SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, New Zealand staat er al wel op. Amerika heb ik een beetje een raar gevoel bij. Fuckin' 'Muricansquote:
hehequote:Op woensdag 15 mei 2013 17:36 schreef wietparkiet het volgende:
Stewie: There were a lot of rottweilers in that house
Ja hoor, werkt nog primaquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Draaien die nog een beetje dan? Naast de internet/mail/tekstverwerking enzo?
met een blanke boemboem gedaanquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:46 schreef AppelCake het volgende:
Waarom zijn Michael Jackson's kinderen niet zwart?
witte moeder denk ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:46 schreef AppelCake het volgende:
Waarom zijn Michael Jackson's kinderen niet zwart?
misschien waren zijn genen wel recessief. weetikveel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar de kinderen moeten dan toch een beetje zwart zijn? Want ze zijn helemaal blank.
Maar een donkere huidskleur is toch dominerend ofhoeheetdatveetikveelbijdathoofdstukzijnwenognietquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
misschien waren zijn genen wel recessief. weetikveel.
wie zegt datquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar een donkere huidskleur is toch dominerend ofhoeheetdatveetikveelbijdathoofdstukzijnwenogniet
Hoeft niet perse geloof ik. heeft met genen te makenquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar de kinderen moeten dan toch een beetje zwart zijn? Want ze zijn helemaal blank.
nooit van gehoordquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wetenschap, net als bij blauwe en bruine ogen.
Ja maar donker en veel pigment is toch dominant aan weinig en lichter pigment?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoeft niet perse geloof ik. heeft met genen te maken
ik kom van vmboquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat leerde je in de 2e klas, toen kon je nog niets kiezen.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik merk het, daar ga ik nu ook naartoe.
bron: wikiquote:De mens erft één zo'n gen van de vader en één van de moeder. Van deze genen komen diverse allelen voor, wat resulteert in een grote variëteit van verschillende huidskleuren.
ik hoop dat je weet dat wiki geen betrouwbare bron isquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bron: wiki
maar staat niets over dominantie
Daarom vermeld ik de bronquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik hoop dat je weet dat wiki geen betrouwbare bron is
GC / Waarom zijn 'donkerere genen' dominant? xdxd FOK! is veel betrouwbaarderquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bron: wiki
maar staat niets over dominantie
meestal welquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik hoop dat je weet dat wiki geen betrouwbare bron is
Nee, want in rood haar zit bijna geen pigment, dus het komt minder snel voor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:58 schreef wietparkiet het volgende:
Maar wat ik heb geleerd van genen tijdens bio is dat wanneer mams rood haar heeft het niet hoeft te betekenen dat jij 1/2 kans hebt op rood haar
Volgens mij kan je met twee niet-roodharige ouders ook rood haar krijgenquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:58 schreef wietparkiet het volgende:
Maar wat ik heb geleerd van genen tijdens bio is dat wanneer mams rood haar heeft het niet hoeft te betekenen dat jij 1/2 kans hebt op rood haar
kusquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:58 schreef Osuchi het volgende:
Ik was iets van 10 regels onderweg naar een vet lange post over mijn dag maar het was eigenlijk vet saai dus laat maar
Als iemand anders in de familie rood haar heeft wel -oma, opa, overgrootopa enz-quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Volgens mij kan je met twee niet-roodharige ouders ook rood haar krijgen
Ik heb ook ooit ergens gelezen dat mensen in Ierland en Schotland enzo sneller rood haar krijgen omdat het daar zoveel regent, die hebben dan een bepaald afweermechanisme tegen de zon ofzo maar nu ik het zo typ klinkt het best wel als bullshitquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:58 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, want in rood haar zit bijna geen pigment, dus het komt minder snel voor.
Klopt. en andersom ook.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Volgens mij kan je met twee niet-roodharige ouders ook rood haar krijgen
Omfg zelfde.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Klopt. en andersom ook.
Ik ben bijvoorbeeld blond. mijn vader was rood (grijs ondertussen) en mijn moeder is bruinharig
Kan kloppen....quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:00 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit ergens gelezen dat mensen in Ierland en Schotland enzo sneller rood haar krijgen omdat het daar zoveel regent, die hebben dan een bepaald afweermechanisme tegen de zon ofzo maar nu ik het zo typ klinkt het best wel als bullshit
Nja in die regio heb je die genen sneller.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:00 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit ergens gelezen dat mensen in Ierland en Schotland enzo sneller rood haar krijgen omdat het daar zoveel regent, die hebben dan een bepaald afweermechanisme tegen de zon ofzo maar nu ik het zo typ klinkt het best wel als bullshit
Zolang beide ouders maar een rood gen hebben die overheerst wordt door een ander gen. Zo kan ik later kinderen met blond haar en blauwe ogen krijgen (als ik bij mijn vriend blijfquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als iemand anders in de familie rood haar heeft wel -oma, opa, overgrootopa enz-
die zijn zoooo knapppppquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zolang beide ouders maar een rood gen hebben die overheerst wordt door een ander gen. Zo kan ik later kinderen met blond haar en blauwe ogen krijgen (als ik bij mijn vriend blijf)
hihi je zei geilquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:03 schreef Osuchi het volgende:
[..]
omg zit niet te geilen op ara's fictieve toekomstige kinderen
Als mijn vriend en ik de juiste dingen doorgeven krijgen we echt superslimme, superknappe, super creatieve kinderen die enigszins sociaal zijnquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:03 schreef Osuchi het volgende:
[..]
omg zit niet te geilen op ara's fictieve toekomstige kinderen
Zal wel een beetje van beide zijn dus gewoon de gemiddelde tienerquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als mijn vriend en ik de juiste dingen doorgeven krijgen we echt superslimme, superknappe, super creatieve kinderen die enigszins sociaal zijnAls we het slecht doen worden ze fucking lelijk, lui, ongemotiveerd en onsociaal.
Ik wel, je ouders hebben waarschijnlijk allebei een blond ( b ) en een bruin ( B ) gen. Dus bB en bB, B overheerst over b. Waarschijnlijk hebben ze allebei hun b aan jou doorgegeven waardoor jij blond bent (bb)quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:03 schreef zwerty het volgende:
Mijn ouders hebben allebei bruin haar en ik ben blond. Snap ik niet helemaal
Heyquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef wietparkiet het volgende:
Ik moet alleen een Arisch vrouwtje vinden want dan worden mijn kinderen waarschijnlijk ook Arisch
O ja.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wel, je ouders hebben waarschijnlijk allebei een blond ( b ) en een bruin ( B ) gen. Dus bB en bB, B overheerst over b. Waarschijnlijk hebben ze allebei hun b aan jou doorgegeven waardoor jij blond bent (bb)
En dan zeggen ze dat ik iedereen wil hosselenquote:
Mijn vriend is niet lelijk. Maar als zijn neus zouden hebben en mijn mond, zou het heel raar staan denk ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:05 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Zal wel een beetje van beide zijn dus gewoon de gemiddelde tiener
Maar is jouw vriend zo lelijk dan? Aangezien er bij de slechte kant ook lelijk staat en dat kunnen ze niet van jou hebben![]()
Heb ik nooit gezegdquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik iedereen wil hosselen
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn vriend is niet lelijk. Maar als zijn neus zouden hebben en mijn mond, zou het heel raar staan denk ikMijn neus, zijn mond zou een betere optie zijn
Ik wil mijn kinderen wel mijn ogen geven maar de rest hou ik liever zelfquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn vriend is niet lelijk. Maar als zijn neus zouden hebben en mijn mond, zou het heel raar staan denk ikMijn neus, zijn mond zou een betere optie zijn
Ohquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:07 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegdEn het was mijn laptops schuld
Ik ben vanmiddag geknipt door een collega van de AH. Ik was de derde die hij ooit knipte en het is nog gelukt ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:08 schreef Osuchi het volgende:
[..]
nee zilver hihaho ff lachen
ja opzich wel, met jou?
wrm ging je niet naar de kapperquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag geknipt door een collega van de AH. Ik was de derde die hij ooit knipte en het is nog gelukt ook
Dat je dat durft manquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag geknipt door een collega van de AH. Ik was de derde die hij ooit knipte en het is nog gelukt ook
Omdat hij proefpersonen nodig heeft. En dan is het gratis ook nog!quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wrm ging je niet naar de kapper
Ik moet zeggen dat het eigenlijk beter is dan ooitquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:12 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Dat je dat durft manIk laat niemand meer aan mijn haar, zelfs kappers niet, je kan die lui wel vertellen wat je wil maar dan kunnen zij 't alsnog anders interpreteren, doe alles zelf
ja true maar als het fout ging was je haar nu verprutstquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat hij proefpersonen nodig heeft. En dan is het gratis ook nog!
Maar de echte kapper hielp er bijquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja true maar als het fout ging was je haar nu verprutst
Ja maar jij bent een jongen, daarbij is het toch altijd van ja doe er maar een paar cm af en dan zijn ze tevredenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het eigenlijk beter is dan ooit
Valt mee hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:15 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een jongen, daarbij is het toch altijd van ja doe er maar een paar cm af en dan zijn ze tevreden
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:26 schreef Osuchi het volgende:
Even serieus, wie van jullie heeft mijn nummer aan iemand doorgegeven? Ineens voegt iemand me toe die zegt dat ie Emiel heet (![]()
![]()
) en ik ben er vrijwel zeker van dat het van iemand uit de wa groep is.
omg waarom zit ik niet in die wa groepquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:26 schreef Osuchi het volgende:
Even serieus, wie van jullie heeft mijn nummer aan iemand doorgegeven? Ineens voegt iemand me toe die zegt dat ie Emiel heet (![]()
![]()
ik lachquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:26 schreef Osuchi het volgende:
![]()
msacras heeft het in beheer dacht ikquote:
Aaah zij is mijn sgatje, die voegt me wel toe.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
msacras heeft het in beheer dacht ik
Maar dat nummer heb je zelf aan diegene gegeven.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee mensen meoten gewoon niet nummers door sturen, eerst werd ik ook steeds gebeld door een stelletje idioten hier
huh wat nee?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar dat nummer heb je zelf aan diegene gegeven.
Emielquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:26 schreef Osuchi het volgende:
![]()
Nu komt het wel effectiever aan, niet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zonder kanker kwam je boodschap ook over dankje
neequote:Op woensdag 15 mei 2013 18:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nu komt het wel effectiever aan, niet?
nope, je komt zwak en zielig overquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nu komt het wel effectiever aan, niet?
wietparkiet isquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ZEG IK NIET HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHHIIHIHIHIHI
Taxquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee het waren mens van dit forum zoals teaxon 1x en nog paar mongolen
Tis leuk geweest nu met dit geneuzel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ben makkelaarquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:33 schreef arachide. het volgende:
Geen kanker, geen privegegevens. Dankjewel.
En met LB een supermod teamquote:
nee van msac.quote:
allerlei berichten op mn timelinequote:
quote:
Bij mij ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:37 schreef supersof het volgende:
[..]
allerlei berichten op mn timelinerot op!!
neequote:
Ik slaap al 16 jaar alleenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:39 schreef Taexon het volgende:
Avond
En weer bij Promzo slecht
Missie 3 dagen alleen slapen: Failed
swsquote:
geweldig.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:42 schreef arachide. het volgende:
Vinden jullie mijn "kuttopic slotje" niet mooi?
Ik heb het 18 jaar volgehouden om alleen te slapenquote:
ik vind hem mja.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:42 schreef arachide. het volgende:
hahahquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:42 schreef arachide. het volgende:
Ik ga jouw record verbrekenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik heb het 18 jaar volgehouden om alleen te slapen
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:43 schreef Osuchi het volgende:
Ohja vandaag op schoolDe helft weet ongeveer dat ik bi ben van de klas, en zo'n wijf van ''ik had het met m'n moeder over homo's en bi's, dat we homo's nog wel begrijpen maar bi's vinden gewoon alles lekker dat is gewoon dom weetje''
dus de helft die het wel wist zat mij zo vol spanning aan te kijkenik deed gewoon of ik dom was en ik ging heel serieus een gesprek met haar aan van ''nou jij bent hetero maar jij vindt toch ook niet alle jongens lekker?'' ging ze van ''ja maar die bi's zijn meestal van die sletjes enzo die het doen omdat jongens het geil vinden'' dus ik zo van ''oh bedankt''
mensen moeten echt nadenken wat ze zeggen man
Heel apartquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:43 schreef Osuchi het volgende:
Ohja vandaag op schoolDe helft weet ongeveer dat ik bi ben van de klas, en zo'n wijf van ''ik had het met m'n moeder over homo's en bi's, dat we homo's nog wel begrijpen maar bi's vinden gewoon alles lekker dat is gewoon dom weetje''
dus de helft die het wel wist zat mij zo vol spanning aan te kijkenik deed gewoon of ik dom was en ik ging heel serieus een gesprek met haar aan van ''nou jij bent hetero maar jij vindt toch ook niet alle jongens lekker?'' ging ze van ''ja maar die bi's zijn meestal van die sletjes enzo die het doen omdat jongens het geil vinden'' dus ik zo van ''oh bedankt''
Lekker goede argumentatie ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:43 schreef Osuchi het volgende:
rare mensen in jouw klasquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:43 schreef Osuchi het volgende:
Trouwens vandaag ook nog een andere ''vriendin''/klasgenoot die het gewoon als een van de eersten wist, zat ze naast me op de pc, ging ze op de facebook van zo'n lesbo kijken met haar vriendin de hele tijd ''eww osuchi kijk hoe goor gaan ze handjes vasthouden doe normaal man potten bahh''quote:
Shiit... dus je weet van VA en mij?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, ik weet nu echt alles over iedereen.
Ze heeft de pics gezienquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Shiit... dus je weet van VA en mij?.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Shiit... dus je weet van VA en mij?.
Ik 19, wat heb ik nu gewonnen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik heb het 18 jaar volgehouden om alleen te slapen
En word nu al gek na een nachtje alleen
SHIT VERWIJDER MIJN LUL-FOTO UIT JE DM AUBquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
omg onze dm's zijn nu ook onveilig hoor
gelukkig sturen wij geen foto's
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
SHIT VERWIJDER MIJN LUL-FOTO UIT JE DM AUB![]()
Goed hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
MAISNON![]()
lang niet gesproken. hoe is t leven?
Spannendquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Goed hoormn broertjes date/vriendin is hier nu voor het eerst, ben benieuwd
pics van je broertjequote:Op woensdag 15 mei 2013 19:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
pics van vriendin/datequote:Op woensdag 15 mei 2013 19:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ok dan kom je terug hequote:Op woensdag 15 mei 2013 19:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Spaans oefenexamen moet echt nog even.
Tax vanavond naast je in bedquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik 19, wat heb ik nu gewonnen?
sins wiet illegaal isquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:17 schreef wietparkiet het volgende:
sinds wanneer mag mijn naam niet gepost worden
oh okequote:Op woensdag 15 mei 2013 19:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja dat mag, VA stuurde mij de nieuwste aflevering van Family Guy
, die is zo geniaal
There are a lot of rottweilers in that housequote:Op woensdag 15 mei 2013 19:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja dat mag, VA stuurde mij de nieuwste aflevering van Family Guy
, die is zo geniaal
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
There are a lot of rottweilers in that house
Ja sorry, al loop ik hier nu wel een 'tijdje' mee alquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:25 schreef nodig het volgende:
Zijn alle standaard JNG SC'ers vervangen door andere mensen ofzo?
sommigen zijn gevlucht naar FHF SCquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:25 schreef nodig het volgende:
Sorry, ik ga wel weer weg. Ik heb je plaats voor je warm gehoudenquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:25 schreef nodig het volgende:
Ik ben nieuwquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:25 schreef nodig het volgende:
ze kunnen niet meeleven dat ezell, dv en ik hier nu postenquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:27 schreef nodig het volgende:
[..]
haha ik zie Taex en Promi daar rondzwervenWat een gekkerds
Niet opnemenquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:27 schreef Osuchi het volgende:
omg een heel eng nummer belt mij wat moet ik doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |