Okee, hiervoor moet mijn klacht over Bueck dich even wachten....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:23 schreef golfer het volgende:
Ik was ooit een Frans Brüggen-adept, voordat ik ontdekte dat je ook moderne muziek met zo'n fluit kon maken en spelen.
Schande, waarom niet meedansen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik ging vroegah altijd met de Dublinners meefluiten
LOLquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Okee, hiervoor moet mijn klacht over Bueck dich even wachten....
Je blijft een voetballerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:25 schreef golfer het volgende:
En dan gaan we nu, in het kader van hoog-cultureeel zijn, nog even kijken naar de opname van de X-factor.
Maarre.. hier een liedje van een koning.....quote:
Ja zeker. Ik ben alleen iets gevoelig voor konijnen en tanden, ik ben ermee gepest.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Knap gezongen stukje
Uit de tijd van de music hall
Terplekke overledenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:04 schreef Den_Haag het volgende:
@P, hoe is het met de motorrijder?
Belgie
Dat is toch niet nieuw? Als brave burger weet ik dat allang!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:20 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)-in-restaurant-.html_!!!!!!!! EU
In Brussel zitten een paar narcistische en debiele ambtenaren nu kwijlend van geluk elkaar schouderklopjes te geven omdat ze geweldig belangrijk werk voor Europa hebben gedaan, ondertussen uiteraard een flink maandloon opstrijkend.
Voor die tijd w.s.? Op zich een niet zo lastig stukje.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Knap gezongen stukje
Uit de tijd van de music hall
Ik wist eerlijk gezegd niet wat ik hoorde, idioot echt idioot.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:27 schreef Stereotomy het volgende:
High-five voor de Unilever-lobby. Lekker Bertolli-flesjes met flinke marges verkopen aan restaurants, of gewoon licentiedeal met de groothandel.
Dan doe ik als restaurant een takje rozemarijn in het navulflesje en dan is het geen olijfolie maar een saus.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:27 schreef Stereotomy het volgende:
High-five voor de Unilever-lobby. Lekker Bertolli-flesjes met flinke marges verkopen aan restaurants, of gewoon licentiedeal met de groothandel.
Goed plan!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Dan doe ik als restaurant een takje rozemarijn in het navulflesje en dan is het geen olijfolie maar een saus.
Altijd roepen dat de randstad Cool is, en als dat dan klopt klagenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik zag 19, maar het is allebei in de juiste richting
Oh, sorry, ik weet dat het dan een belediging is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik woon ab-so-luut niet in de Randstad hè
Ook 19 in Alphen, Randstad.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:44 schreef Isabeau het volgende:
En wafels met warme kersen en slagroomquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Stokbrood is toch nooit duur?
Anyway, Belgie heeft heerlijke kaaskroketten, stoofvlees en friet
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Morgen staat nog steeds op 22 graden in de voorspelling
Hier 18quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:44 schreef Isabeau het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |