PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Dit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
doe jij het dan ff jij laat pazzl ook echt alles doen he
Gewoon een beetje meevaren op mijn succes inderdaad.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, ik word een beetje moe van die parasieten die op jouw rug meeliften maar zelf niets doen.
Maar ik meende het wel, soepstengel.,quote:
Nee sorry man. Doe jij er 2 doe ik er daarna weer 1quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon een beetje meevaren op mijn succes inderdaad.
Mail jij zo de stats door?
Was maar een grapje. Ik ga ze straks allemaal invoeren na het eten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maar ik meende het wel, soepstengel.,
[..]
Nee sorry man. Doe jij er 2 doe ik er daarna weer 1
beindignt?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:53 schreef BDIL het volgende:
Help een neger in nood
WGR / Opzegging sportschool niet verwerkt ?
Mocht tijd wordenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Was maar een grapje. Ik ga ze straks allemaal invoeren na het eten.
Gewoon naar dat bedrijf gaan voor het gesprek. Ze hebben geen poot om op te staan. Zal wel afgedaan worden met een handdrukquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:53 schreef BDIL het volgende:
Help een neger in nood
WGR / Opzegging sportschool niet verwerkt ?
Je studie als excuus gebruikenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mocht ook tijd worden dat ik weer iets ging doen aan m'n studie.
?quote:
Die gast die er manager is fucking groot en er trainen paar prof bodybuilder maar ik zal strijdend ten onder gaanquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gewoon naar dat bedrijf gaan voor het gesprek. Ze hebben geen poot om op te staan. Zal wel afgedaan worden met een handdruk
Ja dus? Je hebt toch opgezegd. Net alsof ze wat doenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die gast die er manager is fucking groot en er trainen paar prof bodybuilder maar ik zal strijdend ten onder gaan![]()
Of ik neem Rijst mee en die steekt ze neer
Maak maar een grapquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja dus? Je hebt toch opgezegd. Net alsof ze wat doen
Jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Van het eerste neem ik aan. Over Rijst is wel waar toch?
Suk my kokquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Van het eerste neem ik aan. Over Rijst is wel waar toch?
Welke wedstrijd?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:02 schreef Toefjes het volgende:
"Dit is geen slow motion, dit is gewoon normale snelheid"
Sierd de Vos
GAE is best goed bezigquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:02 schreef Toefjes het volgende:
"Dit is geen slow motion, dit is gewoon normale snelheid"
Sierd de Vos
Hij begon net zomaar uit het niks over een toernooitje in de tuin van Ton Lokhoff. De hond deed ook mee, en de hond won het toernooi. Echt, wtfquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:03 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Sierd de Vos woont hier paar 100m vanaf, wat een held; stond vorige week op het voetbalveld met een oranje-regenbroek
Al onder je bed gekeken?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:04 schreef DeWesp het volgende:
Waarom kan ik die Jumbo packs niet vinden?
Omdat ze er nog niet zijn, je ben niet de enigste, wilde er weer 5 gaan openenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:04 schreef DeWesp het volgende:
Waarom kan ik die Jumbo packs niet vinden?
Geweldige vent maar af en toe ook zo in z'n eigen wereldje, als ik hem volgende keer spreek ga ik er echt op letten of die ook zo in het echt praatquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij begon net zomaar uit het niks over een toernooitje in de tuin van Ton Lokhoff. De hond deed ook mee, en de hond won het toernooi. Echt, wtf
Daft Punk vind ik een beetje tegen vallen. Queens of the Stone Age daarentegen...quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:05 schreef Fuszy het volgende:
Leuke week zo
Daft Punk album gelekt
30 seconds to mars album uitgebracht of gelekt
Queens of the stone age album gelekt
Daft punk vond ik in eerste instantie ook echt tegen vallen. Nu vind ik hem al veel beterquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Daft Punk vind ik een beetje tegen vallen. Queens of the Stone Age daarentegen...
Het is ook niet slecht, klinkt prima maar vind het een beetje achtergrond muziek. Misschien verwachtte ik ook wel teveel van ze. Alleen Giorgio by Moroder vind ik echt lekker klinken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Daft punk vond ik in eerste instantie ook echt tegen vallen. Nu vind ik hem al veel beter![]()
Queens of the stone age moet ik nog luisteren. 30 seconds to mars klinkt wel tof, alleen live zijn ze echt ruk
Je hebt 't toch ook druk met je examens?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je studie als excuus gebruikenDat is net als zeggen dat je het druk hebt met je eindexamens
En toen kwam de 0-1quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:09 schreef rolls-reus het volgende:
Wat een dooie bedoeling daar in groningen zeg
Uiteraardquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je hebt 't toch ook druk met je examens?
En jij download alles maar gewoon en hoopt dat anderen het wel kopen, zodat je albums blijven maken?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:05 schreef Fuszy het volgende:
Leuke week zo
Daft Punk album gelekt
30 seconds to mars album uitgebracht of gelekt
Queens of the stone age album gelekt
downloadtquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En jij download alles maar gewoon en hoopt dat anderen het wel kopen, zodat je albums blijven maken?
Ik download ze zeer zeker en vaak koop ik daarna het album.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En jij download alles maar gewoon en hoopt dat anderen het wel kopen, zodat je albums blijven maken?
Die dingen zitten niet voor niets in het spel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zulke dure teams en dan attributes kaarten
Nee want idioten gebruiken zequote:Op donderdag 16 mei 2013 19:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die dingen zitten niet voor niets in het spel.
vorig jaar welquote:
Toen had je nog single matches ja. Nu heeft het alleen zin als je je record wil verbeterenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
vorig jaar wel
Hou maar op met je slechte comebacks want hier schiet je niks mee op. die attributes kaarten moeten gewoon weg.
Je verdedigt hem alsof je ze zelf ook gebruikt. Zeg maar tegen andere bronze users dan ik dat ze met bronzes spelen omdat ze hun record willen verbeteren, dan word je uitgelachen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toen had je nog single matches ja. Nu heeft het alleen zin als je je record wil verbeteren
Als iemand het die coins waard vindt om ze te gebruiken moet hij dat lekker doen. Als ze gratis waren zou 90% ze hier gebruiken
Nummer 3 hierquote:
Kloon van rijst.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, wie dan nog meer? (mag ook dm)
Haha feest is dat!quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:33 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Serieus de TOTS markt is nog gewoon stijgende in happy hour
?quote:
quote:
Doet me aan Gangster squad denkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:37 schreef Fuszy het volgende:
Dadelijk naar the great gatsby. Volgens mij een fucking geniale film
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha net op tijd. Controller proberen neer te steken?
Yeahquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Doet me aan Gangster squad denkenOok geniaal
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Yeah, hadden ze alleen veel meer uit kunnen halen.
Ryan Gosling is wel echt een baas
Aight, een nieuwequote:
Jij ?quote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 16-05-2013 om 19:42:56Oh my days! #HappyHour RT @HarveyBrand: Thank you @EASPORTSFIFA!!!!! http://t.co/eCB9l4j1zF reageer retweet
Hij liegtquote:
Stel dat je een andere Franse ST van PSG krijgt.quote:
Ja dan is dat hele pakje meteen kutquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Stel dat je een andere Franse ST van PSG krijgt.![]()
TOTS Cazorla 350kquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:54 schreef Nystiq het volgende:
Wat denken jullie dat IF RvP en TOTS Cazorla's laagste prijs zullen worden op de PS3?
Ik kan geen touw meer vastknopen aan deze TOTS markt. Geen idee dusquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:54 schreef Nystiq het volgende:
Wat denken jullie dat IF RvP en TOTS Cazorla's laagste prijs zullen worden op de PS3?
Waarom zoek je die spelers toch? Om in te handelen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:57 schreef fetss het volgende:
ik ben op zoek naar spelers die op hun TOTW, MOTM kaartje een andere linie hebben dan op hun "normale" kaartje? Bijvoorbeeld walcott van RW naar ST.. en
Eminike
Hulk
Wie weet nog meer spelers?
sagnaquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:57 schreef fetss het volgende:
ik ben op zoek naar spelers die op hun TOTW, MOTM kaartje een andere linie hebben dan op hun "normale" kaartje? Bijvoorbeeld walcott van RW naar ST.. en
Eminike
Hulk
Gaitan, sagna en henryquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:57 schreef fetss het volgende:
Eminike
Hulk
Team van te bouwen... zoek er zoveel mogelijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Waarom zoek je die spelers toch? Om in te handelen?
De Sciglio, David Luiz, Ivanovic, Gervinhoquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:59 schreef fetss het volgende:
[..]
Team van te bouwen... zoek er zoveel mogelijk
Mata Gervinho Hazard Lucasquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:59 schreef fetss het volgende:
[..]
Team van te bouwen... zoek er zoveel mogelijk
david luiz is CDM, magnietquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De Sciglio, David Luiz, Ivanovic, Gervinho
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 16-05-2013 om 20:03:55#PSV geeft de strijd om Adam #Maher op. Zo meer op ed.nl reageer retweet
ik snap het ook niet helemaalquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:09 schreef Ajacied7 het volgende:
De prijzen van TOTS-spelers zijn alleen maar aan het stijgen.
Ik heb nu een TOTS Benteke binnen voor 372k!
Ik maver, toch angst dat ze deze week voor 300K binnen te hengelen zijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:09 schreef Ajacied7 het volgende:
De prijzen van TOTS-spelers zijn alleen maar aan het stijgen.
Ik heb nu een TOTS Benteke binnen voor 372k!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |