Mwa een goede fanbase zorgt ook wel voor een deel vd verkoop en winst. Dat gedoe met de kromme behuizing bij de 6 was toch een ramp. Toch blijft men appel en de iphone 5 op handen en voeten dragen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:34 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Als het list en bedrog was zou nooit de iphone worden zoals de iphone is geworden.
Wat werd er geifxt kun je dat evt vermelden?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:06 schreef Pielemuisje het volgende:
29 euro en alles is gefixt! Perfect! Scheelt me een ritje Amsterdam en een halve dag tijd
Wat probeer je te zeggen? Ik heb wel een vermoeden, maar ik raad je aan even bronnen op te zoeken (feiten en cijfers), en dan zal je zien dat het onzin is.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:58 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Mwa een goede fanbase zorgt ook wel voor een deel vd verkoop en winst. Dat gedoe met de kromme behuizing bij de 6 was toch een ramp. Toch blijft men appel en de iphone 5 op handen en voeten dragen.
Word binnen 3 dagen een nieuwe 5 opgestuurd, dan kan ik de mijne binnen 10 dagen terugsturen. Dan word er gekeken of er gerepareerd word of dat ik de nieuwe mag houden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:58 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Mwa een goede fanbase zorgt ook wel voor een deel vd verkoop en winst. Dat gedoe met de kromme behuizing bij de 6 was toch een ramp. Toch blijft men appel en de iphone 5 op handen en voeten dragen.
[..]
Wat werd er geifxt kun je dat evt vermelden?
Goed dat je bent geholpen en er blij mee bent. Persoonlijk heb ik slechte ervaring met reparaties. Je krijgt je apparaat (tv, videorecorder, telefoon) altijd wel terug met hier en daar krasjes van schroevendraaiers. Gewoon een nieuwe aan klanten geven lijkt mij goedkoper. En je spaart op kosten loon voor reparateurs.quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:14 schreef Pielemuisje het volgende:
[..]
Word binnen 3 dagen een nieuwe 5 opgestuurd, dan kan ik de mijne binnen 10 dagen terugsturen. Dan word er gekeken of er gerepareerd word of dat ik de nieuwe mag houden.
Batterij is belachelijk snel leeg, binnen 4 uur moet die al aan de lader terwijl gps BT en de hele meuk uitstaat..
Alles bij elkaar dus 29 euro en 90 dagen garantie op de reparatie. Voor 79 heb je dat care plan en zou je hem 2 jaar lang kosteloos kunnen repareren.
Ik bedoelde de iphone 5. mijn excuses.quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat probeer je te zeggen? Ik heb wel een vermoeden, maar ik raad je aan even bronnen op te zoeken (feiten en cijfers), en dan zal je zien dat het onzin is.
geforceerd herstellenquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
heb een error gekregen
Fout bij activering
Dit apparaat is niet geregistreerd voor deelname aan het iPhone Developer Program blablabla
Nu kom ik dus niet meer in mijn telefoon
Is er een manier om het op te lossen zonder herinstall (als dat al lukt)
dit is onzin als je voor de versnelde vervanging gaat word niet nog gekeken of je je eigen toestel terug krijgtquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:14 schreef Pielemuisje het volgende:
[..]
Word binnen 3 dagen een nieuwe 5 opgestuurd, dan kan ik de mijne binnen 10 dagen terugsturen. Dan word er gekeken of er gerepareerd word of dat ik de nieuwe mag houden.
Batterij is belachelijk snel leeg, binnen 4 uur moet die al aan de lader terwijl gps BT en de hele meuk uitstaat..
Alles bij elkaar dus 29 euro en 90 dagen garantie op de reparatie. Voor 79 heb je dat care plan en zou je hem 2 jaar lang kosteloos kunnen repareren.
gewoon laten repareren, binnen eerste jaar garantie.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:20 schreef Pielemuisje het volgende:
Weet iemand hier antwoord op.
Mijn iphone 5 (nog geen jaar oud, geen Apple care program, geen beschadigingen) is halverwege de dag al leeg, wifi uit BT uit, GPS uit etc., bij 20% valt die al uit.
Nu sprak ik met een iphone reparateur hier uit de buurt en die zei al ik wil je best de batterij vervangen maar hij vermoed dat het in het moederbord zit.
Hoe zit dit dan met de mogelijkheid van ophalen en voor 30 euro een refurbished model te krijgen? Woon namelijk in Limburg dus dat is altijd goedkoper dan naar Amsterdam te rijden...
Kan niks concreets vinden op internet behalve wanneer je een Apple care plan bezit
http://www.apple.com/nl/support/contact/quote:Op zondag 6 oktober 2013 08:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hoe werkt dat versnelde vervanging? Waar meld ik mijn iPhone daarvoor aan?
Voor die 29 euro krijg je een refurbished toestel. Jouw toestel wordt door Apple onderzocht en als het idd een hardwarematig probleem is, blijft het daarbij.quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:13 schreef Pielemuisje het volgende:
Dus ik krijg sowieso een nieuwe of hoe zit dat nu? Word nu allemaal een beetje vaag...
Ik moest iig direct een andere hebben want gebruik de mobiel zakelijk en kan die simkaart nergens anders in kwijt
Dat denk ik wel, àls het nog te repareren valt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:24 schreef Pielemuisje het volgende:
En dan repareren hun hem weer en gaat die als refurbished naar de volgende?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:18 schreef Dubbeldrank het volgende:
Topic weer ontdaan van fantasyboy, nu eens kijken of we FOK! ook van hem kunnen ontdoen.
baasquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:18 schreef Dubbeldrank het volgende:
Topic weer ontdaan van fantasyboy, nu eens kijken of we FOK! ook van hem kunnen ontdoen.
Misschien stofje in de koptelefoonaansluiting? Blaas daar es voorzichtig in of steek daar es een koptelefoon in?quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:38 schreef Splutje het volgende:
Vraagje, ik krijg op mijn iPhone 5 sinds kort telkens de melding dat 'Deze kabel of dit accessoire is niet gecertificeerd en werkt mogelijk niet goed met deze iPhone' terwijl ik helemaal niks aangesloten heb. Iemand die weet waarom ik dit krijg?
Moet je even een soft reset doen (uit- en homeknop ingedrukt houden tot de reboot)quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:47 schreef TC03 het volgende:
Irritatiepunt nummer 1: de lock screen controls voor audio die 9 van de 10 keer niet werken. Als je even snel van nummer wil wisselen of de muziek wil pauzeren moet je de telefoon unlocken en de app openen. Dankzij de animaties die 10 seconde duren duurt dit nu allemaal 10x zo lang als in iOS 6.
I know, maar dat is niet echt een oplossing.quote:Op maandag 7 oktober 2013 02:24 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Moet je even een soft reset doen (uit- en homeknop ingedrukt houden tot de reboot)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |