Dat zei een van de eigenaars van het café. De camerabeelden zoals wij zien op YouTube zijn behoorlijk vertraagd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, ja reed hij hard?
Hebben ze dat erbij gezegd?
Denk dat ze sowieso aan de man zelf nog wel sporen hadden kunnen ontdekken als hij zich bezig had gehouden met graafwerkzaamheden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:53 schreef kuil het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn die missende bergschoenen de belangrijkste reden dat de politie vooralsnog vooral in bosgebied zoekt. Maar ja, stel dat de kinderen begraven zijn dan moet hij het graafgereedschap ook nog ergens hebben kunnen verbergen.
Maar hoeveel vertraging hebben die beelden dan, of weten ze dat niet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:54 schreef kuil het volgende:
[..]
Dat zei een van de eigenaars van het café. De camerabeelden zoals wij zien op YouTube zijn behoorlijk vertraagd.
Geen 100% en waarom zou hij zijn kinderen meenemen op zijn afscheidstocht?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Onzin. De kinderen zijn op camera gezien in Neerbeek
Politie zoekt:quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar dan nog, de herkenning, Leersum, je eigen auto, bellen dan toch?
Iemand rijdt daar toch niet elke avond zo laat rond?
Mja, wat is druk? Ik kijk toevallig vanaf mijn appartement uit op de Rijnbrug en atm zie ik toch 8 auto's rijden. Ook de N225 is toch nog redelijk druk simpelweg omdat het de enige hoofdweg is tussen Wageningen en Driebergen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar luister eens ook daar rijdt niet veel volk rond op dat tijdstip hoor.
Ik ken het een beetje, mijn schoonouders hadden in het verleden een weekendhuisje in Amerongen/Ossenberg.
In de OP ermeequote:
daarom zoeken ze nu in Zeistquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:47 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Die kinderen zijn in Neerbeek nog levend gezien.
Aah waarom is er geen automatische dinges in de mobiele layout.
Kan iemand dat even controleren? Anders pas ik hem nog even aan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In de OP ermee(als íe voor nu klopt)
Volgens de eigenaren reed de auto hard, volgens de beelden niet. Verder geen specificatie. Hebben ook geen snelheidsmeter op hun camera natuurlijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar hoeveel vertraging hebben die beelden dan, of weten ze dat niet?
Levend is niet bevestigd toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:47 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Die kinderen zijn in Neerbeek nog levend gezien.
Aah waarom is er geen automatische dinges in de mobiele layout.
Wordt niet gemeld. Het lijkt er sterk op dat de politie alleen de beelden online heeft gezet omdat ze per se de eigenaar van de donkere auto willen vinden. Niet met de bedoeling om mensen mee te laten denken met het onderzoek. Als er geen andere auto op de camerabeelden had gestaan hadden ze waarschijnlijk geen beeld vrijgegeven. Dat hebben ze namelijk met het beeld van de Rijnbrug en van de Romeinse Put ook niet gedaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar hoeveel vertraging hebben die beelden dan, of weten ze dat niet?
Wel 100%quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Geen 100% en waarom zou hij zijn kinderen meenemen op zijn afscheidstocht?
Ja, toch kan ik me voorstellen dat er wel een lichtje bij hem opgaat, bij mij zou dat opgaan iig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Politie zoekt:
Een zwarte auto die om 01.56 in Leersum achter een Getz richting Doorn reed en die net komend vanuit de richting Doorn op de weg gekeerd was, en gezien de afstand tussen beide auto's moet dat keren op de weg vlak voor de zwarte auto zijn geweest, bijna een Kluivertje.
De bestuurder van de zwarte auto reed daar om 00.56 of 02.56, zat of een Getz op te jagen, komend vanuit Amerongen, of hij was net voor de bebouwde kom van Leersum met een noodgang ingehaald door een Getz, die vervolgens bij de rotonde van de Torenzichtlaan niet rechtsaf of rechtdoor ging, maar tenminste ¾ rond.
Het is niet logisch dat die bestuurder zich aan het profiel van de politie voelt voldoen.
Wanneer je niet gezien wil worden is dat niet de juiste weg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mja, wat is druk? Ik kijk toevallig vanaf mijn appartement uit op de Rijnbrug en atm zie ik toch 8 auto's rijden. Ook de N225 is toch nog redelijk druk simpelweg omdat het de enige hoofdweg is tussen Wageningen en Driebergen.
Nee, vrijwilligers zochten daar op verzoek van moeder. Niet de politie/leger/marinequote:
Ze hebben geen beeld van de Romeinse Putquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:57 schreef kuil het volgende:
[..]
Wordt niet gemeld. Het lijkt er sterk op dat de politie alleen de beelden online heeft gezet omdat ze per se de eigenaar van de donkere auto willen vinden. Niet met de bedoeling om mensen mee te laten denken met het onderzoek. Als er geen andere auto op de camerabeelden had gestaan hadden ze waarschijnlijk geen beeld vrijgegeven. Dat hebben ze namelijk met het beeld van de Rijnbrug en van de Romeinse Put ook niet gedaan.
Ook niet van de rijnbrug, is kenteken registratie.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze hebben geen beeld van de Romeinse Put
Politie heeft vandaag HEEL veel verwarring gezaaid iddquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:00 schreef Ryan3 het volgende:
Beter doet de politie er even een flapover bij pakken, alle feiten op een rijtje zet en gaat bedenken waarvan ze nu zeker zijn en waarvan niet, volgens mij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |