Ja dat zou ik op je housewarming komen doen, nog steeds geen uitnodiging gehad.quote:
Dat is in GC.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:34 schreef d4v1d het volgende:
Wie wijst mij even de weg naar het GIF maak ding topic? (iets met klaar terwijl u wacht dacht ik..)
Oh, daarom kon ik hem dus niet vindenquote:Op donderdag 5 september 2013 22:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is in GC.
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #97
die zag je niet aankomen hequote:
quote:
dat deed ik ookquote:Op zondag 8 september 2013 20:51 schreef TwyLight het volgende:
Ik had verwacht dat jij hem zou sluiten zonder sluitpost
Er zijn vast wel plekken waar ze praten over ombouwen, maar niet op FOK! aangezien het illegaal is.quote:Op zondag 8 september 2013 20:59 schreef richolio het volgende:
Dubbeldrank waarom gaat mijn topic dicht? Ombouwen is illegaal, best, maar waarom zouden we er dan niet over mogen praten? Ik vroeg om wat ervaringen. Ik zal beloven dat ik m dan niet ga ombouwen
Awww, how cute!quote:Op zondag 8 september 2013 21:08 schreef TwyLight het volgende:
Om het goed te maken heb ik een nieuw icoon voor je gemaakt
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:18 schreef -J-D- het volgende:
Ben ik scheel of is er geen algemeen glasvezel topic?
Dat is een dure resize dan!quote:
Ik kan ook niets vinden, en ik hou je ook niet tegen om er eentje te openen.quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 21:31 schreef richolio het volgende:
Echt stom. Nu moet ik helemaal naar een andere site dan Fok!
Zoeken en als je niet vindt, dan topic openen. iig niet in FBquote:Op maandag 9 september 2013 14:06 schreef Iwanius het volgende:
Is er al een centraal topic over bepaalde software als in "wat moet ik gebruiken voor....progje?"
Zo is mijn vraag over .swf filmpjes en hoe je die gratis kunt downloaden/grabben...
Orbit en YT downloader geven geen sjoege.
Done. Maar je hoeft niet hier een TR te plaatsen hoorquote:
ff onder de aandacht brengen jwzquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:40 schreef Bart het volgende:
Done. Maar je hoeft niet hier een TR te plaatsen hoor.
Bedankt voor het mededelen. Ik hoop dat dit het registreren waard was.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:07 schreef Cyniccc het volgende:
Betreffend de aankomende iPhone 5S, het moment ik hoorde van een Touch ID, vingerafdruk, ben ik helemaal van gedachte veranderd. Als ik een nieuwe iPhone aan ga schaffen dan ga ik voor de iPhone 5C of stap ik helaas over naar team-Android.
Dankjewel, Dimens! Ik hoop het ook!quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bedankt voor het mededelen. Ik hoop dat dit het registreren waard was.
Voortaan maar hier plaatsen: DIG / [Apple SC] #499 13, 18 en 20 september. iPhone 5C, iOS 7 en iPhone 5S., of hier: DIG / iPhone #224 - To Scroll Or Not To Scrollquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:14 schreef Cyniccc het volgende:
[..]
Dankjewel, Dimens! Ik hoop het ook!
Slotjes voor opgeloste topics doen we niet in DIG, wie weet komt er later nog iemand met hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:54 schreef kapiteintje het volgende:
Er kan een slotje op mijn topic denk ik. Mijn probleem is verholpen in ieder geval.
DIG / Netwerkadapter herinstalleren
Ok.quote:Op zaterdag 14 september 2013 08:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Slotjes voor opgeloste topics doen we niet in DIG, wie weet komt er later nog iemand met hetzelfde probleem.
Gewoon nieuw topic openenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:40 schreef Iwanius het volgende:
Een algemene vraag over de aanschaf van een PIII Dell notebook (retro dus) en meningen willen aanhoren van anderen. (ding werkt gewoon hoor) Welk topic? SC?
Dat heb ik gisteren inderdaad opgeruimd, fantasyboy heeft nu even genoeg tijd om te fantaseren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:32 schreef Pino112 het volgende:
DIG / iPhone #228 - Wij willen de 5S en 5C en we willen ze NU
Man man man.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 07:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren inderdaad opgeruimd, fantasyboy heeft nu even genoeg tijd om te fantaseren.
Vervelend, maar je topic gaat niet meer open.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:53 schreef Synthofiel het volgende:
waarom is er een slot op op mijn bericht??
DIG / pc geeft zwart beelt
ik ben geen trol! mijn pc is nog niet goed en ik moet nu op die van mijn broer!
jij bent stoer manquote:Op maandag 14 oktober 2013 09:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Vervelend, maar je topic gaat niet meer open.
Dankje! Mailen kan naar forum@fok.nl om het je makkelijk te maken, en gefeliciteerd met je nieuwe pc uiteraard.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:06 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
jij bent stoer manzal klacht tegen jou indienen bij een admin! je mag jou kut slot houden! ik heb een nieuwe pc op marktplaats gekocht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |