Ah oké. Dus je wilt er nog wel wat vanaf hebben?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
molligJe merkt het aan je gezicht enzo.
Ik kwam alleen aan door die medicatie, verder niet gelukkig. Maar écht afvallen lijkt me afzien, ik hoefde gelukkig niet op dieet want dat zat verder wel goed.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb ook wel dat ik er wat kilotjes af wil, maar ik kom gelukkig niet heel veel aan. Het schommelt bij mij meer een beetje.
Héél herkenbaar man.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
molligJe merkt het aan je gezicht enzo.
Beter om aan te zien dan mensen met overgewicht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mijn enige probleem is... nouja... je weet wel.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:17 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Beter om aan te zien dan mensen met overgewicht.
Ah, oké. Nouja, ik weet niet wat je met écht afvallen bedoelt, maar ik bedoel dus gewoon dat ik gewicht verlies en dat het er niet bij komtquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik kwam alleen aan door die medicatie, verder niet gelukkig. Maar écht afvallen lijkt me afzien, ik hoefde gelukkig niet op dieet want dat zat verder wel goed.
Écht afvallen als in.. 30-40 kilo te zwaar zijn en op een super streng dieet gezet worden en bijgestaan worden door een team etc. zoals je het wel eens op tv ziet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah, oké. Nouja, ik weet niet wat je met écht afvallen bedoelt, maar ik bedoel dus gewoon dat ik gewicht verlies en dat het er niet bij komt.
Ah oké. Nee, dat heb ik nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Écht afvallen als in.. 30-40 kilo te zwaar zijn en op een super streng dieet gezet worden en bijgestaan worden door een team etc. zoals je het wel eens op tv ziet.''Help mijn kind is te dik'' enzo.
Zekerquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah oké. Dus je wilt er nog wel wat vanaf hebben?
Meid toch.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:24 schreef zwerty het volgende:
Het 8e een les hebben waarin iedereen spelletjes speelt op z'n telefoonlaat me dan gewoon naar huis gaan
Een blokuur waarin je ondertussen gewoon naar het centrum eten mag halenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:24 schreef zwerty het volgende:
Het 8e een les hebben waarin iedereen spelletjes speelt op z'n telefoonlaat me dan gewoon naar huis gaan
Ook in losse tussenuren makkelijk mogelijk hiero, gewoon vis halen, of loempia's, patat etc.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:25 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Een blokuur waarin je ondertussen gewoon naar het centrum eten mag halen
Als ik een blokuur heb, is t altijd van een kutvak zoals wiskunde of nederlandsquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:25 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Een blokuur waarin je ondertussen gewoon naar het centrum eten mag halen
Ja hier ook, maar dit was een blokuur lesquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ook in losse tussenuren makkelijk mogelijk hiero, gewoon vis halen, of loempia's, patat etc.
Geen blokuren meer hebbenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:26 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja hier ook, maar dit was een blokuur les
Er zit een snackbar ongeveer gelijk naast onze school hahaquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ook in losse tussenuren makkelijk mogelijk hiero, gewoon vis halen, of loempia's, patat etc.
Ja hier ook genoeg cafetaria's vlakbij school, minuutje fietsen, lekker ongezond mja zo lekker ehquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:27 schreef zwerty het volgende:
[..]
Er zit een snackbar ongeveer gelijk naast onze school haha
Mjam
Ik heb 3 uur lang achter elkaar kunstvakquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:26 schreef zwerty het volgende:
[..]
Als ik een blokuur heb, is t altijd van een kutvak zoals wiskunde of nederlands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |