Ik slaap al 16 jaar alleenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:39 schreef Taexon het volgende:
Avond
En weer bij Promzo slecht
Missie 3 dagen alleen slapen: Failed
swsquote:
geweldig.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:42 schreef arachide. het volgende:
Vinden jullie mijn "kuttopic slotje" niet mooi?
Ik heb het 18 jaar volgehouden om alleen te slapenquote:
ik vind hem mja.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:42 schreef arachide. het volgende:
hahahquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:42 schreef arachide. het volgende:
Ik ga jouw record verbrekenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik heb het 18 jaar volgehouden om alleen te slapen
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:43 schreef Osuchi het volgende:
Ohja vandaag op schoolDe helft weet ongeveer dat ik bi ben van de klas, en zo'n wijf van ''ik had het met m'n moeder over homo's en bi's, dat we homo's nog wel begrijpen maar bi's vinden gewoon alles lekker dat is gewoon dom weetje''
dus de helft die het wel wist zat mij zo vol spanning aan te kijkenik deed gewoon of ik dom was en ik ging heel serieus een gesprek met haar aan van ''nou jij bent hetero maar jij vindt toch ook niet alle jongens lekker?'' ging ze van ''ja maar die bi's zijn meestal van die sletjes enzo die het doen omdat jongens het geil vinden'' dus ik zo van ''oh bedankt''
mensen moeten echt nadenken wat ze zeggen man
Heel apartquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:43 schreef Osuchi het volgende:
Ohja vandaag op schoolDe helft weet ongeveer dat ik bi ben van de klas, en zo'n wijf van ''ik had het met m'n moeder over homo's en bi's, dat we homo's nog wel begrijpen maar bi's vinden gewoon alles lekker dat is gewoon dom weetje''
dus de helft die het wel wist zat mij zo vol spanning aan te kijkenik deed gewoon of ik dom was en ik ging heel serieus een gesprek met haar aan van ''nou jij bent hetero maar jij vindt toch ook niet alle jongens lekker?'' ging ze van ''ja maar die bi's zijn meestal van die sletjes enzo die het doen omdat jongens het geil vinden'' dus ik zo van ''oh bedankt''
mensen moeten echt nadenken wat ze zeggen man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |