Dat is toch niet nieuw? Als brave burger weet ik dat allang!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:20 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)-in-restaurant-.html_!!!!!!!! EU
In Brussel zitten een paar narcistische en debiele ambtenaren nu kwijlend van geluk elkaar schouderklopjes te geven omdat ze geweldig belangrijk werk voor Europa hebben gedaan, ondertussen uiteraard een flink maandloon opstrijkend.
Voor die tijd w.s.? Op zich een niet zo lastig stukje.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Knap gezongen stukje
Uit de tijd van de music hall
Ik wist eerlijk gezegd niet wat ik hoorde, idioot echt idioot.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:27 schreef Stereotomy het volgende:
High-five voor de Unilever-lobby. Lekker Bertolli-flesjes met flinke marges verkopen aan restaurants, of gewoon licentiedeal met de groothandel.
Dan doe ik als restaurant een takje rozemarijn in het navulflesje en dan is het geen olijfolie maar een saus.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:27 schreef Stereotomy het volgende:
High-five voor de Unilever-lobby. Lekker Bertolli-flesjes met flinke marges verkopen aan restaurants, of gewoon licentiedeal met de groothandel.
Goed plan!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Dan doe ik als restaurant een takje rozemarijn in het navulflesje en dan is het geen olijfolie maar een saus.
Altijd roepen dat de randstad Cool is, en als dat dan klopt klagenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik zag 19, maar het is allebei in de juiste richting
Oh, sorry, ik weet dat het dan een belediging is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik woon ab-so-luut niet in de Randstad hè
Ook 19 in Alphen, Randstad.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik zag 19, maar het is allebei in de juiste richting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |