Nou dan krijg je toch de perfecte generalequote:
Die kaarten voor de finale generale worden gewoon verkocht.quote:
Als de kaarten voor de echte finale te duur zijn, is dit toch een toffe optie. Ik zou er ook zijn.quote:
Ah oke.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die kaarten voor de finale generale worden gewoon verkocht.
Zijn ze daar niet aanwezig danquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:02 schreef JJdJ1984 het volgende:
onze vakjury bestaande uit John Ewbank en Ron Boszhard kijkt hier nu ook naar
(namen natuurlijk geheel fictief, volgens mij is dit de stream die ze daarvoor gebruiken)
Nee vakjury is daar niet aanwezig nee.quote:
Men gebruikt gewoon een satelliet verbinding hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:02 schreef JJdJ1984 het volgende:
onze vakjury bestaande uit John Ewbank en Ron Boszhard kijkt hier nu ook naar
(namen natuurlijk geheel fictief, volgens mij is dit de stream die ze daarvoor gebruiken)
Ja? Apart dan dat ze dit elk jaar open gooienquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Men gebruikt gewoon een satelliet verbinding hoor.
Deze stream is toch te slecht van kwaliteit om hier je oordeel over te geven.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:05 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ja? Apart dan dat ze dit elk jaar open gooien
Ja dat is zoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Deze stream is toch te slecht van kwaliteit om hier je oordeel over te geven.
jup met de 2 heren van ABBA.quote:
Je roept maar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:10 schreef Greys het volgende:
Is het officieel gewoon open dus hole?
Kan ik het op Facebook ook roepen of verraad ik de boel dan omdat ik o.a. Sietse Bakker daar ook op heb?
Moi!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:13 schreef Fascination het volgende:
Stel dat wij het volgend jaar moeten organiseren, welke celeb kan er dan goed Frans?
Ivo Niehe.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:13 schreef Fascination het volgende:
Stel dat wij het volgend jaar moeten organiseren, welke celeb kan er dan goed Frans?
Chazia Mouraliquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:13 schreef Fascination het volgende:
We huren een Pfaff in.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:13 schreef Fascination het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |