SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wedergekeerd om supersof te dienen en begeren
Ik heb dan ook een brede bouw verder. Geen ecto-jochie zoals je ze veel te veel ziet. Echte manquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat valt op zich best mee voor een jongen van jouw lengte. Bij jongens vind ik het sowieso minder erg als ze een beetje meer wegen.
Ik heb overgewicht, maar het is niet dat ik aan de obesitas enzo zit, zolang het maar naar beneden gaat en niet omhoogquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:01 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
1.5/2 kilo per maand eraf is goedVeel meer dan dat is niet goed, tenzij je heel dik bent moet je niet meer dan dit afvallen
Klinkt goed. Maar ik kan niks garanderen. Eerst kijken of ik genoeg ruimte kan maken op m'n hardeschijfquote:
Hoe lang ben je dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:12 schreef badschaap het volgende:
kom ik eraan met me 69 kg en 17 jaar. En letterlijk iets van 3500 kcal elke dag naar binnen schuiven en nog niet echt dik worden xd
Rond half 11 ofzo. Wat is je steam?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klinkt goed. Maar ik kan niks garanderen. Eerst kijken of ik genoeg ruimte kan maken op m'n hardeschijf.
Oké, dus het valt bij jou ook niet heel erg op?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een brede bouw verder. Geen ecto-jochie zoals je ze veel te veel ziet. Echte man
Lengte willen we weten, niet leeftijdquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:12 schreef badschaap het volgende:
kom ik eraan met me 69 kg en 17 jaar. En letterlijk iets van 3500 kcal elke dag naar binnen schuiven en nog niet echt dik worden xd
Ik ben nu wel een beetje husky om het zo maar te zeggen, maar als ik naar de 85-90 ga is dat al weer een stuk minderquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, dus het valt bij jou ook niet super erg op?
Ik heb ook wel dat ik er wat kilotjes af wil, maar ik kom gelukkig niet heel veel aan. Het schommelt bij mij meer een beetje.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik snap die ''struggle'' met gewicht wel. Vorig jaar oktober woog ik 113.5 kilo, nu 97 kilo. Ben al 2 en half jaar ziek, en heb een tijdje (6 of 7 maand denk ik) medicijnen gekregen waardoor ik gewoon 2 tot 3 kilo per maand van aan kwam. Ik woog altijd tussen de 90-92, en daar wil ik nu ook weer naar toe werken.
Goedzo!quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben in ieder geval gestopt met roken, ben trots op mezelf
Wat bedoel je met huskyquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben nu wel een beetje husky om het zo maar te zeggen, maar als ik naar de 85-90 ga is dat al weer een stuk minder
das ook 16 centimeter kleinerquote:
Accu kapot? Lader kapot?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:05 schreef badschaap het volgende:
wtf me telefoon laad nogmaar heel traag op. Net 1 % in 10 minuten
molligquote:
DM ik je wel evenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:12 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Rond half 11 ofzo. Wat is je steam?
Ah oké. Dus je wilt er nog wel wat vanaf hebben?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
molligJe merkt het aan je gezicht enzo.
Ik kwam alleen aan door die medicatie, verder niet gelukkig. Maar écht afvallen lijkt me afzien, ik hoefde gelukkig niet op dieet want dat zat verder wel goed.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb ook wel dat ik er wat kilotjes af wil, maar ik kom gelukkig niet heel veel aan. Het schommelt bij mij meer een beetje.
Héél herkenbaar man.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
molligJe merkt het aan je gezicht enzo.
Beter om aan te zien dan mensen met overgewicht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mijn enige probleem is... nouja... je weet wel.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:17 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Beter om aan te zien dan mensen met overgewicht.
Ah, oké. Nouja, ik weet niet wat je met écht afvallen bedoelt, maar ik bedoel dus gewoon dat ik gewicht verlies en dat het er niet bij komtquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik kwam alleen aan door die medicatie, verder niet gelukkig. Maar écht afvallen lijkt me afzien, ik hoefde gelukkig niet op dieet want dat zat verder wel goed.
Écht afvallen als in.. 30-40 kilo te zwaar zijn en op een super streng dieet gezet worden en bijgestaan worden door een team etc. zoals je het wel eens op tv ziet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah, oké. Nouja, ik weet niet wat je met écht afvallen bedoelt, maar ik bedoel dus gewoon dat ik gewicht verlies en dat het er niet bij komt.
Ah oké. Nee, dat heb ik nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Écht afvallen als in.. 30-40 kilo te zwaar zijn en op een super streng dieet gezet worden en bijgestaan worden door een team etc. zoals je het wel eens op tv ziet.''Help mijn kind is te dik'' enzo.
Zekerquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah oké. Dus je wilt er nog wel wat vanaf hebben?
Meid toch.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:24 schreef zwerty het volgende:
Het 8e een les hebben waarin iedereen spelletjes speelt op z'n telefoonlaat me dan gewoon naar huis gaan
Een blokuur waarin je ondertussen gewoon naar het centrum eten mag halenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:24 schreef zwerty het volgende:
Het 8e een les hebben waarin iedereen spelletjes speelt op z'n telefoonlaat me dan gewoon naar huis gaan
Ook in losse tussenuren makkelijk mogelijk hiero, gewoon vis halen, of loempia's, patat etc.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:25 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Een blokuur waarin je ondertussen gewoon naar het centrum eten mag halen
Als ik een blokuur heb, is t altijd van een kutvak zoals wiskunde of nederlandsquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:25 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Een blokuur waarin je ondertussen gewoon naar het centrum eten mag halen
Ja hier ook, maar dit was een blokuur lesquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ook in losse tussenuren makkelijk mogelijk hiero, gewoon vis halen, of loempia's, patat etc.
Geen blokuren meer hebbenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:26 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja hier ook, maar dit was een blokuur les
Er zit een snackbar ongeveer gelijk naast onze school hahaquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ook in losse tussenuren makkelijk mogelijk hiero, gewoon vis halen, of loempia's, patat etc.
Ja hier ook genoeg cafetaria's vlakbij school, minuutje fietsen, lekker ongezond mja zo lekker ehquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:27 schreef zwerty het volgende:
[..]
Er zit een snackbar ongeveer gelijk naast onze school haha
Mjam
Ik heb 3 uur lang achter elkaar kunstvakquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:26 schreef zwerty het volgende:
[..]
Als ik een blokuur heb, is t altijd van een kutvak zoals wiskunde of nederlands
Ik heb een dikke kont, dus ja ik heb rondingenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:21 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Als je goede rondingen hebt.
Oh, dat was ook altijd mijn zwakte toen ik nog op school zat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja hier ook genoeg cafetaria's vlakbij school, minuutje fietsen, lekker ongezond mja zo lekker eh
Zit je eigenlijk nog in dat spel? Ik heb wel geprobeerd te joinen maar toen ging mijn pc vaag doen. Dus ik probeer het nu opnieuw.quote:
Doeidoeiquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:29 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
EAW BOIS IK GA WEER CHALLAZZZZZZZZZZZZZ
Straks weer denk ik!quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zit je eigenlijk nog in dat spel? Ik heb wel geprobeerd te joinen maar toen ging mijn pc vaag doen. Dus ik probeer het nu opnieuw.
John Mayer > Black Eyed Peas.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:32 schreef TienVingers het volgende:
The Black Eyed Peas uitzetten om John Mayer te luisteren
Dat gaat goedquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:33 schreef Toto69 het volgende:
Lol, op feestboek een status: "Oevenexamen Nederlands gemaakt, 7.1"
Yeah right, oeven
Ja klopt maar pas geleden ontdekte ik enkele liedjes van hen die ik op zich wel tof vindquote:
I gotta feeling is tof, the time is wel tof en shut up ook nog wel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:36 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja klopt maar pas geleden ontdekte ik enkele liedjes van hen die ik op zich wel tof vind
Die 'nieuwere' vind ik niet zo, net als will.i.am's sololiedjes
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, dan ga ik het zo ook weer even proberen.
Zou je The Black Eyed Peas aanraden? Ik heb er nooit echt wat van geluisterd geloof ik.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:36 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja klopt maar pas geleden ontdekte ik enkele liedjes van hen die ik op zich wel tof vind
Die 'nieuwere' vind ik niet zo, net als will.i.am's sololiedjes
Dan nog eerder Boom Boom Powquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
I gotta feeling is tof, the time is wel tof en shut up ook nog wel.
Mwah Boom Boom Pow gaat nog wel jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:38 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dan nog eerder Boom Boom Pow
Ik vind My Humps, Hands Up, Pump It en Where Is The Love wel tof.
Die luister ik nu non-stop
Mwah, albums Elephunk en Monkey Business wel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zou je The Black Eyed Peas aanraden? Ik heb er nooit echt wat van geluisterd geloof ik.
Oké, dan ga ik die zo downloadenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:39 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Mwah, albums Elephunk en Monkey Business wel.
Heb je geen Spotify?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, dan ga ik die zo downloaden.
omg nu heb ik je nummer en nu ga ik erop fappenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb ten minste het lef gekregen om je aan te spreken![]()
![]()
wel opruimen héquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg nu heb ik je nummer en nu ga ik erop fappen
iel jij zei fappenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg nu heb ik je nummer en nu ga ik erop fappen
Die reclame merk ik niet eensquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb een hekel aan reclame. En downloaden is gratis.
Voor YouTube heb ik dan weer Adblock Plusquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:47 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Op Youtube vind ik het wel bloedirritant
iedereen heeft een buikquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:47 schreef zwerty het volgende:
[..]
iel jij hebt een buik
mensen met een buik
oke ik moest lachenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus je hebt tieten en dan heb je je kut en dan weer je benen?
Te ingewikkeld voor mensen als ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Voor YouTube heb ik dan weer Adblock Plus.
ik heb alleen een hoofd en nekquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus je hebt tieten en dan heb je je kut en dan weer je benen?
Helemaal niet. Als ik het kan kun jij het ook. Gewoon installeren en klaarquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:49 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Te ingewikkeld voor mensen als ik
geen idee, aangezien je in grunn woont zal ik je niet snel zienquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben ook heel grappig in t echt, vraag maar aan paxcon of jordy
Ik ben al te lui om het alleen al op te zoeken en te installerenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Helemaal niet. Als ik het kan kun jij het ook. Gewoon installeren en klaar. Alleen ff uitzondering toevoegen voor FOK! anders werkt die niet meer.
kom een keertje danquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
geen idee, aangezien je in grunn woont zal ik je niet snel zien
Omg... jij lijkt mij welquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:51 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ben al te lui om het alleen al op te zoeken en te installeren
Het is nu eerst mijn eetpatroon op orde krijgen, regelmatig, maar gezond eten en ik ben begonnen met hardlopen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Succes dan maar.
Wat doe je zoal om het eraf te krijgen?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:33 schreef Toto69 het volgende:
Lol, op feestboek een status: "Oevenexamen Nederlands gemaakt, 7.1"
Yeah right, oeven
ik organiseer een meet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wie weet zie ik je wel eens op een meet als die er komt hé
Oh, hardlopen is leuk. Dat doe ik ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is nu eerst mijn eetpatroon op orde krijgen, regelmatig, maar gezond eten en ik ben begonnen met hardlopen.
Mijn conditie
Dat ben ikquote:
Thanksquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik organiseer een meet.
alleen jij en ik
lekker zwetenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, hardlopen is leuk. Dat doe ik ook.
Ik doe het net een week en begin het ook bijna leuk te vindenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, hardlopen is leuk. Dat doe ik ook.
Mooi zo, dat is ook de bedoelingquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik doe het net een week en begin het ook bijna leuk te vinden
Voldaan gevoel achteraf
Heb je een TV gekocht?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ging terug naar de dixons om achteraf even airmiles in te cashen voor mijn ma, gaven ze me nog een Displayport-HDMI kabeltje mee. Had ik blijkbaar moeten krijgen
Anyway, TV er bij aangesloten
Nieuw fok stelletje?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo, dat is ook de bedoeling.
Wie weet kunnen we ooit samen hardlopen.
Nee die had ik al, maar nu kan ik mn Macbook er op aansluitenquote:
Oja, je hebt een Macbookquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee die had ik al, maar nu kan ik mn Macbook er op aansluiten
Jup, de Proquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oja, je hebt een Macbook.
Is dat de aluminium versie?
Harder, faster, better, stronger!quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ideeen voor mijn bucketlist?
Tot nu toe:
* Katjes nemen
* Australië bezoeken
* New Zealand bezoeken
* een krabburger maken
* Skinny Dippen
* Naar een Daft Punk optreden gaan
* Crowdsurfen
Harder, better, faster, stronger. Bijnaquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Harder, faster, better, stronger!
Of in een andere volgorde?
ohja sorryquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:28 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
nee kan niet, kijk in je fobo schat
Ik heb nog zo'n (oude) wittequote:Op woensdag 15 mei 2013 16:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup, de ProDe Air was ook alu dacht ik en die anderen worden niet meer verkocht
professioneel welquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:06 schreef zwerty het volgende:
[..]
wij hebben soms havo examens als toets, dus kan t altijd proberen lol
Draaien die nog een beetje dan? Naast de internet/mail/tekstverwerking enzo?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n (oude) witte. Die van aluminium vind ik zo koud op schoot
. En ze glijden ook steeds naar me toe als ik ze los laat
.
Oh ja true, 4V niveau staat gelijk aan 5H niveau, dus je zal je wel redden denk ik, als je het antwoord op deze vraag weet:quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:06 schreef zwerty het volgende:
[..]
wij hebben soms havo examens als toets, dus kan t altijd proberen lol
nee ik heb geen katquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ja true, 4V niveau staat gelijk aan 5H niveau, dus je zal je wel redden denk ik, als je het antwoord op deze vraag weet:
¿Tienes un gato?
ja hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ja true, 4V niveau staat gelijk aan 5H niveau, dus je zal je wel redden denk ik, als je het antwoord op deze vraag weet:
¿Tienes un gato?
smeerlapquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
poes bedoelde ik nu, omg zie mij een smerige grap tegen jou maken
quote:
Ik heb EM met maw en alle talen, dat zou ook met een CM pakket kunnen dus dubbel geprofileerdquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:09 schreef TienVingers het volgende:
[..]
EM, denk erover als ik blijf zitten CM te gaan doen
Hoezo EM/CM eigenlijk?
Google vertalen gebruikt? Het was natuurlijk wel een grapje, maar ik had niet verwacht dat je hem begreepquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je vraagt of ik aids heb dus waaro zou ik er op reageren?
Misschien je minder druk makenquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:15 schreef Osuchi het volgende:
HOI
Oh mijn gooooood ik heb tot half 5 school gehad, op een of andere manier de hele dag niet in de spiegel gekeken ofzo, kom ik net thuis heb ik blijkbaar de hele dag zonder make up rondgelopenOok niemand die er iets van zei ofzo terwijl ik dat normaal nooit doe
Weet niet of ik dat nu positief of negatief op moet vatten
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:15 schreef Toto69 het volgende:
Etsu? Weet jij waar ezell is? Ik denk dat ze in de problemen zit
NWS / Agressieve ezels bijten man dood in Hongarije
Ezel is een... ze?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:15 schreef Toto69 het volgende:
Etsu? Weet jij waar ezell is? Ik denk dat ze in de problemen zit
NWS / Agressieve ezels bijten man dood in Hongarije
Ik ken een beetje spaans en toevallig wist ik dit welquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Google vertalen gebruikt? Het was natuurlijk wel een grapje, maar ik had niet verwacht dat je hem begreep
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ken een beetje spaans en toevallig wist ik dit wel
Omg spaansquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ken een beetje spaans en toevallig wist ik dit wel
dos cerveza por favorquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:19 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Omg spaansOké laten we hier spaans praten ik kom net uit die les en ik had vet veel gemist en ik snapte er geen hol meer van
en dat heeft over 2 weken toetsweek
el sol*quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:19 schreef TienVingers het volgende:
Enige Spaanse woorden die ik ken zijn
le sol
si
non
Oefenen dus, ik heb het geen eens als vak maar ik praat soms portugees met een vriend van mequote:Op woensdag 15 mei 2013 17:19 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Omg spaansOké laten we hier spaans praten ik kom net uit die les en ik had vet veel gemist en ik snapte er geen hol meer van
en dat heeft over 2 weken toetsweek
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:20 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ohja
En bij een vrouwelijk woord is het wel gewoon la toch?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:20 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ohja
En bij een vrouwelijk woord is het wel gewoon la toch?
Je was toch al een keer gestopt...?quote:
Serieus als je wil stoppen doe het in de winterquote:
dos cervezas para tuquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik schreeuw al de hele tijd dat ik twee bier wil aub en ik krijg maar niks
Ja en toen faalde ik heel snel weer maar dat heb ik maar stil gehoudenquote:
Sukkelquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja en toen faalde ik heel snel weer maar dat heb ik maar stil gehouden
Gewoon vieze sigarette roken leer je het wel af tochquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja en toen faalde ik heel snel weer maar dat heb ik maar stil gehouden
Ohja, bij Aardrijkskunde geleerd:quote:
Frans + Spaans is killing jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:22 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ohja, bij Aardrijkskunde geleerd:
El Niño
La Niña
Zo'n taal nog eens bovenop Frans dat er best wel op lijkt zou mij echt te veel en verwarrend worden
ben jij 14?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Gewoon vieze sigarette roken leer je het wel af toch
nopequote:Op woensdag 15 mei 2013 17:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Gewoon vieze sigarette roken leer je het wel af toch
Ja hij is badboy hoor pas opquote:
Behalve jou.quote:
Badboy zijn criminele jongeren en daar val ik niet onder.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja hij is badboy hoor pas op
Een week en maar 1 keer zin gehad toen bij collega's stond maandagavond.quote:
ja jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Badboy zijn criminele jongeren en daar val ik niet onder.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Behalve jou.
Ezell zit in de problemen trouwens: NWS / Agressieve ezels bijten man dood in Hongarije
ze leest toch wel terugquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Houd dat topic er bij voor als ze er is.
Goed voor de economie tochquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:25 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Kijk eens op het schoolplein, hier tegenwoordig meer 14-jarigen die roken dan 16-jarigen
Des te eerder ze stervenquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Des te vroeger ze beginnen des te meer geld binnenkomt toch
nee doe ik nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zoals? doe is een voorbeeld naar mij
doe eens*quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zoals? doe is een voorbeeld naar mij
Minder vergrijzing en dus minder belasting betalenquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:28 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wel minder lang pensioenen is een voordeel of niet?
Jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:28 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wel minder lang pensioenen is een voordeel of niet?
Ben je al in Amerika geweest?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zoek nog dingen voor mijn bucketlist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |