Ja maar... met 2 keer zoveel volt gaat ie toch 2 keer zo snel??quote:Op vrijdag 14 maart 2014 03:01 schreef Braddie het volgende:
TS is wel een beetje dom
Dat rode schuifje liet hem waarschijnlijk van 110v naar 220v gaan waardoor zijn KRKs nu naar de fillestijnen zijn.
Ik heb werkelijk geen flauw idee over wat voor apparaat je het hebt. Iets meer moeite steken in je OP is echt wel nodig, evenals trouwens wat meer moeite steken in het helpen van anderen als ik jouw postgeschiedenis zo bekijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 02:54 schreef zeurtvaak het volgende:
Toen ik dat rode schuifje achter van rechts naar links schoof ging die uit en nu wil die niet meer aan ?
Ik was nieuwschierig want wist niet wat het was en nu wil die niet meer aan?
Wat heb ik nou precies gedaan en is mijn monitor nou stuk want dat is wel het laatste wat ik op dit moment kan gebruiken!
Je wilt je broertje de schuld geven!?! Schandalig! Onverantwoordelijke minskukel!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 03:49 schreef zeurtvaak het volgende:
Ik heb het over de monitoren van KRK. Als bijvoorbeeld me broertje had gedaan en niet weet dan heb je 3 seconden zo jr krk naar de filesteinen gemaakt?
Met een beetje geluk is alleen de zekering gesprongen. Maar het blijft een beetje dom om 110 volt teveel door een apparaat waar je waarde aan hecht te jassen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 03:49 schreef zeurtvaak het volgende:
Ik heb het over de monitoren van KRK. Als bijvoorbeeld me broertje had gedaan en niet weet dan heb je 3 seconden zo jr krk naar de filesteinen gemaakt?
helaas heb je hem dus zelf naar knoppen geholpen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 03:49 schreef zeurtvaak het volgende:
Als je zijn postgeschiedenis had bekeken, dat had je geweten welk apparaat TS bedoelt:quote:Op vrijdag 14 maart 2014 03:10 schreef Riparius het volgende:
Ik heb werkelijk geen flauw idee over wat voor apparaat je het hebt. Iets meer moeite steken in je OP is echt wel nodig, evenals trouwens wat meer moeite steken in het helpen van anderen als ik jouw postgeschiedenis zo bekijk.
http://descr.provis.ru/descr/96148/i/rp6_g2_back.jpgquote:Op vrijdag 14 maart 2014 03:01 schreef Braddie het volgende:
TS is wel een beetje dom
Dat rode schuifje liet hem waarschijnlijk van 110v naar 220v gaan waardoor zijn KRKs nu naar de fillestijnen zijn.
Dikke kans dat-ie de interne electronica echter al heeft beschadigd of dat er op z'n minst een zekering is gesprongen waardoor die speakers niet meer aan te krijgen zijn zonder reparatie.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:31 schreef Syd het volgende:
[..]
http://descr.provis.ru/descr/96148/i/rp6_g2_back.jpg
Nee is dus van 220 naar 110 gegaan, dus opzich zou die hem weer terug moeten schuiven (lees nergens dat die dat gedaan heeft)
Dat wil niet zeggen dat je elektronica niet onherstelbaar is beschadigd. Zekeringen branden namelijk niet snel genoeg door, waardoor het kwaad al is geschied nog voordat de zekering de stroomkring onderbreekt. Die zekering zit er dan ook niet in voor sukkels zoals jij maar om aan voorschriften ten aanzien van brandveiligheid te voldoen in geval van een onverhoopte interne kortsluiting.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:44 schreef zeurtvaak het volgende:
Ik hebt de achterkant eruit gehaald en gelukkig zat er een reserve zekering bij??
Dat kan ook anders.quote:
Waarom stel je dit in vragende vorm?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:44 schreef zeurtvaak het volgende:
Ik hebt de achterkand eruit gehaald en gelukkig zat er een reserve zekering bij??
Denk maar niet dat je aanspraak kunt maken op garantie, reparatie wordt een kostbare zaak.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:09 schreef zeurtvaak het volgende:
Nee! Het was geen zekering. Ik had het te snel geschreven. Dit probleem moet dus opgestuurd worden. Bedankt...
Je zeurt wel vaak.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:22 schreef zeurtvaak het volgende:
Het is geholpen. Onder bij je stekker input zit je zekering. Die heb ik dus vervangen. De zekering was helemaal door verbrand. Bedankt allemaal!
Netjes dat je de oplossing post.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:27 schreef zeurtvaak het volgende:
Ik was nieuwschierig wat dat was en met me domme kop niet bij nagedacht
Maar gelukkig doet die het weer, moest inderdaad even met de schroevendraaier de zekering aan de onderkant van de stroomkabel input loshalen en daar zat ook een nieuwe bij.
Dus die erin gedaan en pompen maar
Mag ik je KRK's hebben? Ik ga er een stuk liever mee om, ik beloof het je!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:27 schreef zeurtvaak het volgende:
Ik was nieuwschierig wat dat was en met me domme kop niet bij nagedacht
Maar gelukkig doet die het weer, moest inderdaad even met de schroevendraaier de zekering aan de onderkant van de stroomkabel input loshalen en daar zat ook een nieuwe bij.
Dus die erin gedaan en pompen maar
zijn pohi is om te janken iddquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |