En wafels met warme kersen en slagroomquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Stokbrood is toch nooit duur?
Anyway, Belgie heeft heerlijke kaaskroketten, stoofvlees en friet
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Morgen staat nog steeds op 22 graden in de voorspelling
Hier 18quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik zag 19, maar het is allebei in de juiste richting
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:34 schreef PdeHoog het volgende:
'T is nog steeds zonnig hier in Parijs! Heerlijk
Weerapps zeggen andere dingenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Klinkt goed P. Je regenpak is hopelijk voor niks mee.
Lekker! En brrrr van je nacht op een veldbedjequote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:34 schreef PdeHoog het volgende:
'T is nog steeds zonnig hier in Parijs! Heerlijk
Ik maak ze altijd van kalfsvlees en sla ze niet plat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net meer dan een uur gewandeld, maar hier geen straaltje zon hoor. Alleen maar kou. Gelukkig geen regen.
Van welk vlees zou je nou het beste zelf schnitzels kunnen maken? Dus dat je het nog plat moet slaan? (daar is vast een culinaire term voor, maar die ken ik helaas niet)
maar een homp kalfsvlees is toch nog geen schnitzelquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:44 schreef golfer het volgende:
Ik maak ze altijd van kalfsvlees en sla ze niet plat.
Six-pack? (wishful thinking)quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:45 schreef Bluezz het volgende:
Er staat een 'mannetje' het touw te vernieuwen van de zonnewering, daarbij staat ie boven zijn hoofd te werken en ipv een bouwvakkersdecollete heb ik een kijkje op zijn blote behaarde buik
Oh nee, ik hou wel van behaard!quote:
Bij vrouwen hoeft dat niet zo voor mij.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:59 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het lekker beetje behaard, dit was een mooi buikje![]()
Ooit een keer een hele leuke man ontmoet, lekker ding ook. Belanden bij hem thuis, hij doet zijn kleren uit, is hij over zijn gehele lichaam met een laag haren overdekt waar een gorilla het warm van zou krijgen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Brr zichtbaar borsthaar. Zo'n paar knoopjes los en dan van die krullen zien... ieeehh!
Armen/benen heb ik geen moeite mee.
Ik ken je pijnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ooit een keer een hele leuke man ontmoet, lekker ding ook. Belanden bij hem thuis, hij doet zijn kleren uit, is hij over zijn gehele lichaam met een laag haren overdekt waar een gorilla het warm van zou krijgen.
Gadver
Kalfsvlees van de bil is klassiek weense schnitzel, ik maak ze zelf ook wel van kip of kalkoenfilet, nooit van varkensvlees, vind een varkensschnitzel niet lekkerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:43 schreef Isabeau het volgende:
.
Van welk vlees zou je nou het beste zelf schnitzels kunnen maken? Dus dat je het nog plat moet slaan? (daar is vast een culinaire term voor, maar die ken ik helaas niet)
ok, bedankt. Ik had varkensvlees/oesters in mijn hoofd, maar dat doe ik nu dus echt niet meer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Kalfsvlees van de bil is klassiek weense schnitzel, ik maak ze zelf ook wel van kip of kalkoenfilet, nooit van varkensvlees, vind een varkensschnitzel niet lekker
En toen riep je: WOWOWOWOW en ging je hem waxen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ooit een keer een hele leuke man ontmoet, lekker ding ook. Belanden bij hem thuis, hij doet zijn kleren uit, is hij over zijn gehele lichaam met een laag haren overdekt waar een gorilla het warm van zou krijgen.
Gadver
Licht uit en een nacht wilde sex, maar meer is het niet geworden.quote:
Kalkoenschnitzels met een zuurdesem-kruidenkorstjequote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kalfsvlees van de bil is klassiek weense schnitzel, ik maak ze zelf ook wel van kip of kalkoenfilet, nooit van varkensvlees, vind een varkensschnitzel niet lekker
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo, ik ga mijn ouders ophalen en uit eten.
Hierzo
Wat nu als je iets niet lekker vindtquote:Voorwaarde Grand Café Plux hoopt dat u ons meehelpt om verspilling van eten te voorkomen. Indien u een besteld gerecht niet nuttigt, rekenen wij ¤ 1,00 extra per overgebleven rolletje sushi, en ¤ 2,00 extra per overgebleven overig gerecht.
Doen ze dan nooit zo moeilijk over. Meer afschrikwekkend effectquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[..]
Wat nu als je iets niet lekker vindtMoet je nog extra betalen ook.
Ik zou echt nooit naar een all you can eat tent gaanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo, ik ga mijn ouders ophalen en uit eten.
Hierzo
Puur om voedselvoorspelling te voorkomen. Bij Sumo nooit problemen gehad met iets teruggeven.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Ah, dat is wel fijn. Heb nog nooit ergens gegeten waar ze via zo'n principe eten serveren.
Je wilt dit natuurlijk niet, Erwin Kroll:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Puur om voedselvoorspelling te voorkomen. Bij Sumo nooit problemen gehad met iets teruggeven.
Ik raad het je ook niet aan om te doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Ah, dat is wel fijn. Heb nog nooit ergens gegeten waar ze via zo'n principe eten serveren.
Kennie skele oe ut smoakt. Ast moar veul en vet isquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik raad het je ook niet aan om te doen.
Meestal zijn het echt vreetschuren.
Ik ben wel bekend met vreetschuren (wok, all you can eat dingen met familie), maar dus niet met dit systeem.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:37 schreef golfer het volgende:
Ik raad het je ook niet aan om te doen.
Meestal zijn het echt vreetschuren.
Helaas buiten limburg zelden een traktatie.quote:
Hmm,quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:29 schreef Bluezz het volgende:
Wat hebben die kinderen van Anouk verschrikkelijke namen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anouk_(zangeres)#Priv.C3.A9levenquote:Nadat Anouk tot 1998 korte tijd getrouwd is geweest met Edwin Jansen (op dat moment haar manager) en een relatie had met Satindra Kalpoe (haar drummer), krijgt ze een relatie met Remon Stotijn (The Anonymous Mis), zanger van de rapformatie Postmen. Op 16 maart 2004 trouwden ze. Uit deze relatie werden drie kinderen, twee zoons en een dochter, geboren. Op 5 mei 2008 werd bekendgemaakt dat het stel ging scheiden.
Vanaf maart 2009 had ze een relatie met de zes jaar jongere rapper Unorthadox (pseudoniem van Robert Coenen). Ze hadden tien jaar tevoren al een korte heftige relatie maar Anouk vond destijds het leeftijdsverschil - hij was toen pas 18 - te groot. Hij is te zien in de destijds opgenomen videoclip van het nummer Michel (2000) en in de clip van Three Days In A Row (2009). Anouk en Unorthadox kregen samen een zoon. Kort daarna, op 11 november 2010, werd bekend dat Anouk haar vriend van ontrouw had beschuldigd en haar relatie met hem opnieuw had beëindigd.
Nou inderdaad!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:29 schreef Bluezz het volgende:
Wat hebben die kinderen van Anouk verschrikkelijke namen
quote:This singer is ridiculously endearing. He's so happy. He's so happy that he looks like he might actually start crying. It's like he's cut his mouth open, and then eaten an entire packet of salt and vinegar crisps, but he can't stop smiling because he doesn't want to look rude in front of whoever bought him the crisps. That's exactly what it's like. Oh, it's finished. Well done, vinegar-breath!
http://www.guardian.co.uk(...)ision-2013-live-blog
Die vent zal je arts zijn. Komt ie met zon grijns je vertellen dat je kanker hebtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:54 schreef Stereotomy het volgende:
Was de Maltees, bijna zonde van de stoel geweest
[..]
Over anoekepoeke?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:10 schreef Isabeau het volgende:
wow, ik kijk het songfestival op de website van het songfestival zelf en daar kan je ook chattenEcht bijna iedereen is vreselijk negatief daar.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:12 schreef Isabeau het volgende:
This song doesn't actually have a tune
Really The Netherlands? Wheeling out an established act in a desperate attempt to curry votes? Tut tut.
Well if I wasn't already depressed this would have made me so
Remind me not to visit The Netherlands. It sounds depressing
The Netherlands a living example of why you shouldn't be rude to your make up stylist
Think I might go kill myself now, thanks #netherlands
She asked her make up artist for a 'liver disease' look.
Bored now! Where are all the crazy people with fire!?
I want the Netherlands entry played at my funeral. Actually, I feel like it just has been
Etc.(elke zin is 1 persoon overigens)
Best grappig sommigequote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:12 schreef Isabeau het volgende:
Really The Netherlands? Wheeling out an established act in a desperate attempt to curry votes? Tut tut.
The Netherlands a living example of why you shouldn't be rude to your make up stylist
I want the Netherlands entry played at my funeral. Actually, I feel like it just has been
Wen er maar aan. Publiek heeft het hier niet mee, maar de vakjury weer welquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:12 schreef Isabeau het volgende:
Ja leuk op de BBC!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Graham Norton is erg grappig op de beeb
Zingen was ook niet meer zo biequote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Nog drie jaar en ze mag met pensioen
We kijken ook via de BBC, beter dan dat geneuzel op Nederland.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Graham Norton is erg grappig op de beeb
Ze gaat sneller down bij de bookmakers dan een vietnamese hoer na een fles mekong wiskeyquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat was Anouk goed!![]()
En gewoon in haar kloffie van dinsdag.
Terry Wogan was echt onverbeterlijk, heerlijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
We kijken ook via de BBC, beter dan dat geneuzel op Nederland.
Mis Terry Wogan wel nog steeds.
geen happy endingquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze gaat sneller down bij de bookmakers dan een vietnamese hoer na een fles mekong wiskey
Jahquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Terry Wogan was echt onverbeterlijk, heerlijk.
go away!
Please, someone make him stop!
God wat was ie kwaad toen in 2000 toen Gildo Horn in de lichtmasten hing en die oudere vrouw in het publiek kustequote:
quote:First, look at all those drums onstage. Second, I'm really rooting for this girl. This is clearly the biggest night of her life. And it'll remain the biggest night of her life until someone informs her that conditioner exists. That's really going to blow her mind.
Gevat hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze gaat sneller down bij de bookmakers dan een vietnamese hoer na een fles mekong wiskey
Zo ziet het er ook uit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Denen die marcheren, dat is ongeloofwaardig
Ik vermoed romenie of moldaviequote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:32 schreef golfer het volgende:
Van mij mag die Deense ook winnen hoor, maar het zal wel weer een Oosteuropese draak worden.
Heb jij, zoals het een goed homo betaamt, nu ook het hele huis vol zitten met vriendjes met allerlei lijstjes?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |