kusquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:58 schreef Osuchi het volgende:
Ik was iets van 10 regels onderweg naar een vet lange post over mijn dag maar het was eigenlijk vet saai dus laat maar
Als iemand anders in de familie rood haar heeft wel -oma, opa, overgrootopa enz-quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Volgens mij kan je met twee niet-roodharige ouders ook rood haar krijgen
Ik heb ook ooit ergens gelezen dat mensen in Ierland en Schotland enzo sneller rood haar krijgen omdat het daar zoveel regent, die hebben dan een bepaald afweermechanisme tegen de zon ofzo maar nu ik het zo typ klinkt het best wel als bullshitquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:58 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, want in rood haar zit bijna geen pigment, dus het komt minder snel voor.
Klopt. en andersom ook.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Volgens mij kan je met twee niet-roodharige ouders ook rood haar krijgen
Omfg zelfde.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Klopt. en andersom ook.
Ik ben bijvoorbeeld blond. mijn vader was rood (grijs ondertussen) en mijn moeder is bruinharig
Kan kloppen....quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:00 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit ergens gelezen dat mensen in Ierland en Schotland enzo sneller rood haar krijgen omdat het daar zoveel regent, die hebben dan een bepaald afweermechanisme tegen de zon ofzo maar nu ik het zo typ klinkt het best wel als bullshit
Nja in die regio heb je die genen sneller.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:00 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit ergens gelezen dat mensen in Ierland en Schotland enzo sneller rood haar krijgen omdat het daar zoveel regent, die hebben dan een bepaald afweermechanisme tegen de zon ofzo maar nu ik het zo typ klinkt het best wel als bullshit
Zolang beide ouders maar een rood gen hebben die overheerst wordt door een ander gen. Zo kan ik later kinderen met blond haar en blauwe ogen krijgen (als ik bij mijn vriend blijfquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als iemand anders in de familie rood haar heeft wel -oma, opa, overgrootopa enz-
die zijn zoooo knapppppquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zolang beide ouders maar een rood gen hebben die overheerst wordt door een ander gen. Zo kan ik later kinderen met blond haar en blauwe ogen krijgen (als ik bij mijn vriend blijf)
hihi je zei geilquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:03 schreef Osuchi het volgende:
[..]
omg zit niet te geilen op ara's fictieve toekomstige kinderen
Als mijn vriend en ik de juiste dingen doorgeven krijgen we echt superslimme, superknappe, super creatieve kinderen die enigszins sociaal zijnquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:03 schreef Osuchi het volgende:
[..]
omg zit niet te geilen op ara's fictieve toekomstige kinderen
Zal wel een beetje van beide zijn dus gewoon de gemiddelde tienerquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als mijn vriend en ik de juiste dingen doorgeven krijgen we echt superslimme, superknappe, super creatieve kinderen die enigszins sociaal zijnAls we het slecht doen worden ze fucking lelijk, lui, ongemotiveerd en onsociaal.
Ik wel, je ouders hebben waarschijnlijk allebei een blond ( b ) en een bruin ( B ) gen. Dus bB en bB, B overheerst over b. Waarschijnlijk hebben ze allebei hun b aan jou doorgegeven waardoor jij blond bent (bb)quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:03 schreef zwerty het volgende:
Mijn ouders hebben allebei bruin haar en ik ben blond. Snap ik niet helemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |