Ja ik woon samen sinds een klein jaar. In een studentenflat op 30 m2. En het is gewoon veel te klein, kan gewoon niet doen en laten wat ik wil.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"we zijn opzoek" ? Je hebt een vriend?
[..]
Zevenbergen dus, zoals ik hier lees![]()
maarja dan ben ik ver weg ja
Ook jij zal wel iets interessants hebben waarom mensen wel graag met jou willen praten!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:45 schreef Cuppiecake het volgende:
Naja het is vooral waarom welMaargoed dat maakt verder ook niet uit. Je woont in Zevenbergen! Is dat een beetje een leuke plek om te wonen? We zijn op zoek naar een groter huis maar in Breda komen we nergens aan de beurt en in Zevenbergen staan we vaak al in de top 5.
Vraag je vriend dan waarom ie bij je wil zijn en vraag dan niet door maar accepteer hetquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:49 schreef Cuppiecake het volgende:
Ja ik woon samen sinds een klein jaar. In een studentenflat op 30 m2. En het is gewoon veel te klein, kan gewoon niet doen en laten wat ik wil.
Wat brengt jou hier dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:48 schreef Cue_ het volgende:
Zevenbergen dus, zoals ik hier lees![]()
maarja dan ben ik ver weg ja
Maar volgens mij ging dit topic over leuke dingen doen in West-Brabant...quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:00 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij ging m'n eerste post over fokkers, dus nouja.. dat vertellen blijkbaar
Klopt, dus ik kaart aan dat je mooi dingen kan doen met fokkers.. toen iemand zei, dat ie dat nog niet had meegemaakt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:04 schreef Archie het volgende:
Maar volgens mij ging dit topic over leuke dingen doen in West-Brabant...![]()
Niettemin ben je uiteraard welkom hoor!
Waar woon je? Ik vind het leuk je te leren kennen denk ik..quote:Op zondag 19 mei 2013 18:42 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
bedankt voor je reactie! Helaas kan ik nog geen pm lezen, omdat ik pas ben aangemeld. Maar als ik je berichtje over een paar dagen kan lezen, zal ik snel reageren;)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |