Dit dusquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Verbeek is wel een goede gast. Heeft in elk geval een mening
Ik dacht het ook.quote:
En hij kan Wilfred goed op zijn plaats zettenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:04 schreef AFCNiels het volgende:
Prima gast die Verbeek, mensen met een mening vind je niet zoveel.
Ja kloptquote:
Gert en Jan waren dan ook niet in hun zondagse pak.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dusNiet iemand die 2 uur naar Hilversum rijdt, vervolgens helemaal niks zegt en weer 2 uur naar huis rijdt.
Ik hoop dat ze nog een keer terugkomen om het over Heerenveen te hebben, dat kan vuurwerk opleveren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gert en Jan waren dan ook niet in hun zondagse pak.
presentatoren zijn er meer dan genoegquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:04 schreef AFCNiels het volgende:
Prima gast die Verbeek, mensen met een mening vind je niet zoveel.
Nog Nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
`
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)482-c6e895c650dc.mp4
Werkt niet.
6/10. Uiteraard een voldoende, maar je hoeft geen spijt te hebben als je over tig jaar bij de hemelpoort staat en deze aflevering nooit teruggekeken hebt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:11 schreef OverRated het volgende:
Is Sierd nog voorbij gekomen met z'n koeienwedstrijd?
En welk cijfer geven jullie de uitzending? Het terugkijken waard?
Kijk aan. Kort maar krachtig. Ik wacht op de Dailymotion met de beste momenten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:29 schreef Symer het volgende:
[..]
6/10. Uiteraard een voldoende, maar je hoeft geen spijt te hebben als je over tig jaar bij de hemelpoort staat en deze aflevering nooit teruggekeken hebt.
Dat filmpjequote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:31 schreef Zipportal het volgende:
Dan maar maandag met Wim Kieft over Sierd "Beemster" de Vos praten.
En ik had de redactie nog wel getipt verdorie!!111!!1quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:31 schreef Zipportal het volgende:
Dan maar maandag met Wim Kieft over Sierd "Beemster" de Vos praten.
Goddank.quote:
Die .mp4 die ik heb gepost is de goede link, alleen staat het er nog niet. Nog even wachten dus.quote:
Luie flikkers op de redactie. Dat zie je wel aan de intro filmpjes. Net zo mat als Danny Vera zijn Josti band.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:34 schreef OverRated het volgende:
[..]
En ik had de redactie nog wel getipt verdorie!!111!!1
Doen ze toch geen flikker meequote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:34 schreef OverRated het volgende:
[..]
En ik had de redactie nog wel getipt verdorie!!111!!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |