PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Dankzij?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:14 schreef Djeetje het volgende:
Waarschijnlijk is het koppelen van mijn yt kanaal aan een Adsense account gelukt
Waarom zou je dat willen... Net of je ook maar iets er meer verdiend op dit moment, als je nu reclames gaat doen schrik je mensen alleen maar af.quote:
Reclames komen sowieso hequote:Op donderdag 16 mei 2013 15:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen... Net of je ook maar iets er meer verdiend op dit moment, als je nu reclames gaat doen schrik je mensen alleen maar af.
Gaat meer om het idee dat ik nu al een account heb gekoppeld, want ze veranderen die regels etc best vaak vandaarquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen... Net of je ook maar iets er meer verdiend op dit moment, als je nu reclames gaat doen schrik je mensen alleen maar af.
Als je inkomsten aanzet voor een video krijg je die 15 sec reclames. Zo niet alleen die bannersquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:18 schreef MolFan het volgende:
[..]
Reclames komen sowieso heAdsense banners komen of van je eigen Adsense account of van een EA of YouTube zelf (wanneer je geen adblock hebt)
Nepenthez etc zie ik ook altijd alleen banners?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je inkomsten aanzet voor een video krijg je die 15 sec reclames. Zo niet alleen die banners
vaak genoeg ook die klote reclamesquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:20 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nepenthez etc zie ik ook altijd alleen banners?
Ik zie ze nooit serieus nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
vaak genoeg ook die klote reclames
Ja volgens mij wel jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:24 schreef Djeetje het volgende:
Ik bedoelde daarmee kan je toch instellen of je die begin adervertenties wil etc ?
ja dus dan kan je die begin advertentie van 10 seconden ofzo wel gewoon uitschakelenquote:
ik ga het niet doen hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mensen met minder dan 500 subs die advertenties gaan draaien
Maakt geen reet uitquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mensen met minder dan 500 subs die advertenties gaan draaien
Je weet dat je betaald krijgt per 1000 views en dat google daar nog ongeveer de helft van afneemt?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
Maakt geen reet uitGewoon doen geld is geld
Ja maar ik heb er al 4.000 lieverdquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet dat je betaald krijgt per 1000 views en dat google daar nog ongeveer de helft van afneemt?
PIquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:30 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee 4 om precies te zijn
@Djeetje 2275 heb je er
zeker ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:30 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee 4 om precies te zijn
@Djeetje 2275 heb je er
Nee dat weet ik nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
zeker ?
je weet dat ik nog een account heb net 46.000 views ?
http://www.youtube.com/user/HighProductions1quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:31 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet(Stuur link eens) Had het over dit account in je sign
Niet mijn cupje of thee maar naisquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/HighProductions1
Linkquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:34 schreef zerokil het volgende:
Niet stoer doen:
4
abonnees
265.618
videoweergaven
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:34 schreef zerokil het volgende:
Niet stoer doen:
4
abonnees
265.618
videoweergaven
25 cent? Het is 3-5$ per 1.000 views afhankelijk van het onderwerp etc.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:42 schreef zerokil het volgende:
[..]
Nope, was te laat en zoek dat niet.
Die 25cent kan ik wel ergens anders sneller verdienen.
Als ik uitga van $3 had je al 800$ gepaktquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
25 cent? Het is 3-5$ per 1.000 views afhankelijk van het onderwerp etc.
Je krijgt alleen geld voor Videos die je zelf heb gemaakt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
Als ik uitga van $3 had je al 800$ gepakt
dit dus.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:44 schreef zerokil het volgende:
[..]
Je krijgt alleen geld voor Videos die je zelf heb gemaakt.
Deze heb ik geript van EL
Waarom ontvang ik dan gewoon geld op die gameplay/trailers vids?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:44 schreef zerokil het volgende:
[..]
Je krijgt alleen geld voor Videos die je zelf heb gemaakt.
Deze heb ik geript van EL
Ook niet zelf gemaakt filmpje. Alleen ik ben 'creatief'.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:44 schreef DuTank het volgende:
Zitten we weer te pochen over aantal views. Jullie weten dat ik de meeste heb he?
Ja bij muziek, voetbal etc is dat allemaal lastig ja dan snap ik niet waarom ik gewoon geld krijg voor die gameplay vids?quote:
Ik mail het wel even door naar de rechtmatige eigenaren. See you in court.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:44 schreef MolFan het volgende:
[..]
Waarom ontvang ik dan gewoon geld op die gameplay/trailers vids?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik mail het wel even door naar de rechtmatige eigenaren. See you in court.
Neuj. Zoek zelf maar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:45 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja bij muziek, voetbal etc is dat allemaal lastig ja dan snap ik niet waarom ik gewoon geld krijg voor die gameplay vids?
@DuTank link
Wat denk jij dan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:45 schreef Dudeweiser het volgende:
3 tot 5 dollar per duizend views, tuuuuurlijk
http://www.warriorforum.c(...)-per-1000-views.htmlquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef zerokil het volgende:
0,00001 Cent per viewer uit Amerika
0,00000000001 Cent per viewer uit Europa.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef TBakkert het volgende:
een middenveld met Fellaini en Odjidja naast elkaar. fap fap fap
Er zijn er ook bij die pakken soms 20$ per 1.000 maar dan zitten ze in bijvoorbeeld hypothekenbranche of lenen etc (hoge klikprijzen etc) zie link hierbovenquote:
Ik had het in 4-2-2-2 volgens mij, weet niet meer wie mijn LCAM was, maar ik had Lukaku en Benteke in de spits. en Dembélé op RCAM.quote:
Ik dacht 3 cent per 1000 views.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:45 schreef Dudeweiser het volgende:
3 tot 5 dollar per duizend views, tuuuuurlijk
SICKKKKquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:51 schreef Thorb het volgende:
Dus voor 1.7e per maand kan je blokken wie je wil? Dat is dus zo'n 17k fut coins per maand
Zat laatst random op YouTube te klikken, kwam er een kerel voorbij die doet van die ebooks verkopen in Amerika maar hij is daar gigantisch groot in, die liet ff zien dat die per 1.000 views iets van 30-40 pakte, was erg sick moet ik zeggen. Maar het is zoooo afhankelijk van het onderwerp, branche, doelgroep etc.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zou er niemand van die filmpjes kunnen leven
en dan kon ik niet nu al mijn Bentley kopenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen comment 1 klopt. Het is afhankelijk van je CTR (click tr ratio) hoeveel wordt er geklikt of hoeveel mensen kijken de introreclame helemaal uit(telt als 1 klik namelijk)quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:52 schreef TBakkert het volgende:
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090625101410AA6YmEr
begint toch wel interessant te worden nuquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:51 schreef Thorb het volgende:
Dus voor 1.7e per maand kan je blokken wie je wil? Dat is dus zo'n 17k fut coins per maand
Nee klopt mijn fout, ik bedoel 3 dollar per 1k views.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal je website nog eens noemen halve tamme, zal hem x ddossen als wraakquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:53 schreef Reemi het volgende:
Jammer dat MolFan weer terug is, na lange tijd van afwezigheid
Ja zou het bijna doen, alleen hoorde ik dat bij automatisch refreshen je alsnog oogziektes krijgt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
begint toch wel interessant te worden nu
wat is dat?quote:
Kun je nagaan hoeveel oogziektes ik al gehad heb van je avatar, banaantje poes?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja zou het bijna doen, alleen hoorde ik dat bij automatisch refreshen je alsnog oogziektes krijgt.
ps3 zekerquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:54 schreef Djeetje het volgende:
Die syrier zeurt de hele dag om 15k
want hij heeft maar 3k en had 70k uitgeleend aan iemand
Rijk worden met Column schrijven, ipv een Youtubekanaalquote:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 16-05-2013 om 15:49:11#bouma heeft van #cocu te horen gekregen dat er volgend seizoen geen plaats is voor hem. reageer retweet
Ik vind Youtube dan toch leuker... Gewoon omdat ik klooien met After Effects etc. wel wat vind hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:56 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Rijk worden met Column schrijven, ipv een Youtubekanaal
Ai ai aiquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:56 schreef DePresident. het volgende:
Fredje.
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 16-05-2013 om 15:49:11#bouma heeft van #cocu te horen gekregen dat er volgend seizoen geen plaats is voor hem. reageer retweet
Bakkertje hebbie ook kanaaltje? Stuur eens linkjequote:Op donderdag 16 mei 2013 15:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind Youtube dan toch leuker... Gewoon omdat ik klooien met After Effects etc. wel wat vind hebben.
Met Zanka, Marcelo, Derijck en Pieters heb je genoeg klasbakken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:56 schreef DePresident. het volgende:
Fredje.
Deze man weetquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met Zanka, Marcelo, Derijck en Pieters heb je genoeg klasbakken.
Eerst van Bommel en nu Boumaquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:56 schreef DePresident. het volgende:
Fredje.
Ja, ligt uiteraard maar net aan je voorkeuren. Ik vind het wel lekker om dingen af te zeiken/te bekritiseren/op te hemelen met woordenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind Youtube dan toch leuker... Gewoon omdat ik klooien met After Effects etc. wel wat vind hebben.
Ik zou die van Utrecht nemen die is toch wel veel beter dan van Dijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:58 schreef DePresident. het volgende:
Ze zullen van Dijk wel halen denk ik.
Opgeven met 1 goal achterstand is iddquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:58 schreef Tim86 het volgende:
Nederlander met 5atb BPL team, quit als ik 2-1 scoor na een half uur..mongooltje
Denk dat die V Dijk zo slecht nog niet is hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou die van Utrecht nemen die is toch wel veel beter dan van Dijk
Ja, alleen moet je de auto refresh er wel afhalen, en af en toe zelf verversen. Wel een nadeel, maar het is het waardquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:51 schreef Thorb het volgende:
Dat ook zeker, maar dat wordt in mijn omgeving niet gewaardeerd, omdat ik ervan hou om uit te halen naar alles wat mensen standaard leuk vinden, alleen maar om reacties uit te lokken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:58 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ja, ligt uiteraard maar net aan je voorkeuren. Ik vind het wel lekker om dingen af te zeiken/te bekritiseren/op te hemelen met woorden
Zanka moet zich nog aanpassen aan de cultuur. Is echt het grootste deense talent ter wereld, speelde heel goed bij Jong FC Kopenhagenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met Zanka, Marcelo, Derijck en Pieters heb je genoeg klasbakken.
Daar twijfel ik nog aan. Van Dijk heeft wel de uitstraling voor een goede CB, maar maakt wel iets meer foutjes dan vd Hoorn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou die van Utrecht nemen die is toch wel veel beter dan van Dijk
Ja ach, ik schrijf nu voor een plaatselijke sportclub en dan krijg ik vanuit de coach punten van kritiek op het team, of juist positieve opmerkingen en ik houd me natuurlijk aardig inquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat ook zeker, maar dat wordt in mijn omgeving niet gewaardeerd, omdat ik ervan hou om uit te halen naar alles wat mensen standaard leuk vinden, alleen maar om reacties uit te lokken.
quote:Programma waar Gordon Ramsey restaurant eigenaren die die in de shit zit helpt er weer bovenop te komen.
Uiteindelijk zien de eigenaren in dat het anders moet, behalve deze aflevering.
Je vergeet de PI.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Zanka moet zich nog aanpassen aan de cultuur. Is echt het grootste deense talent ter wereld, speelde heel goed bij Jong FC Kopenhagen
quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Zanka moet zich nog aanpassen aan de cultuur. Is echt het grootste deense talent ter wereld, speelde heel goed bij Jong FC Kopenhagen
quote:'Chelsea gaat voor honderd miljoen euro aankopen doen'
Chelsea is voornemens om flink te investeren in de zomer.
Dat verklapte interim-manager Rafael Benitez van de Londenaren woensdagavond tegen Spaanse media.
"Chelsea zal volgend seizoen veel beter zijn, omdat ze honderd miljoen euro gaan besteden aan de komst van drie à vier spelers", aldus de Spanjaard na de 2-1 zege op Benfica in de finale van de Europa League.
"Het fundament is echter al gestort, de toekomst van Chelsea is zonnig."
Spaanse en Engelse media zijn er zeker van dat Benitez zal worden opgevolgd door José Mourinho, de huidige trainer van Real Madrid.
"Ik weet niet wie de nieuwe coach wordt", reageert de Spanjaard op de geruchten. "De speculaties wijzen allemaal wel richting één persoon."
kan ook op youtubezquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:58 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ja, ligt uiteraard maar net aan je voorkeuren. Ik vind het wel lekker om dingen af te zeiken/te bekritiseren/op te hemelen met woorden
AS Monaco.quote:
Als ze er nog 4 weten te lokken, zie ik het wel gebeuren. Maar alleen Falcao ga ik niet van uit inderdaad.quote:
Ja en dan natuurlijk nog de vraag wie als eerste gaat tekenen. Er zal een grote ster moeten komen wil de rest volgen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als ze er nog 4 weten te lokken, zie ik het wel gebeuren. Maar alleen Falcao ga ik niet van uit inderdaad.
Zo zullen ze ook wel proberen om hem te kopen...quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:12 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ja en dan natuurlijk nog de vraag wie als eerste gaat tekenen. Er zal een grote ster moeten komen wil de rest volgen.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:00 schreef poker4lifee het volgende:
kijken waard
cliffs=
[Programma waar Gordon Ramsey restaurant eigenaren die die in de shit zit helpt er weer bovenop te komen.
Uiteindelijk zien de eigenaren in dat het anders moet, behalve deze aflevering.
Vanavond. Ik ben nu eten en een avond werken in de supermarkt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.reddit.com/r/s(...)lcao_move_to_monaco/
Lees dit maar eens
ga klagen bij de baasquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:17 schreef v0lt026 het volgende:
Wefut is gewoon afgeschermd hier, misschien toch maar weer eens aan het werk dan
Ribery op linksquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://wefut.nl/squad/1505
Iemand die dit af kan maken budget voor ongeveer 75K? Kan niets origineels bedenken
Met welk team speel je nu?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:32 schreef Tim86 het volgende:
Kutsneeuw. Echt heaven voor ultra defensive containers...fatsoenlijk combinatiespel is toch niet mogelijk
Paar silver teams die ik afwissel en sinds gisteren deze:quote:
blijft een vet teamquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Paar silver teams die ik afwissel en sinds gisteren deze:
[ afbeelding ]
Wow sick. Nu alleen SIF Mertens en Robben nog.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Paar silver teams die ik afwissel en sinds gisteren deze:
[ afbeelding ]
Die hoef ik allebei niet. SIF Mertens heb ik wel gehad (had dit team eerst met IF/SIF versies ipv TOTS) maar dat verneukte de balans compleet..zeker omdat Vertonghen ook nog vrij aanvallende workrates heeft erachter. Robben en zijn 2 star weak foot zijn toch minder dit jaar imo. Lens is erg fijn op RF (de UP was dat tenminste..TOTS valt nog wat tegen) en Narsingh is fijn op RM met perfecte workrates.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wow sick. Nu alleen SIF Mertens en Robben nog.
Ik speel al heel lang geen divisies meer. Werd echt te gek van tryhards die achterin gingen rondtikken en achterlijke truukjes uithaalden die niets met het spel te maken hadden. En die rare momentum switch van EA hielp ook niet mee..speel je ineens onverklaarbaar een X aantal wedstrijden briljant en net zo onverklaarbaar een vergelijke streak maar dan eentje waarin niets luktquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
blijft een vet team![]()
Speel je er eigenlijk ook divisie 1 mee om alleen maar de cup?
ja. ik snap jequote:Op donderdag 16 mei 2013 16:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speel al heel lang geen divisies meer. Werd echt te gek van tryhards die achterin gingen rondtikken en achterlijke truukjes uithaalden die niets met het spel te maken hadden. En die rare momentum switch van EA hielp ook niet mee..speel je ineens onverklaarbaar een X aantal wedstrijden briljant en net zo onverklaarbaar een vergelijke streak maar dan eentje waarin niets lukt
Hoeveel wedstrijden met hem gespeeld ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ince maakte net een enorme fout waardoor de tegenstander in de verlenging 1-2 kon maken. Ik won uiteindelijk 3-2 in de 120e minuut door een penalty, het was onverdiend maar de tegenstander probeerde bij 1-1 te sweaten en dat mislukte
Ik zie nu pas hoe snel Mata is gemaaktquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:43 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik dit driehoekje voorin ga maken. Alleen de plek van Santi maver ik nog, Fellaini is volgens mij dodelijk als hij voor de goal komt, en zou ook op CAM uit de voeten komen. Mata neem ik niet, omdat jullie me anders een pacehoer gaan vinden
Kan je Fellaini toch als cdm nemen en als hij aanvallend echt zo ziek is een cam van maken? Wel 2x positie switchen danquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:43 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik dit driehoekje voorin ga maken. Alleen de plek van Santi maver ik nog, Fellaini is volgens mij dodelijk als hij voor de goal komt, en zou ook op CAM uit de voeten komen. Mata neem ik niet, omdat jullie me anders een pacehoer gaan vinden
Al die luxe keuzes gaan eigenlijk nergens over. Sturridge verwacht ik trouwens wel veel van. Die is gewoon 1.88 en 91 pacequote:Op donderdag 16 mei 2013 16:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Kan je Fellaini toch als cdm nemen en als hij aanvallend echt zo ziek is een cam van maken? Wel 2x positie switchen danmaar dan ondervind je het iig zefl
Fellaini ipv Sturridgequote:Op donderdag 16 mei 2013 16:43 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
De bal wordt niet vanzelf naar hem gepast hoor en hij schiet ook niet vanzelf. Dat je het even weet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:46 schreef Tim86 het volgende:
Benteke eist wel echt alles op trouwens..normaal in 4-3-2-1 en 3-4-2-1 scoren de wingers bij mij 1 op 1 ongeveer en de spits iets vergelijkbaars of zelfs iets minder, maar hier loopt Benteke tegen de 2 op 1 en de wingers samen amper 1 op 1..
En ik speel er totaal niet op om hem specifiek te bedienen omdat ik juist ook met Hazard en Lens wil ballen
Benteke wel. Als een magneet vliegt alles naar hem toe en dan ga ik ff koffie halen en zie ik hem zijn hattrick vieren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
De bal wordt niet vanzelf naar hem gepast hoor en hij schiet ook niet vanzelf. Dat je het even weet.
Nu 5, bijna 6.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden met hem gespeeld ?
kost wat, maar heb je ook wat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Benteke wel. Als een magneet vliegt alles naar hem toe en dan ga ik ff koffie halen en zie ik hem zijn hattrick vieren.
Nou, ik heb gelezen ergens dat TOTS Benteke ook ploegmaten gewoon een bodycheck geeft, de bal afpakt en dan gewoon op goal af rent. Iedereen die in de weg dreigt te gaan lopen geeft ie een zwieperquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
De bal wordt niet vanzelf naar hem gepast hoor en hij schiet ook niet vanzelf. Dat je het even weet.
En hij buigt voor niemand. Hij scoorde net ook uit een omhaal van buiten het stadion. Terwijl ik met een ander team speelde.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik heb gelezen ergens dat TOTS Benteke ook ploegmaten gewoon een bodycheck geeft, de bal afpakt en dan gewoon op goal af rent. Iedereen die in de weg dreigt te gaan lopen geeft ie een zwieper
De chuck norris uit het voetbal.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, ze moeten voor hem buigen. Wie dat niet doet is inmiddels overleden
TOTS Balequote:Op donderdag 16 mei 2013 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Okee, op-aanmerkingen, verbeteringen... Kom maar op!
De laatste dagen inderdaad niet. Zondag kocht ik Ince en toen speelde ik 4 wedstrijden en daarna heb ik geen FIFA meer gespeeld (tot nu dan)quote:
Normaal zou ik zeggen dat er wel een CDM bij mag die wat meer aanvallende workrates heeft, maar Toure en Fellaini spelen eerder als H/H dan als M/H. Squirtel nooit mee gespeeld. maar schijnt wel goed te zijn. Wie zet je op doel? Misschien leuk om TOTS Mignolet eens te proberen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
valenciaquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb jij toch? hoe bevalt die? Heb eigenlijk standaard Lloris op goal. Skrtel IF is 1 van de beste CB's van dit spel wat mij betreftquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen dat er wel een CDM bij mag die wat meer aanvallende workrates heeft, maar Toure en Fellaini spelen eerder als H/H dan als M/H. Squirtel nooit mee gespeeld. maar schijnt wel goed te zijn. Wie zet je op doel? Misschien leuk om TOTS Mignolet eens te proberen?
Kompany mag er wel bij trouwens..NIF is ook prima
Nee heb ik niet..heb stoereboii op doel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die heb jij toch? hoe bevalt die? Heb eigenlijk standaard Lloris op goal. Skrtel IF is 1 van de beste CB's van dit spel wat mij betreft
Hazard is zeker een interessante optie, moet eventjes zijn prijsontwikkeling in de gaten houden. Heb graag een linkspoot op links, en een rechtspoot op rechts, zeker met 2 grote zwarte beesten voorin.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:52 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
valencia![]()
Alleen maar pace.
Doe dan Hazard of barfa
TR gemachtquote:
Mirallasquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hazard is zeker een interessante optie, moet eventjes zijn prijsontwikkeling in de gaten houden. Heb graag een linkspoot op links, en een rechtspoot op rechts, zeker met 2 grote zwarte beesten voorin.
Mignolet 78 positioning... Niet echt overtuigdquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee heb ik niet..heb stoereboii op doel.
en toch zou ik niet buigen/bukken als ie achter me staatquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, ze moeten voor hem buigen. Wie dat niet doet is inmiddels overleden
De RM is in veel competities een probleem vind ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Mirallas
RM positie blijkt klote in BPL![]()
Hij is gewoon Adebisi van Ozquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
en toch zou ik niet buigen/bukken als ie achter me staat
Begovic die is lekker snel, daar hou je toch van.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mignolet 78 positioning... Niet echt overtuigd
speel of met IF muller of shaqiri. kan niet wachten op TOTS bundesligaquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De RM is in veel competities een probleem vind ik
Wat heb ik nou aan een snelle keeper. En ik heb IF Skrtel in dat team staan. Die heeft pace 70quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Begovic die is lekker snel, daar hou je toch van.
De excuus slome.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat heb ik nou aan een snelle keeper. En ik heb IF Skrtel in dat team staan. Die heeft pace 70
Er kan zich een situatie voordoen waarbij de keeper zijn 5 meter gebied verlaat en richting de bal gaat rennen. Lindgren. heeft daar vast wel een afbeelding van. Sommige mensen gebruiken het erg graag.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat heb ik nou aan een snelle keeper. En ik heb IF Skrtel in dat team staan. Die heeft pace 70
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik doe het nooit. Bang voor de vernedering als de bal er dan ingaatquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er kan zich een situatie voordoen waarbij de keeper zijn 5 meter gebied verlaat en richting de bal gaat rennen. Lindgren. heeft daar vast wel een afbeelding van. Sommige mensen gebruiken het erg graag.
Das voordeel weer van PC Fifa, krijg je nooit berichten hahaha snap jequote:Op donderdag 16 mei 2013 17:01 schreef vandermar het volgende:
Ik win door penalty's van iemand en nu krijg ik zure reacties van hemhij kon echt ziek goed dat pass-spelletje spelen, ik liep er dus maar wat achteraan. 2-2 na extra tijd en toen penalty's gewonnen.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:02 schreef Tim86 het volgende:
wtf doet Mia nou op mijn filmpjeMia Audina?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Is goed ouwe reusquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:54 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zal je website nog eens noemen halve tamme, zal hem x ddossen als wraak
HUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maver valt nu van z'n bureaustoel af denk ik
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:02 schreef Tim86 het volgende:
wtf doet Mia nou op mijn filmpjewaar kan ik dat filmpje vinden? 4 meiden is een uitdaging qua overzichtelijkheid, maar die ga ik graag aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja voor je het weet staan er afbeeldingen van op Fok!quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik doe het nooit. Bang voor de vernedering als de bal er dan ingaat
2 mannen had je laatst al moeite mee, laat staan 4 vrouwenquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
waar kan ik dat filmpje vinden? 4 meiden is een uitdaging qua overzichtelijkheid, maar die ga ik graag aan.
Middag heer van het uitmuntende leven.quote:
2 mannen en 2 vrouwenquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
waar kan ik dat filmpje vinden? 4 meiden is een uitdaging qua overzichtelijkheid, maar die ga ik graag aan.
Ook DM plzquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gedaan, ruim jij het even op?quote:
EN nu niet meer janken homo.quote:
Nee je zit er liever aan hahaha snap je eraan zitten hahaaquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh. Ik kijk niet zo graag naar piemels
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:08 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee je zit er liever aan hahaha snap je eraan zitten hahaa
alleen girl on girl ja?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh. Ik kijk niet zo graag naar piemels
De Serie B loopt over van de smerige spelers ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik won 2x achter elkaar en nu verlies ik 1-4 van een Serie B team, puur door pace en countersKut spel. Ince is toch niet zo goed dus ik ga Zaha er weer in zetten.
Ik was even etenquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maver valt nu van z'n bureaustoel af denk ik
Goed tijdstip voor ons om de dure spelers in te kopen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik was even eten, soepie soepie met stokbrood
. Maar dus een Happy Hour
, nice nice
daarom heb ik nu een heel mooi Ligue 1 achtig team gemaakt met een flinke dosis pacequote:Op donderdag 16 mei 2013 17:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De Serie B loopt over van de smerige spelers ja.Raphael Martinho, Oduamadi, Rivas en Mbakogu zijn de ergste.
Pace is gewoon alles, ik moest tegen een voorhoede van Rivas-Mbakogu-D'Alessandro. Normaal heb ik geen problemen met 4-3-2-1 maar nu welquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De Serie B loopt over van de smerige spelers ja.Raphael Martinho, Oduamadi, Rivas en Mbakogu zijn de ergste.
Laat me raden, Oliech, Aboubakar, Moukandjo, Diarra en Gradel?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daarom heb ik nu een heel mooi Ligue 1 achtig team gemaakt met een flinke dosis pace
Moest gelijk aan jou denkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik was even eten, soepie soepie met stokbrood
. Maar dus een Happy Hour
, nice nice
je komt in de buurtquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Laat me raden, Oliech, Aboubakar, Moukandjo, Diarra en Gradel?
Bestaat nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
WeFut forum, hoe gaat het daar mee?![]()
Ik heb deze met 64 op CAM in een gold team, was de enige optiequote:Op donderdag 16 mei 2013 18:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Vagner Love heeft nog kut stats ook voor een CAM. Wie wil er nou een CAM met 66 passing
het is ook een spits eigenlijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Vagner Love heeft nog kut stats ook voor een CAM. Wie wil er nou een CAM met 66 passing
Zijn genoeg andere Braziliaanse CAM's voor hybrids en ook in de RPL heb je andere optiesquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb deze met 64 op CAM in een gold team, was de enige optie
http://wefut.nl/player/6025
tweakers een optie?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:08 schreef Thorb het volgende:
ik wil geen wefut forum
wel een forum dat is afgesloten van voorvocht maar de koppeling met wefut lijkt me niets
Dit moet gewoon geen SC meer zijn. Daarvoor waren er hier nooit problemen en zodra voorvocht over iets anders begint een ban. Liever een 2e forum waar ze kunnen kloten dan hier.quote:
Ramos/IF Moreno/IF Sergio Sanchez zijn de snelste CB's.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:10 schreef OmniRocket het volgende:
Ik ben op zoek naar een CB uit de Liga BBVA ... Pepe heb ik al.... wie zal ik halen?
Miranda ? TOTY Pique ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:10 schreef OmniRocket het volgende:
Ik ben op zoek naar een CB uit de Liga BBVA ... Pepe heb ik al.... wie zal ik halen?
Xbox360?quote:
Tja, dus dan mogen wij straks niet meer over vrouwen, bier, uitgaan, echte voetbalwedstrijden, en alles wat ons bezighoudt meer praten? Dat kan de bedoeling niet zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dit moet gewoon geen SC meer zijn. Daarvoor waren er hier nooit problemen en zodra voorvocht over iets anders begint een ban. Liever een 2e forum waar ze kunnen kloten dan hier.
Vorig jaar was dit ook meer een slowchat dan dat het over FUT ging. Daarvoor heb ik geen idee want toen speelde ik FUT nog niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dit moet gewoon geen SC meer zijn. Daarvoor waren er hier nooit problemen en zodra voorvocht over iets anders begint een ban. Liever een 2e forum waar ze kunnen kloten dan hier.
Als het alleen over FUT gaat is het ook niet echt leuk. Krijg je alleen maar van die wedstrijdverslagen hierquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vorig jaar was dit ook meer een slowchat dan dat het over FUT ging. Daarvoor heb ik geen idee want toen speelde ik FUT nog niet.
Er zijn altijd wel problemen geweest, maar ik geloof niet dat ze weg zijn wanneer dit alleen maar over FUT gaat. Dat voorvocht blijft toch wel komen en de meest irritante vragen hebben nog met FUT te maken ook.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, dus dan mogen wij straks niet meer over vrouwen, bier, uitgaan, echte voetbalwedstrijden, en alles wat ons bezighoudt meer praten? Dat kan de bedoeling niet zijn.
Er is hier ook niks aan gedaan door de mods. Toen we aan stevenmac vroegen of er een mod op dit topic kon komen was dat geen optie. Dit zal zo nooit stoppen tenzij je een abo aangeschaaft. Het lijkt wel alsof we daartoe gedwongen zijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vorig jaar was dit ook meer een slowchat dan dat het over FUT ging. Daarvoor heb ik geen idee want toen speelde ik FUT nog niet.
Er zijn altijd wel problemen geweest, maar ik geloof niet dat ze weg zijn wanneer dit alleen maar over FUT gaat. Dat voorvocht blijft toch wel komen en de meest irritante vragen hebben nog met FUT te maken ook.
Gewoon 2 mensen van hier mod maken, ben je van een hoop gezeur af.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik denk Heerenveen - Utrecht over 2,5 goalsquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:30 schreef Toefjes het volgende:
Iemand nog tips voor de play-off wedstrijden? Zin in een weddenschapje
Ja, laatst 2-4. Maar ja, 1.45 is echt een kut quoteringquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk Heerenveen - Utrecht over 2,5 goals
Over 9 minutenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:35 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer beginnen de play offs eigenlijk ?
Ik ook dat laatstequote:Op donderdag 16 mei 2013 18:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, laatst 2-4. Maar ja, 1.45 is echt een kut quotering![]()
Heb GA Eagles gelijkspel of winnen gedaan, gewoon omdat ik het een vette club vind
LOL< die dingen kon je gratis oppikken bij je plaatselijke mediamarkt. niemand die daar wat voor gaat geven. die steelcases hebben ze laatst bij mijn mediamarkt allemaal de prullebak ingegooid omdat niemand die dingen hoeft te hebbenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:37 schreef Fuszy het volgende:
V&A / [TK] Fifa 13 en Crysis 3 Steelbooks
Voor de liefhebbers.
Ik wilde ze kopen en bedacht me toen: ik heb Crysis niet en Fifa 13 niet
Ik wil die van Fifa eigenlijk wel. Dacht dat al die steelcases destijds uitverkocht weggegeven warenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
LOL< die dingen kon je gratis oppikken bij je plaatselijke mediamarkt. niemand die daar wat voor gaat geven. die steelcases hebben ze laatst bij mijn mediamarkt allemaal de prullebak ingegooid omdat niemand die dingen hoeft te hebben
ik heb de neiging om deze quote in dat topic te plaatsenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
LOL< die dingen kon je gratis oppikken bij je plaatselijke mediamarkt. niemand die daar wat voor gaat geven. die steelcases hebben ze laatst bij mijn mediamarkt allemaal de prullebak ingegooid omdat niemand die dingen hoeft te hebben
Je complete centrum denkt aanvallend. Lijkt me niet handig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit even te maveren.
Di natale op CF?
De Rossi of Inler op CM? Heb toch wat meer verdedigend nodig, en dan op de positie van guarin of Vidal?
Andere mogelijkheid voor campagnaro?
SIF Klose ipv IF Klose, Diakite centraal en Guarin uit voor De Rossi.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit even te maveren.
Di natale op CF?
De Rossi of Inler op CM? Heb toch wat meer verdedigend nodig, en dan op de positie van guarin of Vidal?
De Rossie ipv Guarin en Di Natale / IF Jovetic ipv Marchisio en Buffon ipv IF Marchettiquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit even te maveren.
Di natale op CF?
SIF Handanovic nemen dan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
De Rossie ipv Guarin en Di Natale / IF Jovetic ipv Marchisio en Buffon ipv IF Marchetti
doe jij het dan ff jij laat pazzl ook echt alles doen hequote:Op donderdag 16 mei 2013 18:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
he man
Waar blijven die IG stats op wefut man? Paupersite
heb geen xbox manquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
doe jij het dan ff jij laat pazzl ook echt alles doen he
EA denkt alleen aan FIFA punten verkopen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb mijn spelers van gisteren nog niet eens verkocht en EA gooit er nog even een HH tegenaan. Willen ze dan dat mijn spelers niks meer waard zijn straks
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb mijn spelers van gisteren nog niet eens verkocht en EA gooit er nog even een HH tegenaan. Willen ze dan dat mijn spelers niks meer waard zijn straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |