Ik zat vanwege het Duits aan Sylvie te denken eigenlijk. En daarnaast Humberto Tan om maar eens een heel andere naam te noemen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:33 schreef Steve het volgende:
Linda de Mol is wel leuk voor de Duitsers ook..
Ze speelt in musicals en ze kan heel goed Engels (live vaak zat gehoordquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zeker en dat doet ze leuk
[..]
Dat wist ik niet, ik heb haar nog nooit in het Frans of Engels zien presenteren?
Waar had ik dat kunnen zien?
Freelance inhuren... Als songFestival zou komen gaat RTL zich ermee bemoeien hoor ivm geld let maar opquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat de vrouwelijke presentatrice echt Kim-Lian wordt... de AVRO en TROS zullen een eigen gezicht willen en niet iemand van de commercielen
Een RTL-gezicht erbij zorgt inderdaad wel voor een grotere hype, en daarmee meer inkomsten en eventueel een betere verdeling van de kosten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:51 schreef MolFan het volgende:
[..]
Freelance inhuren... Als songFestival zou komen gaat RTL zich ermee bemoeien hoor ivm geld let maar op
Sylvana wordt hem sowieso niet hoor. Het moet wel iemand zijn die nu populair en bekend is he, niet iemand die al 5 jaar thuis zit niks te doenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:46 schreef miep63 het volgende:
Na lang nadenken dacht ik zelf aan Sylvana Simons. Ze heeft vaak genoeg interviews in het Engels gegeven, vooral in haar VJ-tijd bij TMF. Ik vind haar heel charmant en lekker beheerst. Kim Lian vind ik een heel druk mens. Maar ze moet het niet alleen doen, voorkeur gaat uit naar een man.
Alleen hoe vertaal je dat zo, dat het grappig blijft klinken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:08 schreef tralalala het volgende:
Of Herman Schermman
Op z'n schermpje de score bijhouden enzo.
haha ik zie het al gebeuren:quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:08 schreef tralalala het volgende:
Of Herman Schermman
Op z'n schermpje de score bijhouden enzo.
Diezelfde regering die het liefst de stekker uit een groot deel van de publieke omroep wil trekken?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:42 schreef Strani het volgende:
Als het 10 miljoen kost, zou het wel redelijk zijn dat de regering dat grotendeels vergoedt. Er komt dan immers ook weer veel extra geld binnen door toerisme, tijdens maar vooral ook na het evenement (promotie).
Hoezo moet het iemand zijn die nu populair is?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:49 schreef MolFan het volgende:
[..]
Sylvana wordt hem sowieso niet hoor. Het moet wel iemand zijn die nu populair en bekend is he, niet iemand die al 5 jaar thuis zit niks te doenHet wordt denk ik een vrouw overigens.
Die ja. Dit zou voor de regering gewoon een goede investering zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Diezelfde regering die het liefst de stekker uit een groot deel van de publieke omroep wil trekken?
Sylvana is helemaal niet leuk..zou een hele saaie en vervelende presentatie worden denk ik. Chantal zegt tenminste nog wel eens iets grappigs, per ongeluk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo moet het iemand zijn die nu populair is?
In al die landen kennen ze Chantal ook niet hoor
Gewoon een hoofdsponsor er voor nemen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:42 schreef Strani het volgende:
Als het 10 miljoen kost, zou het wel redelijk zijn dat de regering dat grotendeels vergoedt. Er komt dan immers ook weer veel extra geld binnen door toerisme, tijdens maar vooral ook na het evenement (promotie).
Volgens mij was er niet zoveel gezeur hoor. Eén uitspraak van Peter Kuipers die hopeloos uit zijn verband werd gerukt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:48 schreef Greys het volgende:
Daarom is het ook zo'n misplaatst gezeur van de TROS geweest van de week.
Er valt echt geld uit te halen, of in elk geval te regelen dat er weinig/niks hoeft worden bijgelegd, als je het goed aanpakt met een goede sponsorpartner zoals Duitsland dus ook deed.
Dat er vroeger landen het financieel niet konden organiseren was omdat er toen nog niet zoveel internetgebeuren was en social media. Nu liggen de sponsors voor zoiets in de rij
Oke, dan heb ik precies de verkeerde berichten gelezen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:52 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Volgens mij was er niet zoveel gezeur hoor. Eén uitspraak van Peter Kuipers die hopeloos uit zijn verband werd gerukt.
Even serieus: de beste presentator van Nederland is natuurlijk zonder twijfel Wilfred Genee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een RTL-gezicht erbij zorgt inderdaad wel voor een grotere hype, en daarmee meer inkomsten en eventueel een betere verdeling van de kosten.
Lebanon?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:56 schreef JennaSometimes het volgende:
Ik wil dat Mika Lebanon vertegenwoordigd en Esmee Denters Nederland. Dat wordt nog eens wat.
Waarom twee mensen? Dit jaar is duidelijk geworden dat 1 iemand genoeg is voor'de show.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:21 schreef iBenny het volgende:
Wie: Kim Lian en een of andere vage Trospresentator (Jan Smit?)
Wat: Waterthema
Waar: Ziggo Dome
Waarom: Anouk
Wanneer: 2014
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |