Onderschat dat niet. Ik studeer in Barcelona met veel Fransen en zij zijn, samen met de Italianen, echt veruit het beroerdst in Engels van Europa. Zelfs Fransen die Engels studeren zijn vaak moeilijk te volgen...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als ze geen oude zak doen wel. Genoeg jongeren die Engels kunnen.
Ik heb echt nog niks gezien neequote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja Pientje, jij kent nog niks hè? Jij gaat Griekenland tof vinden.
Ik werk met o.a. Walen en Fransen. De leukste teksten krijg je soms te lezenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:27 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Onderschat dat niet. Ik studeer in Barcelona met veel Fransen en zij zijn, samen met de Italianen, echt veruit het beroerdst in Engels van Europa. Zelfs Fransen die Engels studeren zijn vaak moeilijk te volgen...
Ik vind Bruno Mars ook een meer overtuigende lesbo dan deze.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:28 schreef Pluto1975 het volgende:
Niks voor mij. Kleuterpop met een hoofdletter K
Ik heb het wel eens extremer gezien ja...quote:
wie heb ik aan de lijn hallo halloquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens extremer gezien ja...
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:31 schreef Fred_B het volgende:
Ik verwacht Spanje morgen niet bij de eerste 25.
Dacht het welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:31 schreef Eitjee het volgende:
Zijn de postcards eigenlijk dezelfde als die van de halve finale? Mijn geheugen laat me in de steek...
Frankrijk en Moldavie niet gezien?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:31 schreef yorrick69 het volgende:
Spanje, eerste serieus goede nummer van de avond!
Behoorlijk ja.quote:
De eerste goede grap van vanavond...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:31 schreef yorrick69 het volgende:
Spanje, eerste serieus goede nummer van de avond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |