Deze man liegt over zijn leeftijd.quote:Andrius Pojavis (29) is the artist that will represent Lithuania in the 2013 Eurovision Song Contest. Born in Jurbarkas, Lithuania, in 1983 he started singing at the age of five and never stopped since!
Ik ga misschien op Nederland stemmenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
wie gaat hier ook daadwerkelijk stemmen op een ander land?
Peen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind Armenië leuk.
Wat zingt ie nou? One is called love, the other is Spain?
Ik stem vanuit Spanje op Anoukquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Haha.quote:
Denk dat ik voor Israel stemquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Duurt helaas nog 88 nummersquote:
Ja, wat een aanfluiting zijn die twee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:24 schreef Fred_B het volgende:
Wel heerlijk om het ESF te volgen zonder het gezwam van Daniel Dekker en Jan Smit
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:24 schreef Fred_B het volgende:
Wel heerlijk om het ESF te volgen zonder het gezwam van Daniel Dekker en Jan Smit
België heeft leuk commentaar. Een aanrader!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:24 schreef Fred_B het volgende:
En heerlijk om het ESF te volgen met een topic dat niet aan de racekak is, kan ik morgen een beetje rustig achterover zitten en wat meekijken hier zonder te posten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:24 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:24 schreef yorrick69 het volgende:
[..]
België heeft leuk commentaar. Een aanrader!
Ik vind het anders wel vermakelijk om over het vermakelijke gezeur over het gezeur van Smit en Dekker te lezen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:24 schreef Fred_B het volgende:
Inspecteur Clouseau.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als Frankrijk zou winnen, kunnen ze dan wel een presentator vinden die Engels kan?
Als ze geen oude zak doen welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als Frankrijk zou winnen, kunnen ze dan wel een presentator vinden die Engels kan?
Is ook echt gewoon niet te doen, meeposten tijdens esfquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
En heerlijk om het ESF te volgen met een topic dat niet aan de racekak is, kan ik morgen een beetje rustig achterover zitten en wat meekijken hier zonder te posten.
Carrie Underwood heeft zoiets ook gedaan op de VMA's.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:25 schreef Pluto1975 het volgende:
Na Lithuania is dit de tweede act die regelrecht jat van Kylie Minogue
inderdaad een oplichting van ehrm positieve aardequote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:24 schreef Fred_B het volgende:
Geen idee, Litouwen was een regelrechte kopie van CGYOOMH (dansers en setting), dit van Burning up, precies hetzelfde (2001 ofzo)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Carrie Underwood heeft zoiets ook gedaan op de VMA's.
niet van alle landen. Ben benieuwd of NL komt met cornaldquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:24 schreef Pino112 het volgende:
Deden ze ook altijd nu de puntentelling van alle landen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |