja, iedere keer die vrouwen aan hun haren naar een grot slepen, gaat op een gegeven moment ook vervelen... dan is een blokhut een mooie afwisseling voor een oer-man als Verbeek..quote:
Godverdomme, geen Bossie meer dit seizoen?quote:
Uh, oke.quote:
Gert-Jan legt alleen de hand aan zichzelf hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja, iedere keer die vrouwen aan hun haren naar een grot slepen, gaat op een gegeven moment ook vervelen... dan is een blokhut een mooie afwisseling voor een oer-man als Verbeek..
Ik ga met jasjes gooien hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:02 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Godverdomme, geen Bossie meer dit seizoen?
Precies. Een eigenwijze pikkentrekker.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gert-Jan legt alleen de hand aan zichzelf hoor.
En mensen met een mening heb je niet zoveel. Presentatoren genoeg.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Verbeek is wel een goede gast. Heeft in elk geval een mening
Ik dacht Boskamp op 27 meiquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:02 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Godverdomme, geen Bossie meer dit seizoen?
Dit dusquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Verbeek is wel een goede gast. Heeft in elk geval een mening
Ik dacht het ook.quote:
En hij kan Wilfred goed op zijn plaats zettenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:04 schreef AFCNiels het volgende:
Prima gast die Verbeek, mensen met een mening vind je niet zoveel.
Ja kloptquote:
Gert en Jan waren dan ook niet in hun zondagse pak.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dusNiet iemand die 2 uur naar Hilversum rijdt, vervolgens helemaal niks zegt en weer 2 uur naar huis rijdt.
Ik hoop dat ze nog een keer terugkomen om het over Heerenveen te hebben, dat kan vuurwerk opleveren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gert en Jan waren dan ook niet in hun zondagse pak.
presentatoren zijn er meer dan genoegquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:04 schreef AFCNiels het volgende:
Prima gast die Verbeek, mensen met een mening vind je niet zoveel.
Nog Nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
`
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)482-c6e895c650dc.mp4
Werkt niet.
6/10. Uiteraard een voldoende, maar je hoeft geen spijt te hebben als je over tig jaar bij de hemelpoort staat en deze aflevering nooit teruggekeken hebt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:11 schreef OverRated het volgende:
Is Sierd nog voorbij gekomen met z'n koeienwedstrijd?
En welk cijfer geven jullie de uitzending? Het terugkijken waard?
Kijk aan. Kort maar krachtig. Ik wacht op de Dailymotion met de beste momenten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:29 schreef Symer het volgende:
[..]
6/10. Uiteraard een voldoende, maar je hoeft geen spijt te hebben als je over tig jaar bij de hemelpoort staat en deze aflevering nooit teruggekeken hebt.
Dat filmpjequote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:31 schreef Zipportal het volgende:
Dan maar maandag met Wim Kieft over Sierd "Beemster" de Vos praten.
En ik had de redactie nog wel getipt verdorie!!111!!1quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:31 schreef Zipportal het volgende:
Dan maar maandag met Wim Kieft over Sierd "Beemster" de Vos praten.
Goddank.quote:
Die .mp4 die ik heb gepost is de goede link, alleen staat het er nog niet. Nog even wachten dus.quote:
Luie flikkers op de redactie. Dat zie je wel aan de intro filmpjes. Net zo mat als Danny Vera zijn Josti band.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:34 schreef OverRated het volgende:
[..]
En ik had de redactie nog wel getipt verdorie!!111!!1
Doen ze toch geen flikker meequote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:34 schreef OverRated het volgende:
[..]
En ik had de redactie nog wel getipt verdorie!!111!!1
Alvast bedanktquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
`
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)482-c6e895c650dc.mp4
Werkt niet.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:55 schreef Arn0 het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)4f6-c6e895c650dc.mp4
Erg matige uitzending inderdaad. Nou was Gertjan nog wel een gast met een eigen mening, maar Genee moest vooral in het eerste deel toch wel weer een beetje zuigend doen... begint ook echt te irriteren. Je mag best kritisch zijn, maar je proeft bij Genee in de vraagstelling vaak al een zekere partijdigheid. En dat hij dat richting Hansie of Derksen doet is bekend, maar denk dat je dit soort gasten niet zo'n behandeling moet geven, anders schuift er niemand meer aan.quote:
Echt waar? Verbeek is toch niet echt iemand van de dijenkletsende anekdotes.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:38 schreef Pascalus het volgende:
Ik moet het showtje nog terugkijken maar heb nu opeens geen zin meer.Ik verwachtte een topshow met de vermakelijke hork.
linkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:29 schreef OverRated het volgende:
Is er ook een linkje met de beste fragmenten van de uitzending? Geen zin om een matige show helemaal terug te kijken.
Ga toch zelf kijken en zelf oordelen! Martin van Geel heeft Guidetti toch ook niet vanaf een DVD'tje gescout?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:38 schreef Pascalus het volgende:
Ik moet het showtje nog terugkijken maar heb nu opeens geen zin meer.Ik verwachtte een topshow met de vermakelijke hork.
Nou ja, ik dacht: We krijgen de Gillette Bokaal-uitreiking, Wilfried die Verbeek op gaat stoken over het seizoen van AZ, Verbeek die met een zuur gezicht gaat vertellen dat AZ veel te laag geëindigd is en Derksen die het gaat bagatelliseren omdat hij vriendjes is met de vermakelijke hork terwijl Gijp op de achtergrond meelacht. Topshow ~ 9/10. Maar blijkbaar zit ik verkeerd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:39 schreef Symer het volgende:
[..]
Echt waar? Verbeek is toch niet echt iemand van de dijenkletsende anekdotes.
Ik vond het een prima show hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht: We krijgen de Gillette Bokaal-uitreiking, Wilfried die Verbeek op gaat stoken over het seizoen van AZ, Verbeek die met een zuur gezicht gaat vertellen dat AZ veel te laag geëindigd is en Derksen die het gaat bagatelliseren omdat hij vriendjes is met de vermakelijke hork terwijl Gijp op de achtergrond meelacht. Topshow ~ 9/10. Maar blijkbaar zit ik verkeerd.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zet in op plek 7 of 8, niets meer, niets minder.
Ik was meer verontrust geweest als je het goed had gehad. Dan had je voortaan met leren broek en V-hals tot je navel door het leven gemoeten. En dat is niet verstandig als je in de voetballerij zit.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nederland 9e, dus ik heb er geen kijk op.
[..]
En dan met net zoveel sjaaltjes als René van der Gijp tijdens zijn ontmoeting met Pellè.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:58 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik was meer verontrust geweest als je het goed had gehad. Dan had je voortaan met leren broek en V-hals tot je navel door het leven gemoeten. En dat is niet verstandig als je in de voetballerij zit.
Coolquote:Op maandag 20 mei 2013 10:24 schreef De-Hamster het volgende:
Vanavond gaan we naar VI voor de kantineheld, ben benieuwd.
Zeg maar tegen de productieleider dat Escha wat vaker drinken aan tafel moet komen brengen.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:29 schreef De-Hamster het volgende:
Dus jongens zeg het maar iemand nog verzoekvragen aan de heren?
Eschaquote:Op maandag 20 mei 2013 12:51 schreef Symer het volgende:
[..]
Zeg maar tegen de productieleider dat Escha wat vaker drinken aan tafel moet komen brengen.
Ja, maar nog niet uitgezonden.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:41 schreef nostra het volgende:
Is Rene nou eigenlijk al langs geweest bij Pelle?
vandaag volgens Feyenoord.nlquote:Op maandag 20 mei 2013 16:41 schreef nostra het volgende:
Is Rene nou eigenlijk al langs geweest bij Pelle?
Gek dat wij dat dan wel allemaal wisten.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, ik wist niet dat Hans nog een nummer had naast Hep ie luis
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |