Heb je aan jezelf te wijten. Als je structureel gewoon goed geleerd had, had je je nu alleen afgevraagd of je geslaagd bent met een zes, een zeven of heel misschien een achtquote:
Met een 6 slagen doe ik sws, al haal ik een 4.5 heb ik nog een 6 op m'n eindelijst, alleen het CE gemiddelde moet omhoogquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je aan jezelf te wijten. Als je structureel gewoon goed geleerd had, had je je nu alleen afgevraagd of je geslaagd bent met een zes, een zeven of heel misschien een acht
Nice, ik ga even kijken of het wat voor mij isquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:35 schreef m.k het volgende:
![]()
![]()
![]()
http://www.shacknews.com/(...)nsion-full-free-game
zesjes mentaliteitquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Met een 6 slagen doe ik sws, al haal ik een 4.5 heb ik nog een 6 op m'n eindelijst, alleen het CE gemiddelde moet omhoog
Dus niet FOK!ken maar leren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Met een 6 slagen doe ik sws, al haal ik een 4.5 heb ik nog een 6 op m'n eindelijst, alleen het CE gemiddelde moet omhoog
Die heb ik vroeger ook nog gelezen.quote:
Billie Turfquote:
quote:
Maar ondertussen moet het percentage hbo- en universitair geschoolden wel omhoog. Zal de kwaliteit ten goede komen.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Maar ondertussen moet het percentage hbo- en universitair geschoolden wel omhoog. Zal de kwaliteit ten goede komen.
Bork.quote:
Tot strakjesquote:
Opschieten, muts!quote:
Ik ga nu fietsen!!quote:
2 woorden, 9 letters.quote:
Zekerquote:
Ik had nog helemaal niet gezien dat die teruggezet was.quote:
Wat dan?quote:
DEF regroupsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had nog helemaal niet gezien dat die teruggezet was.![]()
quote:
De active-ledenlijst is offline...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]om elkaar onderling weer gewoon lekker af te bekken
Neu, maar toevallig dacht ik na het zien van de magere OP van nibb-it dat het op zich wél leuk zou zijn als alleen maar het oude headerplaatje terug zou komen.
Die staat tegenwoordig onderaan het topicquote:
waaro?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die staat tegenwoordig onderaan het topic
Onder het invoerveld onder de Algemene Voorwaarden link.quote:
quote:DIT TOPIC WERD NEERGEPOOT DOOR NIBB-IT, BREDEBROEDER, ACHJA, MARYMOUSE, M.K, ERWINROMMEL, HUPPELMUTS, LOTUSSS, THABOEL.
Nibb-itquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:02 schreef BredeBroeder het volgende:
Wie had die header ook alweer in elkaar geflanst?
Niet, kijk naar Full Metal Jacket met Gunny Lee Ermey.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:11 schreef Pumatje het volgende:
Die Universal soldier op tv is dus ook al een kutfilm.
Regisseurs die denken wijs over te komen door lukraak militaire figuranten in hun film te laten rondparaderen moeten standrechtelijk worden geexecuteerd. Die malloten lopen rond met prop's die volgens mij Tour of duty nog gebruikte. Daarnaast worden er wel zo veel onzinnige tactische beslissingen gemaakt dat iemand die zich maar een beetje in het militaire plaatje kan verplaatsen dit niet aan kan zien.
Vraag me vaak af hoe moeilijk het nu is om voor films met een budget van een miljoen of 30 een gast met know how uit te nodigen en te laten helpen bij het maken van een film.
Een paar films uit duizenden.... En vaak films waar ook nog eens de U.S army assistentie verleend gaan nog vaak fout ook. Snap daar nooit wat van, het zit er vaak veel en veel te dik op. Willen met aantallen en vooral scenes met voorbij rennende militairen een beeld schetsen wat enorm nep overkomt als je ziet wat ze allemaal met zich meedragen en aanhebben. Een ops vest zonder iets erin, een Ar-15 voor een supersoldaat met een aimpoint, inclusief magazijn dat is ontwikkeld in de jaren 70 terwijl we al lang betere, grotere en betrouwbare magazijnen hebben. Rennend schieten en iets te veel patronen verschieten voor een 20 patroon magazijn. Zuchtend zet ik het dan maar af...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet, kijk naar Full Metal Jacket met Gunny Lee Ermey.
En ook een film als Behind Enemy Lines had een US Navy Capt. als technisch adviseur.
Dat wil de regisseur en dus blijkbaar het grote publiek. Maar die (het grote publiek) kijken ook niet naar film/docu's als Restrepo of Armadillo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:44 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Een paar films uit duizenden.... En vaak films waar ook nog eens de U.S army assistentie verleend gaan nog vaak fout ook. Snap daar nooit wat van, het zit er vaak veel en veel te dik op. Willen met aantallen en vooral scenes met voorbij rennende militairen een beeld schetsen wat enorm nep overkomt als je ziet wat ze allemaal met zich meedragen en aanhebben. Een ops vest zonder iets erin, een Ar-15 voor een supersoldaat met een aimpoint, inclusief magazijn dat is ontwikkeld in de jaren 70 terwijl we al lang betere, grotere en betrouwbare magazijnen hebben. Rennend schieten en iets te veel patronen verschieten voor een 20 patroon magazijn. Zuchtend zet ik het dan maar af...
".50 kaliber UIT HET RAAM!" "Jij krijge steen door de ruit heen" "Achmed, gas d'r op!" "Voor een broodje met negerzaad"quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:55 schreef m.k het volgende:
Wie heeft er hier C&C Generals Holland ooit gespeeld?
Wat?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:13 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
".50 kaliber UIT HET RAAM!" "Jij krijge steen door de ruit heen" "Achmed, gas d'r op!" "Voor een broodje met negerzaad"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:55 schreef m.k het volgende:
Wie heeft er hier C&C Generals Holland ooit gespeeld?
Dat is van C&C Holland, waar lui zelf stemmen in hebben ingesproken, die citaten zijn slechts enkele van de vele die je daar te horen krijgt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:29 schreef MaryMouse het volgende:
Weg hier
Ik begreep de post van m.k nog en die van pumaatje, maar nu haak ik af
Waarschijnlijk schrijven de heren en dames regisseurs dit weg onder de noemer "Dichtelijke vrijheid" en een fikse dosis "99% van het publiek weet uberhaubt niets, en dit staat/klinkt beter"quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:44 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Een paar films uit duizenden.... En vaak films waar ook nog eens de U.S army assistentie verleend gaan nog vaak fout ook. Snap daar nooit wat van, het zit er vaak veel en veel te dik op. Willen met aantallen en vooral scenes met voorbij rennende militairen een beeld schetsen wat enorm nep overkomt als je ziet wat ze allemaal met zich meedragen en aanhebben. Een ops vest zonder iets erin, een Ar-15 voor een supersoldaat met een aimpoint, inclusief magazijn dat is ontwikkeld in de jaren 70 terwijl we al lang betere, grotere en betrouwbare magazijnen hebben. Rennend schieten en iets te veel patronen verschieten voor een 20 patroon magazijn. Zuchtend zet ik het dan maar af...
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt die oude seniele lempul uitgelachen dan?
Nee wij ook niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..], en die free-download krijg ik niet eens aan de praat.
Goed! Ik heb een nieuwe auto, ik kon 'm voor goedkopie van ER overnemen:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Joehoe, ouwe trekvogel. Hoe is het dan? Hoe is het met je wiener?
Wauw, wat een plaatjequote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:48 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Goed! Ik heb een nieuwe auto, ik kon 'm voor goedkopie van ER overnemen:
[ afbeelding ]
Hij stapte over op een Nissan Micra, die vond hij stoerder.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wauw, wat een plaatjeIk begrijp niet dat ER zo'n prachtige wagen weg doet. Wie wil hier nou niet in gezien worden?
Daar heeft hij wel een goed punt trouwens. Maar ik zou hem dan een Suzuki Alto willen aanraden, één van de vroegere modellen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:54 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Hij stapte over op een Nissan Micra, die vond hij stoerder.
Een onmogelijke zonder opzoekenquote:
Zo uitgebreid hoeft het ook weer niet, je bent een heel eind op wegquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Een onmogelijke zonder opzoeken(tenminste voor mij)
Je bent al 260 jaar dood?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:41 schreef samthegreat5 het volgende:
Hallo uitjes en luitjes.
[ afbeelding ]
Goed plan!quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij militair? [ afbeelding ]
Mit bratwurst und sauerkraut.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met kartoffelsalad [ afbeelding ]
Al binnen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:18 schreef Nibb-it het volgende:
Ik ga even wat shoarma naar binnen schuiven. À bientôt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nu pas? Wat is dit voor trage action messing?
Draadjesvlees!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Moe'ers gestoofde runderlapjes.. heuy!
Indeed. Alleen had ze er pasta bij gemaakt in plaats van rijst.. Gevolg: al dat sudder-sap dinges ging verlorenquote:
pasta? rijst? Gekookte aardappels erbij mafklappertquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Indeed. Alleen had ze er pasta bij gemaakt in plaats van rijst.. Gevolg: al dat sudder-sap dinges ging verloren
Dit!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
pasta? rijst? Gekookte aardappels erbij mafklappert
Ja, rijst/aardappelen kan mij het wat schelen. Geen pasta iigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
pasta? rijst? Gekookte aardappels erbij mafklappert
Het is ALTIJD te weinig.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:25 schreef Cobra4 het volgende:
Nadeel is alleen dat zo'n pan draadjesvlees veel te snel leeg is.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:28 schreef Cobra4 het volgende:
Kutzooi!! Nu heb ik trek in draadjesvlees.
Zelluf doen. Sudderpan, heul blok bleu band erin, vleesch erbij en gewoon een paar uur laten sudderenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:28 schreef Cobra4 het volgende:
Kutzooi!! Nu heb ik trek in draadjesvlees.
Dinsdag mijn oma maar eens vragen om een kilo te maken.
Zo simpel is het niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zelluf doen. Sudderpan, heul blok bleu band erin, vleesch erbij en gewoon een paar uur laten sudderen
Kap eensch met dat geskypequote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik zit paardengeluiden te maken en Nibb-it ezelgeluiden, terwijl ik daar furieus op aan 't fappen ben
Dat moet je aan mijn oma vragen. Er zit zeker verschil in smaak tussen door haar gemaakt draadjesvlees en mijn probeersel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Simpel koken is het lekkerstHoe moet het volgens u dan? [ afbeelding ]
Maar oma's koken gewoon geweldig! Nu mis ik de mijnequote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat moet je aan mijn oma vragen. Er zit zeker verschil in smaak tussen door haar gemaakt draadjesvlees en mijn probeersel.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar oma's koken gewoon geweldig! Nu mis ik de mijne
Zag het net te laat, ik was net bezig met Marcellus. Heb je toegevoegd hoor schattebout.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar oma's koken gewoon geweldig! Nu mis ik de mijne
@sammie je neemt niet eens op dodo
Dus over anderhalf jaar kan jij ook goed kokenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt vast ook omdat ze pannen hebben waar de smaak van 50 jaar koken/braden in zit.
Ik hoop dat dat ouwe bessie nog wel wat langer dan dat blijft leven voor ik haar pannen erf.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dus over anderhalf jaar kan jij ook goed koken
twitter:dhcluchtmacht twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 20:53:02@Anouk: Birds falling down...? Movie: http://t.co/fPrt3MEpZ0 #apachedemo #birds #songfestival #esf #Anouk reageer retweet
80quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:30 schreef m.k het volgende:
Sammie, hoeveel smeekbrieven heb je naar Yvonne moeten sturen voor die unban?
Zo weinig, ik had wel een handgeschreven brief per dag verwacht.quote:
Is niet verdachtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sam is terug en meteen komt Yvonne zich melden?...
Wauw, jij bent echt een vroege vogelquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niks, ik had tien jaar eerder al de Benz!
[ afbeelding ]
Later de Blitzen Benz, 21.5 liter blok en maar liefst 200pk....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wauw, jij bent echt een vroege vogel
Met kettingaandrijvingquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Later de Blitzen Benz, 21.5 liter blok en maar liefst 200pk....
[ afbeelding ]
Dat mens wat erin zit is anders ook geen 'beauty'.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:13 schreef jitzzzze het volgende:
Vraag me niet waarom, maar het Eurovisie Songfestival staat hier aan. Er staat nu één of andere Roemeen in een zwarte dracula jurk heel erg hoog te zingen
Oh?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat mens wat erin zit is anders ook geen 'beauty'.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij moet hem vast wel een schoonheid hebben gevonden [ afbeelding ]
Precies, geen gelul.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met kettingaandrijvingNiks geen diff, gewoon met een ketting direct op de as
Wie? Die dracula?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]lees net in een ander topic dat mensen haar erg strak in haar lijf vinden zitten en erg mooi voor haar leeftijd .
In die tijd met 200+ km/h rijden in zo'n hok...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook maar aan één kant, lekker boeiend dat je chassis dan krom trekt
Ik wacht op seizoen 4quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
De verwachting hebben dat men hier Boardwalk Empire kent...
Game of Thrones te mainstream voor je?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, I know. Maar het is ook de enige HBO serie die ik volg. Wel vette opzet.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, I know. Maar het is ook de enige HBO serie die ik volg. Wel vette opzet.
Weet niet, nooit echt de behoefte gehad om het te gaan kijken. Ondanks de grote hype eromheenquote:
The Wire ooit gezien?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weet niet, nooit echt de behoefte gehad om het te gaan kijken. Ondanks de grote hype eromheen.
Dat waren echte bazen, die lui die daarin redenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
In die tijd met 200+ km/h rijden in zo'n hok...![]()
Toen de wielen nog van hout waren en de kerels van staal.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat waren echte bazen, die lui die daarin reden
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:09 schreef Thaboel het volgende:
Aquaria schoon, visjes weer happy de peppie en ik heb weer iets te zien
Blijkt nog eens te kloppen ook, goede zaak !quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
De verwachting hebben dat men hier Boardwalk Empire kent...
Heb je ff mazzel dat zijn ban net opgeheven is...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:19 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Blijkt nog eens te kloppen ook, goede zaak !
Filters schoon gemaakt. 2x Juwel rekord 60. Twijfel nog over een externfilterquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:12 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
Jij ook al? Hier nieuwe planten erbij, filter gecleaned, nieuwe slangen etc.
En toch weer terug naar een standaard uitstromer ipv een spray bar.
Jaja geef maar gewoon toe dat ik gelijk had.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb je ff mazzel dat zijn ban net opgeheven is...
Extern filter ftw!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Filters schoon gemaakt. 2x Juwel rekord 60. Twijfel nog over een externfilter![]()
Plantjes vd week ff halen + wat nieuw grut.
700 l/uquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Extern filter ftw!![]()
Ik heb een JBL e700 aan mijn 60 liter bak hangen. 6 maanden geleden voor het laatst schoongemaakt en had nu eigenlijk nog niet gehoeven maar was toch bezig. Met een intern filter loop je elke week te kloten.
Als er in de praktijk de helft overblijft mag je al gelukkig zijn, daarnaast kun je de uitstroom gewoon regelen met een kraan, staat op halve kracht bij mij.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
700 l/uJij hebt ranomi's en pietert van den hoogebandjes in je bak?
Maar dus een aanrader? Klinkt heul lullig maar denk toch dat wat ik nu heb aan vis rustig laat 'sterven'quote:Op zondag 19 mei 2013 00:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als er in de praktijk de helft overblijft mag je al gelukkig zijn, daarnaast kun je de uitstroom gewoon regelen met een kraan, staat op halve kracht bij mij.
quote:Op zondag 19 mei 2013 01:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar dus een aanrader? Klinkt heul lullig maar denk toch dat wat ik nu heb aan vis rustig laat 'sterven'Niks nieuws erin en dan zodra alles weg is eens opnieuw beginnen
verzorg ze gewoon hoor maar ik ga geen nieuw grut erbij gooien. Zo bedoel ik datquote:Op zondag 19 mei 2013 01:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]Probeer hem dan gewoon in leven te houden
Ik was nog wakker... Vanacht weer een nachtrust van een uurtje gehad..quote:
Ruilen?quote:Op zondag 19 mei 2013 11:27 schreef samthegreat5 het volgende:
Eventjes eten en zo 20 km marsen. Saai in je 1tje
quote:Op zondag 19 mei 2013 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
2 strippen op je strippenkaart. 1 Heen en 1 terug
Assumptionsquote:Op zondag 19 mei 2013 11:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat?Zeg ik dat je die op dezelfde dag moet gebruiken?
Jaja, dat heb ik vaker gehoordquote:Op zondag 19 mei 2013 12:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Luisteren vriend, als ik iets niet vermeld dan is dat ook niet zo.
Ik doe 't wel op me blote kakkenquote:Op zondag 19 mei 2013 12:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat van mij nietMoet jij geen mars lopen op je sneakers?
Geen probleem, 60KG achterop en ff de 4-daagse uitlopen, jeweetzquote:Op zondag 19 mei 2013 12:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij welJe hebt nog geen eens schaamhaar en je doet al stoer over marsen op je blote kakken
![]()
Jij gaat straks toch zo gigantisch op je smoelquote:Op zondag 19 mei 2013 12:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Geen probleem, 60KG achterop en ff de 4-daagse uitlopen, jeweetz
Assumptionsquote:Op zondag 19 mei 2013 12:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij gaat straks toch zo gigantisch op je smoel
quote:Op zondag 19 mei 2013 12:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Op basis van hoe je reageert hier: ja.
Speedmars he.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
20KM in 1.5 uur, tering, commando Sam ofzo
Bløf!quote:Op zondag 19 mei 2013 12:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Geen probleem, 60KG achterop en ff de 4-daagse uitlopen, jeweetz
Snippertquote:Op zondag 19 mei 2013 15:45 schreef hoogvlieger het volgende:
Nu nog afschieten dan ben je een echter Snipert
Ga jij maar eerst eens pizzadeeg makenquote:Op zondag 19 mei 2013 15:45 schreef hoogvlieger het volgende:
Nu nog afschieten dan ben je een echter Snipert
Kip maaaaannnquote:
Ja, Engels boek maar dan met Defensie onderwerpen, bijvoorbeeld noem de onderdelen van een helikopter, tank etc etcquote:Op zondag 19 mei 2013 17:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Boekenlijst...
8071318 (S)Portfolio VEVA 3
7098791 Campaign english for the military 1
7105448 Campaign english for the military workbook 1
8073918 Engels voor Defensie
7083629 Via 2f werkboek orde & veiligheid
7966021 Via handboek
Wat de neuk? Engels voor Defensie?
Dan kan je de klantenservice van Colt bellen als je buks ermee ophoudt.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Boekenlijst...
8071318 (S)Portfolio VEVA 3
7098791 Campaign english for the military 1
7105448 Campaign english for the military workbook 1
8073918 Engels voor Defensie
7083629 Via 2f werkboek orde & veiligheid
7966021 Via handboek
Wat de neuk? Engels voor Defensie?
Goh, dat is eigenlijk nog best handigquote:Op zondag 19 mei 2013 17:42 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dan kan je de klantenservice van Colt bellen als je buks ermee ophoudt.
Euhh geen idee, schoolkleding was 280, gvd stelletje afzetters !quote:Op zondag 19 mei 2013 17:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoeveel eypo was jij kwijt voor je gehele boeken pakket + schoolkleding?
1147 Wordt door Van Dijk Educatie gefactureerd en door de school geleverd:quote:Op zondag 19 mei 2013 17:44 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Euhh geen idee, schoolkleding was 280, gvd stelletje afzetters !
En die boeken, met welke doe je de hele opleiding? Zijn er boeken die je een jaar later weer moet kopen?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:48 schreef Aapsoldaat het volgende:
1065 is voor het schooljaar bij mijn weten, want dat heb ik moeten dokken. 305 is nog redelijk goedkoop want ik moest een compleet schooluniform hebben, wat bar slechte kwaliteit was en de sportkleren moesten we zelf maar regelen.
In jouw geval waarschijnlijk niet, want je doet GROP. Waarschijnlijk wel zo'n account, maar dat zijn twee tientjes ofzo per jaar.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En die boeken, met welke doe je de hele opleiding? Zijn er boeken die je een jaar later weer moet kopen?
account?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:50 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
In jouw geval waarschijnlijk niet, want je doet GROP. Waarschijnlijk wel zo'n account, maar dat zijn twee tientjes ofzo per jaar.
Oooh, dan valt het echt wel mee.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:49 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dat is alleen het lesgeld. Voor het MBO zijn de boeken niet zo heel erg duur.
Aha, gelukkig dat ik dan pas vanaf m'n 18e les/cursus geld hoef te betalen, 500,- voor een 3 jarige opleiding is nou niet bepaald veel. Alles wat je van DEF krijgt is toch wel gratis?quote:
500 voor boeken voor een heel jaar?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Indicatie totaalbedrag: ¤ 504,40, dan is dit dus nog redelijk goedkoop?
Over het algemeen is alles wat je krijgt gratisquote:Op zondag 19 mei 2013 17:54 schreef BredeBroeder het volgende:
Alles wat je van DEF krijgt is toch wel gratis?
Ja, maar kon ook zijn dat ze je patches lieten betalen o.i.d.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Over het algemeen is alles wat je krijgt gratis
7032816 Leren & loopbaan studieloopbaanbegeleiding mbo niveau 2 dl 1quote:
Dan zou je ze niet krijgen maar moeten kopenquote:Op zondag 19 mei 2013 17:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, maar kon ook zijn dat ze je patches lieten betalen o.i.d.
Ja, maar je "krijgt" het sowieso niet, je leent het in principe...quote:Op zondag 19 mei 2013 17:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan zou je ze niet krijgen maar moeten kopen
Ja, maar je zegt toch ook gewoon de loop ipv "the barrel"quote:Op zondag 19 mei 2013 18:02 schreef samthegreat5 het volgende:
Ons hele defensie apparaat is gebaseerd op buitenlandse krijgsmachten, bijna 100% van de zooi die we gebruiken is buitenlands..
Dat is wel heel kortzichtig..quote:Op zondag 19 mei 2013 18:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, maar je zegt toch ook gewoon de loop ipv "the barrel"
Geen idee. HAMIL sowieso, maar in het engels is er gewoon veel meer gepubliceerd.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja naja, hebben ze geen NLD DEF boeken ofzo? Naast de handleiding dan..
Neem deze pagina uit zo'n boek.. http://4.bp.blogspot.com/(...)o/s1600/DSC_0735.JPGquote:Op zondag 19 mei 2013 18:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Geen idee. HAMIL sowieso, maar in het engels is er gewoon veel meer gepubliceerd.
Ja.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Neem deze pagina uit zo'n boek.. http://4.bp.blogspot.com/(...)o/s1600/DSC_0735.JPG
Is dat een M16 of een C7?
Dan is daar toch je antwoord? Anders zou het wel huren heten. Waar hadden we het vanmorgen ook alweer over?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, maar je "krijgt" het sowieso niet, je leent het in principe...
Is gewoon zo.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
7032816 Leren & loopbaan studieloopbaanbegeleiding mbo niveau 2 dl 1
909465 Move professioneel burgerschap mbo niveau 2
Waarom boeken van niveau 2 voor een niv 3 opleiding?
Vandaar toch ook dat boek, Sherlock.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:02 schreef samthegreat5 het volgende:
Ons hele defensie apparaat is gebaseerd op buitenlandse krijgsmachten, bijna 100% van de zooi die we gebruiken is buitenlands, NATO spelalfabet en termen zijn gestandaardiseerd in het engels ..
Dan moet je wel heul erg goed zijn. M.a.w. het kan maar is voor bijna niemand weggelegd.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:17 schreef Awesome_ het volgende:
Hoe zijn de doorgroeimogelijkheden binnen defensie? Bv. stel je begint als marinier, kun je dan nog officier der marinier worden?
Ligt aan je papiertje en je ervaring lijkt mequote:Op zondag 19 mei 2013 18:17 schreef Awesome_ het volgende:
Hoe zijn de doorgroeimogelijkheden binnen defensie? Bv. stel je begint als marinier, kun je dan nog officier der marinier worden?
O.a., er zijn veel meer zaken die van belang zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ligt aan je papiertje en je ervaring lijkt me
Daar is mijn antwoord idd, bedankt voor je bijdragequote:Op zondag 19 mei 2013 18:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan is daar toch je antwoord? Anders zou het wel huren heten. Waar hadden we het vanmorgen ook alweer over?
Dat is dan 5 euroquote:Op zondag 19 mei 2013 18:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Daar is mijn antwoord idd, bedankt voor je bijdrage
Pinnen, chippen, contant of creditcard.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb geen geld. Andere betaalmogelijkheden?
Gedekte cheque een optie? Pay-pal?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Pinnen, chippen, contant of creditcard.
Ik bedoelde ik heb geen chartaal/giraal geld ter beschikking, voldoet een schouderklopje?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Pinnen, chippen, contant of creditcard.
Omdat je blut bent en advies gekregen hep. Dus hup, die cupeta in je bakkus.quote:
krijg je die ook van DEF?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat je blut bent en advies gekregen hep. Dus hup, die cupeta in je bakkus.
Welk merk? Tamiya?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:49 schreef Pumatje het volgende:
Zo, terug van een uitje Antwerpen.
Het verplichte uit eten, winkeltje, terrasje, biertje,kleertjes kopen .. en toen kwam ik een Márklin winkel tegen![]()
Gepard flakpanzer bouwpakket gekauft
Dat was mijn hele punt eikransquote:Op zondag 19 mei 2013 18:11 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Is gewoon zo.
[..]
Vandaar toch ook dat boek, Sherlock.Dat is juist bedoeld om o.a. met het NAVO spelalfabet en termen bekend te maken, en tegelijkertijd Engels naar een hoger niveau te tillen.
Ik zou met m'n HAVO in kunnen stappen bij sommige officiersfuncties maar er zijn een aantal functies die me meer zouden liggen maar waarbij ik dus niet als officier opgeleid word.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ligt aan je papiertje en je ervaring lijkt me
Beter dan Revellquote:Op zondag 19 mei 2013 18:50 schreef Nibb-it het volgende:
Heller..
Trek het plamuur maar tevoorschijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |