Google vertalen gebruikt? Het was natuurlijk wel een grapje, maar ik had niet verwacht dat je hem begreepquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je vraagt of ik aids heb dus waaro zou ik er op reageren?
Misschien je minder druk makenquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:15 schreef Osuchi het volgende:
HOI
Oh mijn gooooood ik heb tot half 5 school gehad, op een of andere manier de hele dag niet in de spiegel gekeken ofzo, kom ik net thuis heb ik blijkbaar de hele dag zonder make up rondgelopenOok niemand die er iets van zei ofzo terwijl ik dat normaal nooit doe
Weet niet of ik dat nu positief of negatief op moet vatten
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:15 schreef Toto69 het volgende:
Etsu? Weet jij waar ezell is? Ik denk dat ze in de problemen zit
NWS / Agressieve ezels bijten man dood in Hongarije
Ezel is een... ze?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:15 schreef Toto69 het volgende:
Etsu? Weet jij waar ezell is? Ik denk dat ze in de problemen zit
NWS / Agressieve ezels bijten man dood in Hongarije
Ik ken een beetje spaans en toevallig wist ik dit welquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Google vertalen gebruikt? Het was natuurlijk wel een grapje, maar ik had niet verwacht dat je hem begreep
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ken een beetje spaans en toevallig wist ik dit wel
Omg spaansquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ken een beetje spaans en toevallig wist ik dit wel
dos cerveza por favorquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:19 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Omg spaansOké laten we hier spaans praten ik kom net uit die les en ik had vet veel gemist en ik snapte er geen hol meer van
en dat heeft over 2 weken toetsweek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |