Hij had maar 30 eurie bij zich. Hebben ze iig niet contant betaaldquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me een uiterst waarschijnlijk scenario. Misschien even Marktplaats napluizen. Of in de GoudenGids kijken onder kinderhandelaren.
Is vermoeden van mij, maar puur omdat dat het laatste GSM signaal is, en ik heb gelezen dat dat wel vaker zo is bij een zelfmoord, soort van nog even laatste check met de buitenwereld, nog even een laatste sms bekijken of iets dergerlijksquote:
ja, dat wel, maar met welk doel? gegeven moment is de afscheidsrit toch wel klaarquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Verklaart wel de tijd. En hij had getankt dus kon ie rondrijden tot de tank leeg was.
Overdracht??? en wat is de reactie op deze tweet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:41 schreef moeke1 het volgende:
twitter:Ingeboogaers twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:25:42@JulianRubenNL Mm...dat maakt een 'overdracht' alleen nog maar aannemelijker ! reageer retweet
Al meer info??quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Onbevestigd gerucht (wacht op de bron):
De politie gaat bij een eetcafé in Leersum videobeelden ophalen waarop te zien is dat de auto van de vader tussen 06.00 en 06.30 uur voorbij rijdt.
Op wat voor een bericht reageert deze Miss Marple?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:43 schreef Jodelaar het volgende:
Overdracht??? en wat is de reactie op deze tweet?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
De politie gaat bij een eetcafé in Leersum videobeelden ophalen waarop te zien is dat de auto van de vader tussen 06.00 en 06.30 uur voorbij rijdt.
twitter:DvanOmmeren twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:28:48Politie komt zometeen beeld van de camera ophalen dat tussen 6 en 7 's ochtends is gemaakt. Is de auto daarop te zien, richting #Doorn? reageer retweet
Jemig, sherlock. Kun je ff normaal doen? Anders reageer niet. Frustreert alleen maar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op wat voor een bericht reageert deze Miss Marple?
Ik denk dat ze een handlanger bedoelen...quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:43 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Overdracht??? en wat is de reactie op deze tweet?
Plotwending!quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]twitter:DvanOmmeren twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:28:48Politie komt zometeen beeld van de camera ophalen dat tussen 6 en 7 's ochtends is gemaakt. Is de auto daarop te zien, richting #Doorn? reageer retweet
Wow, jij bent een goede speurder! complimentenquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]twitter:DvanOmmeren twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:28:48Politie komt zometeen beeld van de camera ophalen dat tussen 6 en 7 's ochtends is gemaakt. Is de auto daarop te zien, richting #Doorn? reageer retweet
Ik stel een vraag over een tweet, kweenie waarom jouw panty daarvan in de twist gaat... Of ben jij die Twitteraar?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:46 schreef moeke1 het volgende:
Jemig, sherlock. Kun je ff normaal doen? Anders reageer niet. Frustreert alleen maar.
Knuppel op z'n andere tweets ook over de richting.... hij spreekt over "richting Leersum" terwijl je Leersum daar al bijna uit bent.....quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
waar heb jij het vandaan dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat vind ik niet eens zo bizar als de kinderen denken dat ze op vakantie naar Luxemburg gaan. Da's best een eind rijden. Dat pa een rondje reed zullen ze niet gemerkt hebben, maar als Luxemburg ineens dichterbij lag, tja, misschien was ze dat wel opgevallen. Onderweg af en toe stoppen, is ook heel normaal als je op vakantie gaat. Wellicht waren die jongens dat ook gewend.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:38 schreef Rachilda het volgende:
[..]
bizar joh! wat heeft die man toch een partijtje rondgereden die nacht
Echt, ga zelf eens normaal doen, je begrijpt kennelijk niet eens hoe de post van Copycat bedoeld is, dus waarom je zo uit je dak gaat is me een raadsel, maar ik vermoed dat het IQ-gerelateerd is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:46 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Jemig, sherlock. Kun je ff normaal doen? Anders reageer niet. Frustreert alleen maar.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik stel een vraag over een tweet, kweenie waarom jouw panty daarvan in de twist gaat... Of ben jij die Twitteraar?
oud nieuws van Dennistwitter:DvanOmmeren twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:49:35De beelden die de politie gisteren vrij gaf zijn hier gemaakt, bij dit eethuis in #Leersum #vermistebroertjes http://t.co/F5uBpLcJE2 reageer retweet
Zijn al iets oudere kinderen he, denk dat die ook wel borden kunnen lezen, helemaal de oudste.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat vind ik niet eens zo bizar als de kinderen denken dat ze op vakantie naar Luxemburg gaan. Da's best een eind rijden. Dat pa een rondje reed zullen ze niet gemerkt hebben, maar als Luxemburg ineens dichterbij lag, tja, misschien was ze dat wel opgevallen. Onderweg af en toe stoppen, is ook heel normaal als je op vakantie gaat. Wellicht waren die jongens dat ook gewend.
Ik denk daarom dat ze misschien dichter bij huis/haar huis zijn, dan ver weg.
Och mens, wordt moe van jou. Een beetje speculeren en dan weet je vast of ik de twitteraar ben.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik stel een vraag over een tweet, kweenie waarom jouw panty daarvan in de twist gaat... Of ben jij die Twitteraar?
Ik denk dat Leandra het bij het juiste eind had ...quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef moeke1 het volgende:
Och mens, wordt moe van jou. Een beetje speculeren en dan weet je vast of ik de twitteraar ben.
Ok, tweet van hun verslaggever wordt door ze bevestigd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef Doodloper het volgende:
UTRECHTSE HEUVELRUG - De politie gaat meer camerabeelden van eetcafé Leersum onderzoeken. De beveiligingscamera van het bedrijf filmde hoe de vader van de vermiste Ruben en Julian enkele uren voor zijn dood twee keer voorbij reed. Opmerkelijk is dat die beelden volgens de café-eigenaar door de politie in de verkeerde volgorde zijn getoond.
Dinsdag liet de politie vertraagd zien hoe de auto eerst richting Amerongen reed, om na anderhalve minuut te rijden in de richting van Doorn, waar hij de volgende morgen dood werd gevonden. Volgens de eigenaar van de beelden was het precies andersom: Jeroen Denis reed eerst naar Doorn en kwam even later in volle vaart langs de camera toen hij in de richting van Amerongen en Rhenen reed.
De politie heeft nu beelden opgevraagd die vorige week dinsdag tussen 6.00 en 7.00 uur gemaakt zijn. Mogelijk is daarop te zien hoe Denis alsnog naar Doorn reed.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1000377
Hoe weet jij op welke manier ik uit mijn dak ga? Jullie hebben constant kritiek op anderen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt, ga zelf eens normaal doen, je begrijpt kennelijk niet eens hoe de post van Copycat bedoeld is, dus waarom je zo uit je dak gaat is me een raadsel, maar ik vermoed dat het IQ-gerelateerd is.
Jij bent degene die hier uit je plaat gaat om een reactie op een twitteraar..... het is echt niet haar probleem maar het jouwe.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Och mens, wordt moe van jou. Een beetje speculeren en dan weet je vast of ik de twitteraar ben.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt, ga zelf eens normaal doen, je begrijpt kennelijk niet eens hoe de post van Copycat bedoeld is, dus waarom je zo uit je dak gaat is me een raadsel, maar ik vermoed dat het IQ-gerelateerd is.
Yep.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat Leandra het bij het juiste eind had ...
Eerste wat ik dacht. Maar op die tijdstippen horen ze normaliter te slapen. Dus ik verwacht dat ze in de auto ook sliepen (als ze er nog in zaten etc)quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zijn al iets oudere kinderen he, denk dat die ook wel borden kunnen lezen, helemaal de oudste.
Vrouwen onder elkaar...quote:
Ik stel gewoon een vraag over waar die Twitteraar die overdracht vandaan haalt. Iemand die ik, voor het gemak, over de Miss Marple-kam scheer. Maar laat maarquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:51 schreef moeke1 het volgende:
Hoe weet jij op welke manier ik uit mijn dak ga? Jullie hebben constant kritiek op anderen.
In een ander geval zou je het brainfarts kunnen noemen, but if it ain't there, it don't fartquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt dit nu?twitter:DvanOmmeren twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:37:44Voor de duidelijkheid: de auto reed in werkelijkheid vanuit Leersum richting Doorn en keerde vervolgens 1:57 uur om, terug richting Leersum. reageer retweet
Dat stond onder het ene twitter bericht. Ik vond het raar wat die vrouw bedoelde met overdracht, daarom zette ik het er neer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een vraag over waar die Twitteraar die overdracht vandaan haalt. Iemand die ik, voor het gemak, over de Miss Marple-kam scheer. Maar laat maar.
Weten we niet. Politie moet beelden nog bekijken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:54 schreef Ticootje het volgende:
Anyway...
Hij is dus richting leersum weer gereden rond 2 uur... En kwam pas om 6 uur half 7 weer richting het doornse gat.
Je post gewoon een willekeurige tweet zonder context of reactie?quote:
fietsen is gezondquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:54 schreef Rachilda het volgende:
Wat zijn op basis van die laatste gegevens de laatste conclusies en theorieën?
Toch weer een sterk staaltje amateuristisch werk van de politie dat nota bene een cafe eigenaar de politie moet wijzen op fouten in het onderzoekquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, tweet van hun verslaggever wordt door ze bevestigd.
Dat jij je moet profileren door andere personen in een hoek te drukken zegt helaas ook alles over je eigen IQ, of het gebrek daarin.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is hij zelf op locatie bij die eigenaar van het restaurant.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Klopt dit nu?twitter:DvanOmmeren twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:37:44Voor de duidelijkheid: de auto reed in werkelijkheid vanuit Leersum richting Doorn en keerde vervolgens 1:57 uur om, terug richting Leersum. reageer retweet
En hoe weet hij een tijdstip?
Ik heb zelf twee zonen, inmiddels 'volwassen'. Maar die keken nooit naar de borden. Deden spelletjes, of gingen slapen, want dan waren ze er eerder.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zijn al iets oudere kinderen he, denk dat die ook wel borden kunnen lezen, helemaal de oudste.
Ik zal even voor je zoeken, moment..quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:55 schreef Copycat het volgende:
Anyhood, kan iemand anders me wel vertellen waar die betreffende Twitteraar die overdracht op baseert?
ongetwijfeld weer een mediumquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:55 schreef Copycat het volgende:
Anyhood, kan iemand anders me wel vertellen waar die betreffende Twitteraar die overdracht op baseert?
Daaraan. Damn, ik stel gewoon een vraag zoals ik een vraag stel en het topic is te kleinquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:56 schreef Mercer het volgende:
Dat jij je moet profileren door andere personen in een hoek te drukken zegt helaas ook alles over je eigen IQ, of het gebrek daarin.
Dan hoeft ie ook niet rond te rijden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eerste wat ik dacht. Maar op die tijdstippen horen ze normaliter te slapen. Dus ik verwacht dat ze in de auto ook sliepen (als ze er nog in zaten etc)
Dat de Cupcakes wel uitverkocht zullen zijn.quote:Wat zijn op basis van die laatste gegevens de laatste conclusies en theorieën?
Post tweets zoals het hoort. Dat is je uitgelegdquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:57 schreef moeke1 het volgende:
JulianRubenNL @JulianRubenNL 35m
Via @DvanOmmeren
Verv. komt de auto vader 1.5 min later terug rijden richting #Leersum #Amerongen. Volgorde is andersom #vermistebroertjes
Sluiten
4retweets
Rob lia brugge Mad World Hetty
15 mei 13 om 5:21 's ochtends · Details
Inge Boogaers Inge Boogaers @Ingeboogaers 30m
@JulianRubenNL Mm...dat maakt een 'overdracht' alleen nog maar aannemelijker !
Openen Beantwoorden
Retweeten
Toevoegen aan favorieten
Meer
JulianRubenNL JulianRubenNL @JulianRubenNL 22m
@Ingeboogaers In 1,5 minuut? Dat is wel wat snel toch?
Gesprek verbergen Beantwoorden
Retweeten
Toevoegen aan favorieten
Meer
15 mei 13 om 5:34 's ochtends · Details
Ja, maar als papa een beetje para is let je daar denk ik wel opquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb zelf twee zonen, inmiddels 'volwassen'. Maar die keken nooit naar de borden. Deden spelletjes, of gingen slapen, want dan waren ze er eerder.
Dus ja, ze kunnen borden lezen, maar of ze dat ook doen, of verder op de omgeving letten, weet ik niet. Is ook niet zo belangrijk.
Probeerde alleen een verklaring te bedenken voor die lange autorit.
Weer richting Rhenen, hij reed al in Leersum.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:54 schreef Ticootje het volgende:
Anyway...
Hij is dus richting leersum weer gereden rond 2 uur... En kwam pas om 6 uur half 7 weer richting het doornse gat.
Jawel, want zodra je stopt, worden ze wakker. 'Zijn we d'r al?'quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dan hoeft ie ook niet rond te rijden.
Persoonlijk denk ik ook dat de jongens nog bij m waren.. Te weinig tijd om ze beiden te dumpen...quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weer richting Rhenen, hij reed al in Leersum.
Maar persoonlijk vermoed ik dan dan hij aan de rand van Leersum rechtsaf geslagen is richting Wijk bij Duurstede.
Al dan niet gepland, want hij kan ook best de jongens nog in de auto hebben gehad, en zenuwachtig zijn geworden van die auto achter hem.
Lijkt er op dat ze dat baseert op de omkering van de beelden door de politie:quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:55 schreef Copycat het volgende:
twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:21:10Via @DvanOmmerenVerv. komt de auto vader 1.5 min later terug rijden richting #Leersum #Amerongen. Volgorde is andersom #vermistebroertjes reageer retweet
twitter:Ingeboogaers twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:25:42@JulianRubenNL Mm...dat maakt een 'overdracht' alleen nog maar aannemelijker ! reageer retweet
twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:34:21@Ingeboogaers In 1,5 minuut? Dat is wel wat snel toch? reageer retweet
twitter:Ingeboogaers twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:56:41@JulianRubenNL Hoe sneller hoe minder emoties wellicht? Een lang afscheid zou moeilijk zijn. Zou kunnen toch? reageer retweet
Dat zou zomaar eens kunnen dat ie is gekeerd omdat die auto achter hem reed.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weer richting Rhenen, hij reed al in Leersum.
Maar persoonlijk vermoed ik dan dan hij aan de rand van Leersum rechtsaf geslagen is richting Wijk bij Duurstede.
Al dan niet gepland, want hij kan ook best de jongens nog in de auto hebben gehad, en zenuwachtig zijn geworden van die auto achter hem.
Ah, speculaties over de mogelijke betrokkenheid van de donkere auto erachter dus.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt er op dat ze dat baseert op de omkering van de beelden door de politie:twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:21:10Via @DvanOmmerenVerv. komt de auto vader 1.5 min later terug rijden richting #Leersum #Amerongen. Volgorde is andersom #vermistebroertjes reageer retweet
twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:34:21@Ingeboogaers In 1,5 minuut? Dat is wel wat snel toch? reageer retweet
twitter:Ingeboogaers twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:56:41@JulianRubenNL Hoe sneller hoe minder emoties wellicht? Een lang afscheid zou moeilijk zijn. Zou kunnen toch? reageer retweet
Dank je! Goeie grond voor die aanname.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lijkt er op dat ze dat baseert op de omkering van de beelden door de politie:twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:21:10Via @DvanOmmerenVerv. komt de auto vader 1.5 min later terug rijden richting #Leersum #Amerongen. Volgorde is andersom #vermistebroertjes reageer retweet
IDD, Misschien wilde hij een andere afslag nemen. Ik weet niet of daar ook nog een bos ligt?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:01 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dat zou zomaar eens kunnen dat ie is gekeerd omdat die auto achter hem reed.
Dat zou ook de reden kunnen zijn dat hij die auto achter hem vervelend vond, dan moet hij wel bijna van plan geweest zijn ze tussen Leersum en Doorn ergens achter te laten, en wilde niet dat die auto achter hem zag dat hij 's nachts ergens een bospad of parkeerplaats opreed.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik ook dat de jongens nog bij m waren.. Te weinig tijd om ze beiden te dumpen...
Ik heb het over de terugweg. Maar waarom zou hij dan niet rondrijden? Weet jij veel wat hij aan het doen was?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dan hoeft ie ook niet rond te rijden.
Dan kan ie zeggen dat hij moe is en even wilde stoppen? Ik heb geen idee joh, die man was gek, hij kan allerlei redenen hebben gehad.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Jawel, want zodra je stopt, worden ze wakker. 'Zijn we d'r al?'
Als hij het echt voor heeft bereid dan heeft hij er ook voor gezorgd dat het dumpen van de kinderen niet te lang zou duren. Misschien heeft die al een dag eerder een gat gegraven en een regenton erin gezet of zo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik ook dat de jongens nog bij m waren.. Te weinig tijd om ze beiden te dumpen...
Misschien zijn die kinderen wel overgedragen, dat weet je niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daaraan. Damn, ik stel gewoon een vraag zoals ik een vraag stel en het topic is te klein.
Ja dood of levend... Je kan nooit goed zien of het verkeerspolitie is... Het risico...quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou ook de reden kunnen zijn dat hij die auto achter hem vervelend vond, dan moet hij wel bijna van plan geweest zijn ze tussen Leersum en Doorn ergens achter te laten, en wilde niet dat die auto achter hem zag dat hij 's nachts ergens een bospad of parkeerplaats opreed.
Echt, zie je de plaatjes niet, kijk je niet even terug?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:02 schreef moeke1 het volgende:
[..]
IDD, Misschien wilde hij een andere afslag nemen. Ik weet niet of daar ook nog een bos ligt?
Schijnt dat de gsm waarneming Leersum, dat hij daar al in het Doornse gat was.. Dus opgepikt door mast in Leersum.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:03 schreef Rachilda het volgende:
01.42 : Rijnbrug, voertuig waargenomen
01.56 : in straat Leersum, zwarte auto er achter aan / camerabeelden
01.57 : omgekeerd in straat Leersum / camerabeelden
04.16 : GSM waarneming Leersum
06.00 - 07.00 : straat in Leersum /mogelijke camerabeelden
08.00 : vindplaats vader Doornse Gat
Veel leersum!quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:03 schreef Rachilda het volgende:
01.42 : Rijnbrug, voertuig waargenomen
01.56 : in straat Leersum, zwarte auto er achter aan / camerabeelden
01.57 : omgekeerd in straat Leersum / camerabeelden
04.16 : GSM waarneming Leersum
06.00 - 07.00 : straat in Leersum /mogelijke camerabeelden
08.00 : vindplaats vader Doornse Gat
Daarom vroeg ik dus waarop die aanname in die tweet was gebaseerd ...quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:04 schreef Mercer het volgende:
Misschien zijn die kinderen wel overgedragen, dat weet je niet.
Ja dat had ik ook gehoord...maar als blijkt dat hij tussen 6:00 en 7:00 uur op de camera in Leersum rijdt...klopt dat dus niet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:05 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Schijnt dat de gsm waarneming Leersum, dat hij daar al in het Doornse gat was.. Dus opgepikt door mast in Leersum.
lijkt mij uitgeslotenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:05 schreef moeke1 het volgende:
Met overdracht, zou ze misschien kunnen bedoelen het wegwerken van de kinderen? Ja, ik weet ik kan het haar vragen, maar ik heb helaas geen twitter.
ja, dat zou kunnen, maar hoeft nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:05 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Schijnt dat de gsm waarneming Leersum, dat hij daar al in het Doornse gat was.. Dus opgepikt door mast in Leersum.
Waarom zou dat niet kunnen kloppen? Niemand weet vooralsnog wat hij tussen +/- 02:00 tot 08:00 uur heeft gedaan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:06 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook gehoord...maar als blijkt dat hij tussen 6:00 en 7:00 uur op de camera in Leersum rijdt...klopt dat dus niet?
Slaat idd nergens op, want pa moet ergens heenrijden om te keren en weer terugrijden. Dat dat 1,5 minuut kost geloof ik welquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank je! Goeie grond voor die aanname.
twitter:DvanOmmeren twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:24:47Beeld van politie is flink vertraagd, zegt eigenaar van camera #Leersum: 'Auto kwam met een behoorlijke vaart voorbij' #vermistebroertjes reageer retweet
Ik ken daar totaal geen weg. Als het wel zo was hoefde ik niet te vragen. Ik kan het op het plaatje ook niet zo uithalen. Vermoedelijk IQ.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt, zie je de plaatjes niet, kijk je niet even terug?
[ afbeelding ]
Dat groene is een grote verzameling bomen, ook wel bos genoemd.
Je moet ook de tekst lezen en niet alleen plaatjes kijken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:07 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Ik ken daar totaal geen weg. Als het wel zo was hoefde ik niet te vragen. Ik kan het op het plaatje ook niet zo uithalen. Vermoedelijk IQ.
Nee dat klopt maar ze hadden waarneming om 4:16 uur gsm mast Leersum terwijl Jens zei dat hij toen al in Doornse gat was. Maar als hij dan tussen 6:00 en 7:00 uur op camera in Leersum is gezien...dan zou hij dus heen en weer gereden zijn ? (ik raak in de war)quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:07 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen kloppen? Niemand weet vooralsnog wat hij tussen +/- 02:00 tot 08:00 uur heeft gedaan.
Was een aanname van de politie. Wisten het niet zeker. Na nieuwe beelden misschien meer duidelijkheid.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:06 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook gehoord...maar als blijkt dat hij tussen 6:00 en 7:00 uur op de camera in Leersum rijdt...klopt dat dus niet?
Omdat ik daar de weg niet ken, wordt ik geen wijs meer uit wat er bedoeld wordt. Van/via/ naar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:09 schreef eight het volgende:
[..]
Je moet ook de tekst lezen en niet alleen plaatjes kijken.
Ja (vrijwilligers), maar ik weet niet waar precies.quote:
Nee natuurlijk niet. Zover ik weet is 'overdragen' nog altijd geen synoniem of eufemisme voor het begrip 'wegwerken' of 'omleggen' of laten verdwijnen van de kinderen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:05 schreef moeke1 het volgende:
Met overdracht, zou ze misschien kunnen bedoelen het wegwerken van de kinderen? Ja, ik weet ik kan het haar vragen, maar ik heb helaas geen twitter.
volgens mij heeft Jens niet 100% beweerd dat hij al in Doornse gat om om 04.16 uur, hij doelde meer dat het niet uitgesloten kon worden (met de informatie toen)quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:09 schreef blanket het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar ze hadden waarneming om 4:16 uur gsm mast Leersum terwijl Jens zei dat hij toen al in Doornse gat was. Maar als hij dan tussen 6:00 en 7:00 uur op camera in Leersum is gezien...dan zou hij dus heen en weer gereden zijn ? (ik raak in de war)
Klopt (zo herinner ik het me ook althans)quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:11 schreef Rachilda het volgende:
[..]
volgens mij heeft Jens niet 100% beweerd dat hij al in Doornse gat om om 04.16 uur, hij doelde meer dat het niet uitgesloten kon worden (met de informatie toen)
Die twitteraar denkt dat de kinderen van auto zijn verwisseld. Als ze zijn gedrogeerd zou dat kunnen maar uiteindelijk komen ze weer bij bewustzijn en dan? Nee denk niet dat ze "overgedragen" zijnquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Zover ik weet is 'overdragen' nog altijd geen synoniem of eufemisme voor het begrip 'wegwerken' of 'omleggen' of laten verdwijnen van de kinderen.
Jij doet er echt alles aan om zo slim mogelijk over te komen in deze topicreeks hé.
Jeeh, ik heb maar hbo gehad hoor. Ik ben idd niet universitair opgeleid. Sorry dat ik niet slimmer ben.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Zover ik weet is 'overdragen' nog altijd geen synoniem of eufemisme voor het begrip 'wegwerken' of 'omleggen' of laten verdwijnen van de kinderen.
Jij doet er echt alles aan om zo slim mogelijk over te komen in deze topicreeks hé.
ok, ik ken dat gebied ook nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja (vrijwilligers), maar ik weet niet waar precies.
Politie zelf niet dacht ik (maar weet ik niet zeker)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |