quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zet in op plek 7 of 8, niets meer, niets minder.
Ik was meer verontrust geweest als je het goed had gehad. Dan had je voortaan met leren broek en V-hals tot je navel door het leven gemoeten. En dat is niet verstandig als je in de voetballerij zit.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nederland 9e, dus ik heb er geen kijk op.
[..]
En dan met net zoveel sjaaltjes als René van der Gijp tijdens zijn ontmoeting met Pellè.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:58 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik was meer verontrust geweest als je het goed had gehad. Dan had je voortaan met leren broek en V-hals tot je navel door het leven gemoeten. En dat is niet verstandig als je in de voetballerij zit.
Coolquote:Op maandag 20 mei 2013 10:24 schreef De-Hamster het volgende:
Vanavond gaan we naar VI voor de kantineheld, ben benieuwd.
Zeg maar tegen de productieleider dat Escha wat vaker drinken aan tafel moet komen brengen.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:29 schreef De-Hamster het volgende:
Dus jongens zeg het maar iemand nog verzoekvragen aan de heren?
Eschaquote:Op maandag 20 mei 2013 12:51 schreef Symer het volgende:
[..]
Zeg maar tegen de productieleider dat Escha wat vaker drinken aan tafel moet komen brengen.
Ja, maar nog niet uitgezonden.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:41 schreef nostra het volgende:
Is Rene nou eigenlijk al langs geweest bij Pelle?
vandaag volgens Feyenoord.nlquote:Op maandag 20 mei 2013 16:41 schreef nostra het volgende:
Is Rene nou eigenlijk al langs geweest bij Pelle?
Gek dat wij dat dan wel allemaal wisten.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, ik wist niet dat Hans nog een nummer had naast Hep ie luis
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |