Ooit een keer een hele leuke man ontmoet, lekker ding ook. Belanden bij hem thuis, hij doet zijn kleren uit, is hij over zijn gehele lichaam met een laag haren overdekt waar een gorilla het warm van zou krijgen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Brr zichtbaar borsthaar. Zo'n paar knoopjes los en dan van die krullen zien... ieeehh!
Armen/benen heb ik geen moeite mee.
Ik ken je pijnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ooit een keer een hele leuke man ontmoet, lekker ding ook. Belanden bij hem thuis, hij doet zijn kleren uit, is hij over zijn gehele lichaam met een laag haren overdekt waar een gorilla het warm van zou krijgen.
Gadver
Kalfsvlees van de bil is klassiek weense schnitzel, ik maak ze zelf ook wel van kip of kalkoenfilet, nooit van varkensvlees, vind een varkensschnitzel niet lekkerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:43 schreef Isabeau het volgende:
.
Van welk vlees zou je nou het beste zelf schnitzels kunnen maken? Dus dat je het nog plat moet slaan? (daar is vast een culinaire term voor, maar die ken ik helaas niet)
ok, bedankt. Ik had varkensvlees/oesters in mijn hoofd, maar dat doe ik nu dus echt niet meer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Kalfsvlees van de bil is klassiek weense schnitzel, ik maak ze zelf ook wel van kip of kalkoenfilet, nooit van varkensvlees, vind een varkensschnitzel niet lekker
En toen riep je: WOWOWOWOW en ging je hem waxen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ooit een keer een hele leuke man ontmoet, lekker ding ook. Belanden bij hem thuis, hij doet zijn kleren uit, is hij over zijn gehele lichaam met een laag haren overdekt waar een gorilla het warm van zou krijgen.
Gadver
Licht uit en een nacht wilde sex, maar meer is het niet geworden.quote:
Kalkoenschnitzels met een zuurdesem-kruidenkorstjequote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kalfsvlees van de bil is klassiek weense schnitzel, ik maak ze zelf ook wel van kip of kalkoenfilet, nooit van varkensvlees, vind een varkensschnitzel niet lekker
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo, ik ga mijn ouders ophalen en uit eten.
Hierzo
Wat nu als je iets niet lekker vindtquote:Voorwaarde Grand Café Plux hoopt dat u ons meehelpt om verspilling van eten te voorkomen. Indien u een besteld gerecht niet nuttigt, rekenen wij ¤ 1,00 extra per overgebleven rolletje sushi, en ¤ 2,00 extra per overgebleven overig gerecht.
Doen ze dan nooit zo moeilijk over. Meer afschrikwekkend effectquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[..]
Wat nu als je iets niet lekker vindtMoet je nog extra betalen ook.
Ik zou echt nooit naar een all you can eat tent gaanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo, ik ga mijn ouders ophalen en uit eten.
Hierzo
Puur om voedselvoorspelling te voorkomen. Bij Sumo nooit problemen gehad met iets teruggeven.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Ah, dat is wel fijn. Heb nog nooit ergens gegeten waar ze via zo'n principe eten serveren.
Je wilt dit natuurlijk niet, Erwin Kroll:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Puur om voedselvoorspelling te voorkomen. Bij Sumo nooit problemen gehad met iets teruggeven.
Ik raad het je ook niet aan om te doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Ah, dat is wel fijn. Heb nog nooit ergens gegeten waar ze via zo'n principe eten serveren.
Kennie skele oe ut smoakt. Ast moar veul en vet isquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik raad het je ook niet aan om te doen.
Meestal zijn het echt vreetschuren.
Ik ben wel bekend met vreetschuren (wok, all you can eat dingen met familie), maar dus niet met dit systeem.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:37 schreef golfer het volgende:
Ik raad het je ook niet aan om te doen.
Meestal zijn het echt vreetschuren.
Helaas buiten limburg zelden een traktatie.quote:
Hmm,quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:29 schreef Bluezz het volgende:
Wat hebben die kinderen van Anouk verschrikkelijke namen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anouk_(zangeres)#Priv.C3.A9levenquote:Nadat Anouk tot 1998 korte tijd getrouwd is geweest met Edwin Jansen (op dat moment haar manager) en een relatie had met Satindra Kalpoe (haar drummer), krijgt ze een relatie met Remon Stotijn (The Anonymous Mis), zanger van de rapformatie Postmen. Op 16 maart 2004 trouwden ze. Uit deze relatie werden drie kinderen, twee zoons en een dochter, geboren. Op 5 mei 2008 werd bekendgemaakt dat het stel ging scheiden.
Vanaf maart 2009 had ze een relatie met de zes jaar jongere rapper Unorthadox (pseudoniem van Robert Coenen). Ze hadden tien jaar tevoren al een korte heftige relatie maar Anouk vond destijds het leeftijdsverschil - hij was toen pas 18 - te groot. Hij is te zien in de destijds opgenomen videoclip van het nummer Michel (2000) en in de clip van Three Days In A Row (2009). Anouk en Unorthadox kregen samen een zoon. Kort daarna, op 11 november 2010, werd bekend dat Anouk haar vriend van ontrouw had beschuldigd en haar relatie met hem opnieuw had beëindigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |