quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
En waar is deze steenfabriek? Want dat staat er niet... op de route, etc?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:04 schreef Rachilda het volgende:
twitter:Dagmar1970 twitterde op woensdag 15-05-2013 om 13:37:25@JulianRubenNL 2/2 de steenfabriek niet in durfen gaan, maar wil politie informeren over grote grijze vuilniszak die we hebben zien liggen reageer retweet
twitter:Dagmar1970 twitterde op woensdag 15-05-2013 om 13:37:25@JulianRubenNL 2/2 de steenfabriek niet in durfen gaan, maar wil politie informeren over grote grijze vuilniszak die we hebben zien liggen reageer retweet
twitter:SylviaUdding twitterde op woensdag 15-05-2013 om 13:45:50@Dagmar1970 @JulianRubenNL sorry maar als je toch iets verdachts ziet bel je toch direct de politie. En ga je niet eerst twitter bezoeken ? reageer retweet
Ik vond het wel bijzonder dat iemand blijkbaar een bewakingscamera ophangt maar er dan geen tijd op instelt zodat je dus niet weet wanneer het beeld gemaakt is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:05 schreef Leandra het volgende:
Gaat iemand straks ook nog vertellen dat er bij de Leersum-beelden eigenlijk tijden in beeld stonden maar dat men die weggeblurred heeft?
In blauw kamer bij Rhenenquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:08 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
En waar is deze steenfabriek? Want dat staat er niet... op de route, etc?
Dat gaat tegenwoordig via twitter...quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:09 schreef debuurvrouw het volgende:
De steenfabriek in WbD wellicht? Maar goed, dan bel je toch de politie?
Nou.... check dit dan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:08 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ik vond het wel bijzonder dat iemand blijkbaar een bewakingscamera ophangt maar er dan geen tijd op instelt zodat je dus niet weet wanneer het beeld gemaakt is.
Maar als de politie dat er echt uitgeknipt heeft dan is dat wel bijzonder ja.
Oh.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat gaat tegenwoordig via twitter...
Zo'n reactie wilde ik ook posten, tsjonge jongequote:Op woensdag 15 mei 2013 14:08 schreef Rachilda het volgende:
twitter:SylviaUdding twitterde op woensdag 15-05-2013 om 13:45:50@Dagmar1970 @JulianRubenNL sorry maar als je toch iets verdachts ziet bel je toch direct de politie. En ga je niet eerst twitter bezoeken ? reageer retweet
Het wordt nog erger, samen met medium op zoektocht :quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh.
Mijn hemel....daar moet je dan de oorlog mee winnen, met zulke.
twitter:Dagmar1970 twitterde op woensdag 15-05-2013 om 13:39:07@JulianRubenNL 1/1 vanmorgen in blauw kamer bij rhenen met aanwijzingen van medium gezocht naar #vermistebroertjes reageer retweet
wat een doosquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:11 schreef alors het volgende:
[..]
Zo'n reactie wilde ik ook posten, tsjonge jonge
Die bedoelde ik,dat is de eigenaar van de beelden of dat cafe.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou.... check dit dan.
https://www.facebook.com/cordenbleu.hamkaas/posts/301583803306697
Oud geintje: je huis staat in brand, wat doe je?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:11 schreef alors het volgende:
[..]
Zo'n reactie wilde ik ook posten, tsjonge jonge
Ohquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:12 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Het wordt nog erger, samen met medium op zoektocht :twitter:Dagmar1970 twitterde op woensdag 15-05-2013 om 13:39:07@JulianRubenNL 1/1 vanmorgen in blauw kamer bij rhenen met aanwijzingen van medium gezocht naar #vermistebroertjes reageer retweet
Wtf, dat is wel bizar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou.... check dit dan.
En dat is toch echt de eigenaar van het eethuis.
https://www.facebook.com/cordenbleu.hamkaas
http://www.eethuistouche.nl/
Jouw huis ook in brand? Like, share & burn!quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:13 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Oud geintje: je huis staat in brand, wat doe je?
1: je post het op twitter
2: je belt 112
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:08 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
En waar is deze steenfabriek? Want dat staat er niet... op de route, etc?
twitter:Dagmar1970 twitterde op woensdag 15-05-2013 om 13:39:07@JulianRubenNL 1/1 vanmorgen in blauw kamer bij rhenen met aanwijzingen van medium gezocht naar #vermistebroertjes reageer retweet
Zou dat in de route passen? in eerste instantie denk ik niet, omdat je dan al over de brug bent? Als ik google maps mag geloven. Of hij moet dus zijn omgedraaid (wat blijkbaar dus wel te zien is) en daarna niet meer door cameras zijn waargenomen. En als ik ergens een grote vuilniszak bij een verlaten plek oid ziet liggen dan bel ik ook gelijk de politie. Wat een raar verhaal.quote:
Ik heb geen Facebook, dus: wat staat er?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou.... check dit dan.
En dat is toch echt de eigenaar van het eethuis.
https://www.facebook.com/cordenbleu.hamkaas
http://www.eethuistouche.nl/
Ja, idd.... echt absurd dat de politie de beelden verkeerdom gezet heeft.... mogelijk wegens de gevoelsmatige richting, maar het is gewoon stom dat ze de kijker zo onderschatten.quote:
wel knullig van de politie, want in opsporing verzocht werd duidelijk aangegeven dat de auto eerst aan komt rijden conform filmpje en daarna omkeert met de zwarte auto er achter aanquote:
twitter:VermistNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:16:40Beeld is volgens eigenaar van cam in verkeerde volg. gezet. Auto komt eerst met zwarte auto vanuit Leersum richting Doorn #vermistebroertjes reageer retweet
OmdraaiD. Tjeez.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen Facebook, dus: wat staat er?
twitter:Ingeboogaers twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:15:31@JulianRubenNL Valt het niemand op dat op de spijkerbroek van vader grasvlekken op zijn bovenbenen zitten? of mos/schors/alg. reageer retweet
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:13 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Oud geintje: je huis staat in brand, wat doe je?
1: je post het op twitter
2: je belt 112
GVD...quote:
viel mij ook op, ook op de onderkant armen grijze kledingstukquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:18 schreef Rachilda het volgende:
twitter:Ingeboogaers twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:15:31@JulianRubenNL Valt het niemand op dat op de spijkerbroek van vader grasvlekken op zijn bovenbenen zitten? of mos/schors/alg. reageer retweet
De steenfabriek in Wijk Bij Duurstede past wél in de route tussen rhenen en Doorn trouwens.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:14 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Zou dat in de route passen? in eerste instantie denk ik niet, omdat je dan al over de brug bent? Als ik google maps mag geloven. Of hij moet dus zijn omgedraaid (wat blijkbaar dus wel te zien is) en daarna niet meer door cameras zijn waargenomen. En als ik ergens een grote vuilniszak bij een verlaten plek oid ziet liggen dan bel ik ook gelijk de politie. Wat een raar verhaal.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen Facebook, dus: wat staat er?
Ja is ook dom,dacht meteen bij die beelden kan nooit .quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, idd.... echt absurd dat de politie de beelden verkeerdom gezet heeft.... mogelijk wegens de gevoelsmatige richting, maar het is gewoon stom dat ze de kijker zo onderschatten.
Ok, dank jequote:Op woensdag 15 mei 2013 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ja, het is idd het facebook van de eigenaar.
Ik zie eerst de grijze auto alleen en daarna de zwarte erachteraan. Zal wel aan mij liggen dan...quote:
Bedoel je vanaf die brug of na twee uur.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:21 schreef aegir_de_viking het volgende:
Vraag is nu hoe rijdt hij vanaf Rhenen naar Doorn.... terug naar Rhenen en dan via Veenendaal?
beelden verkeerd gemonteerd blijkt nuquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:21 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik zie eerst de grijze auto alleen en daarna de zwarte erachteraan. Zal wel aan mij liggen dan...
well that narrows it downquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:18 schreef Rachilda het volgende:
Is dus kennelijk verkeerd om gemonteerd door de politie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:21 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik zie eerst de grijze auto alleen en daarna de zwarte erachteraan. Zal wel aan mij liggen dan...
dom, dom dom dom!!!quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dus kennelijk verkeerd om gemonteerd door de politie.
Je bedoelt nadat hij in Leersum gekeerd is?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:21 schreef aegir_de_viking het volgende:
Vraag is nu hoe rijdt hij vanaf Rhenen naar Doorn.... terug naar Rhenen en dan via Veenendaal?
twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:21:10Via @DvanOmmerenVerv. komt de auto vader 1.5 min later terug rijden richting #Leersum #Amerongen. Volgorde is andersom #vermistebroertjes reageer retweet
Maar ook op de fb van de eigenaar zie ik eerst auto vader alleen, daarna andere kant op met een donkere auto erachterquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:22 schreef Rachilda het volgende:
[..]
beelden verkeerd gemonteerd blijkt nu
Ze hadden eerst moeten laten zien (vermoedelijke) auto vader, zwarte auto en daarna (vermoedelijke) auto vader alleen
fb van vader zijn toch ook gewoon dezelfde beelden als die de politie heeft vrijgegevenquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:25 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Maar ook op de fb van de eigenaar zie ik eerst auto vader alleen, daarna andere kant op met een donkere auto erachter
dat zijn dan ook de door de politie aangeleverde beelden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:25 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Maar ook op de fb van de eigenaar zie ik eerst auto vader alleen, daarna andere kant op met een donkere auto erachter
Hij heeft dan ook gewoon de link gepost die de politie gepost heeft, dat die beelden zijn vrijgegeven wil niet zeggen dat hij z'n eigen beelden ook maar ongestraft op internet kan plempen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:25 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hij heeft daarna weer twee uur de tijd ,voordat hij weer gesignaleerd was.Want om 4 uur komt er weer een signaal van zijn telefoon.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bedoelt nadat hij in Leersum gekeerd is?
Ik gok Wijk bij Duurstede, Doorn, al dan niet nadat hij nog in Zeist is geweest, en dat kan ook via de N229 en Bunnik.
Ja, ruim.... 04.16 pas, dus dat is 2 uur en 20 minuten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:27 schreef Marenda het volgende:
[..]
Hij heeft daarna weer twee uur de tijd ,voordat hij weer gesignaleerd was.Want om 4 uur komt er weer een signaal van zijn telefoon.
Ok, we gaan het ff andersom doen :quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:27 schreef Marenda het volgende:
[..]
Hij heeft daarna weer twee uur de tijd ,voordat hij weer gesignaleerd was.Want om 4 uur komt er weer een signaal van zijn telefoon.
twitter:VermistNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:25:47Beeld van politie is flink vertraagd, zegt eigenaar van camera #Leersum: 'Auto kwam met een behoorlijke vaart voorbij' #vermistebroertjes reageer retweet
Maar op die beelden zijn geen kinderen te zien.....quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:27 schreef Marenda het volgende:
[..]
Want zo kunnen we ook uitsluiten dat hij de kinderen wel in die 2 uur heeft achtergelaten want als hij niks anders te doen heeft in die 2 uur moet dat het wel zijn lijkt mequote:Op woensdag 15 mei 2013 14:28 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Ok, we gaan het ff andersom doen :
Stel hij heeft NIET in die tijd, in die omgeving de kinderen achtergelaten, WAT heeft hij dan wel gedaan in die tijd? suggesties daarvoor?
Patience gespeeld, ik voel het gewoonquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:28 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Ok, we gaan het ff andersom doen :
Stel hij heeft NIET in die tijd, in die omgeving de kinderen achtergelaten, WAT heeft hij dan wel gedaan in die tijd? suggesties daarvoor?
toch anders of het 10 m bij je huis vandaan is op een plek waar je vaak geweest bent of in de rijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:36 schreef eight het volgende:
[..]
Waar de vindplek uiteindelijk ook is, de confrontatie zal iedere dag voor de rest van haar leven plaatsvinden.
vind je? de beelden zijn toch gewoon onduidelijk?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:29 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Maar op die beelden zijn geen kinderen te zien.....
Ik denk dat ie vlak daarna toch is gaan hangen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ruim.... 04.16 pas, dus dat is 2 uur en 20 minuten.
Overigens weten we niet hoeveel tijd hij daarna nog had, want de tijd van overlijden is niet vrijgegeven.
nee, nooitquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:29 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Patience gespeeld, ik voel het gewoon
En ging hij zich toen al ophangen of heeft ie dat pas 2 uur later gedaan.In de nacht heeft hij de meeste tijd gehad,dus denk dat ze hier in de buurt zijn de kinderen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ruim.... 04.16 pas, dus dat is 2 uur en 20 minuten.
Ja erg onduidelijk, maar IK zie in ieder geval geen andere personen in die auto. Ook niet bij stilstaand vergroten. Word de kwaliteit niet beter van btwquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:30 schreef Rachilda het volgende:
[..]
vind je? de beelden zijn toch gewoon onduidelijk?
ja, begin ik nu ook te denkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:30 schreef Marenda het volgende:
[..]
En ging hij zich toen al ophangen of heeft ie dat pas 2 uur later gedaan.In de nacht heeft hij de meeste tijd gehad,dus denk dat ze hier in de buurt zijn de kinderen.
de Dooie Arm is wel een bekende 'funplaats' ik weet niet of hij zijn kinderen daar wel eens mee naartoe nam maar zal als tiener daar menig uurtje hebben doorgebracht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bedoelt nadat hij in Leersum gekeerd is?
Ik gok Wijk bij Duurstede, Doorn, al dan niet nadat hij nog in Zeist is geweest, en dat kan ook via de N229 en Bunnik.
Als die auto met een flinke snelheid voorbij reed, dan kun je stilstaand beeld vergroten wat je wilt, maar daar ga je met je standaard fotobewerkingsprogrammatjes geen mensen van in die auto zien zitten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja erg onduidelijk, maar IK zie in ieder geval geen andere personen in die auto. Ook niet bij stilstaand vergroten. Word de kwaliteit niet beter van btw
Hij kan zich wel om 07.30 verhangen hebben.......quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:30 schreef Marenda het volgende:
[..]
En ging hij zich toen al ophangen of heeft ie dat pas 2 uur later gedaan.In de nacht heeft hij de meeste tijd gehad,dus denk dat ze hier in de buurt zijn de kinderen.
en wie zou die iemand dan moeten zijn?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:34 schreef Jodelaar het volgende:
Blijft nog altijd gokken, zolang er geen beeld is dat de kinderen na Rhenen in de auto aanwezig waren, kunnen ze ook aan iemand zijn overhandigend in limburg (of ergens anders) (wat zou betekenen dat ze nog leven)... daar heb je 2 minuten voor nodig, buiten het afscheid nemen natuurlijk. Er moet nu gewoon een beeld/getuige komen die de kinderen nog heeft gezien. Als dat niet gebeurd, is het denk ik zoeken naar een speld in een hooiberg.
Waarschijnlijk verkocht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:34 schreef Jodelaar het volgende:
Blijft nog altijd gokken, zolang er geen beeld is dat de kinderen na Rhenen in de auto aanwezig waren, kunnen ze ook aan iemand zijn overhandigend in limburg (of ergens anders) (wat zou betekenen dat ze nog leven)... daar heb je 2 minuten voor nodig, buiten het afscheid nemen natuurlijk. Er moet nu gewoon een beeld/getuige komen die de kinderen nog heeft gezien. Als dat niet gebeurd, is het denk ik zoeken naar een speld in een hooiberg.
Hij moet wel als een gek hebben gereden,ik red het niet binnen een kwartier.En vooral niet nu ze daar al die wegversmallingen hebben aangelegd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als die auto met een flinke snelheid voorbij reed, dan kun je stilstaand beeld vergroten wat je wilt, maar daar ga je met je standaard fotobewerkingsprogrammatjes geen mensen van in die auto zien zitten.
Voor zover ik weet is hij om 07:50 gevonden. Mag toch aannemen dat ze wel kunnen uitvinden hoelang hij daar dus gehangen heeft.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij kan zich wel om 07.30 verhangen hebben.......
aan wie verkocht?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:35 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is hij om 07:50 gevonden. Mag toch aannemen dat ze wel kunnen uitvinden hoelang hij daar dus gehangen heeft.
vlak na het laatste GSM signaal (rond 04.16) heeft hij zichzelf waarschijnlijk opgehangenquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:35 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is hij om 07:50 gevonden. Mag toch aannemen dat ze wel kunnen uitvinden hoelang hij daar dus gehangen heeft.
Bekende van de man, iemand die hij vertrouwd... tja of in het ergste geval.......quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:34 schreef Rachilda het volgende:
[..]
en wie zou die iemand dan moeten zijn?
En dan heeft die twitteraar het nog knullig omschreven....quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:34 schreef moeke1 het volgende:
https://twitter.com/VermistNL/status/334643492099870720
Dan klopt het wat iedereen hier al vermoedde.
Oh, daar twijfel ik niet over, maar dat hebben ze niet vrijgegeven.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:35 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Tweet graag posten zoals het moet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:34 schreef moeke1 het volgende:
https://twitter.com/VermistNL/status/334643492099870720
Dan klopt het wat iedereen hier al vermoedde.
Dat weten ze ook wel, brengen ze alleen niet naar buitenquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:35 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dus dan is het toch (met zekerheid) een Hyundai Getz?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan heeft die twitteraar het nog knullig omschreven....
Eerst komt de Getz met de zwarte auto daarachter uit de richting Amerongen (Rhenen) rijden.
De politie, tja.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:16 schreef Rachilda het volgende:
[..]
wel knullig van de politie, want in opsporing verzocht werd duidelijk aangegeven dat de auto eerst aan komt rijden conform filmpje en daarna omkeert met de zwarte auto er achter aan
Wel makkelijker om een gedenkplek te onderhouden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
toch anders of het 10 m bij je huis vandaan is op een plek waar je vaak geweest bent of in de rijn.
bizar joh! wat heeft die man toch een partijtje rondgereden die nachtquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Onbevestigd gerucht (wacht op de bron):
De politie gaat bij een eetcafé in Leersum videobeelden ophalen waarop te zien is dat de auto van de vader tussen 06.00 en 06.30 uur voorbij rijdt.
Zou je zeggen (althans ongeveer). Maar is (nog) niet bekend gemaakt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:35 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me een uiterst waarschijnlijk scenario. Misschien even Marktplaats napluizen. Of in de GoudenGids kijken onder kinderhandelaren.quote:
Ging niet, waarom weet ik niet. Dacht ook dat de tweet erin stond. Niet dus. Sorry.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tweet graag posten zoals het moet.
Is je uitgelegd
www.martijn.nl/vraagenaanbodquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me een uiterst waarschijnlijk scenario. Misschien even Marktplaats napluizen. Of in de GoudenGids kijken onder kinderhandelaren.
twitter:Ingeboogaers twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:25:42@JulianRubenNL Mm...dat maakt een 'overdracht' alleen nog maar aannemelijker ! reageer retweet
Als de politie de beelden zelfs andersom heeft gezet dan acht ik de kans groot dat het idd beide keren dezelfde Getz betreft.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dus dan is het toch (met zekerheid) een Hyundai Getz?
Verklaart wel de tijd. En hij had getankt dus kon ie rondrijden tot de tank leeg was.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:38 schreef Rachilda het volgende:
[..]
bizar joh! wat heeft die man toch een partijtje rondgereden die nacht
Hm, ik heb het ergens gelezen, ik ga even kijken of ik het vinden kan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou je zeggen (althans ongeveer). Maar is (nog) niet bekend gemaakt.
Hij had maar 30 eurie bij zich. Hebben ze iig niet contant betaaldquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me een uiterst waarschijnlijk scenario. Misschien even Marktplaats napluizen. Of in de GoudenGids kijken onder kinderhandelaren.
Is vermoeden van mij, maar puur omdat dat het laatste GSM signaal is, en ik heb gelezen dat dat wel vaker zo is bij een zelfmoord, soort van nog even laatste check met de buitenwereld, nog even een laatste sms bekijken of iets dergerlijksquote:
ja, dat wel, maar met welk doel? gegeven moment is de afscheidsrit toch wel klaarquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Verklaart wel de tijd. En hij had getankt dus kon ie rondrijden tot de tank leeg was.
Overdracht??? en wat is de reactie op deze tweet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:41 schreef moeke1 het volgende:
twitter:Ingeboogaers twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:25:42@JulianRubenNL Mm...dat maakt een 'overdracht' alleen nog maar aannemelijker ! reageer retweet
Al meer info??quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
De politie gaat bij een eetcafé in Leersum videobeelden ophalen waarop te zien is dat de auto van de vader tussen 06.00 en 06.30 uur voorbij rijdt.
Op wat voor een bericht reageert deze Miss Marple?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:43 schreef Jodelaar het volgende:
Overdracht??? en wat is de reactie op deze tweet?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:DvanOmmeren twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:28:48Politie komt zometeen beeld van de camera ophalen dat tussen 6 en 7 's ochtends is gemaakt. Is de auto daarop te zien, richting #Doorn? reageer retweet
Jemig, sherlock. Kun je ff normaal doen? Anders reageer niet. Frustreert alleen maar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op wat voor een bericht reageert deze Miss Marple?
Ik denk dat ze een handlanger bedoelen...quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:43 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Overdracht??? en wat is de reactie op deze tweet?
Plotwending!quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]twitter:DvanOmmeren twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:28:48Politie komt zometeen beeld van de camera ophalen dat tussen 6 en 7 's ochtends is gemaakt. Is de auto daarop te zien, richting #Doorn? reageer retweet
Wow, jij bent een goede speurder! complimentenquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]twitter:DvanOmmeren twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:28:48Politie komt zometeen beeld van de camera ophalen dat tussen 6 en 7 's ochtends is gemaakt. Is de auto daarop te zien, richting #Doorn? reageer retweet
Ik stel een vraag over een tweet, kweenie waarom jouw panty daarvan in de twist gaat... Of ben jij die Twitteraar?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:46 schreef moeke1 het volgende:
Jemig, sherlock. Kun je ff normaal doen? Anders reageer niet. Frustreert alleen maar.
Knuppel op z'n andere tweets ook over de richting.... hij spreekt over "richting Leersum" terwijl je Leersum daar al bijna uit bent.....quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
waar heb jij het vandaan dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat vind ik niet eens zo bizar als de kinderen denken dat ze op vakantie naar Luxemburg gaan. Da's best een eind rijden. Dat pa een rondje reed zullen ze niet gemerkt hebben, maar als Luxemburg ineens dichterbij lag, tja, misschien was ze dat wel opgevallen. Onderweg af en toe stoppen, is ook heel normaal als je op vakantie gaat. Wellicht waren die jongens dat ook gewend.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:38 schreef Rachilda het volgende:
[..]
bizar joh! wat heeft die man toch een partijtje rondgereden die nacht
Echt, ga zelf eens normaal doen, je begrijpt kennelijk niet eens hoe de post van Copycat bedoeld is, dus waarom je zo uit je dak gaat is me een raadsel, maar ik vermoed dat het IQ-gerelateerd is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:46 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Jemig, sherlock. Kun je ff normaal doen? Anders reageer niet. Frustreert alleen maar.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik stel een vraag over een tweet, kweenie waarom jouw panty daarvan in de twist gaat... Of ben jij die Twitteraar?
oud nieuws van Dennistwitter:DvanOmmeren twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:49:35De beelden die de politie gisteren vrij gaf zijn hier gemaakt, bij dit eethuis in #Leersum #vermistebroertjes http://t.co/F5uBpLcJE2 reageer retweet
Zijn al iets oudere kinderen he, denk dat die ook wel borden kunnen lezen, helemaal de oudste.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat vind ik niet eens zo bizar als de kinderen denken dat ze op vakantie naar Luxemburg gaan. Da's best een eind rijden. Dat pa een rondje reed zullen ze niet gemerkt hebben, maar als Luxemburg ineens dichterbij lag, tja, misschien was ze dat wel opgevallen. Onderweg af en toe stoppen, is ook heel normaal als je op vakantie gaat. Wellicht waren die jongens dat ook gewend.
Ik denk daarom dat ze misschien dichter bij huis/haar huis zijn, dan ver weg.
Och mens, wordt moe van jou. Een beetje speculeren en dan weet je vast of ik de twitteraar ben.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik stel een vraag over een tweet, kweenie waarom jouw panty daarvan in de twist gaat... Of ben jij die Twitteraar?
Ik denk dat Leandra het bij het juiste eind had ...quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef moeke1 het volgende:
Och mens, wordt moe van jou. Een beetje speculeren en dan weet je vast of ik de twitteraar ben.
Ok, tweet van hun verslaggever wordt door ze bevestigd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef Doodloper het volgende:
UTRECHTSE HEUVELRUG - De politie gaat meer camerabeelden van eetcafé Leersum onderzoeken. De beveiligingscamera van het bedrijf filmde hoe de vader van de vermiste Ruben en Julian enkele uren voor zijn dood twee keer voorbij reed. Opmerkelijk is dat die beelden volgens de café-eigenaar door de politie in de verkeerde volgorde zijn getoond.
Dinsdag liet de politie vertraagd zien hoe de auto eerst richting Amerongen reed, om na anderhalve minuut te rijden in de richting van Doorn, waar hij de volgende morgen dood werd gevonden. Volgens de eigenaar van de beelden was het precies andersom: Jeroen Denis reed eerst naar Doorn en kwam even later in volle vaart langs de camera toen hij in de richting van Amerongen en Rhenen reed.
De politie heeft nu beelden opgevraagd die vorige week dinsdag tussen 6.00 en 7.00 uur gemaakt zijn. Mogelijk is daarop te zien hoe Denis alsnog naar Doorn reed.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1000377
Hoe weet jij op welke manier ik uit mijn dak ga? Jullie hebben constant kritiek op anderen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt, ga zelf eens normaal doen, je begrijpt kennelijk niet eens hoe de post van Copycat bedoeld is, dus waarom je zo uit je dak gaat is me een raadsel, maar ik vermoed dat het IQ-gerelateerd is.
Jij bent degene die hier uit je plaat gaat om een reactie op een twitteraar..... het is echt niet haar probleem maar het jouwe.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Och mens, wordt moe van jou. Een beetje speculeren en dan weet je vast of ik de twitteraar ben.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt, ga zelf eens normaal doen, je begrijpt kennelijk niet eens hoe de post van Copycat bedoeld is, dus waarom je zo uit je dak gaat is me een raadsel, maar ik vermoed dat het IQ-gerelateerd is.
Yep.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat Leandra het bij het juiste eind had ...
Eerste wat ik dacht. Maar op die tijdstippen horen ze normaliter te slapen. Dus ik verwacht dat ze in de auto ook sliepen (als ze er nog in zaten etc)quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zijn al iets oudere kinderen he, denk dat die ook wel borden kunnen lezen, helemaal de oudste.
Vrouwen onder elkaar...quote:
Ik stel gewoon een vraag over waar die Twitteraar die overdracht vandaan haalt. Iemand die ik, voor het gemak, over de Miss Marple-kam scheer. Maar laat maarquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:51 schreef moeke1 het volgende:
Hoe weet jij op welke manier ik uit mijn dak ga? Jullie hebben constant kritiek op anderen.
In een ander geval zou je het brainfarts kunnen noemen, but if it ain't there, it don't fartquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt dit nu?twitter:DvanOmmeren twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:37:44Voor de duidelijkheid: de auto reed in werkelijkheid vanuit Leersum richting Doorn en keerde vervolgens 1:57 uur om, terug richting Leersum. reageer retweet
Dat stond onder het ene twitter bericht. Ik vond het raar wat die vrouw bedoelde met overdracht, daarom zette ik het er neer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een vraag over waar die Twitteraar die overdracht vandaan haalt. Iemand die ik, voor het gemak, over de Miss Marple-kam scheer. Maar laat maar.
Weten we niet. Politie moet beelden nog bekijken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:54 schreef Ticootje het volgende:
Anyway...
Hij is dus richting leersum weer gereden rond 2 uur... En kwam pas om 6 uur half 7 weer richting het doornse gat.
Je post gewoon een willekeurige tweet zonder context of reactie?quote:
fietsen is gezondquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:54 schreef Rachilda het volgende:
Wat zijn op basis van die laatste gegevens de laatste conclusies en theorieën?
Toch weer een sterk staaltje amateuristisch werk van de politie dat nota bene een cafe eigenaar de politie moet wijzen op fouten in het onderzoekquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, tweet van hun verslaggever wordt door ze bevestigd.
Dat jij je moet profileren door andere personen in een hoek te drukken zegt helaas ook alles over je eigen IQ, of het gebrek daarin.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is hij zelf op locatie bij die eigenaar van het restaurant.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Klopt dit nu?twitter:DvanOmmeren twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:37:44Voor de duidelijkheid: de auto reed in werkelijkheid vanuit Leersum richting Doorn en keerde vervolgens 1:57 uur om, terug richting Leersum. reageer retweet
En hoe weet hij een tijdstip?
Ik heb zelf twee zonen, inmiddels 'volwassen'. Maar die keken nooit naar de borden. Deden spelletjes, of gingen slapen, want dan waren ze er eerder.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zijn al iets oudere kinderen he, denk dat die ook wel borden kunnen lezen, helemaal de oudste.
Ik zal even voor je zoeken, moment..quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:55 schreef Copycat het volgende:
Anyhood, kan iemand anders me wel vertellen waar die betreffende Twitteraar die overdracht op baseert?
ongetwijfeld weer een mediumquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:55 schreef Copycat het volgende:
Anyhood, kan iemand anders me wel vertellen waar die betreffende Twitteraar die overdracht op baseert?
Daaraan. Damn, ik stel gewoon een vraag zoals ik een vraag stel en het topic is te kleinquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:56 schreef Mercer het volgende:
Dat jij je moet profileren door andere personen in een hoek te drukken zegt helaas ook alles over je eigen IQ, of het gebrek daarin.
Dan hoeft ie ook niet rond te rijden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eerste wat ik dacht. Maar op die tijdstippen horen ze normaliter te slapen. Dus ik verwacht dat ze in de auto ook sliepen (als ze er nog in zaten etc)
Dat de Cupcakes wel uitverkocht zullen zijn.quote:Wat zijn op basis van die laatste gegevens de laatste conclusies en theorieën?
Post tweets zoals het hoort. Dat is je uitgelegdquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:57 schreef moeke1 het volgende:
JulianRubenNL @JulianRubenNL 35m
Via @DvanOmmeren
Verv. komt de auto vader 1.5 min later terug rijden richting #Leersum #Amerongen. Volgorde is andersom #vermistebroertjes
Sluiten
4retweets
Rob lia brugge Mad World Hetty
15 mei 13 om 5:21 's ochtends · Details
Inge Boogaers Inge Boogaers @Ingeboogaers 30m
@JulianRubenNL Mm...dat maakt een 'overdracht' alleen nog maar aannemelijker !
Openen Beantwoorden
Retweeten
Toevoegen aan favorieten
Meer
JulianRubenNL JulianRubenNL @JulianRubenNL 22m
@Ingeboogaers In 1,5 minuut? Dat is wel wat snel toch?
Gesprek verbergen Beantwoorden
Retweeten
Toevoegen aan favorieten
Meer
15 mei 13 om 5:34 's ochtends · Details
Ja, maar als papa een beetje para is let je daar denk ik wel opquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb zelf twee zonen, inmiddels 'volwassen'. Maar die keken nooit naar de borden. Deden spelletjes, of gingen slapen, want dan waren ze er eerder.
Dus ja, ze kunnen borden lezen, maar of ze dat ook doen, of verder op de omgeving letten, weet ik niet. Is ook niet zo belangrijk.
Probeerde alleen een verklaring te bedenken voor die lange autorit.
Weer richting Rhenen, hij reed al in Leersum.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:54 schreef Ticootje het volgende:
Anyway...
Hij is dus richting leersum weer gereden rond 2 uur... En kwam pas om 6 uur half 7 weer richting het doornse gat.
Jawel, want zodra je stopt, worden ze wakker. 'Zijn we d'r al?'quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dan hoeft ie ook niet rond te rijden.
Persoonlijk denk ik ook dat de jongens nog bij m waren.. Te weinig tijd om ze beiden te dumpen...quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weer richting Rhenen, hij reed al in Leersum.
Maar persoonlijk vermoed ik dan dan hij aan de rand van Leersum rechtsaf geslagen is richting Wijk bij Duurstede.
Al dan niet gepland, want hij kan ook best de jongens nog in de auto hebben gehad, en zenuwachtig zijn geworden van die auto achter hem.
Lijkt er op dat ze dat baseert op de omkering van de beelden door de politie:quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:55 schreef Copycat het volgende:
twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:21:10Via @DvanOmmerenVerv. komt de auto vader 1.5 min later terug rijden richting #Leersum #Amerongen. Volgorde is andersom #vermistebroertjes reageer retweet
twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:34:21@Ingeboogaers In 1,5 minuut? Dat is wel wat snel toch? reageer retweet
twitter:Ingeboogaers twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:56:41@JulianRubenNL Hoe sneller hoe minder emoties wellicht? Een lang afscheid zou moeilijk zijn. Zou kunnen toch? reageer retweet
Dat zou zomaar eens kunnen dat ie is gekeerd omdat die auto achter hem reed.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weer richting Rhenen, hij reed al in Leersum.
Maar persoonlijk vermoed ik dan dan hij aan de rand van Leersum rechtsaf geslagen is richting Wijk bij Duurstede.
Al dan niet gepland, want hij kan ook best de jongens nog in de auto hebben gehad, en zenuwachtig zijn geworden van die auto achter hem.
Ah, speculaties over de mogelijke betrokkenheid van de donkere auto erachter dus.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt er op dat ze dat baseert op de omkering van de beelden door de politie:twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:21:10Via @DvanOmmerenVerv. komt de auto vader 1.5 min later terug rijden richting #Leersum #Amerongen. Volgorde is andersom #vermistebroertjes reageer retweet
twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:34:21@Ingeboogaers In 1,5 minuut? Dat is wel wat snel toch? reageer retweet
twitter:Ingeboogaers twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:56:41@JulianRubenNL Hoe sneller hoe minder emoties wellicht? Een lang afscheid zou moeilijk zijn. Zou kunnen toch? reageer retweet
Dank je! Goeie grond voor die aanname.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lijkt er op dat ze dat baseert op de omkering van de beelden door de politie:twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:21:10Via @DvanOmmerenVerv. komt de auto vader 1.5 min later terug rijden richting #Leersum #Amerongen. Volgorde is andersom #vermistebroertjes reageer retweet
IDD, Misschien wilde hij een andere afslag nemen. Ik weet niet of daar ook nog een bos ligt?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:01 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dat zou zomaar eens kunnen dat ie is gekeerd omdat die auto achter hem reed.
Dat zou ook de reden kunnen zijn dat hij die auto achter hem vervelend vond, dan moet hij wel bijna van plan geweest zijn ze tussen Leersum en Doorn ergens achter te laten, en wilde niet dat die auto achter hem zag dat hij 's nachts ergens een bospad of parkeerplaats opreed.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik ook dat de jongens nog bij m waren.. Te weinig tijd om ze beiden te dumpen...
Ik heb het over de terugweg. Maar waarom zou hij dan niet rondrijden? Weet jij veel wat hij aan het doen was?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dan hoeft ie ook niet rond te rijden.
Dan kan ie zeggen dat hij moe is en even wilde stoppen? Ik heb geen idee joh, die man was gek, hij kan allerlei redenen hebben gehad.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Jawel, want zodra je stopt, worden ze wakker. 'Zijn we d'r al?'
Als hij het echt voor heeft bereid dan heeft hij er ook voor gezorgd dat het dumpen van de kinderen niet te lang zou duren. Misschien heeft die al een dag eerder een gat gegraven en een regenton erin gezet of zo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik ook dat de jongens nog bij m waren.. Te weinig tijd om ze beiden te dumpen...
Misschien zijn die kinderen wel overgedragen, dat weet je niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daaraan. Damn, ik stel gewoon een vraag zoals ik een vraag stel en het topic is te klein.
Ja dood of levend... Je kan nooit goed zien of het verkeerspolitie is... Het risico...quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou ook de reden kunnen zijn dat hij die auto achter hem vervelend vond, dan moet hij wel bijna van plan geweest zijn ze tussen Leersum en Doorn ergens achter te laten, en wilde niet dat die auto achter hem zag dat hij 's nachts ergens een bospad of parkeerplaats opreed.
Echt, zie je de plaatjes niet, kijk je niet even terug?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:02 schreef moeke1 het volgende:
[..]
IDD, Misschien wilde hij een andere afslag nemen. Ik weet niet of daar ook nog een bos ligt?
Schijnt dat de gsm waarneming Leersum, dat hij daar al in het Doornse gat was.. Dus opgepikt door mast in Leersum.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:03 schreef Rachilda het volgende:
01.42 : Rijnbrug, voertuig waargenomen
01.56 : in straat Leersum, zwarte auto er achter aan / camerabeelden
01.57 : omgekeerd in straat Leersum / camerabeelden
04.16 : GSM waarneming Leersum
06.00 - 07.00 : straat in Leersum /mogelijke camerabeelden
08.00 : vindplaats vader Doornse Gat
Veel leersum!quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:03 schreef Rachilda het volgende:
Daarom vroeg ik dus waarop die aanname in die tweet was gebaseerd ...quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:04 schreef Mercer het volgende:
Misschien zijn die kinderen wel overgedragen, dat weet je niet.
Ja dat had ik ook gehoord...maar als blijkt dat hij tussen 6:00 en 7:00 uur op de camera in Leersum rijdt...klopt dat dus niet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:05 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Schijnt dat de gsm waarneming Leersum, dat hij daar al in het Doornse gat was.. Dus opgepikt door mast in Leersum.
lijkt mij uitgeslotenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:05 schreef moeke1 het volgende:
Met overdracht, zou ze misschien kunnen bedoelen het wegwerken van de kinderen? Ja, ik weet ik kan het haar vragen, maar ik heb helaas geen twitter.
ja, dat zou kunnen, maar hoeft nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:05 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Schijnt dat de gsm waarneming Leersum, dat hij daar al in het Doornse gat was.. Dus opgepikt door mast in Leersum.
Waarom zou dat niet kunnen kloppen? Niemand weet vooralsnog wat hij tussen +/- 02:00 tot 08:00 uur heeft gedaan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:06 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook gehoord...maar als blijkt dat hij tussen 6:00 en 7:00 uur op de camera in Leersum rijdt...klopt dat dus niet?
Slaat idd nergens op, want pa moet ergens heenrijden om te keren en weer terugrijden. Dat dat 1,5 minuut kost geloof ik welquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank je! Goeie grond voor die aanname.
twitter:DvanOmmeren twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:24:47Beeld van politie is flink vertraagd, zegt eigenaar van camera #Leersum: 'Auto kwam met een behoorlijke vaart voorbij' #vermistebroertjes reageer retweet
Ik ken daar totaal geen weg. Als het wel zo was hoefde ik niet te vragen. Ik kan het op het plaatje ook niet zo uithalen. Vermoedelijk IQ.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt, zie je de plaatjes niet, kijk je niet even terug?
[ afbeelding ]
Dat groene is een grote verzameling bomen, ook wel bos genoemd.
Je moet ook de tekst lezen en niet alleen plaatjes kijken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:07 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Ik ken daar totaal geen weg. Als het wel zo was hoefde ik niet te vragen. Ik kan het op het plaatje ook niet zo uithalen. Vermoedelijk IQ.
Nee dat klopt maar ze hadden waarneming om 4:16 uur gsm mast Leersum terwijl Jens zei dat hij toen al in Doornse gat was. Maar als hij dan tussen 6:00 en 7:00 uur op camera in Leersum is gezien...dan zou hij dus heen en weer gereden zijn ? (ik raak in de war)quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:07 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen kloppen? Niemand weet vooralsnog wat hij tussen +/- 02:00 tot 08:00 uur heeft gedaan.
Was een aanname van de politie. Wisten het niet zeker. Na nieuwe beelden misschien meer duidelijkheid.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:06 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook gehoord...maar als blijkt dat hij tussen 6:00 en 7:00 uur op de camera in Leersum rijdt...klopt dat dus niet?
Omdat ik daar de weg niet ken, wordt ik geen wijs meer uit wat er bedoeld wordt. Van/via/ naar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:09 schreef eight het volgende:
[..]
Je moet ook de tekst lezen en niet alleen plaatjes kijken.
Ja (vrijwilligers), maar ik weet niet waar precies.quote:
Nee natuurlijk niet. Zover ik weet is 'overdragen' nog altijd geen synoniem of eufemisme voor het begrip 'wegwerken' of 'omleggen' of laten verdwijnen van de kinderen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:05 schreef moeke1 het volgende:
Met overdracht, zou ze misschien kunnen bedoelen het wegwerken van de kinderen? Ja, ik weet ik kan het haar vragen, maar ik heb helaas geen twitter.
volgens mij heeft Jens niet 100% beweerd dat hij al in Doornse gat om om 04.16 uur, hij doelde meer dat het niet uitgesloten kon worden (met de informatie toen)quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:09 schreef blanket het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar ze hadden waarneming om 4:16 uur gsm mast Leersum terwijl Jens zei dat hij toen al in Doornse gat was. Maar als hij dan tussen 6:00 en 7:00 uur op camera in Leersum is gezien...dan zou hij dus heen en weer gereden zijn ? (ik raak in de war)
Klopt (zo herinner ik het me ook althans)quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:11 schreef Rachilda het volgende:
[..]
volgens mij heeft Jens niet 100% beweerd dat hij al in Doornse gat om om 04.16 uur, hij doelde meer dat het niet uitgesloten kon worden (met de informatie toen)
Die twitteraar denkt dat de kinderen van auto zijn verwisseld. Als ze zijn gedrogeerd zou dat kunnen maar uiteindelijk komen ze weer bij bewustzijn en dan? Nee denk niet dat ze "overgedragen" zijnquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Zover ik weet is 'overdragen' nog altijd geen synoniem of eufemisme voor het begrip 'wegwerken' of 'omleggen' of laten verdwijnen van de kinderen.
Jij doet er echt alles aan om zo slim mogelijk over te komen in deze topicreeks hé.
Jeeh, ik heb maar hbo gehad hoor. Ik ben idd niet universitair opgeleid. Sorry dat ik niet slimmer ben.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Zover ik weet is 'overdragen' nog altijd geen synoniem of eufemisme voor het begrip 'wegwerken' of 'omleggen' of laten verdwijnen van de kinderen.
Jij doet er echt alles aan om zo slim mogelijk over te komen in deze topicreeks hé.
ok, ik ken dat gebied ook nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja (vrijwilligers), maar ik weet niet waar precies.
Politie zelf niet dacht ik (maar weet ik niet zeker)
twitter:Dagmar1970 twitterde op woensdag 15-05-2013 om 15:09:52@jaapsteltenpool @JulianRubenNL politie is geinformeerd via tipformulier op website politie met foto erbij reageer retweet
En dan zitten ze in een of ander Arabisch land, als blanke slaven. Schering en inslag, net als lijken in het bos.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
Die twitteraar denkt dat de kinderen van auto zijn verwisseld. Als ze zijn gedrogeerd zou dat kunnen maar uiteindelijk komen ze weer bij bewustzijn en dan? Nee denk niet dat ze "overgedragen" zijn
Inhollandquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:13 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Jeeh, ik heb maar hbo gehad hoor. Ik ben idd niet universitair opgeleid. Sorry dat ik niet slimmer ben.
twitter:TomWildvank twitterde op woensdag 15-05-2013 om 15:14:03Volgens eigenaresse eethuis Rijksstraatweg hebben 2 getoonde auto's niets met #VermisteBroertjes te maken! 'Camera stond op wintertijd' reageer retweet
Ik ben ff frisse neus halen.twitter:TomWildvank twitterde op woensdag 15-05-2013 om 15:14:03Volgens eigenaresse eethuis Rijksstraatweg hebben 2 getoonde auto's niets met #VermisteBroertjes te maken! 'Camera stond op wintertijd' reageer retweet
Als je je telefoon aanzet, dan maakt hij toch verbinding met de dichtsbijzijnde mast:quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:13 schreef Rachilda het volgende:
04.16 : GSM waarneming Leersum (kan mast Leersum zijn, maar ook Doornse Gat)
Wat vinden jullie? Op basis van bovenstaande gegevens komen we toch steeds dichterbij de mogelijke vindplaats van de jongens?? volgens mij is het in die omgeving hoor
Hihi sorry moest lachen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan zitten ze in een of ander Arabisch land, als blanke slaven. Schering en inslag, net als lijken in het bos.
twitter:Dagmar1970 twitterde op woensdag 15-05-2013 om 15:09:52@jaapsteltenpool @JulianRubenNL politie is geinformeerd via tipformulier op website politie met foto erbij reageer retweet
quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:15 schreef Tiemie het volgende:
twitter:TomWildvank twitterde op woensdag 15-05-2013 om 15:14:03Volgens eigenaresse eethuis Rijksstraatweg hebben 2 getoonde auto's niets met #VermisteBroertjes te maken! 'Camera stond op wintertijd' reageer retweet
twitter:DvanOmmeren twitterde op woensdag 15-05-2013 om 15:15:50Tijdstip camerabeeld #Leersum die politie gisteren vrij gaf zou niet kloppen. Tijd stond een uur te ver vooruit. Ipv 1:56 is het dus 0:56 reageer retweet
Dan is de speling weer weg toch??twitter:DvanOmmeren twitterde op woensdag 15-05-2013 om 15:17:14Politie kijkt zojuist actueel beeld van camera uit en concludeert dat klok een uur voor loopt. Straks meer op rtvutrecht.nl reageer retweet
ok, thanks! dus Leersum, dan was hij wel veelvuldig veel in Leersum op die vroege dinsdag ochtendquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als je je telefoon aanzet, dan maakt hij toch verbinding met de dichtsbijzijnde mast:
[ afbeelding ]
Doornse gat heeft een mast dichterbij dan de mast van leersum... Om 4 uur is dus veel aannemelijker dat hij ook daadwerkelijk rond die mast was... Anders was het signaal heus ook opgepikt door de mast in het doornse gat.
Dus kan hij het niet zijn geweest. (of is dat geen slimme opmerking?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]twitter:DvanOmmeren twitterde op woensdag 15-05-2013 om 15:15:50Tijdstip camerabeeld #Leersum die politie gisteren vrij gaf zou niet kloppen. Tijd stond een uur te ver vooruit. Ipv 1:56 is het dus 0:56 reageer retweet
twitter:DvanOmmeren twitterde op woensdag 15-05-2013 om 15:17:14Politie kijkt zojuist actueel beeld van camera uit en concludeert dat klok een uur voor loopt. Straks meer op rtvutrecht.nl reageer retweet
Niet normaal dit!!!!quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]twitter:DvanOmmeren twitterde op woensdag 15-05-2013 om 15:15:50Tijdstip camerabeeld #Leersum die politie gisteren vrij gaf zou niet kloppen. Tijd stond een uur te ver vooruit. Ipv 1:56 is het dus 0:56 reageer retweet
twitter:DvanOmmeren twitterde op woensdag 15-05-2013 om 15:17:14Politie kijkt zojuist actueel beeld van camera uit en concludeert dat klok een uur voor loopt. Straks meer op rtvutrecht.nl reageer retweet
Vrijwel onmogelijk...quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:20 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Dus kan hij het niet zijn geweest. (of is dat geen slimme opmerking?)
Ivm editquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dan is de speling weer weg toch??twitter:DvanOmmeren twitterde op woensdag 15-05-2013 om 15:17:14Politie kijkt zojuist actueel beeld van camera uit en concludeert dat klok een uur voor loopt. Straks meer op rtvutrecht.nl reageer retweet
Dus lijkt het waarschijnlijk dat de jongens daarna pas vermist zijn geraakt?
Gelukkig.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vrijwel onmogelijk...
DE voertuigregistratie op de rijnbrug is een feit.
Tenzij dat apparaat ook niet op tijd stond.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vrijwel onmogelijk...
Dennis van Ommeren redeneert verkeerd. Als de camera nog op wintertijd stond dan moet de echte tijd 2:56 zijn geweest wanneer de camera 1:56 aangaf.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dus lijkt het waarschijnlijk dat de jongens daarna pas vermist zijn geraakt?
Die is inderdaad van later dan 0:56 uurquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vrijwel onmogelijk...
Dat zou een mooie zijn...quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:22 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Tenzij dat apparaat ook niet op tijd stond..
Maar kon hij niet eerder dus om 0.56 uur door de straat in Leersum rijden of is dat weer niet mogelijk vanwege tijdstip parkeerplaats in Venray?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vrijwel onmogelijk...
Het wordt ook wel heel verwarrend inmiddels. Ook voor mijquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:22 schreef kuil het volgende:
[..]
Dennis van Ommeren redeneert verkeerd. Als de camera nog op wintertijd stond dan moet de echte tijd 2:56 zijn geweest wanneer de camera 1:56 aangaf.
Bij zomertijd gaat de klok een uur VOORUIT hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het wordt ook wel heel verwarrend inmiddels. Ook voor mij![]()
Maar je hebt gelijk, bij "zomertijd" gaat de klok een uur TERUG
Kan hij het dus wél zijn geweest
wordt toch niet gezegd dat het over zomer/winter tijd gaat? alleen dat de klok een uur voor loopt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, die denkfout schijnen wel meer mensen te maken. Met zomertijd gaat de klok een uur vooruit tov van de normale tijd. Dit betekent dus dat er nu een groot gat zit tussen de Rijnbrug en Leersum.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook dat is een vermoedelijke waarneming.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:23 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Maar kon hij niet eerder dus om 0.56 uur door de straat in Leersum rijden of is dat weer niet mogelijk vanwege tijdstip parkeerplaats in Venray?
het is zo langzamerhand niet meer te volgenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Zou wel een faal zijn van de politie als dat waar zou zijn.
Overigens kunnen onze waarnemingen gisteren (dat de 'terugrijdende' auto, wat later juist de 'heenrijdende' auto bleek te zijn) helemaal niet de auto van de vader was, dan dus weldegelijk kloppen.
Voor de duidelijkheidik doel dus op de auto met de donkere auto erachter.
Ja, minder slapen = vooruit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bij zomertijd gaat de klok een uur VOORUIT hoor.
In het VOORjaar gaat de klok VOORuit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:24 schreef kuil het volgende:
[..]
Ja, die denkfout schijnen wel meer mensen te maken. Met zomertijd gaat de klok een uur vooruit tov van de normale tijd. Dit betekent dus dat er nu een groot gat zit tussen de Rijnbrug en Leersum.
Ook dat nog, nog verwarrenderquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:24 schreef zolderraam het volgende:
[..]
wordt toch niet gezegd dat het over zomer/winter tijd gaat? alleen dat de klok een uur voor loopt.
Toch wel vrij essentieel allemaalquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:24 schreef kuil het volgende:
[..]
Ja, die denkfout schijnen wel meer mensen te maken. Met zomertijd gaat de klok een uur vooruit tov van de normale tijd. Dit betekent dus dat er nu een groot gat zit tussen de Rijnbrug en Leersum.
Da's niet waar het over ging.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:03 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dan kan ie zeggen dat hij moe is en even wilde stoppen? Ik heb geen idee joh, die man was gek, hij kan allerlei redenen hebben gehad.
Zie je, dat hoeft dus niet aan slimmigheid te liggen. Maar verwarring is een beter woord. Zelfs mensen van dit topic brengt hij in verwarring.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:24 schreef Rachilda het volgende:
[..]
het is zo langzamerhand niet meer te volgen
En dan krijgen we ook nog als er straks ook nog camerabeelden bij komen dat hij door dezelfde straat rijdt tussen 06.00 - 07.00; dat zou dan ook weer een uur later zijn tussen 07.00 - 08.00, maar ja hij was om 07.50 gevonden toch..quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan hij het dus wél zijn geweest:
Bij rijnbrug om 1:42, Leersum 2:56. Maar dan doet hij er ineens weer veel te lang over ipv eigelijk iets te kort
Ja.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, wat is het nu? Klok liep een uur voor dus het was feitelijk 0:56?
Echter gezien bij rijnbrug om 1:42
Kan hij in Leersum gekomen zijn en de rijnbrug vermeden hebben??
Zekers. Maar iedereen raakt wel eens in verwarringquote:
om de verwarring compleet te maken, waren het wel actuele beelden...misschien was het wel van een week eerder of van een maand of van een jaar geledenquote:
dus hoe laat was het in werkelijkheid?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:25 schreef kuil het volgende:
Het kan niet anders dat die camera de wintertijd aangaf. Wintertijd is de werkelijke tijd, zomertijd is door ons bedacht om langer te profiteren van het daglicht. Ik kan me niet voorstellen dat de klok zonder goede reden juist een uur terug is gezet.
Ja op beide vragen?quote:
als de politie daadwerkelijk die beelden ophaalt, dan weten ze dus dat ie toen nog niet was overleden...quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
0:56 uur danquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:29 schreef Rachilda het volgende:
[..]
dus hoe laat was het in werkelijkheid?
twitter:rtvutrecht twitterde op woensdag 15-05-2013 om 15:21:18Camerabeeld Leersum van Jeroen Denis is gemaakt VOORDAT hij in Rhenen werd gesignaleerd. Klok liep een uur voor. http://t.co/Vbj4NG8g0h reageer retweet
Briljantquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
als de politie daadwerkelijk die beelden ophaalt, dan weten ze dus dat ie toen nog niet was overleden...
Nee, want ze weten nog niet of die beelden van de juiste auto zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
als de politie daadwerkelijk die beelden ophaalt, dan weten ze dus dat ie toen nog niet was overleden...
Dus is hij het niet geweest...toch??quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:29 schreef moeke1 het volgende:
twitter:rtvutrecht twitterde op woensdag 15-05-2013 om 15:21:18Camerabeeld Leersum van Jeroen Denis is gemaakt VOORDAT hij in Rhenen werd gesignaleerd. Klok liep een uur voor. http://t.co/Vbj4NG8g0h reageer retweet
Wanneer is hij in Rhenen gesignaleerd dan? Of bedoelen ze de rijnbrug?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:29 schreef moeke1 het volgende:
Denk het.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wanneer is hij in Rhenen gesignaleerd dan? Of bedoelen ze de rijnbrug?
Als hij op een andere manier is Leersum kon komen en daarna op een bepaalde manier weer op de juiste tijd op de rijnbrug kan hij het wel geweest zijn. Maar dat moet je aan degenen vragen die de omgeving daar kennen.quote:
Volgens mij is de rijrichting bekend.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:31 schreef aegir_de_viking het volgende:
Misschien reed hij de rijnbrug wel naar het zuiden??? dus van Leersum naar Rhenen en dan de brug over.
Die tijden op de camera kloppen dus niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:32 schreef Rachilda het volgende:
Wie past ff de onderstaande tijdlijn aan voor een actueel overzicht want ik kan het niet meer volgen :
Cursieve is dan dus 0:56 en 0;57, en komt EERDER dan de rijnbrugquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:32 schreef Rachilda het volgende:
Wie past ff de onderstaande tijdlijn aan voor een actueel overzicht want ik kan het niet meer volgen :
ja daarom vroeg ik ook ff wie de tijden in onderstaand rijtje aanpast voor een actueel rijtje/overzichtquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die tijden op de camera kloppen dus niet.
DUS:quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:33 schreef moeke1 het volgende:
Dinsdag liet de politie op televisie vertraagd zien hoe de auto eerst richting Amerongen reed, om na anderhalve minuut te rijden in de richting van Doorn, waar hij de volgende morgen dood werd gevonden. Volgens de politie was dat om 1.56 uur.
De eigenaar van de beelden zegt echter dat het precies andersom was: Jeroen Denis reed eerst naar Doorn en kwam even later in volle vaart langs de camera toen hij in de richting van Amerongen en Rhenen reed.
Ook is het tijdstip dat de beelden aangeven klopt niet, zegt de café-egenaar. Denis zou dus om 0.56 uur al in Leersum hebben gereden. Dat is belangrijk voor het politieonderzoek, omdat de auto om 1.42 uur in Rhenen is gesignaleerd.
De politie heeft nu beelden opgevraagd die later die dinsdagmorgen gemaakt zijn. Mogelijk is daarop te zien hoe Denis alsnog naar Doorn reed.
Heb het aangepast hierboven (2 posts)quote:
Heb ik je verteltquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:34 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja daarom vroeg ik ook ff wie de tijden in onderstaand rijtje aanpast voor een actueel rijtje/overzicht
heb je 2 linkerhanden?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:34 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja daarom vroeg ik ook ff wie de tijden in onderstaand rijtje aanpast voor een actueel rijtje/overzicht
Dank je.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb het aangepast hierboven (2 posts)
Een uur vooruit juist, wizkidquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
00.56 : in straat Leersum, zwarte auto er achter aan / camerabeelden
00.57 : omgekeerd in straat Leersum / camerabeelden
twitter:robvanraay twitterde op woensdag 15-05-2013 om 15:34:14Ik begin meer en meer te geloven dat de politie ons op een dwaalspoor wil zetten i.p.v. vader Denis. #vermistebroertjes reageer retweet
Als de klok nog op wintertijd stond is de werkelijke tijd echt wel 2:56. Wat een blunder weer.twitter:VermistNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 15:34:04Camerabeeld in Leersum van vader #vermistebroertjes is gemaakt voordat hij in Rhenen werd gesignaleerd. Klok stond nog op wintertijd. reageer retweet
twitter:robvanraay twitterde op woensdag 15-05-2013 om 15:34:14Ik begin meer en meer te geloven dat de politie ons op een dwaalspoor wil zetten i.p.v. vader Denis. #vermistebroertjes reageer retweet
op rtvutrecht staat 0.56 http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1000377quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:37 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Een uur vooruit juist, wizkid...
Niet dus. Maar is was eerst ook in verwarring hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:37 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Een uur vooruit juist, wizkid...
Kan gebeurenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
Oeps, spuit elf![]()
Ja die zijn net zo dom.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:38 schreef Rachilda het volgende:
[..]
op rtvutrecht staat 0.56 http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1000377
Dat is toch eerder dan nuquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:37 schreef kuil het volgende:
Als de klok nog op wintertijd stond is de werkelijke tijd echt wel 2:56. Wat een blunder weer.twitter:VermistNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 15:34:04Camerabeeld in Leersum van vader #vermistebroertjes is gemaakt voordat hij in Rhenen werd gesignaleerd. Klok stond nog op wintertijd. reageer retweet
De klok van mijn auto staat ook nog op wintertijd is daar is het nu 14:37.
Dit is wat de politie er nu van gemaakt heeft, maar kan dat wel kloppen "kort na middernacht Romeinse Put Venray en dan om 00.56 uur in straat Leersum, is dat haalbaar?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:37 schreef Rachilda het volgende:
"kort na middernacht : Romeinse Put, Venray
00.56 : in straat Leersum, zwarte auto er achter aan / camerabeelden
00.57 : omgekeerd in straat Leersum / camerabeelden
Nee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:39 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Dit is wat de politie er nu van gemaakt heeft, maar kan dat wel kloppen "kort na middernacht Romeinse Put Venray en dan om 00.56 uur in straat Leersum, is dat haalbaar?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:38 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
A: Venray 0:18
B: fictieve plaats om de rijnbrug te mijden
C: Rijksstraatweg 0:56
D: Rijnsbrug, rhenen 1:42
Of te wel, het kan dus niet dat hij om 0:56 in leersum reed, zonder over de rijnbrug te hebben gereden. Het is enorm om als je die brug wilt mijden.
Venray is echter niet zeker.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:38 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
A: Venray 0:18
B: fictieve plaats om de rijnbrug te mijden
C: Rijksstraatweg 0:56
D: Rijnsbrug, rhenen 1:42
Of te wel, het kan dus niet dat hij om 0:56 in leersum reed, zonder over de rijnbrug te hebben gereden. Het is enorm om als je die brug wilt mijden.
Nee het is zelfs niet de goede rijrichting..quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]En zo snel
![]()
Is D ook in de goede rijrichting? Volgens mij is de rijrichting vorige week bekend gemaakt
hebben het dus niet over wintertijd of zomertijd, maar een uur voortwitter:fanthagiro twitterde op woensdag 15-05-2013 om 15:35:36@JulianRubenNL Camerabeeld is gemaakt VOORDAT hij in Rhenen werd gesignaleerd. Klok liep een uur voor. http://t.co/gfoG0mW25V reageer retweet
Dan zou het EERDER donker worden ipv later bij zomertijd. Klopt dus niet wat je zegtquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:38 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ja die zijn net zo dom.
Wintertijd staat er eerst. Moet zomertijd zijn --> +1 maakt 2:56
waren camerabeelden van de vader in Venray was gezegd dacht ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Venray is echter niet zeker.
Is er een alternatieven route uit Neerbeek die het qua tijd wél haalt?
Romeinse Put is niet zekerquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:39 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Dit is wat de politie er nu van gemaakt heeft, maar kan dat wel kloppen "kort na middernacht Romeinse Put Venray en dan om 00.56 uur in straat Leersum, is dat haalbaar?
Vermist.nl dat weer klakkeloos nieuwsberichten overneemt zonder te controleren of het allemaal klopt. Amateurs bij RTV Utrecht, en bij de politie.twitter:VermistNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 15:39:17"Camerabeelden vader Ruben en Julian verwisseld" | RTV Utrecht http://t.co/vGd0ZABy6T #vermistebroertjes reageer retweet
Je moet niet aan wintertijd denken, als ik nu een video maak en er staat 16.41 dan weet ik dat de tijd een uur voorloopt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:38 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ja die zijn net zo dom.
Wintertijd staat er eerst. Moet zomertijd zijn --> +1 maakt 2:56
Ja, zegt rtv utrecht ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:41 schreef Rachilda het volgende:
de officiel reactie van de mensen van het cafe ishebben het dus niet over wintertijd of zomertijd, maar een uur voortwitter:fanthagiro twitterde op woensdag 15-05-2013 om 15:35:36@JulianRubenNL Camerabeeld is gemaakt VOORDAT hij in Rhenen werd gesignaleerd. Klok liep een uur voor. http://t.co/gfoG0mW25V reageer retweet
Die heb ik al afgeschreven na hun @justinbieber tweetquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:43 schreef kuil het volgende:
Vermist.nl dat weer klakkeloos nieuwsberichten overneemt zonder te controleren of het allemaal klopt. Amateurs bij RTV Utrecht, en bij de politie.twitter:VermistNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 15:39:17"Camerabeelden vader Ruben en Julian verwisseld" | RTV Utrecht http://t.co/vGd0ZABy6T #vermistebroertjes reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |