Die doen dat vanavond volgens mij.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:19 schreef Cyan9 het volgende:
Trouwens, even tussendoor, heeft de jury nou al weer gestemd voor de finale, of moet dat nog?
Dat is dit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:19 schreef Cyan9 het volgende:
Trouwens, even tussendoor, heeft de jury nou al weer gestemd voor de finale, of moet dat nog?
Dan doen ze nu.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:19 schreef Cyan9 het volgende:
Dat doen ze op basis van wat we nu krijgen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:19 schreef Cyan9 het volgende:
Vroeg ik me ook af ja, de rehearsal van anouk van eerder op de dag was verbluffend goed, maar denk dat deze generale voor de jurypunten is. Niet zeker hiervan. Anyone?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:19 schreef Cyan9 het volgende:
Hij hypnotiseert je met z'n wenkbrauwen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:20 schreef Cee het volgende:
Waarom dit door is, is mij nog steeds een raadsel.
Zie hierboven.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:20 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af ja, de rehearsal van anouk van eerder op de dag was verbluffend goed, maar denk dat deze generale voor de jurypunten is. Niet zeker hiervan. Anyone?
Het is erg simpel dit nummer, maar wel erg aanstekelijk...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:20 schreef Cee het volgende:
Correct!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:20 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af ja, de rehearsal van anouk van eerder op de dag was verbluffend goed, maar denk dat deze generale voor de jurypunten is. Niet zeker hiervan. Anyone?
Ik vind Armenie erger.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:20 schreef Cee het volgende:
Als de stream blijft werken wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
oh dit is een rehearsal
dus straks zien we Anouk ook
Ik vind Armenië leuk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:21 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Ik vind Armenie erger.
Hopelijk zet de jury het op plaats 26 dan weten we zeker dat het geen punt krijgt uit Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |