nooit van gehoordquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wetenschap, net als bij blauwe en bruine ogen.
Ja maar donker en veel pigment is toch dominant aan weinig en lichter pigment?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoeft niet perse geloof ik. heeft met genen te maken
ik kom van vmboquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat leerde je in de 2e klas, toen kon je nog niets kiezen.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik merk het, daar ga ik nu ook naartoe.
bron: wikiquote:De mens erft één zo'n gen van de vader en één van de moeder. Van deze genen komen diverse allelen voor, wat resulteert in een grote variëteit van verschillende huidskleuren.
ik hoop dat je weet dat wiki geen betrouwbare bron isquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bron: wiki
maar staat niets over dominantie
Daarom vermeld ik de bronquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik hoop dat je weet dat wiki geen betrouwbare bron is
GC / Waarom zijn 'donkerere genen' dominant? xdxd FOK! is veel betrouwbaarderquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bron: wiki
maar staat niets over dominantie
meestal welquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik hoop dat je weet dat wiki geen betrouwbare bron is
Nee, want in rood haar zit bijna geen pigment, dus het komt minder snel voor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:58 schreef wietparkiet het volgende:
Maar wat ik heb geleerd van genen tijdens bio is dat wanneer mams rood haar heeft het niet hoeft te betekenen dat jij 1/2 kans hebt op rood haar
Volgens mij kan je met twee niet-roodharige ouders ook rood haar krijgenquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:58 schreef wietparkiet het volgende:
Maar wat ik heb geleerd van genen tijdens bio is dat wanneer mams rood haar heeft het niet hoeft te betekenen dat jij 1/2 kans hebt op rood haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |