abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_136119107
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:15 schreef Bart het volgende:

[..]

[..]

Ga er dan ook gewoon niet op in.
Laat het dan gewoon niet toe.
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:17:17 #227
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_136122891
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:50 schreef Dimens het volgende:

[..]

Laat het dan gewoon niet toe.
Wat een geweldige oplossing. We bannen gewoon iedereen preventief.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_136941514
Even een vraagje naar aanleiding van dit topic: is het op FOK toegestaan advies in te winnen resp. te geven over het plegen van fraude of valsheid in geschrifte? Ik kan er in de algemene voorwaarden niet zo gauw iets over vinden.
  donderdag 20 februari 2014 @ 20:02:26 #229
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_136941701
Mja, netjes is het niet om je huiswerk te verzinnen, maar om het fraude te noemen gaat wel weer ver. TS heeft alleen zichzelf ermee.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  donderdag 20 februari 2014 @ 20:11:59 #230
35189 Troel
scherp en bot
pi_136942093
GC / [Telegram] Wie gebruikt het?

Schopje naar DIG wellicht?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 20 februari 2014 @ 20:25:14 #231
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_136942733
quote:
7s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:11 schreef Troel het volgende:
GC / [Telegram] Wie gebruikt het?

Schopje naar DIG wellicht?
kan daar ook :)
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_137132019
Spam alert. Tevens nutteloze kick van een topic van meer dan een jaar oud van een user die al lang niet meer actief is.
pi_137155894
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 18:07 schreef Riparius het volgende:
Spam alert. Tevens nutteloze kick van een topic van meer dan een jaar oud van een user die al lang niet meer actief is.
Thanks, opgelost! :)
Powered by JanetjeŽ
pi_137177637
Kan er een beetje opgelet worden dat in dit topic niet teveel geflamed gaat worden? 3 van de 4 reacties zijn al persoonlijke beledigingen. En daarvoor is dit forum niet.

DIG / Audiofillie on-the-go

Ik post hier omdat het anders escaleert en het topic bagger wordt.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_137726736
Even een discussie aanslingeren: ik lees met veel topics mee in DIG en er is iets dat mij opvalt, en waar ik mij ook enigsinds aan irriteer.

Een bepaalde gebruiker reageert in topics en "verwijt" de gebruiker dat hij niet (genoeg) heeft gedaan zijn probleem te omschrijven en op te lossen, alsmede niet constructief bijdraagt aan het forum door alleen maar vragen te stellen en niet te helpen..

Is fok een soort 2de tweakers geworden? Sinds wanneer is het laagdrempelige van fok weg?
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:05:21 #236
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_137727120
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:52 schreef mschol het volgende:
Even een discussie aanslingeren: ik lees met veel topics mee in DIG en er is iets dat mij opvalt, en waar ik mij ook enigsinds aan irriteer.

Een bepaalde gebruiker reageert in topics en "verwijt" de gebruiker dat hij niet (genoeg) heeft gedaan zijn probleem te omschrijven en op te lossen, alsmede niet constructief bijdraagt aan het forum door alleen maar vragen te stellen en niet te helpen..

Is fok een soort 2de tweakers geworden? Sinds wanneer is het laagdrempelige van fok weg?
DIG is zeker geen tweede tweakers en moet dat ook zeker niet worden. Het moet absoluut laagdrempelig zijn en blijven. Er zijn wel uitzonderingen, in sommige gevallen slaat het nergens op om een topic te openen omdat het ofwel te specifiek is (hoe werkt dit knopje van deze afstandsbediening van dit type van dit merk tv, zoek het even in de handleiding op), of écht te simpel (gooi de TT in Google en het antwoord staat letterlijk in de eerste hit zelfs zonder dat je de pagina hoeft te openen), dan kan ik me nog wel vinden in een reactie als 'wat heb je zelf gedaan'. Maar dat zijn echt uitzonderingen.

Vragen stellen om meer informatie te verkrijgen is an sich natuurlijk niets mee. Je wil als helpende wel een goed en gedegen antwoord kunnen geven, en regelmatig geven hulpbehoevenden niet voldoende informatie. Maar dat vragen om meer info moet uiteraard op een normale manier gebeuren, het is niet de bedoeling de hulpbehoevende zichzelf dom te laten voelen, of om hem uit te kafferen.

Als je dingen merkt die volgens bovenstaand epistel niet kunnen, maak dan gewoon een TR of meld het hier, we zullen er dan absoluut serieus naar kijken want wat jij beschrijft is zeker niet de weg die we in willen slaan :).

En DM de naam van de betreffende user nog even ;).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_137729464
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:05 schreef Bart het volgende:

[..]

DIG is zeker geen tweede tweakers en moet dat ook zeker niet worden.
[..]

Vragen stellen om meer informatie te verkrijgen is an sich natuurlijk niets mee. Je wil als helpende wel een goed en gedegen antwoord kunnen geven, en regelmatig geven hulpbehoevenden niet voldoende informatie. Maar dat vragen om meer info moet uiteraard op een normale manier gebeuren, het is niet de bedoeling de hulpbehoevende zichzelf dom te laten voelen, of om hem uit te kafferen.
:? Welke van de twee moet het nou worden?

Juist op Tweakers blijft men altijd vriendelijk en zakelijk, en worden zelfs de meest onbenullige vragen beantwoord met een complete uiteenzetting wat er precies ontbreekt aan informatie en handreikingen om een betere vraag te stellen.
Hier op FOK! gebeurt uiteindelijk min of meer het zelfde, maar gaat dat al sinds jaar en dag via een flinke portie sarcasme. Hier een goede vraag stellen die direct serieus beantwoord wordt, is een stuk hoogdrempeliger dan op Tweakers.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:35:17 #238
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_137729645
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:30 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

:? Welke van de twee moet het nou worden?
Dat staat toch in mijn post? Gewoon behulpzaam en laagdrempelig, maar bij uitzonderlijke topics zit ik niet als een malle op mijn delete-knop te klikken. Je loopt hier lang genoeg rond om te weten wat ik bedoel.
quote:
Juist op Tweakers blijft men altijd vriendelijk en zakelijk, en worden zelfs de meest onbenullige vragen beantwoord met een complete uiteenzetting wat er precies ontbreekt aan informatie en handreikingen om een betere vraag te stellen.
Dan heb jij andere ervaringen dan ik, en dan vele anderen.
quote:
Hier op FOK! gebeurt uiteindelijk min of meer het zelfde, maar gaat dat al sinds jaar en dag via een flinke portie sarcasme. Hier een goede vraag stellen die direct serieus beantwoord wordt, is een stuk hoogdrempeliger dan op Tweakers.
Tja, het blijft FOK! dus humor moet kunnen. Op Tweakers wordt iets grappigs/offtopics weggemod ja, daar heb je gelijk in. Hier niet. Een beetje offtopic of grappige opmerking kan prima.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_137731466
Zomaar twee topics met onbenullige vragen van tweakers en FOK!
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1583695
DIG / krk wil niet aan??

Mensen die denken dat het anders zou zijn moeten misschien iets vaker op beide forums komen. Op tweakers kom je het sarcasme zoals je hier op FOK! ziet, al jaren niet meer tegen.

In de jaren '90 was het misschien andersom, maar toen is op tweakers ook deze discussie gevoerd en is besloten een serieuzere/zakelijkere weg in te slaan om daar wat aan te doen. En dat is héél goed gelukt.
FOK! is sindsdien ook veranderd. FOK! is veel groter geworden, en veel minder een community dan 15-10 jaar geleden. Gevolg is dat we hier nu met dezelfde problemen kampen als Tweakers toen: Weinig sociale controle, veel sarcasme, veel bagger. Als we daar wat aan zouden willen doen moeten we misschien juist wat méér op Tweakers gaan lijken.

Overigens ben ik het er helemaal mee eens dat we dat juist niet moeten willen, want het gaat inderdaad gigantisch ten koste van de humor. En dat realiseren mensen zich niet altijd, dat die twee hand in hand gaan. Het niveau van het moderne Tweakers met de openheid van FOK!, dat gaat gewoon niet werken op een forum van dit formaat. Dat hoeven we dus ook niet te willen.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 14:44:21 #240
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_137732035
We laten hier echt niet alle bagger staan hoor, zat reacties worden gewoon verwijderd ;). Dat topic op GoT wat je aanhaalt, daar gruwel ik echt van. Je topic voldoet niet aan onze hoge eisen, slotje en probeer het later maar weer opnieuw. Nee, lekker laagdrempelig! Dat jaagt toch iedereen weg... Hier kun je zo'n topic openen, je krijgt soms misschien een sarcastische reactie, maar je wordt wél gewoon geholpen. En dat maakt dat FOK! laagdrempeliger is dan Tweakers.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_137732257
Precies, en daarom snap ik opmerkingen als
quote:
Is fok een soort 2de tweakers geworden? Sinds wanneer is het laagdrempelige van fok weg?
ook niet, want FOK! is op dit gebied juist precies het tegenovergestelde van tweakers. En dat heeft zijn voors en zijn tegens, maar wat mij betreft meer voors.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 10:51:25 #242
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_137875826
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 11:23:09 #243
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_137876822
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 24 maart 2014 @ 16:36:21 #244
106559 puss_in_boots
[DPC]FOKschaap.KEESsie
pi_138119035
http://forum.fok.nl/topic/2089015 heeft een verkeerd jaartal in de topictitel: 2013 graag veranderen in 2014. Bij voorbaat hartelijk dank.
Join World Community Grid today!
Help projects like: Discovering Dengue Drugs - Together, FightAIDS@Home, Help Conquer Cancer, Human Proteome Folding - Phase 2, Nutritious Rice for the World, The Clean Energy Project
  maandag 24 maart 2014 @ 16:56:04 #245
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_138119800
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 16:36 schreef puss_in_boots het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2089015 heeft een verkeerd jaartal in de topictitel: 2013 graag veranderen in 2014. Bij voorbaat hartelijk dank.
fixed
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_138422848
Dit topic is wat aan het ontsporen
DIG / Legetelefoon.nl

een bezemmodje zou handig zijn :)
  woensdag 2 april 2014 @ 17:07:41 #247
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_138440522
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 00:29 schreef mschol het volgende:
Dit topic is wat aan het ontsporen
http://forum.fok.nl/topic/2091455

een bezemmodje zou handig zijn :)
was vanochtend al even langs geweest ^O^
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_138442561
ff aanvulling op voorgaande discussie.

DIG / Games werken niet met VGA

Dit is hiervan dan wel weer een typerend voorbeeld. Hoe moeten wij hier dan de behulpzame FOK!er uithangen? KomtTijd is normaal gesproken ook het toonbeeld van behulpzaamheid maar net als ik kan hij hier weinig mee.
  woensdag 2 april 2014 @ 18:18:00 #249
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_138442629
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:15 schreef Kandijfijn het volgende:
ff aanvulling op voorgaande discussie.

DIG / Games werken niet met VGA

Dit is hiervan dan wel weer een typerend voorbeeld. Hoe moeten wij hier dan de behulpzame FOK!er uithangen? KomtTijd is normaal gesproken ook het toonbeeld van behulpzaamheid maar net als ik kan hij hier weinig mee.
Stel TS de vragen die nodig zijn om tot een goede oplossing te komen :). Niet iedereen die hulp nodig heeft weet welke informatie relevant is.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_138442800
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:18 schreef Bart het volgende:

[..]

Stel TS de vragen die nodig zijn om tot een goede oplossing te komen :). Niet iedereen die hulp nodig heeft weet welke informatie relevant is.Heeft de juiste mentaliteit.
We hebben toch een sticky topic?

Kijk als iemand niet compleet is videokaart een Nvidia i.p.v. Nvidia Geforce gt 720m, oké daar snap ik nog. Maar niet eens moeite in je topic willen stoppen?

Je opent toch ook geen topic in PTA met, "mijn auto doet soms niet starten hoe komt dat :?"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')