Dan zit je nog wel met het probleem van de datum die niet klopt. Het werkstuk is namelijk al ingeleverdquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef Syntos het volgende:
Tweede email account aanmaken en dat gebruiken voor de geinterviewde?
Dan pas je de datum aan. Hoef je hoogstens 3 of 4 getallen te veranderen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:48 schreef bobray het volgende:
[..]
Dan zit je nog wel met het probleem van de datum die niet klopt. Het werkstuk is namelijk al ingeleverd
Kan je de tekst daarin aanpassen? En ik wil ook dat dat tweede mail acc. wel een logische naam heeft (de naam van de man van het intervieuw)quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:48 schreef egeltje1985 het volgende:
Een oude e-mail doorsturen van iemand, tekst daarin aanpassen.
interview*quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:49 schreef bobray het volgende:
[..]
Kan je de tekst daarin aanpassen? En ik wil ook dat dat tweede mail acc. wel een logische naam heeft (de naam van de man van het intervieuw)
Heb je het überhaupt al geprobeerd?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:49 schreef bobray het volgende:
[..]
Kan je de tekst daarin aanpassen? En ik wil ook dat dat tweede mail acc. wel een logische naam heeft (de naam van de man van het intervieuw)
Elke minister fraudeert. En daarnaast: minister....quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:50 schreef Megumi het volgende:
Ik hoop niet dat je later van plan bent minister te worden of zo.
De pot verwijt de ketelquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:50 schreef bobray het volgende:
[..]
Elke minister fraudeert. En daarnaast: minister....
quote:
ow wacht, die datum aanpassen kan ook gewoon. Huphup, fake e-mail maken en gaan met die banaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:49 schreef bobray het volgende:
[..]
Ik heb dit soort zaken nog nooit gedaan. En altijd hard gewerkt voor me bestaan. Wat niet wegneemt dat ik weet hoe dit moet. Telnet enz.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:52 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik heb dit soort zaken nog nooit gedaan. En altijd hard gewerkt voor me bestaan.
dat hoeft toch ook niet, je kunt toch ook het emailadres aanpassen. Al bestaat het risico wel dat je docent t gaat controleren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:52 schreef aequus het volgende:
typ eens voor de gein ''gorilla mail'' in, scheelt weer nep account maken op hotmail/gmail
En ook nog eens lid van de taal gestapo. Geen wonder dat het land met dit soort mensen naar de klote gaat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:53 schreef aequus het volgende:
[..]ik heb het over je grammatica lul
ja, daarom beter dat emailadres wel aanmaken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:54 schreef Tijn het volgende:
Als ik die docent was, zou ik eens een mailtje sturen naar het adres dat jij verzonnen hebt.
Haha, tot dan iddquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:57 schreef egeltje1985 het volgende:
Succes. Als je je diploma gaat faken zien we je wel weer terug hier.
Aangezien die docent toch al nattigheid ruikt (blijkbaar) zou ik er ook maar gelijk een telefoonnummer bij nemen en een bedrijfspand hurenquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:54 schreef Tijn het volgende:
Als ik die docent was, zou ik eens een mailtje sturen naar het adres dat jij verzonnen hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |