Heb je aan jezelf te wijten. Als je structureel gewoon goed geleerd had, had je je nu alleen afgevraagd of je geslaagd bent met een zes, een zeven of heel misschien een achtquote:
Met een 6 slagen doe ik sws, al haal ik een 4.5 heb ik nog een 6 op m'n eindelijst, alleen het CE gemiddelde moet omhoogquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je aan jezelf te wijten. Als je structureel gewoon goed geleerd had, had je je nu alleen afgevraagd of je geslaagd bent met een zes, een zeven of heel misschien een acht
Nice, ik ga even kijken of het wat voor mij isquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:35 schreef m.k het volgende:
![]()
![]()
![]()
http://www.shacknews.com/(...)nsion-full-free-game
zesjes mentaliteitquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Met een 6 slagen doe ik sws, al haal ik een 4.5 heb ik nog een 6 op m'n eindelijst, alleen het CE gemiddelde moet omhoog
Dus niet FOK!ken maar leren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Met een 6 slagen doe ik sws, al haal ik een 4.5 heb ik nog een 6 op m'n eindelijst, alleen het CE gemiddelde moet omhoog
Die heb ik vroeger ook nog gelezen.quote:
Billie Turfquote:
quote:
Maar ondertussen moet het percentage hbo- en universitair geschoolden wel omhoog. Zal de kwaliteit ten goede komen.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Maar ondertussen moet het percentage hbo- en universitair geschoolden wel omhoog. Zal de kwaliteit ten goede komen.
Bork.quote:
Tot strakjesquote:
Opschieten, muts!quote:
Ik ga nu fietsen!!quote:
2 woorden, 9 letters.quote:
Zekerquote:
Ik had nog helemaal niet gezien dat die teruggezet was.quote:
Wat dan?quote:
DEF regroupsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had nog helemaal niet gezien dat die teruggezet was.![]()
quote:
De active-ledenlijst is offline...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]om elkaar onderling weer gewoon lekker af te bekken
Neu, maar toevallig dacht ik na het zien van de magere OP van nibb-it dat het op zich wél leuk zou zijn als alleen maar het oude headerplaatje terug zou komen.
Die staat tegenwoordig onderaan het topicquote:
waaro?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die staat tegenwoordig onderaan het topic
Onder het invoerveld onder de Algemene Voorwaarden link.quote:
quote:DIT TOPIC WERD NEERGEPOOT DOOR NIBB-IT, BREDEBROEDER, ACHJA, MARYMOUSE, M.K, ERWINROMMEL, HUPPELMUTS, LOTUSSS, THABOEL.
Nibb-itquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:02 schreef BredeBroeder het volgende:
Wie had die header ook alweer in elkaar geflanst?
Niet, kijk naar Full Metal Jacket met Gunny Lee Ermey.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:11 schreef Pumatje het volgende:
Die Universal soldier op tv is dus ook al een kutfilm.
Regisseurs die denken wijs over te komen door lukraak militaire figuranten in hun film te laten rondparaderen moeten standrechtelijk worden geexecuteerd. Die malloten lopen rond met prop's die volgens mij Tour of duty nog gebruikte. Daarnaast worden er wel zo veel onzinnige tactische beslissingen gemaakt dat iemand die zich maar een beetje in het militaire plaatje kan verplaatsen dit niet aan kan zien.
Vraag me vaak af hoe moeilijk het nu is om voor films met een budget van een miljoen of 30 een gast met know how uit te nodigen en te laten helpen bij het maken van een film.
Een paar films uit duizenden.... En vaak films waar ook nog eens de U.S army assistentie verleend gaan nog vaak fout ook. Snap daar nooit wat van, het zit er vaak veel en veel te dik op. Willen met aantallen en vooral scenes met voorbij rennende militairen een beeld schetsen wat enorm nep overkomt als je ziet wat ze allemaal met zich meedragen en aanhebben. Een ops vest zonder iets erin, een Ar-15 voor een supersoldaat met een aimpoint, inclusief magazijn dat is ontwikkeld in de jaren 70 terwijl we al lang betere, grotere en betrouwbare magazijnen hebben. Rennend schieten en iets te veel patronen verschieten voor een 20 patroon magazijn. Zuchtend zet ik het dan maar af...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet, kijk naar Full Metal Jacket met Gunny Lee Ermey.
En ook een film als Behind Enemy Lines had een US Navy Capt. als technisch adviseur.
Dat wil de regisseur en dus blijkbaar het grote publiek. Maar die (het grote publiek) kijken ook niet naar film/docu's als Restrepo of Armadillo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:44 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Een paar films uit duizenden.... En vaak films waar ook nog eens de U.S army assistentie verleend gaan nog vaak fout ook. Snap daar nooit wat van, het zit er vaak veel en veel te dik op. Willen met aantallen en vooral scenes met voorbij rennende militairen een beeld schetsen wat enorm nep overkomt als je ziet wat ze allemaal met zich meedragen en aanhebben. Een ops vest zonder iets erin, een Ar-15 voor een supersoldaat met een aimpoint, inclusief magazijn dat is ontwikkeld in de jaren 70 terwijl we al lang betere, grotere en betrouwbare magazijnen hebben. Rennend schieten en iets te veel patronen verschieten voor een 20 patroon magazijn. Zuchtend zet ik het dan maar af...
".50 kaliber UIT HET RAAM!" "Jij krijge steen door de ruit heen" "Achmed, gas d'r op!" "Voor een broodje met negerzaad"quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:55 schreef m.k het volgende:
Wie heeft er hier C&C Generals Holland ooit gespeeld?
Wat?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:13 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
".50 kaliber UIT HET RAAM!" "Jij krijge steen door de ruit heen" "Achmed, gas d'r op!" "Voor een broodje met negerzaad"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:55 schreef m.k het volgende:
Wie heeft er hier C&C Generals Holland ooit gespeeld?
Dat is van C&C Holland, waar lui zelf stemmen in hebben ingesproken, die citaten zijn slechts enkele van de vele die je daar te horen krijgt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:29 schreef MaryMouse het volgende:
Weg hier
Ik begreep de post van m.k nog en die van pumaatje, maar nu haak ik af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |