En wafels met warme kersen en slagroomquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Stokbrood is toch nooit duur?
Anyway, Belgie heeft heerlijke kaaskroketten, stoofvlees en friet
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Morgen staat nog steeds op 22 graden in de voorspelling
Hier 18quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik zag 19, maar het is allebei in de juiste richting
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:34 schreef PdeHoog het volgende:
'T is nog steeds zonnig hier in Parijs! Heerlijk
Weerapps zeggen andere dingenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Klinkt goed P. Je regenpak is hopelijk voor niks mee.
Lekker! En brrrr van je nacht op een veldbedjequote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:34 schreef PdeHoog het volgende:
'T is nog steeds zonnig hier in Parijs! Heerlijk
Ik maak ze altijd van kalfsvlees en sla ze niet plat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net meer dan een uur gewandeld, maar hier geen straaltje zon hoor. Alleen maar kou. Gelukkig geen regen.
Van welk vlees zou je nou het beste zelf schnitzels kunnen maken? Dus dat je het nog plat moet slaan? (daar is vast een culinaire term voor, maar die ken ik helaas niet)
maar een homp kalfsvlees is toch nog geen schnitzelquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:44 schreef golfer het volgende:
Ik maak ze altijd van kalfsvlees en sla ze niet plat.
Six-pack? (wishful thinking)quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:45 schreef Bluezz het volgende:
Er staat een 'mannetje' het touw te vernieuwen van de zonnewering, daarbij staat ie boven zijn hoofd te werken en ipv een bouwvakkersdecollete heb ik een kijkje op zijn blote behaarde buik
Oh nee, ik hou wel van behaard!quote:
Bij vrouwen hoeft dat niet zo voor mij.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:59 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het lekker beetje behaard, dit was een mooi buikje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |