Heyquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef wietparkiet het volgende:
Ik moet alleen een Arisch vrouwtje vinden want dan worden mijn kinderen waarschijnlijk ook Arisch
O ja.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wel, je ouders hebben waarschijnlijk allebei een blond ( b ) en een bruin ( B ) gen. Dus bB en bB, B overheerst over b. Waarschijnlijk hebben ze allebei hun b aan jou doorgegeven waardoor jij blond bent (bb)
En dan zeggen ze dat ik iedereen wil hosselenquote:
Mijn vriend is niet lelijk. Maar als zijn neus zouden hebben en mijn mond, zou het heel raar staan denk ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:05 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Zal wel een beetje van beide zijn dus gewoon de gemiddelde tiener
Maar is jouw vriend zo lelijk dan? Aangezien er bij de slechte kant ook lelijk staat en dat kunnen ze niet van jou hebben![]()
Heb ik nooit gezegdquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik iedereen wil hosselen
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn vriend is niet lelijk. Maar als zijn neus zouden hebben en mijn mond, zou het heel raar staan denk ikMijn neus, zijn mond zou een betere optie zijn
Ik wil mijn kinderen wel mijn ogen geven maar de rest hou ik liever zelfquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn vriend is niet lelijk. Maar als zijn neus zouden hebben en mijn mond, zou het heel raar staan denk ikMijn neus, zijn mond zou een betere optie zijn
Ohquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:07 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegdEn het was mijn laptops schuld
Ik ben vanmiddag geknipt door een collega van de AH. Ik was de derde die hij ooit knipte en het is nog gelukt ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:08 schreef Osuchi het volgende:
[..]
nee zilver hihaho ff lachen
ja opzich wel, met jou?
wrm ging je niet naar de kapperquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag geknipt door een collega van de AH. Ik was de derde die hij ooit knipte en het is nog gelukt ook
Dat je dat durft manquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag geknipt door een collega van de AH. Ik was de derde die hij ooit knipte en het is nog gelukt ook
Omdat hij proefpersonen nodig heeft. En dan is het gratis ook nog!quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wrm ging je niet naar de kapper
Ik moet zeggen dat het eigenlijk beter is dan ooitquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:12 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Dat je dat durft manIk laat niemand meer aan mijn haar, zelfs kappers niet, je kan die lui wel vertellen wat je wil maar dan kunnen zij 't alsnog anders interpreteren, doe alles zelf
ja true maar als het fout ging was je haar nu verprutstquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat hij proefpersonen nodig heeft. En dan is het gratis ook nog!
Maar de echte kapper hielp er bijquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja true maar als het fout ging was je haar nu verprutst
Ja maar jij bent een jongen, daarbij is het toch altijd van ja doe er maar een paar cm af en dan zijn ze tevredenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het eigenlijk beter is dan ooit
Valt mee hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:15 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een jongen, daarbij is het toch altijd van ja doe er maar een paar cm af en dan zijn ze tevreden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |