Wanneer ben je weer eens in NL dan skat?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wij kunnen nu sowieso niet appen, tot die nieuwe telefoon is bezorgd, that is.
Stomquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
Ben net weer terug in het VK! En ben eind van september wel weer even heel kort in NL, maar dan zit ik al helemaal in een familieschema vast![]()
Ja dat zou ik op je housewarming komen doen, nog steeds geen uitnodiging gehad.quote:
Dat is in GC.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:34 schreef d4v1d het volgende:
Wie wijst mij even de weg naar het GIF maak ding topic? (iets met klaar terwijl u wacht dacht ik..)
Oh, daarom kon ik hem dus niet vindenquote:Op donderdag 5 september 2013 22:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is in GC.
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #97
die zag je niet aankomen hequote:
quote:
dat deed ik ookquote:Op zondag 8 september 2013 20:51 schreef TwyLight het volgende:
Ik had verwacht dat jij hem zou sluiten zonder sluitpost
Er zijn vast wel plekken waar ze praten over ombouwen, maar niet op FOK! aangezien het illegaal is.quote:Op zondag 8 september 2013 20:59 schreef richolio het volgende:
Dubbeldrank waarom gaat mijn topic dicht? Ombouwen is illegaal, best, maar waarom zouden we er dan niet over mogen praten? Ik vroeg om wat ervaringen. Ik zal beloven dat ik m dan niet ga ombouwen
Awww, how cute!quote:Op zondag 8 september 2013 21:08 schreef TwyLight het volgende:
Om het goed te maken heb ik een nieuw icoon voor je gemaakt
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:18 schreef -J-D- het volgende:
Ben ik scheel of is er geen algemeen glasvezel topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |