quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
Wel, was een rijdende waar ze wel beeld van hadden zie AD 09-05-2013quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:00 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Ook niet van de rijnbrug, is kenteken registratie.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze hebben geen beeld van de Romeinse Put
Jawel. In beide gevallen hebben ze wel beelden, maar die geven ze niet vrij. Romeinse Put is ook een bewakeringscamera (auto wss niet goed herkenbaar vandaar de onzekerheid, maar wèl het precieze tijdstip van 0:18). Rijnbrug is een kentekenregistratievoertuig die wel degelijk foto's/opnames maakt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:00 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Ook niet van de rijnbrug, is kenteken registratie.
Mm, ik ben bij Amerongen/Ossenberg veel geweest, net zo druk als hier, je hoort een speld vallen... ahw.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mja, wat is druk? Ik kijk toevallig vanaf mijn appartement uit op de Rijnbrug en atm zie ik toch 8 auto's rijden. Ook de N225 is toch nog redelijk druk simpelweg omdat het de enige hoofdweg is tussen Wageningen en Driebergen.
waarom hou je daar aan vol?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel, was een rijdende waar ze wel beeld van hadden zie AD 09-05-2013
Nee, Romeinse Put was geen camera, Rijnbrug was een rijdende kentekenregistratie met camera en beeld hebben ze daar wel vanquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:03 schreef kuil het volgende:
[..]
[..]
Jawel, maar dat geven ze niet vrij. Romeinse Put is ook een bewakeringscamera (auto niet goed herkenbaar). Rijnbrug is een kentekenregistratievoertuig die wel degelijk foto's/opnames maakt.
Aan vast.quote:
Ok, als de vader van te voren regelde dat hij zijn kinderen zou vermoordenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, vrijwilligers zochten daar op verzoek van moeder. Niet de politie/leger/marine
Het kan geen waarneming van een persoon zijn, want hoe kan anders in Opsporing Verzocht het tijdstip van 0:18 worden gemeld? Net alsof een persoon op de minuut weet dat hij/zij een Getz op de parkeerplaats heeft zien staan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, Romeinse Put was geen camera, Rijnbrug was een rijdende kentekenregistratie met camera en beeld hebben ze daar wel van
Dat zeg ik toch ook?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:01 schreef kuil het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal zoals je het nu zegt. De zwarte auto reed vanuit Amerongen richting Doorn en kan sowieso niet gekeerd zijn. De witte auto ervoor (vermoedelijk de Getz) is vermoedelijk bij de eerstvolgende rotonde gekeerd. Misschien dat het bestuurder van de zwarte auto is opgevallen dat zijn/haar voorganger gekeerd is maar dat hoeft helemaal niet.
Half 10 en 16:20 uurquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:05 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ok, als de vader van te voren regelde dat hij zijn kinderen zou vermoorden
hij haalde ze om half negen op en rond half 5 'smiddags schrijft hij een suicide-brief.
Als jij zo'n brief zou schrijven, heb je dan iemand vermoord of ga je dat later nog doen?
Een Kluivertje?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:06 schreef Leandra het volgende:
De politie zoekt echter de bestuurder van de zwarte auto die net een Kluivertje heeft weten te ontwijken op de rand van de dorpskern, omdat de Getz daar gekeerd zou zijn....
Om het over de tijdstippen nog maar niet te hebben.
Als je net hebt getankt ofzo dan kan je dat terugzien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:06 schreef kuil het volgende:
[..]
Het kan geen waarneming van een persoon zijn, want hoe kan anders in Opsporing Verzocht het tijdstip van 0:18 worden gemeld? Net alsof een persoon op de minuut weet dat hij/zij een Getz op de parkeerplaats heeft zien staan.
gek dat ze niks vinden als ze naar de lucht kijkentwitter:93bjorndh twitterde op donderdag 16-05-2013 om 01:01:10Mooie lucht tijdens zoektocht #vermistebroertjes http://t.co/wd1lTHKceu reageer retweet
Ze reppen niet over een camera, maar dat hij daar waarschijnlijk gezien is (auto meen ik)quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:06 schreef kuil het volgende:
[..]
Het kan geen waarneming van een persoon zijn, want hoe kan anders in Opsporing Verzocht het tijdstip van 0:18 worden gemeld? Net alsof een persoon op de minuut weet dat hij/zij een Getz op de parkeerplaats heeft zien staan.
Hij heeft daar niet getankt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:07 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Als je net hebt getankt ofzo dan kan je dat terugzien.
Had in Neerbeek al getanktquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:07 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Als je net hebt getankt ofzo dan kan je dat terugzien.
Keren op de weg terwijl er een andere auto aankomt.quote:
Hij keert waarschijnlijk gewoon bij de rotonde, dat is niet waarvoor het remmen was.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:08 schreef Ryan3 het volgende:
Dus eerst rijdt hij Amerongen-Doorn met de donkere auto erachter, dan keert hij even buiten beeld (en remt dus) en rijdt vervolgens Doorn-Amerongen.
Maar dan moet-ie er later weer langs zijn gereden toch, om naar het Doornse gat te rijden... Of ging hij dan langs de A12 via Veenendaal?
Ja, dat is mij bekend. Maar hij zal wss niet gekeerd zijn midden op de weg als dat ook kon bij een rotonde iets verderop (moet lukken in een minuut).quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Keren op de weg terwijl er een andere auto aankomt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Patrick_Kluivert#Dodelijk_ongeluk
Hij heeft gewoon een rondje rotonde gedaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Keren op de weg terwijl er een andere auto aankomt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Patrick_Kluivert#Dodelijk_ongeluk
Wel bazige lucht hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:07 schreef webb2012 het volgende:
gek dat ze niks vinden als ze naar de lucht kijkentwitter:93bjorndh twitterde op donderdag 16-05-2013 om 01:01:10Mooie lucht tijdens zoektocht #vermistebroertjes http://t.co/wd1lTHKceu reageer retweet
Okee, dan zoeken tussen Leersum en Wijk bij Duurstede?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij keert waarschijnlijk gewoon bij de rotonde, dat is niet waarvoor het remmen was.
En ik gok dat hij daarna rechtsaf gegaan is richting Wijk bij Duurstede, en daarvandaan weer richting Doorn is gereden.
Nee, dat weet ik, maar de politie zoekt de bestuurder van een zwarte auto die net voor zich op de weg een auto heeft zien keren....quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:11 schreef kuil het volgende:
[..]
Ja, dat is mij bekend. Maar hij zal wss niet gekeerd zijn midden op de weg als dat ook kon bij een rotonde iets verderop (moet lukken in een minuut).
Je verzint dingen lijkt hetquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja én, verandert dat wat aan mijn vraag?
Daar zeggen ze niets expliciets over. Toch is het eerder een bewakingscamera (waarop de exacte tijd kan worden afgelezen) dan een getuige. Anders spreken ze niet zo stellig over 0:18. Ze weten alleen niet met voldoende zekerheid of het zijn auto was.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze reppen niet over een camera, maar dat hij daar waarschijnlijk gezien is (auto meen ik)
Ja, dat weet ik, maar het gaat nu om het verschil tussen wat de politie zoekt en wat de bestuurder van de zwarte auto gezien heeft.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:11 schreef Marenda het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een rondje rotonde gedaan.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Politie zoekt:
Een zwarte auto die om 01.56 in Leersum achter een Getz richting Doorn reed en die net komend vanuit de richting Doorn op de weg gekeerd was, en gezien de afstand tussen beide auto's moet dat keren op de weg vlak voor de zwarte auto zijn geweest, bijna een Kluivertje.
De bestuurder van de zwarte auto reed daar om 00.56 of 02.56, zat of een Getz op te jagen, komend vanuit Amerongen, of hij was net voor de bebouwde kom van Leersum met een noodgang ingehaald door een Getz, die vervolgens bij de rotonde van de Torenzichtlaan niet rechtsaf of rechtdoor ging, maar tenminste ¾ rond.
Het is niet logisch dat die bestuurder zich aan het profiel van de politie voelt voldoen.
Op hun eigen site hebben ze het over "kort na middernacht"quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:13 schreef kuil het volgende:
[..]
Daar zeggen ze niets expliciets over. Toch is het eerder een bewakingscamera (waarop de exacte tijd kan worden afgelezen) dan een getuige. Anders spreken ze niet zo stellig over 0:18. Ze weten alleen niet met voldoende zekerheid of het zijn auto was.
de tijden waren iets anders, dat is iets anders dan verzinnen.quote:
Of hij is via Leersum binnendoor gegaan naar Maarsbergen,moet ik even kijken of die weg na dat cafe komt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij keert waarschijnlijk gewoon bij de rotonde, dat is niet waarvoor het remmen was.
En ik gok dat hij daarna rechtsaf gegaan is richting Wijk bij Duurstede, en daarvandaan weer richting Doorn is gereden.
Dat denk ik dus ook. Daarom vind ik het ook zo vreemd dat de politie wel in de media rept over een 'afscheidsrit’ langs de 'voor hem belangrijke plekken', maar dat ze niet gaan zoeken in de omgeving van Wijk bij Duurstede. Daar komt de man namelijk vandaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is aan de andere kant van Leersum.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:14 schreef Marenda het volgende:
[..]
Of hij is via Leersum binnendoor gegaan naar Maarsbergen,moet ik even kijken of die weg na dat cafe komt.
Jaha, maar als ik ergens tank en ik kom een auto tegen die me opvalt dan weet ik een dag later nog wel van "oh dat was nadat ik getankt had" en dan kun je op die manier nakijken hoe laat dat geweest moet zijn.quote:
Echt?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:15 schreef kuil het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Daarom vind ik het ook zo vreemd dat de politie wel in de media rept over een 'afscheidsrit’ langs de 'voor hem belangrijke plekken', maar dat ze niet gaan zoeken in de omgeving van Wijk bij Duurstede. Daar komt de man namelijk vandaan.
Nog meer zoektochten?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:15 schreef kuil het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Daarom vind ik het ook zo vreemd dat de politie wel in de media rept over een 'afscheidsrit’ langs de 'voor hem belangrijke plekken', maar dat ze niet gaan zoeken in de omgeving van Wijk bij Duurstede. Daar komt de man namelijk vandaan.
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Echt?
Yep dan heb je een punt, was me niet bekend...
Zitten die kinderen niet bij zijn ouders dan?
Dat, en dan heb ik nog m'n twijfels over de hoogte van z'n kindervriend gehalte, want ik vind het nogal een risico dat je een ander kind een flink trauma bezorgt door je op een speelplaats te verhangen, met mooi weer, tijdens een vakantie.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Denk eerder een depressieve en wraakzuchtige vader?
Blijft vreemd dat ze niet eenlijnig zijn met de berichtgeving in Opsporing Verzocht. Dacht dat ze samenwerkten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op hun eigen site hebben ze het over "kort na middernacht"
Ik probeer me nog steeds voor te stellen of er openingen zijn om er niet vanuit te gaan dat hij die kinderen heeft vermoord.quote:
Dat is toch bij de kerk erin,ben even aan het kijken.Je rijd dan langs bosbad in Leersum.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is aan de andere kant van Leersum.
Daar zal vast wel gezocht zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Echt?
Zoveel raars en tegenstrijdigs.. Politie is zelf ook niet zekerquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:18 schreef kuil het volgende:
[..]
Blijft vreemd dat ze niet eenlijnig zijn met de berichtgeving in Opsporing Verzocht. Dacht dat ze samenwerkten.
Telegraaf, 10 mei: ’Denis sociale en vriendelijke man’quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Echt?
Ja, klopt, en toch past het niet bij wat je weet bijv. over zijn beroep, mensen weer op weg helpen in het arbeidsproces toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat, en dan heb ik nog m'n twijfels over de hoogte van z'n kindervriend gehalte, want ik vind het nogal een risico dat je een ander kind een flink trauma bezorgt door je op een speelplaats te verhangen, met mooi weer, tijdens een vakantie.
Het hadden zomaar twee andere jongentjes van 7 en 9 kunnen zijn die hem gevonden hadden.
Hij was de weg kwijt en zijn enige houvast was kinderen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat, en dan heb ik nog m'n twijfels over de hoogte van z'n kindervriend gehalte, want ik vind het nogal een risico dat je een ander kind een flink trauma bezorgt door je op een speelplaats te verhangen, met mooi weer, tijdens een vakantie.
Het hadden zomaar twee andere jongentjes van 7 en 9 kunnen zijn die hem gevonden hadden.
Zo worden hun eigen kinderenmoordenaars vaak gezien door de omgeving.. Zie mijn Engelstalige post van vrij/za (weliswaar ergens vandaan geplukt)quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:19 schreef kuil het volgende:
[..]
’Denis sociale en vriendelijke man’
"Jeroen Denis, de vader van de twee vermiste kinderen, groeide op in Wijk bij Duurstede en stond bij iedereen te boek als een vriendelijke en uiterst sociale man."
En die bezorgt hij dan graag een trauma??quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij was de weg kwijt en zijn enige houvast was kinderen.
Nee, in het water duiken ze juist vaak weer opquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:22 schreef kuil het volgende:
Als hij zijn kinderen vergoed wilde laten verdwijnen is het aannemelijker dat ze in het water liggen dan dat ze begraven zijn.
Vergoed ja?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:22 schreef kuil het volgende:
Als hij zijn kinderen vergoed wilde laten verdwijnen is het aannemelijker dat ze in het water liggen dan dat ze begraven zijn.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij was de weg kwijt en zijn enige houvast was kinderen.
Je snapt het niet, hij hing zich juist op bij kinderen omdat hij ze vermoordt had.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En die bezorgt hij dan graag een trauma??
Ik gok dat het gaat toenemen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tja och, hij is niet de eerste en niet de laatste.
Nee. Dat is gewoonweg idioot. Als hij compassie had met kinderen hing hj zich niet op daar waar ze hem makkelijk konden vinden..quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
[..]
Je snapt het niet, hij hing zich juist op bij kinderen omdat hij ze vermoordt had.
Kost enige emotionele inzicht ;-)
Niet als ze verzwaard waren. Ik denk dat zo'n persoon wel over de verschillende mogelijkheden nadenkt. We mogen intussen toch wel aannemen dat zijn doel was dat om de kinderen zo lang mogelijk/voorgoed verborgen te laten blijven.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, in het water duiken ze juist vaak weer op
Welnee. Dit is er altijd geweest.quote:
Ook danquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:26 schreef kuil het volgende:
[..]
Niet als ze verzwaard waren. Ik denk dat zo'n persoon wel over de verschillende mogelijkheden nadenkt. We mogen intussen toch wel aannemen dat zijn doel was dat om de kinderen zo lang mogelijk/voorgoed verborgen te laten blijven.
Het zou me niks verbazen als de politie er al met hun neus bovenop hadden gestaan.. Bijvoorbeeld bij het doornse gat waar vader gevonden is.quote:
Bovendien drijven lijken af.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:26 schreef kuil het volgende:
[..]
Niet als ze verzwaard waren. Ik denk dat zo'n persoon wel over de verschillende mogelijkheden nadenkt. We mogen intussen toch wel aannemen dat zijn doel was dat om de kinderen zo lang mogelijk/voorgoed verborgen te laten blijven.
[..]
Typo
Huh had hij compassie met kinderen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Dat is gewoonweg idioot. Als hij compassie had met kinderen hing hj zich niet op daar waar ze hem makkelijk konden vinden..
Ik weet het niet, maar de politie heeft iig steken laten vallen inmiddelsquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:27 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als de politie er al met hun neus bovenop hadden gestaan.. Bijvoorbeeld bij het doornse gat waar vader gevonden is.
Dikke kans dat ze dan een keer gevonden wordenquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bovendien drijven lijken af.
Ik ga er eigenlijk van uit dat de jongens te water zijn gelaten. Lijkt me de slimste methode.
Het kan natuurlijk wel dat het vermoorden van zijn kinderen een soort van extra stok achter de deur was voor de suïcidepoging. Nadat zijn kinderen dood waren was er zeker geen weg meer terug.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Dat is gewoonweg idioot. Als hij compassie had met kinderen hing hj zich niet op daar waar ze hem makkelijk konden vinden..
Lees je eigen posts eens terugquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:28 schreef Prospera het volgende:
[..]
Huh had hij compassie met kinderen? Leg uit
Klopt wel, het is iets van alle tijden. Deze heeft er iets meer werk van gemaakt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welnee. Dit is er altijd geweest.
Meestal weet de vader zich echter niet te bedwingen en liggen de kinderen gewoon dood in huis.
Het is hetzelfde drama.
Mm, en er zijn veel meer vaders die het allemaal geen ruk kan schelen ook dat ze hun kinderen niet meer zien.quote:
Precies. Als het water maar diep genoeg is is de kans dat ze gevonden worden zeer klein. Tenzij ze elk plasje water in de omgeving met duikapparatuur gaan onderzoeken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bovendien drijven lijken af.
Ik ga er eigenlijk van uit dat de jongens te water zijn gelaten. Lijkt me de slimste methode.
Niet zijn kinderen, kinderen in het algemeen. Die hem hadden kunnen zien hangen bij het Doornse Gatquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:29 schreef kuil het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk wel dat het vermoorden van zijn kinderen een soort van extra stok achter de deur was voor de suïcidepoging. Nadat zijn kinderen dood waren was er zeker geen weg meer terug.
Die komen eens weer boven. In een oceaan/zee wellicht niet als ze in een zeegrot liggen. Hier welquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:31 schreef kuil het volgende:
[..]
Precies. Als het water maar diep genoeg is is de kans dat ze gevonden worden zeer klein. Tenzij ze elk plasje water in de omgeving met duikapparatuur gaan onderzoeken.
Het wordt weer een blabla verhaal dat er fouten gemaakt zijn, dat de politie beter had kunnen optreden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik weet het niet, maar de politie heeft iig steken laten vallen inmiddels
Klopt. Ik vroeg me alleen af wat voor de vader de doorslag was om ook zijn kinderen mee te nemen in de dood. Ik kan me zo voorstellen dat als je eerst je kinderen hebt vermoord, dat je daarna zeker niet meer wilt leven en 100% overtuigd bent dat je zelfmoord moet plegen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet zijn kinderen, kinderen in het algemeen. Die hem hadden kunnen zien hangen bij het Doornse Gat
Mwah, denk niet dat de agenten in kwestie het kunnen verkroppen dat ze niks weten en dat ze ze niet kunnen vinden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het wordt weer een blabla verhaal dat er fouten gemaakt zijn, dat de politie beter had kunnen optreden.
en jammer dat de jongens zijn overleden/of jammer dat ze niet zijn gevonden.
Het is alleen maar een hype omdat die kinderen kwijt zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:28 schreef Ryan3 het volgende:
Kom op jongens... media-aandacht en een hype...
Een soort polderlandse variant van de shootings?
Als je zegt dat het gaat toenemen dan bedoel je toch intrinsiek dat er meer familie-drama's zullen komen?
En waarom dan, toch niet vanwege de media en de hype?
wat een onbenullige reactie, lijken drijven na 5 dagen door gasophoping. Daarna zinken ze weer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dikke kans dat ze dan een keer gevonden worden
Niks blabla. Van de camerabeelden in Leersum hebben ze de volgorde omgedraaid en dat toegegeven. En met de tijd is ook iets misquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het wordt weer een blabla verhaal dat er fouten gemaakt zijn, dat de politie beter had kunnen optreden.
Ja, maar het zal niet betekenen voorshands dat allerlei zogenaamd radeloze vaders nu ook ineens dat soort plannen gaan bedenken, toch.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is alleen maar een hype omdat die kinderen kwijt zijn.
Als de kinderen gevonden waren en de vader kwijt was dan was er lang zo veel niet aan de hand geweest.
Het feit dat de kinderen van de aardbodem verdwenen lijken, door de eigen ouder, is wat deze zaak vreemd maakt.
Nou, een hoop bla bla zal idd standaard gereutel zonder enige grond zijn, maar dat verhaal van het verkeerdom monteren van de videobeelden, en dus ook een bestuurder vragen te reageren die net voor zich op de weg een auto had zien keren, terwijl die auto helemaal niet voor die zwarte auto gekeerd is, vind ik behoorlijke fouten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik vrees er wel voor dat iig een paar van die vaders of moeders het zullen proberenquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar het zal niet betekenen voorshands dat allerlei zogenaamd radeloze vaders nu ook ineens dat soort plannen gaan bedenken, toch.
Zo is dat. Niks blabla aan zoals ik al zei. Gewoon toegegeven feiten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, een hoop bla bla zal idd standaard gereutel zonder enige grond zijn, maar dat verhaal van het verkeerdom monteren van de videobeelden, en dus ook een bestuurder vragen te reageren die net voor zich op de weg een auto had zien keren, terwijl die auto helemaal niet voor die zwarte auto gekeerd is, vind ik behoorlijke fouten.
Dat mag ik hopen van niet....quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar het zal niet betekenen voorshands dat allerlei zogenaamd radeloze vaders nu ook ineens dat soort plannen gaan bedenken, toch.
Zo gaat het elke keer bij een vermist kind.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, een hoop bla bla zal idd standaard gereutel zonder enige grond zijn, maar dat verhaal van het verkeerdom monteren van de videobeelden, en dus ook een bestuurder vragen te reageren die net voor zich op de weg een auto had zien keren, terwijl die auto helemaal niet voor die zwarte auto gekeerd is, vind ik behoorlijke fouten.
Is nu ineens geen blabla meer??quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zo gaat het elke keer bij een vermist kind.
Achteraf fouten bekennen.
Ergens blijf ik de vage indruk houden dat deze zaak eigenlijk clear cut zal blijken te zijn, maar dat we dit door toevallige omstandigheden nu nog niet zien hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vrees er wel voor dat iig een paar van die vaders of moeders het zullen proberen
Ik heb geen idee. Een kloppende tijdlijn (voor mijn part met idd gaten) is wel het minste..quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ergens blijf ik de vage indruk houden dat deze zaak eigenlijk clear cut zal blijken te zijn, maar dat we dit door toevallige omstandigheden nu nog niet zien hoor.
Ik zal op de volgende kaart diamantvormige tijdsmarges tekenen....quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ergens blijf ik de vage indruk houden dat deze zaak eigenlijk clear cut zal blijken te zijn, maar dat we dit door toevallige omstandigheden nu nog niet zien hoor.
Ze moeten gewoon direct alle beschikbare informatie vrijgeven imo, zolang dat het onderzoek niet in de weg zit. Het was echt tenenkrommend dat die informatie over de kleren en die sleep- en spankabel pas dinsdagavond bekend werd gemaakt. Met die camerabeelden in Leersum kwamen ze ook rijkelijk laat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zo gaat het elke keer bij een vermist kind.
Achteraf fouten bekennen.
Dacht ik eerst ook. Maar heeel erg veel tijd lijkt er niet te zijn..quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:42 schreef piepie het volgende:
Ik vraag me steeds af wat hij de kinderen heeft verteld tijdens die lange autorit.
Tot Limburg zullen ze geen vragen hebben gehad lijkt me (op vakantie).
Daarom denk ik eerder dat ze ergens in Limburg zijn dan noordelijker.
Ze zouden toch naar Luxemburg gaan? Dan maakt het niet zoveel uit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:42 schreef piepie het volgende:
Ik vraag me steeds af wat hij de kinderen heeft verteld tijdens die lange autorit.
Toen hij vertrok uit Neerbeek was het al 22:45. Grote kans dat ze kort daarna in slaap zijn gevallen. Mogelijk ook een reden waarom hij zo laat vanuit Vleuten is vertrokken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:42 schreef piepie het volgende:
En die kloppen dus niet. Iig volgorde is verkeerd. Wellicht tijd ook, En misschien is het vader's auto helemaal nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:43 schreef kuil het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon direct alle beschikbare informatie vrijgeven imo, zolang dat het onderzoek niet in de weg zit. Het was echt tenenkrommend dat die informatie over de kleren en die sleep- en spankabel pas dinsdagavond bekend werd gemaakt. Met die camerabeelden in Leersum kwamen ze ook rijkelijk laat.
Nou, doe maar niet, maar door te redeneren zijn we er al achtergekomen dat het vaag was in Neerbeek, dat het filmpje zoals gepresenteerd vaag was, en nu weer, het zou best kunnen dat hij in zijn afscheidsrondje ook Wijk bij Duurstede aandeed, waar hij opgroeide... Het is allemaal vrij logisch nu toch.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zal op de volgende kaart diamantvormige tijdsmarges tekenen....
Wellicht heeft ie daarom een andere terugroute genomen zodat de kinderen het niet door hadden?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:42 schreef piepie het volgende:
Als hij het goed heeft voorbereid zou het weinig tijd kosten, zeker als ze in water liggen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook. Maar heeel erg veel tijd lijkt er niet te zijn..
22:45 Of later. Dat weten we nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:44 schreef kuil het volgende:
[..]
Toen hij vertrok uit Neerbeek was het al 22:45. Grote kans dat ze kort daarna in slaap zijn gevallen. Mogelijk ook een reden waarom hij zo laat vanuit Vleuten is vertrokken.
Het is nog maar de vraag wanneer ze die beelden van Leersum gekregen hebben, en hoeveel tijd ze nodig hadden om ze te analyseren, verknippen en verkeerd aan elkaar te plakken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:43 schreef kuil het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon direct alle beschikbare informatie vrijgeven imo, zolang dat het onderzoek niet in de weg zit. Het was echt tenenkrommend dat die informatie over de kleren en die sleep- en spankabel pas dinsdagavond bekend werd gemaakt. Met die camerabeelden in Leersum kwamen ze ook rijkelijk laat.
Zeker de oudste kon lezen. Maar dat ze sliepen (of bedwelmd waren) is waarschijnlijker (als ze nog in de auto waren)quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:45 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Wellicht heeft ie daarom een andere terugroute genomen zodat de kinderen het niet door hadden?
Die ex heeft hij volgens de politie niet ontmoetquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:45 schreef piepie het volgende:
[..]
Als hij het goed heeft voorbereid zou het weinig tijd kosten, zeker als ze in water liggen.
Maar ik hoop nog altijd dat ze toch in leven zijn. Die ex-vriendin zit me ergens ook nog dwars.
Boeit ook niet zo, omdat ze pas later verdwenen zijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:45 schreef webb2012 het volgende:
Ik hoor overigens ook niks over het verhaal van die man die die vader en kinderen zogenaamd had gezien in het Doornse Gat 's middags(zittend op een boomstam).
ze geloven haar dus ...quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die ex heeft hij volgens de politie niet ontmoet
Waarom zit die ex-vriendin je dwars? Hij kan wel express die benzinepomp genomen hebben juist met die reden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:45 schreef piepie het volgende:
[..]
Als hij het goed heeft voorbereid zou het weinig tijd kosten, zeker als ze in water liggen.
Maar ik hoop nog altijd dat ze toch in leven zijn. Die ex-vriendin zit me ergens ook nog dwars.
Ze zijn ook in haar huis geweest. Wellicht had ze een sluitend alibi waardoor ze haar geloven. Lijkt mij wel tenminstequote:
Kan best interessant zijn, je weet nooit wat voor voorwerk hij gedaan heeft..quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Boeit ook niet zo, omdat ze pas later verdwenen zijn
oké daar zit logica in, nog een wraakactie dusquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom zit die ex-vriendin je dwars? Hij kan wel express die benzinepomp genomen hebben juist met die reden.
De politie heeft daarom een huiszoeking gedaan, en half Sherlockend Twitter denkt dat ze er iets mee van doen heeft.... nog even en de fakkels en hooivorken staan klaar.
Het zal maar exact de reden zijn geweest dat hij daar tankte, zodat haar huis volledig overhoop gehaald zou worden, even zo'n fijne laatste groet uit het graf, van een ex waar je een hekel aan hebt.
Dat zou kunnen, maar kinderen kun je ook van alles wijsmaken van die leeftijd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeker de oudste kon lezen. Maar dat ze sliepen (of bedwelmd waren) is waarschijnlijker (als ze nog in de auto waren)
En die jongetjes herkennen een grafvorm niet? En de politie die daar 3x ofzo gezocht heeft herkent graven en lijklucht (de honden dan) ook niet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:49 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Kan best interessant zijn, je weet nooit wat voor voorwerk hij gedaan heeft..
Nee, daar zit vooralsnog geen logica in. Met een waterdicht alibi wordt ze niet verdacht, net als nuquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:49 schreef piepie het volgende:
[..]
oké daar zit logica in, nog een wraakactie dus
Ze was niet thuis op dat moment las ik ergens.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze ook een alibi had....
Dat bedoel ik niet, ik bedoel meer op welke tijd die man ze gezien heeft.. Aangezien hij om 16:20 nog achter zijn pc heeft gezeten.. Was het voor die tijd of na die tijd etc.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En die jongetjes herkennen een grafvorm niet? En de politie die daar 3x ofzo gezocht heeft herkent graven en lijklucht (de honden dan) ook niet?
Nou ja, je gaat niet om 20.15 uit Vleuten weg onderweg naar Luxemburg om dan in Limburg een motel te nemen, zeker niet als je de kinderen al om 09.30 bij hun moeder in Zeist hebt opgehaald.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:50 schreef Ryan3 het volgende:
Als je naar Luxemburg gaat, dan ga je redelijk vroeg weg, niet om 20 u zoveel.
Wrs zal hij aan de kinderen hebben gezegd dat ze niet naar Luxemburg gaan toch. (Mangel aan geld?)
Je gaat niet om 20 u zoveel naar Luxemburg, vanuit Utrecht is dat hooguit 3,5 uur rijden.
Hij zou met de jongens in Zuid-Limburg overnachten, en de volgende dag verder gaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:50 schreef Ryan3 het volgende:
Als je naar Luxemburg gaat, dan ga je redelijk vroeg weg, niet om 20 u zoveel.
Wrs zal hij aan de kinderen hebben gezegd dat ze niet naar Luxemburg gaan toch. (Mangel aan geld?)
Je gaat niet om 20 u zoveel naar Luxemburg, vanuit Utrecht is dat hooguit 3,5 uur rijden.
Het was rond 12;00 UURquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:52 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, ik bedoel meer op welke tijd die man ze gezien heeft.. Aangezien hij om 16:20 nog achter zijn pc heeft gezeten.. Was het voor die tijd of na die tijd etc.
Jawel, want Luxemburg was niet te halen op een normale tijdquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, je gaat niet om 20.15 uit Vleuten weg onderweg naar Luxemburg om dan in Limburg een motel te nemen, zeker niet als je de kinderen al om 09.30 bij hun moeder in Zeist hebt opgehaald.
Een beetje hotel, motel, Holiday Inn kun je ook wel om middernacht inchecken, dus die stop in Limburg is niet logisch.
Dat is gek, hij heeft het misschien wel afgesproken, maar dan ga je hooguit om 12 uur 's middags weg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, je gaat niet om 20.15 uit Vleuten weg onderweg naar Luxemburg om dan in Limburg een motel te nemen, zeker niet als je de kinderen al om 09.30 bij hun moeder in Zeist hebt opgehaald.
Ja, goeie vraag natuurlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:54 schreef piepie het volgende:
Was zijn huidige vriendin niet aanwezig die middag? Heeft die uberhaupt niets vreemds gemerkt aan hem?
Is niet bekend gemaakt. Ze vertrokken pas rond 20:15 uur trouwensquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:54 schreef piepie het volgende:
Was zijn huidige vriendin niet aanwezig die middag? Heeft die uberhaupt niets vreemds gemerkt aan hem?
Het is ook absoluut niet logisch dat hij die dag vrij is en vervolgens pas in de avond op vakantie gaat. Of ze moeten de hele dag aan het inpakken zijn geweest.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een beetje hotel, motel, Holiday Inn kun je ook wel om middernacht inchecken, dus die stop in Limburg is niet logisch.
Woonde hij niet samen met die vriendin?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is gek, hij heeft het misschien wel afgesproken, maar dan ga je hooguit om 12 uur 's middags weg.
We weten niet wat hij de moeder op de mouw gespeld heeft en zijn vriendin in Vleuten. Nou ja, die laatste dat ze in Limburg zouden logeren in een motel dus, want nog gebeld.
Maar vond zij het niet gek dan allemaal?
Jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:55 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Woonde hij niet samen met die vriendin?
Ze waren rond het middaguur in het Doornse Gatquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:55 schreef kuil het volgende:
[..]
Het is ook absoluut niet logisch dat hij die dag vrij is en vervolgens pas in de avond op vakantie gaat. Of ze moeten de hele dag aan het inpakken zijn geweest.
Ja, in Vleuten idd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:55 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Woonde hij niet samen met die vriendin?
Vind ik op zich al vreemd dat ze dan niet meegaat op "vakantie".. Kon ze geen vrij krijgen op der werk(mits ze dat heeft), of had ze een hekel aan die kinderen(zou ook versoberde omgangsregeling kunnen verklaren).quote:
preciesquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:55 schreef kuil het volgende:
[..]
Het is ook absoluut niet logisch dat hij die dag vrij is en vervolgens pas in de avond op vakantie gaat. Of ze moeten de hele dag aan het inpakken zijn geweest.
Zei ik ook al een paar dagen gelden. Maar misschien ging ze zelf op vakantie of kon ze geen vrij krijgen omdat alle ouder-collega's deze weken al vrij warenquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:56 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Vind ik op zich al vreemd dat ze dan niet meegaat op "vakantie".. Kon ze geen vrij krijgen op der werk(mits ze dat heeft), of had ze een hekel aan die kindeen(zou ook versoberde omgangsregeling kunnen verklaren).
Ja, klopt, is ook vreemd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:56 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Vind ik op zich al vreemd dat ze dan niet meegaat op "vakantie".. Kon ze geen vrij krijgen op der werk(mits ze dat heeft), of had ze een hekel aan die kinderen(zou ook versoberde omgangsregeling kunnen verklaren).
Zijn vriendin vond het geloofwaardigquote:
Ik weet het niet zo met die getuigenverklaringen, misschien vergist die getuige zich wel en waren het 2 andere kinderen + vader. Dat moet al helemaal raar zijn geweest voor die kinderen. 's middags in Nederland naar het bos, en na het avondeten op vakantie naar Luxemburg. Dan hadden ze ook al wel eerder kunnen vertrekken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze waren rond het middaguur in het Doornse Gat
Gewoon in de kamer aan het spelenquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:58 schreef piepie het volgende:
waar zouden de kinderen zijn geweest toen hij die afscheidsbrief schreef?
pfff, wat bizar toch allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |