Stalker alert!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:55 schreef Archie het volgende:
[..]
Volgens mij is t gewoon te lezen in dr profiel maar goed....
Ik wil wel met je meeten hoor.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:07 schreef Mlein0 het volgende:
Nee, ik kom niet uit breda en ik studeer ook niet in breda. Breda is wel best wel goed bereikbaar voor mij, dus wel handig als dit voor iemand die het wel leuk lijkt om te meeten ook is.
ik zie jouw levensverhaal ook nog niet op dit topic verschijnen :pquote:
Wat wil je weten?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:06 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
ik zie jouw levensverhaal ook nog niet op dit topic verschijnen :p
Gezellig:). Ik weet niet of je de berichtjes op dit topic beetje hebt gelezen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:45 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik wil wel met je meeten hoor.
Kom uit de omgeving van Breda en ben 21.
Dus als het je leuk lijkt om wat te gaan doen..
Ik zou zeggen: leef je uitquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:31 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
Gezellig:). Ik weet niet of je de berichtjes op dit topic beetje hebt gelezen?
Haha ok.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:32 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: leef je uit. Maar om te beginnen waarom ben je in Zevenbergen gaan wonen en niet in Breda?
En het blijft gewoon een mooi dorp natuurlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:38 schreef Archie het volgende:
[..]
Reden voor Zevenbergen? Hier stond een huis wat aan de eisen voldeed voor een goede prijs.
No shit sherlockquote:
ik wil best wat vertellen hoor als jullie dat leuk vinden. Ik ben bezig met 2 masters in nijmegen. Daar heb ik ook 4 jaar gewoond, maar nu ik alleen nog mijn scriptie hoef te schrijven, woon ik weer in mijn 'hometown'. Dat is toch een heel verschil van een stad vol studenten naar een dorpje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:18 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
No shit sherlock
In West-Brabant zelf staat geen uni dus vandaar dat ik het me afvroeg. Zal wel Tilburg of Rotterdam zijn dan neem ik aan. Maar hoe kom je dan in West-Brabant terecht vraag ik me af.
Maar als je niks wilt vertellen, zal ik me afzijdig houden verder
Er is ook een Breda topic he. En die mensen houden ook weleens een meet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:27 schreef isernogeentjeover het volgende:
weet je al wanneer je die meet in breda gaat doen? ik zoek ook nog meer contacten daar.
Laatste 2, 3 jaar niet hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er is ook een Breda topic he. En die mensen houden ook weleens een meet.
Waarom ga je niet bij een vereniging? Je zegt het jammer te vinden dacht ik omdat je wel ziet dat het een gemakkelijke manier is om mensen te leren kennen... maar toch ga je er niet bij dus?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:34 schreef Mlein0 het volgende:
Het wordt errrrrg stil hier, dis wie hebben nu daadwerkelijk zin om wat te gaan drinken en wat is je voorkeursdag?
Ik snap ook helemaal je idee, maar ik ben niet zo'n type dat in haar eentje even op een hele groep mensen afstapt. Maar mocht je een leuke vereniging weten, dan hoor ik het graagquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarom ga je niet bij een vereniging? Je zegt het jammer te vinden dacht ik omdat je wel ziet dat het een gemakkelijke manier is om mensen te leren kennen... maar toch ga je er niet bij dus?En sporten kan je weer inrollen toch? Verder kan dat ook gewoon naast mensen hier ontmoeten, daar niet van.
Ow nou ja ik heb sowieso niet echt concrete ideeën gezien ik in Groningen woonquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:46 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
Ik snap ook helemaal je idee, maar ik ben niet zo'n type dat in haar eentje even op een hele groep mensen afstapt. Maar mocht je een leuke vereniging weten, dan hoor ik het graag.Een sportclub is niet zo makkelijk, als je zelf nooit echt gesport hebt en alle anderen het al jaren doen. Maargoed wat ik net al zei als je concrete ideeën hebt, hoor ik het graag
.
Je moet toch een keer ergens beginnen he.
Het is dat jij het zegt, maar prima.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow nou ja ik heb sowieso niet echt concrete ideeën gezien ik in Groningen woonAls in ik weet niet wat er in West-Brabant is aan verenigingen e.d. Maar het lijkt me gemakkelijker om bij een vereniging te komen dan individuen via internet te ontmoeten eigenlijk... Maar ja dat wisselt misschien per persoon. En sportclub kan best wel hoor, trainers daar en ook gewoon mensen die al jaren spelen weten wel gewoon hoe nieuwe mensen in de groep kunnen komen. Anders zouden er niet echt nieuwe mensen goed bij kunnen komen
Maar je doet misschien niet direct mee met competities bijvoorbeeld. Maar het idee dat het niet zo gemakkelijk is om te beginnen met een sport/groepssport omdat anderen het al jaren doen is niet echt realistisch, dat kan jezelf ook wel bedenken
Count me in! Voorkeur: vrijdag- of zaterdagavond...quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:34 schreef Mlein0 het volgende:
Het wordt errrrrg stil hier, dis wie hebben nu daadwerkelijk zin om wat te gaan drinken en wat is je voorkeursdag?
+1!quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:29 schreef Archie het volgende:
[..]
Count me in! Voorkeur: vrijdag- of zaterdagavond...
Wil je ook graag mee dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:21 schreef automatic_ het volgende:
En, hebben jullie al iets leuks gedaan?
Dan ben je nog niet lang op fokquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:12 schreef nils7 het volgende:
Vrienden ga je echt niet vinden op een forum.
Althans ik heb het nog nooit gehoord maar er zullen zat voorbeelden zijn waarbij het wel zo is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |