bedankt voor je reactie! Helaas kan ik nog geen pm lezen, omdat ik pas ben aangemeld. Maar als ik je berichtje over een paar dagen kan lezen, zal ik snel reageren;)quote:Op zondag 19 mei 2013 16:59 schreef Automatique het volgende:
Hoi Mlein, een vriend van mij gaat binnenkort in Breda wonen.
Net als jij wilt hij ook sociale contacten opdoen in de omgeving. Zie PM.
Tja wat is deze omgeving? Ik kom uit Putte.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:32 schreef Mlein0 het volgende:
@Broodboor Volgensmij zitten daar vooral mensen van 30+ en je zit dan met abo, maar bedankt voor het meedenken!
@Faxie Ja, ik heb het gezien. Ik houd het in de gaten. Hopelijk zitten er ook wat mensen uit deze omgeving tussen
Ik kom uit Bergen op Zoom, 19 jaar, 6VWO, iets te jong?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:11 schreef Mlein0 het volgende:
Niemand zin om nieuwe mensen te ontmoeten? Jammer!
Ik snap je gedachte en als ik zo snel iets zou weten, zou ik dat zeker doen. Maar dat alleen naar de kroeg gaan, vind ik persoonlijk echt niks.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:05 schreef Zjakkie het volgende:
Ik woon in West-BrabantKun je in je woonplaats niet kijken wat voor soort clubs o.i.d. er zijn? Of een café'tje binnenstappen en mensen aanspreken die je leuk lijken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |