Voor YouTube heb ik dan weer Adblock Plusquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:47 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Op Youtube vind ik het wel bloedirritant
iedereen heeft een buikquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:47 schreef zwerty het volgende:
[..]
iel jij hebt een buik
mensen met een buik
oke ik moest lachenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus je hebt tieten en dan heb je je kut en dan weer je benen?
Te ingewikkeld voor mensen als ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Voor YouTube heb ik dan weer Adblock Plus.
ik heb alleen een hoofd en nekquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus je hebt tieten en dan heb je je kut en dan weer je benen?
Helemaal niet. Als ik het kan kun jij het ook. Gewoon installeren en klaarquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:49 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Te ingewikkeld voor mensen als ik
geen idee, aangezien je in grunn woont zal ik je niet snel zienquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben ook heel grappig in t echt, vraag maar aan paxcon of jordy
Ik ben al te lui om het alleen al op te zoeken en te installerenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Helemaal niet. Als ik het kan kun jij het ook. Gewoon installeren en klaar. Alleen ff uitzondering toevoegen voor FOK! anders werkt die niet meer.
kom een keertje danquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
geen idee, aangezien je in grunn woont zal ik je niet snel zien
Omg... jij lijkt mij welquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:51 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ben al te lui om het alleen al op te zoeken en te installeren
Het is nu eerst mijn eetpatroon op orde krijgen, regelmatig, maar gezond eten en ik ben begonnen met hardlopen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Succes dan maar.
Wat doe je zoal om het eraf te krijgen?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:33 schreef Toto69 het volgende:
Lol, op feestboek een status: "Oevenexamen Nederlands gemaakt, 7.1"
Yeah right, oeven
ik organiseer een meet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wie weet zie ik je wel eens op een meet als die er komt hé
Oh, hardlopen is leuk. Dat doe ik ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is nu eerst mijn eetpatroon op orde krijgen, regelmatig, maar gezond eten en ik ben begonnen met hardlopen.
Mijn conditie
Dat ben ikquote:
Thanksquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik organiseer een meet.
alleen jij en ik
lekker zwetenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, hardlopen is leuk. Dat doe ik ook.
Ik doe het net een week en begin het ook bijna leuk te vindenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, hardlopen is leuk. Dat doe ik ook.
Mooi zo, dat is ook de bedoelingquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik doe het net een week en begin het ook bijna leuk te vinden
Voldaan gevoel achteraf
Heb je een TV gekocht?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ging terug naar de dixons om achteraf even airmiles in te cashen voor mijn ma, gaven ze me nog een Displayport-HDMI kabeltje mee. Had ik blijkbaar moeten krijgen
Anyway, TV er bij aangesloten
Nieuw fok stelletje?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo, dat is ook de bedoeling.
Wie weet kunnen we ooit samen hardlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |