Wat is je budget?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
jammer. Wilde niet het zoveelste help-ik-zoek-een-telefoon-topic openen
Ik zou zeggen; koop de Nexus 4. Vandaag 100 pondjes goedkoper geworden, maar is alsnog 160 nu (blijft enorm goedkoop!).quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
'wènag'.
Had al een Sony Xperia U gekocht vorige keer, en die kan ik wel voor 105 pond weer krijgen, dus als er niets goedkopers is dan ga ik gewoon weer voor dezelfde, maar niet geschoten is altijd mis, dit-dat-alles.
DIG / [DIG SC #273]quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
jammer. Wilde niet het zoveelste help-ik-zoek-een-telefoon-topic openen
Ja! Mij app je nooit!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks! Zal 't in m'n achterhoofd houden.
Heb 'n Huawei Y300 besteld uiteindelijk. Hoeft voor mij (voorlopig) niet zo fancy, was tweedehands maar nieuw in doos-dit-dat-alles-betrouwbare verkoper, maar 80 pond inclusief verzendkosten. Als ik het daar een jaar (of twee) weer mee uithoud dan ben ik daar tevreden mee: enige wat ik met m'n telefoon doe is bellen, FOK!ken en wordfeuddus daar heb ik niet zoveel voor nodig.
Niet appen met mobloquote:
Wanneer ben je weer eens in NL dan skat?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wij kunnen nu sowieso niet appen, tot die nieuwe telefoon is bezorgd, that is.
Stomquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
Ben net weer terug in het VK! En ben eind van september wel weer even heel kort in NL, maar dan zit ik al helemaal in een familieschema vast![]()
Ja dat zou ik op je housewarming komen doen, nog steeds geen uitnodiging gehad.quote:
Dat is in GC.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:34 schreef d4v1d het volgende:
Wie wijst mij even de weg naar het GIF maak ding topic? (iets met klaar terwijl u wacht dacht ik..)
Oh, daarom kon ik hem dus niet vindenquote:Op donderdag 5 september 2013 22:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is in GC.
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #97
die zag je niet aankomen hequote:
quote:
dat deed ik ookquote:Op zondag 8 september 2013 20:51 schreef TwyLight het volgende:
Ik had verwacht dat jij hem zou sluiten zonder sluitpost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |