Dat zie ik niet echt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Hij lijkt op tha_erik, maar dan in het blond en met lang haar
me also not.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
GATVERREDAMME LANG HAAR![]()
would not let him hit
Kloptquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn er best veel die dat doen dit keer. Eerste halve finale ook al een paar.
met je ogen en oren dicht ookquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
Met je oren dicht en door je oogharenkijkend is hetnet anouk.
Ik zou graag een live stream van je laptop zien terwijl die door het raam vliegtquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi liedje.
Het was fijn je gekend te hebben, Macbook van 2000 euro..
mama appelsappen bij esfquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:41 schreef Adelante het volgende:
ik heb je lief
ik heb je lief
met je voeten
kan er iemand IJslands
Zo'n gaaf landquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:41 schreef BlackLining het volgende:
Wat een prachtige taal zeg
Ik hoop er volgend jaar op vakantie te gaan. Eerst even een dikkere motor kopen, en dan het eiland rond rijden
En dikkerquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat zie ik niet echt.
Nou ja, met ander haar. En donkerder haar. En andere ogen. En andere wangen. En een andere neus. En mond..
Sjalalalie Sjalalalaquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Moeten ze gewoon weer verplichten, veel leuker
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:41 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Kan ie niet in een vulkaan vallen of zo?
ja heerlijk. en met zijn lange haren de vloer dweilenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een gruwelijk lekker ding zeg. Die mag mij elke nacht in slaap komen zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |