bedankt voor je reactie! Helaas kan ik nog geen pm lezen, omdat ik pas ben aangemeld. Maar als ik je berichtje over een paar dagen kan lezen, zal ik snel reageren;)quote:Op zondag 19 mei 2013 16:59 schreef Automatique het volgende:
Hoi Mlein, een vriend van mij gaat binnenkort in Breda wonen.
Net als jij wilt hij ook sociale contacten opdoen in de omgeving. Zie PM.
Tja wat is deze omgeving? Ik kom uit Putte.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:32 schreef Mlein0 het volgende:
@Broodboor Volgensmij zitten daar vooral mensen van 30+ en je zit dan met abo, maar bedankt voor het meedenken!
@Faxie Ja, ik heb het gezien. Ik houd het in de gaten. Hopelijk zitten er ook wat mensen uit deze omgeving tussen
Ik kom uit Bergen op Zoom, 19 jaar, 6VWO, iets te jong?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:11 schreef Mlein0 het volgende:
Niemand zin om nieuwe mensen te ontmoeten? Jammer!
Ik snap je gedachte en als ik zo snel iets zou weten, zou ik dat zeker doen. Maar dat alleen naar de kroeg gaan, vind ik persoonlijk echt niks.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:05 schreef Zjakkie het volgende:
Ik woon in West-BrabantKun je in je woonplaats niet kijken wat voor soort clubs o.i.d. er zijn? Of een café'tje binnenstappen en mensen aanspreken die je leuk lijken?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:22 schreef kipsatesalade het volgende:
West-Brabant is een ruim begrip. Kun je ook iets specifieker zijn?
Die omgeving dusquote:Nee, ik kom niet uit breda en ik studeer ook niet in breda. Breda is wel best wel goed bereikbaar voor mij, dus wel handig als dit voor iemand die het wel leuk lijkt om te meeten ook is
Misschien idd wel beetje aan de jonge kant. Althans ik ben al wel wat jaartjes klaar met de middelbare, dus denk dat we misschien niet met dezelfde dingen bezig zijn;)quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:23 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Ik kom uit Bergen op Zoom, 19 jaar, 6VWO, iets te jong?
Ergens in de driehoek Zevenbergen, Etten-Leur en Oosterhout dus.quote:
Ja, zoiets inderdaad. Dat je gewoon kan afspreken zonder uren te hoeven reizenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:27 schreef kipsatesalade het volgende:
[..]
Ergens in de driehoek Zevenbergen, Etten-Leur en Oosterhout dus.
Verkoop jezelf eens, wat houdt je dagelijks bezig behalve je studie?
Hahaha je was alleen vooral nieuwsgierig hoe ik mezelf zou 'verkopen'?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:39 schreef kipsatesalade het volgende:
Klinkt heel gezellig, alleen woon ik helaas net aan de andere kant van Brabant
Hahaha laat het hopelijk duidelijk zijn dat ik NIET op zoek ben naar een datequote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:39 schreef nils7 het volgende:
Ik zelf kom uit Oosterhout maar typ dit voor een vriend die er ook woont (en geen Fok! heeft) die wel wat sociale contacten en fun dingen kan gebruiken van de andere sekse.
Geen idee of die 't zou willen hahah, overigens valt hij niet in de categorie HBO (weet niet of dat perse een zeer strikte eis is hahaha)
Weet niet wat jij onder fun dingen verstaat maar goed...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:49 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
Hahaha laat het hopelijk duidelijk zijn dat ik NIET op zoek ben naar een date.
Bovendien klinkt het misschien wel verwend of iets, maar ben toch wel naar mensen opzoek die toch HBO/WO doen of hebben gedaan. Niet dat ik andere mensen niet mag, maar toch gewoon omdat 'dagelijkse dingen' meestal toch anders beleven.
"sociale contacten en fun dingen kan gebruiken van de andere sekse"quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:52 schreef nils7 het volgende:
[..]
Weet niet wat jij onder fun dingen verstaat maar goed...
Als HBO/WO wel een vereiste is gaat 't over voor hem helaas.
Oh het was toch niet voor mij.... dus maakt mij verder niet uit.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:55 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
"sociale contacten en fun dingen kan gebruiken van de andere sekse"
Ik weet niet zo goed waarom je anders per se op zoek ben naar "een meisje" en als ik het gewoon verkeerd heb begrepen dan kan dat natuurlijk ook
Dankje! Maar misschien dat er andere mensen in deze topic het wel wat lijkt hequote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:02 schreef nils7 het volgende:
[..]
Oh het was toch niet voor mij.... dus maakt mij verder niet uit.
Succes verder met de zoektocht.
Als ik dan een tip mag geven...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:06 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
Dankje! Maar misschien dat er andere mensen in deze topic het wel wat lijkt he!
Mag ik vragen waarom je dan hier wel voor 'een vriend komt'?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:12 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als ik dan een tip mag geven...
Vrienden ga je echt niet vinden op een forum.
Althans ik heb het nog nooit gehoord maar er zullen zat voorbeelden zijn waarbij het wel zo is.
Daarnaast is West-Brabant echt niet zo dood zoals je doet voorstellen in dit topic.
In Breda is zat te doen en zelfs in mijn dorp is er nog wat te beleven...
Check je interesses na, trek je stoute schoenen aan (in dit geval regenlaarzen met dit weer) stap naar buiten en schrijf je in bij een hobby clubje ofzo.
Of zoek een leuk bijbaantje waar velen van rond jouw leeftijd werken.
Probeerde je even te helpen om iemand anders te vinden hahaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:46 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
Hahaha je was alleen vooral nieuwsgierig hoe ik mezelf zou 'verkopen'?
Ik zit niet op Fok! primair voor een vriend maar tijdens het rondneuzen kwam ik op dit topic terecht en ik dacht: ik reageer er eens op voor hem.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:15 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je dan hier wel voor 'een vriend komt'?
Het heeft er meer mee te maken dat ik zelf studeer (WO) en bijna klaar ben daarmee en dat ik vaak mee heb gemaakt dat dingen die mij bezighouden de ander niet interesseert en andersom ook niet. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het altijd het geval is. Maar ik wacht nog even af en dan wat mij betreft kijken we dan of er een aantal mensen zijn, die gezamenlijk wat willen gaan drinken in Breda en dan kijken of het klikt? Andere ideeën zijn ook welkom.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:09 schreef Adverteerhier het volgende:
Ik ben 20, woon in West-Brabant en heb ook altijd vriendinnen die ver weg wonen ipv om de hoek waar je even iets leuks mee kunt doen. Maar ik struikel een beetje over dat je niet om wilt gaan met MBO-ers. HBO denkniveau is toch ook gewoon goed?
Ondanks dat ik te oud benquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:26 schreef Adverteerhier het volgende:
Ja ik snap wel wat je bedoeld. Ik meld me aan om gezamenlijk wat te gaan drinken in Breda
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |