Olafur Arnalds.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor iedere keer de intro van Euphoria
dit is een ventquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:39 schreef PG18 het volgende:
Zijzelf was best te doenAlleen dat lied niet
Aah, dus ik ben niet de enige! Inderdaad ja, eerste paar tonen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ook ja. Sluikreclame van die Zweden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Hij lijkt op tha_erik, maar dan in het blond en met lang haar
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:39 schreef Nepthys het volgende:
'Ik heb een leven'. Sneer naar iedereen die nu op internet zit?
Dat zie ik niet echt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Hij lijkt op tha_erik, maar dan in het blond en met lang haar
me also not.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
GATVERREDAMME LANG HAAR![]()
would not let him hit
Kloptquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn er best veel die dat doen dit keer. Eerste halve finale ook al een paar.
met je ogen en oren dicht ookquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
Met je oren dicht en door je oogharenkijkend is hetnet anouk.
Ik zou graag een live stream van je laptop zien terwijl die door het raam vliegtquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi liedje.
Het was fijn je gekend te hebben, Macbook van 2000 euro..
mama appelsappen bij esfquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:41 schreef Adelante het volgende:
ik heb je lief
ik heb je lief
met je voeten
kan er iemand IJslands
Zo'n gaaf landquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:41 schreef BlackLining het volgende:
Wat een prachtige taal zeg
Ik hoop er volgend jaar op vakantie te gaan. Eerst even een dikkere motor kopen, en dan het eiland rond rijden
En dikkerquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat zie ik niet echt.
Nou ja, met ander haar. En donkerder haar. En andere ogen. En andere wangen. En een andere neus. En mond..
Sjalalalie Sjalalalaquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Moeten ze gewoon weer verplichten, veel leuker
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:41 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Kan ie niet in een vulkaan vallen of zo?
ja heerlijk. en met zijn lange haren de vloer dweilenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een gruwelijk lekker ding zeg. Die mag mij elke nacht in slaap komen zingen
quote:
Hoe moet ik die maken? Ik kan niet streamen met een laptop die ik uit het raam gooiquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou graag een live stream van je laptop zien terwijl die door het raam vliegt
Dan moet je een brilletje kopen. 't Is Eriks blonde tweelingbroerquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat zie ik niet echt.
Nou ja, met ander haar. En donkerder haar. En andere ogen. En andere wangen. En een andere neus. En mond..
Die diepe tekst raakte mij tot binnen de verste krochten van mijn ziel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Zometeen alcohol alcohol alcohol is free.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Even serieus: wat een clichematige troep zeg
twitter:cornaldm twitterde op donderdag 16-05-2013 om 21:38:36LA-The Voices-vluchteling brengt namens IJsland Brandarispop #songfestival reageer retweet
Whahahahaha!!!!!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
Met je oren dicht en door je oogharenkijkend is hetnet anouk.
hopelijk gaat bulgarije doorquote:
Oppa time?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:42 schreef Cee het volgende:
Griekenland
JONGENS, ga hiervoor zitten. Of staan.
Bij de F1 zie je ook wel eens beelden van een camera in een auto net zo lang tot deze vernietigd wordt in de bandenstapelquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe moet ik die maken? Ik kan niet streamen met een laptop die ik uit het raam gooi
Ik blijf languit legge als je het niet weg vindquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:42 schreef Cee het volgende:
Griekenland
JONGENS, ga hiervoor zitten. Of staan.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:43 schreef The_Avatar het volgende:
We moeten de grieken laten winnen. Kunnen ze bedelen om extra EU geld.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Griekenland had beter dit kunnen sturen:
Nee, joh. Van die Tarkan klonen met zo'n wapperend wit hemd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:43 schreef remcoP het volgende:
Wat is deze. Normaal stuurt Griekenland altijd een halfontklede sloerie.
Dat wisselt om het jaar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:44 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Nee, joh. Van die Tarkan klonen met zo'n wapperend wit hemd.
ik ga voor toch sofiaquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
liever wat verouderde balkan-beats dan dat overgebruikte dubstep gedoe.
Vakjury gaat dit echt niet laten winnenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:45 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Dit gaat Denemarken voorbij in de finale!!!![]()
![]()
![]()
Pure kunst doet. Lekkere Griekse rijpe mannen, een lekken strakke beat, instrumentaal, orginele akkoorden, toch typisch Grieks.
DIT MOET WINNEN!
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:45 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Dit gaat Denemarken voorbij in de finale!!!![]()
![]()
![]()
Pure kunst dit. Lekkere Griekse rijpe mannen, een lekken strakke beat, instrumentaal, orginele akkoorden, toch typisch Grieks.
DIT MOET WINNEN!
EET VEEL BANANEN VAN ZANGER RINUSquote:
Proost op z'n Grieksquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:46 schreef Aspergermeisje het volgende:
Zei hij nou: 'Ja baas!' aan het eind?
wel binnen de EBU-zonequote:
heb jij ook zulke mooie vleugels als die vlinder mijn engeltje van me?quote:
Ze hadden de omaatjes als 11e bij de vakjury's vorig jaar... en dit is wel iets beter qua kwaliteit... die televotes zitten wel snor dus zou best kunnenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vakjury gaat dit echt niet laten winnen
Jamas = Proostquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:46 schreef Aspergermeisje het volgende:
dus eigenlijk hadden de omaatjes gewonnen als er geen vakjury wasquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hadden de omaatjes als 11e bij de vakjury's vorig jaar... en dit is wel iets beter qua kwaliteit... die televotes zitten wel snor dus zou best kunnen
Jamas.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:46 schreef Aspergermeisje het volgende:
Nope, Loreen stond bij beide op 1quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:47 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
dus eigenlijk hadden de omaatjes gewonnen als er geen vakjury was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |