Nou dan krijg je toch de perfecte generalequote:
Die kaarten voor de finale generale worden gewoon verkocht.quote:
Als de kaarten voor de echte finale te duur zijn, is dit toch een toffe optie. Ik zou er ook zijn.quote:
Ah oke.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die kaarten voor de finale generale worden gewoon verkocht.
Zijn ze daar niet aanwezig danquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:02 schreef JJdJ1984 het volgende:
onze vakjury bestaande uit John Ewbank en Ron Boszhard kijkt hier nu ook naar
(namen natuurlijk geheel fictief, volgens mij is dit de stream die ze daarvoor gebruiken)
Nee vakjury is daar niet aanwezig nee.quote:
Men gebruikt gewoon een satelliet verbinding hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:02 schreef JJdJ1984 het volgende:
onze vakjury bestaande uit John Ewbank en Ron Boszhard kijkt hier nu ook naar
(namen natuurlijk geheel fictief, volgens mij is dit de stream die ze daarvoor gebruiken)
Ja? Apart dan dat ze dit elk jaar open gooienquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Men gebruikt gewoon een satelliet verbinding hoor.
Deze stream is toch te slecht van kwaliteit om hier je oordeel over te geven.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:05 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ja? Apart dan dat ze dit elk jaar open gooien
Ja dat is zoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Deze stream is toch te slecht van kwaliteit om hier je oordeel over te geven.
jup met de 2 heren van ABBA.quote:
Je roept maar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:10 schreef Greys het volgende:
Is het officieel gewoon open dus hole?
Kan ik het op Facebook ook roepen of verraad ik de boel dan omdat ik o.a. Sietse Bakker daar ook op heb?
Moi!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:13 schreef Fascination het volgende:
Stel dat wij het volgend jaar moeten organiseren, welke celeb kan er dan goed Frans?
Ivo Niehe.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:13 schreef Fascination het volgende:
Stel dat wij het volgend jaar moeten organiseren, welke celeb kan er dan goed Frans?
Chazia Mouraliquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:13 schreef Fascination het volgende:
We huren een Pfaff in.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:13 schreef Fascination het volgende:
quote:
Frans Bauerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:13 schreef Fascination het volgende:
Is wel mooi bij de uitslagquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:14 schreef Fascination het volgende:
[..]! Ik vind haar wel tof, maar wel hysterisch.
julius jaspersquote:
Inderdaad, een van m'n favorieten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:17 schreef Pluto1975 het volgende:
Wow, frankrijk is erg goed zeg, tsjonge!
Ik vind het wel een grotere indruk makenquote:
Whehehe.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het wel een grotere indruk maken.
Naast Noorwegen favoriet voor mijquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het wel een grotere indruk maken.
Die doen dat vanavond volgens mij.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:19 schreef Cyan9 het volgende:
Trouwens, even tussendoor, heeft de jury nou al weer gestemd voor de finale, of moet dat nog?
Dat is dit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:19 schreef Cyan9 het volgende:
Trouwens, even tussendoor, heeft de jury nou al weer gestemd voor de finale, of moet dat nog?
Dan doen ze nu.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:19 schreef Cyan9 het volgende:
Dat doen ze op basis van wat we nu krijgen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:19 schreef Cyan9 het volgende:
Vroeg ik me ook af ja, de rehearsal van anouk van eerder op de dag was verbluffend goed, maar denk dat deze generale voor de jurypunten is. Niet zeker hiervan. Anyone?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:19 schreef Cyan9 het volgende:
Hij hypnotiseert je met z'n wenkbrauwen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:20 schreef Cee het volgende:
Waarom dit door is, is mij nog steeds een raadsel.
Zie hierboven.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:20 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af ja, de rehearsal van anouk van eerder op de dag was verbluffend goed, maar denk dat deze generale voor de jurypunten is. Niet zeker hiervan. Anyone?
Het is erg simpel dit nummer, maar wel erg aanstekelijk...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:20 schreef Cee het volgende:
Correct!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:20 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af ja, de rehearsal van anouk van eerder op de dag was verbluffend goed, maar denk dat deze generale voor de jurypunten is. Niet zeker hiervan. Anyone?
Ik vind Armenie erger.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:20 schreef Cee het volgende:
Als de stream blijft werken wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
oh dit is een rehearsal
dus straks zien we Anouk ook
Ik vind Armenië leuk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:21 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Ik vind Armenie erger.
Hopelijk zet de jury het op plaats 26 dan weten we zeker dat het geen punt krijgt uit Nederland.
Deze man liegt over zijn leeftijd.quote:Andrius Pojavis (29) is the artist that will represent Lithuania in the 2013 Eurovision Song Contest. Born in Jurbarkas, Lithuania, in 1983 he started singing at the age of five and never stopped since!
Ik ga misschien op Nederland stemmenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
wie gaat hier ook daadwerkelijk stemmen op een ander land?
Peen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind Armenië leuk.
Wat zingt ie nou? One is called love, the other is Spain?
Ik stem vanuit Spanje op Anoukquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Haha.quote:
Denk dat ik voor Israel stemquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Duurt helaas nog 88 nummersquote:
Ja, wat een aanfluiting zijn die twee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:24 schreef Fred_B het volgende:
Wel heerlijk om het ESF te volgen zonder het gezwam van Daniel Dekker en Jan Smit
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:24 schreef Fred_B het volgende:
Wel heerlijk om het ESF te volgen zonder het gezwam van Daniel Dekker en Jan Smit
België heeft leuk commentaar. Een aanrader!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:24 schreef Fred_B het volgende:
En heerlijk om het ESF te volgen met een topic dat niet aan de racekak is, kan ik morgen een beetje rustig achterover zitten en wat meekijken hier zonder te posten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:24 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:24 schreef yorrick69 het volgende:
[..]
België heeft leuk commentaar. Een aanrader!
Ik vind het anders wel vermakelijk om over het vermakelijke gezeur over het gezeur van Smit en Dekker te lezen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:24 schreef Fred_B het volgende:
Inspecteur Clouseau.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als Frankrijk zou winnen, kunnen ze dan wel een presentator vinden die Engels kan?
Als ze geen oude zak doen welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als Frankrijk zou winnen, kunnen ze dan wel een presentator vinden die Engels kan?
Is ook echt gewoon niet te doen, meeposten tijdens esfquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
En heerlijk om het ESF te volgen met een topic dat niet aan de racekak is, kan ik morgen een beetje rustig achterover zitten en wat meekijken hier zonder te posten.
Carrie Underwood heeft zoiets ook gedaan op de VMA's.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:25 schreef Pluto1975 het volgende:
Na Lithuania is dit de tweede act die regelrecht jat van Kylie Minogue
inderdaad een oplichting van ehrm positieve aardequote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:24 schreef Fred_B het volgende:
Geen idee, Litouwen was een regelrechte kopie van CGYOOMH (dansers en setting), dit van Burning up, precies hetzelfde (2001 ofzo)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Carrie Underwood heeft zoiets ook gedaan op de VMA's.
niet van alle landen. Ben benieuwd of NL komt met cornaldquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:24 schreef Pino112 het volgende:
Deden ze ook altijd nu de puntentelling van alle landen?
Onderschat dat niet. Ik studeer in Barcelona met veel Fransen en zij zijn, samen met de Italianen, echt veruit het beroerdst in Engels van Europa. Zelfs Fransen die Engels studeren zijn vaak moeilijk te volgen...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als ze geen oude zak doen wel. Genoeg jongeren die Engels kunnen.
Ik heb echt nog niks gezien neequote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja Pientje, jij kent nog niks hè? Jij gaat Griekenland tof vinden.
Ik werk met o.a. Walen en Fransen. De leukste teksten krijg je soms te lezenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:27 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Onderschat dat niet. Ik studeer in Barcelona met veel Fransen en zij zijn, samen met de Italianen, echt veruit het beroerdst in Engels van Europa. Zelfs Fransen die Engels studeren zijn vaak moeilijk te volgen...
Ik vind Bruno Mars ook een meer overtuigende lesbo dan deze.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:28 schreef Pluto1975 het volgende:
Niks voor mij. Kleuterpop met een hoofdletter K
Ik heb het wel eens extremer gezien ja...quote:
wie heb ik aan de lijn hallo halloquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens extremer gezien ja...
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:31 schreef Fred_B het volgende:
Ik verwacht Spanje morgen niet bij de eerste 25.
Dacht het welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:31 schreef Eitjee het volgende:
Zijn de postcards eigenlijk dezelfde als die van de halve finale? Mijn geheugen laat me in de steek...
Frankrijk en Moldavie niet gezien?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:31 schreef yorrick69 het volgende:
Spanje, eerste serieus goede nummer van de avond!
Behoorlijk ja.quote:
De eerste goede grap van vanavond...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:31 schreef yorrick69 het volgende:
Spanje, eerste serieus goede nummer van de avond!
Spanje wil duidelijk niet winnen dit jaar?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:32 schreef Eitjee het volgende:
[..]
De eerste goede grap van vanavond...
Edit: WAT VALS.
ehm...understatementquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:34 schreef yorrick69 het volgende:
Jammer dat ze inderdaad niet zuiver zingt...
Dat zat ik ook te denken ja..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:34 schreef Fascination het volgende:
Eigenlijk niet handig dat ik nu kijk, dan is het morgen minder leuk. Maar ja, whatever.
Ja, maar daarmee maakt ze haar zang niet goed.quote:
Nee, UK gaat wel wat punten sprokkelen hier en daar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:34 schreef Fascination het volgende:
Zal Spanje Engeland verstoten van de laatste plaats?
Ach als er morgen iemand kotst van de zenuwen dan heb je het nog gezien toen het wel goed gingquote:
Dat zeg ik ook niet, maar ik benoem ook graag de dingen die me wel bevallen naast vanalles wat me niet bevaltquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar daarmee maakt ze haar zang niet goed.
True, da's ook belangrijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar ik benoem ook graag de dingen die me wel bevallen naast vanalles wat me niet bevalt.
Eens!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:36 schreef Cyan9 het volgende:
Ik gun onze zuiderburen een goed resultaat, het nummer is wel pakkend
Zelfs zn kapsel is een Belieber.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:36 schreef Fascination het volgende:
Dat kapsel ook. Zelfs Justin Bieber heeft het nu anders.
komop als je als artiestennaam Roberto Delarossa uitkiest verdien je het gewoon om gehaat te worden.quote:
Wat kan hij acteren hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Hmm, dan moet ie wel de hoge noten zuiver zien te halen..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:38 schreef Pluto1975 het volgende:
belgie, ierland en zweden tappen uit hetzelfde vaatje, maar denk toch dat zweden aan het langste eind trekt
Ja, inderdaad. Belgie weer, he.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dit nummer zo tegenstrijdig qua tekst en vrolijke melodie.
Malta lachte ook heel de tijd, maar die had een Rybak lachquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Die manische glimlach ook.love
kills
over and over
.
Esteriaans?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:39 schreef yorrick69 het volgende:
Ests, de beste taal om in te zingen ter wereld!
Een van de mooiste inzendingen ooit als je het mij vraagt...maar ja, niemand vroeg hetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan was Ranjadad toch stukken beter. Co2.
Had je liever een van die andere zes gehad?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:41 schreef Fred_B het volgende:
Toch wel een verrassing dat dit de finale heeft gehaald.
Nee, maar die had ik wel eerder verwacht, Servië of Kroatië dan toch.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:42 schreef yorrick69 het volgende:
[..]
Had je liever een van die andere zes gehad?
Je krijgt gewoon een stijf piemeltje van de zangeres, lesbi honest.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:41 schreef yorrick69 het volgende:
Kan d'r niks aan doen, kWord er vrolijk van
En dat voor een homoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon een stijf piemeltje van de zangeres, lesbi honest.
Haha, I should've known.quote:
Hahahaha jajaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |