Lekker goede argumentatie ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:43 schreef Osuchi het volgende:
Ohja vandaag op schoolDe helft weet ongeveer dat ik bi ben van de klas, en zo'n wijf van ''ik had het met m'n moeder over homo's en bi's, dat we homo's nog wel begrijpen maar bi's vinden gewoon alles lekker dat is gewoon dom weetje''
dus de helft die het wel wist zat mij zo vol spanning aan te kijkenik deed gewoon of ik dom was en ik ging heel serieus een gesprek met haar aan van ''nou jij bent hetero maar jij vindt toch ook niet alle jongens lekker?'' ging ze van ''ja maar die bi's zijn meestal van die sletjes enzo die het doen omdat jongens het geil vinden'' dus ik zo van ''oh bedankt''
mensen moeten echt nadenken wat ze zeggen man
rare mensen in jouw klasquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:43 schreef Osuchi het volgende:
Ohja vandaag op schoolDe helft weet ongeveer dat ik bi ben van de klas, en zo'n wijf van ''ik had het met m'n moeder over homo's en bi's, dat we homo's nog wel begrijpen maar bi's vinden gewoon alles lekker dat is gewoon dom weetje''
dus de helft die het wel wist zat mij zo vol spanning aan te kijkenik deed gewoon of ik dom was en ik ging heel serieus een gesprek met haar aan van ''nou jij bent hetero maar jij vindt toch ook niet alle jongens lekker?'' ging ze van ''ja maar die bi's zijn meestal van die sletjes enzo die het doen omdat jongens het geil vinden'' dus ik zo van ''oh bedankt''
mensen moeten echt nadenken wat ze zeggen man
Trouwens vandaag ook nog een andere ''vriendin''/klasgenoot die het gewoon als een van de eersten wist, zat ze naast me op de pc, ging ze op de facebook van zo'n lesbo kijken met haar vriendin de hele tijd ''eww osuchi kijk hoe goor gaan ze handjes vasthouden doe normaal man potten bahh''quote:
Shiit... dus je weet van VA en mij?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, ik weet nu echt alles over iedereen.
Ze heeft de pics gezienquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Shiit... dus je weet van VA en mij?.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Shiit... dus je weet van VA en mij?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |