bedankt voor je reactie! Helaas kan ik nog geen pm lezen, omdat ik pas ben aangemeld. Maar als ik je berichtje over een paar dagen kan lezen, zal ik snel reageren;)quote:Op zondag 19 mei 2013 16:59 schreef Automatique het volgende:
Hoi Mlein, een vriend van mij gaat binnenkort in Breda wonen.
Net als jij wilt hij ook sociale contacten opdoen in de omgeving. Zie PM.
Tja wat is deze omgeving? Ik kom uit Putte.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:32 schreef Mlein0 het volgende:
@Broodboor Volgensmij zitten daar vooral mensen van 30+ en je zit dan met abo, maar bedankt voor het meedenken!
@Faxie Ja, ik heb het gezien. Ik houd het in de gaten. Hopelijk zitten er ook wat mensen uit deze omgeving tussen
Ik kom uit Bergen op Zoom, 19 jaar, 6VWO, iets te jong?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:11 schreef Mlein0 het volgende:
Niemand zin om nieuwe mensen te ontmoeten? Jammer!
Ik snap je gedachte en als ik zo snel iets zou weten, zou ik dat zeker doen. Maar dat alleen naar de kroeg gaan, vind ik persoonlijk echt niks.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:05 schreef Zjakkie het volgende:
Ik woon in West-BrabantKun je in je woonplaats niet kijken wat voor soort clubs o.i.d. er zijn? Of een café'tje binnenstappen en mensen aanspreken die je leuk lijken?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:22 schreef kipsatesalade het volgende:
West-Brabant is een ruim begrip. Kun je ook iets specifieker zijn?
Die omgeving dusquote:Nee, ik kom niet uit breda en ik studeer ook niet in breda. Breda is wel best wel goed bereikbaar voor mij, dus wel handig als dit voor iemand die het wel leuk lijkt om te meeten ook is
Misschien idd wel beetje aan de jonge kant. Althans ik ben al wel wat jaartjes klaar met de middelbare, dus denk dat we misschien niet met dezelfde dingen bezig zijn;)quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:23 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Ik kom uit Bergen op Zoom, 19 jaar, 6VWO, iets te jong?
Ergens in de driehoek Zevenbergen, Etten-Leur en Oosterhout dus.quote:
Ja, zoiets inderdaad. Dat je gewoon kan afspreken zonder uren te hoeven reizenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:27 schreef kipsatesalade het volgende:
[..]
Ergens in de driehoek Zevenbergen, Etten-Leur en Oosterhout dus.
Verkoop jezelf eens, wat houdt je dagelijks bezig behalve je studie?
Hahaha je was alleen vooral nieuwsgierig hoe ik mezelf zou 'verkopen'?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:39 schreef kipsatesalade het volgende:
Klinkt heel gezellig, alleen woon ik helaas net aan de andere kant van Brabant
Hahaha laat het hopelijk duidelijk zijn dat ik NIET op zoek ben naar een datequote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:39 schreef nils7 het volgende:
Ik zelf kom uit Oosterhout maar typ dit voor een vriend die er ook woont (en geen Fok! heeft) die wel wat sociale contacten en fun dingen kan gebruiken van de andere sekse.
Geen idee of die 't zou willen hahah, overigens valt hij niet in de categorie HBO (weet niet of dat perse een zeer strikte eis is hahaha)
Weet niet wat jij onder fun dingen verstaat maar goed...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:49 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
Hahaha laat het hopelijk duidelijk zijn dat ik NIET op zoek ben naar een date.
Bovendien klinkt het misschien wel verwend of iets, maar ben toch wel naar mensen opzoek die toch HBO/WO doen of hebben gedaan. Niet dat ik andere mensen niet mag, maar toch gewoon omdat 'dagelijkse dingen' meestal toch anders beleven.
"sociale contacten en fun dingen kan gebruiken van de andere sekse"quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:52 schreef nils7 het volgende:
[..]
Weet niet wat jij onder fun dingen verstaat maar goed...
Als HBO/WO wel een vereiste is gaat 't over voor hem helaas.
Oh het was toch niet voor mij.... dus maakt mij verder niet uit.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:55 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
"sociale contacten en fun dingen kan gebruiken van de andere sekse"
Ik weet niet zo goed waarom je anders per se op zoek ben naar "een meisje" en als ik het gewoon verkeerd heb begrepen dan kan dat natuurlijk ook
Dankje! Maar misschien dat er andere mensen in deze topic het wel wat lijkt hequote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:02 schreef nils7 het volgende:
[..]
Oh het was toch niet voor mij.... dus maakt mij verder niet uit.
Succes verder met de zoektocht.
Als ik dan een tip mag geven...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:06 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
Dankje! Maar misschien dat er andere mensen in deze topic het wel wat lijkt he!
Mag ik vragen waarom je dan hier wel voor 'een vriend komt'?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:12 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als ik dan een tip mag geven...
Vrienden ga je echt niet vinden op een forum.
Althans ik heb het nog nooit gehoord maar er zullen zat voorbeelden zijn waarbij het wel zo is.
Daarnaast is West-Brabant echt niet zo dood zoals je doet voorstellen in dit topic.
In Breda is zat te doen en zelfs in mijn dorp is er nog wat te beleven...
Check je interesses na, trek je stoute schoenen aan (in dit geval regenlaarzen met dit weer) stap naar buiten en schrijf je in bij een hobby clubje ofzo.
Of zoek een leuk bijbaantje waar velen van rond jouw leeftijd werken.
Probeerde je even te helpen om iemand anders te vinden hahaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:46 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
Hahaha je was alleen vooral nieuwsgierig hoe ik mezelf zou 'verkopen'?
Ik zit niet op Fok! primair voor een vriend maar tijdens het rondneuzen kwam ik op dit topic terecht en ik dacht: ik reageer er eens op voor hem.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:15 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je dan hier wel voor 'een vriend komt'?
Het heeft er meer mee te maken dat ik zelf studeer (WO) en bijna klaar ben daarmee en dat ik vaak mee heb gemaakt dat dingen die mij bezighouden de ander niet interesseert en andersom ook niet. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het altijd het geval is. Maar ik wacht nog even af en dan wat mij betreft kijken we dan of er een aantal mensen zijn, die gezamenlijk wat willen gaan drinken in Breda en dan kijken of het klikt? Andere ideeën zijn ook welkom.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:09 schreef Adverteerhier het volgende:
Ik ben 20, woon in West-Brabant en heb ook altijd vriendinnen die ver weg wonen ipv om de hoek waar je even iets leuks mee kunt doen. Maar ik struikel een beetje over dat je niet om wilt gaan met MBO-ers. HBO denkniveau is toch ook gewoon goed?
Ondanks dat ik te oud benquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:26 schreef Adverteerhier het volgende:
Ja ik snap wel wat je bedoeld. Ik meld me aan om gezamenlijk wat te gaan drinken in Breda
Zie DMquote:
Scherpquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:55 schreef Archie het volgende:
[..]
Volgens mij is t gewoon te lezen in dr profiel maar goed....
aan een nederlandse uniquote:
Stalker alert!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:55 schreef Archie het volgende:
[..]
Volgens mij is t gewoon te lezen in dr profiel maar goed....
Ik wil wel met je meeten hoor.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:07 schreef Mlein0 het volgende:
Nee, ik kom niet uit breda en ik studeer ook niet in breda. Breda is wel best wel goed bereikbaar voor mij, dus wel handig als dit voor iemand die het wel leuk lijkt om te meeten ook is.
ik zie jouw levensverhaal ook nog niet op dit topic verschijnen :pquote:
Wat wil je weten?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:06 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
ik zie jouw levensverhaal ook nog niet op dit topic verschijnen :p
Gezellig:). Ik weet niet of je de berichtjes op dit topic beetje hebt gelezen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:45 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik wil wel met je meeten hoor.
Kom uit de omgeving van Breda en ben 21.
Dus als het je leuk lijkt om wat te gaan doen..
Ik zou zeggen: leef je uitquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:31 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
Gezellig:). Ik weet niet of je de berichtjes op dit topic beetje hebt gelezen?
Haha ok.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:32 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: leef je uit. Maar om te beginnen waarom ben je in Zevenbergen gaan wonen en niet in Breda?
En het blijft gewoon een mooi dorp natuurlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:38 schreef Archie het volgende:
[..]
Reden voor Zevenbergen? Hier stond een huis wat aan de eisen voldeed voor een goede prijs.
No shit sherlockquote:
ik wil best wat vertellen hoor als jullie dat leuk vinden. Ik ben bezig met 2 masters in nijmegen. Daar heb ik ook 4 jaar gewoond, maar nu ik alleen nog mijn scriptie hoef te schrijven, woon ik weer in mijn 'hometown'. Dat is toch een heel verschil van een stad vol studenten naar een dorpje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:18 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
No shit sherlock
In West-Brabant zelf staat geen uni dus vandaar dat ik het me afvroeg. Zal wel Tilburg of Rotterdam zijn dan neem ik aan. Maar hoe kom je dan in West-Brabant terecht vraag ik me af.
Maar als je niks wilt vertellen, zal ik me afzijdig houden verder
Er is ook een Breda topic he. En die mensen houden ook weleens een meet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:27 schreef isernogeentjeover het volgende:
weet je al wanneer je die meet in breda gaat doen? ik zoek ook nog meer contacten daar.
Laatste 2, 3 jaar niet hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er is ook een Breda topic he. En die mensen houden ook weleens een meet.
Waarom ga je niet bij een vereniging? Je zegt het jammer te vinden dacht ik omdat je wel ziet dat het een gemakkelijke manier is om mensen te leren kennen... maar toch ga je er niet bij dus?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:34 schreef Mlein0 het volgende:
Het wordt errrrrg stil hier, dis wie hebben nu daadwerkelijk zin om wat te gaan drinken en wat is je voorkeursdag?
Ik snap ook helemaal je idee, maar ik ben niet zo'n type dat in haar eentje even op een hele groep mensen afstapt. Maar mocht je een leuke vereniging weten, dan hoor ik het graagquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarom ga je niet bij een vereniging? Je zegt het jammer te vinden dacht ik omdat je wel ziet dat het een gemakkelijke manier is om mensen te leren kennen... maar toch ga je er niet bij dus?En sporten kan je weer inrollen toch? Verder kan dat ook gewoon naast mensen hier ontmoeten, daar niet van.
Ow nou ja ik heb sowieso niet echt concrete ideeën gezien ik in Groningen woonquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:46 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
Ik snap ook helemaal je idee, maar ik ben niet zo'n type dat in haar eentje even op een hele groep mensen afstapt. Maar mocht je een leuke vereniging weten, dan hoor ik het graag.Een sportclub is niet zo makkelijk, als je zelf nooit echt gesport hebt en alle anderen het al jaren doen. Maargoed wat ik net al zei als je concrete ideeën hebt, hoor ik het graag
.
Je moet toch een keer ergens beginnen he.
Het is dat jij het zegt, maar prima.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow nou ja ik heb sowieso niet echt concrete ideeën gezien ik in Groningen woonAls in ik weet niet wat er in West-Brabant is aan verenigingen e.d. Maar het lijkt me gemakkelijker om bij een vereniging te komen dan individuen via internet te ontmoeten eigenlijk... Maar ja dat wisselt misschien per persoon. En sportclub kan best wel hoor, trainers daar en ook gewoon mensen die al jaren spelen weten wel gewoon hoe nieuwe mensen in de groep kunnen komen. Anders zouden er niet echt nieuwe mensen goed bij kunnen komen
Maar je doet misschien niet direct mee met competities bijvoorbeeld. Maar het idee dat het niet zo gemakkelijk is om te beginnen met een sport/groepssport omdat anderen het al jaren doen is niet echt realistisch, dat kan jezelf ook wel bedenken
Count me in! Voorkeur: vrijdag- of zaterdagavond...quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:34 schreef Mlein0 het volgende:
Het wordt errrrrg stil hier, dis wie hebben nu daadwerkelijk zin om wat te gaan drinken en wat is je voorkeursdag?
+1!quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:29 schreef Archie het volgende:
[..]
Count me in! Voorkeur: vrijdag- of zaterdagavond...
Wil je ook graag mee dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:21 schreef automatic_ het volgende:
En, hebben jullie al iets leuks gedaan?
Dan ben je nog niet lang op fokquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:12 schreef nils7 het volgende:
Vrienden ga je echt niet vinden op een forum.
Althans ik heb het nog nooit gehoord maar er zullen zat voorbeelden zijn waarbij het wel zo is.
Jij bent ver uit de buurt, tenminste als ik jouw profiel mag geloven!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:23 schreef Cue_ het volgende:
Dan ben je nog niet lang op fok
Vrienden kan je hier vinden, relaties, seks, whatever you want
Afhankelijk van jouw locatie zou dat zeker kunnen kloppenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:36 schreef Archie het volgende:
[..]
Jij bent ver uit de buurt, tenminste als ik jouw profiel mag geloven!
Waarom zou het awkward zijn? Een paar goede vrienden/kennisen van mij zijn/waren fokkers. Niets mis meequote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:59 schreef Cuppiecake het volgende:
Ik ben het er niet per definitie mee eens dat je geen vrienden zou kunnen vinden via fok. Het lijkt me alleen zo awkward. Kom zelf trouwens ook uit Breda (oorspronkelijk Etten-Leur).
Naja meer omdat het heel 'geregiseerd' is in plaats van dat je iemand spontaan ontmoet. En tja, de angst om een zolderkamer autist tegen het lijf te lopen zit er natuurlijk ook wel een beetje bij. Of als het totaal niet klikt. Bijna net een eerste date.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zou het awkward zijn? Een paar goede vrienden/kennisen van mij zijn/waren fokkers. Niets mis mee![]()
Het zijn ook gewoon mensen heNouja .. een enkeling
Ow dat snap ik. Daarom zijn de 'grotere' meets ook vaak handiger.. zodat er altijd wel 1tje van de 20 een beetje oke isquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:05 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Naja meer omdat het heel 'geregiseerd' is in plaats van dat je iemand spontaan ontmoet. En tja, de angst om een zolderkamer autist tegen het lijf te lopen zit er natuurlijk ook wel een beetje bij. Of als het totaal niet klikt. Bijna net een eerste date.
Dat lijkt me ook awkward. Want waarom zouden mensen willen dat ik daar bij ben.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dat snap ik. Daarom zijn de 'grotere' meets ook vaak handiger.. zodat er altijd wel 1tje van de 20 een beetje oke is
Mijn locatie staat in m'n profiel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Afhankelijk van jouw locatie zou dat zeker kunnen kloppen
Waarom zouden mensen je er niet bij willen hebben dan? Zeker als je met een grote groep gaat, heb je altijd wel een aantal mensen waar je mee zal spreken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:12 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook awkward. Want waarom zouden mensen willen dat ik daar bij ben.Heerlijk dat zelfvertrouwen.
Naja het is vooral waarom welquote:Op woensdag 12 juni 2013 07:27 schreef Archie het volgende:
[..]
Mijn locatie staat in m'n profiel.
[..]
Waarom zouden mensen je er niet bij willen hebben dan? Zeker als je met een grote groep gaat, heb je altijd wel een aantal mensen waar je mee zal spreken.
"we zijn opzoek" ? Je hebt een vriend?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:45 schreef Cuppiecake het volgende:
Naja het is vooral waarom welMaargoed dat maakt verder ook niet uit. Je woont in Zevenbergen! Is dat een beetje een leuke plek om te wonen? We zijn op zoek naar een groter huis maar in Breda komen we nergens aan de beurt en in Zevenbergen staan we vaak al in de top 5.
Zevenbergen dus, zoals ik hier leesquote:
Ja ik woon samen sinds een klein jaar. In een studentenflat op 30 m2. En het is gewoon veel te klein, kan gewoon niet doen en laten wat ik wil.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"we zijn opzoek" ? Je hebt een vriend?
[..]
Zevenbergen dus, zoals ik hier lees![]()
maarja dan ben ik ver weg ja
Ook jij zal wel iets interessants hebben waarom mensen wel graag met jou willen praten!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:45 schreef Cuppiecake het volgende:
Naja het is vooral waarom welMaargoed dat maakt verder ook niet uit. Je woont in Zevenbergen! Is dat een beetje een leuke plek om te wonen? We zijn op zoek naar een groter huis maar in Breda komen we nergens aan de beurt en in Zevenbergen staan we vaak al in de top 5.
Vraag je vriend dan waarom ie bij je wil zijn en vraag dan niet door maar accepteer hetquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:49 schreef Cuppiecake het volgende:
Ja ik woon samen sinds een klein jaar. In een studentenflat op 30 m2. En het is gewoon veel te klein, kan gewoon niet doen en laten wat ik wil.
Wat brengt jou hier dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:48 schreef Cue_ het volgende:
Zevenbergen dus, zoals ik hier lees![]()
maarja dan ben ik ver weg ja
Maar volgens mij ging dit topic over leuke dingen doen in West-Brabant...quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:00 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij ging m'n eerste post over fokkers, dus nouja.. dat vertellen blijkbaar
Klopt, dus ik kaart aan dat je mooi dingen kan doen met fokkers.. toen iemand zei, dat ie dat nog niet had meegemaakt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:04 schreef Archie het volgende:
Maar volgens mij ging dit topic over leuke dingen doen in West-Brabant...![]()
Niettemin ben je uiteraard welkom hoor!
Waar woon je? Ik vind het leuk je te leren kennen denk ik..quote:Op zondag 19 mei 2013 18:42 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
bedankt voor je reactie! Helaas kan ik nog geen pm lezen, omdat ik pas ben aangemeld. Maar als ik je berichtje over een paar dagen kan lezen, zal ik snel reageren;)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |