oud nieuws van Dennistwitter:DvanOmmeren twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:49:35De beelden die de politie gisteren vrij gaf zijn hier gemaakt, bij dit eethuis in #Leersum #vermistebroertjes http://t.co/F5uBpLcJE2 reageer retweet
Zijn al iets oudere kinderen he, denk dat die ook wel borden kunnen lezen, helemaal de oudste.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat vind ik niet eens zo bizar als de kinderen denken dat ze op vakantie naar Luxemburg gaan. Da's best een eind rijden. Dat pa een rondje reed zullen ze niet gemerkt hebben, maar als Luxemburg ineens dichterbij lag, tja, misschien was ze dat wel opgevallen. Onderweg af en toe stoppen, is ook heel normaal als je op vakantie gaat. Wellicht waren die jongens dat ook gewend.
Ik denk daarom dat ze misschien dichter bij huis/haar huis zijn, dan ver weg.
Och mens, wordt moe van jou. Een beetje speculeren en dan weet je vast of ik de twitteraar ben.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik stel een vraag over een tweet, kweenie waarom jouw panty daarvan in de twist gaat... Of ben jij die Twitteraar?
Ik denk dat Leandra het bij het juiste eind had ...quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef moeke1 het volgende:
Och mens, wordt moe van jou. Een beetje speculeren en dan weet je vast of ik de twitteraar ben.
Ok, tweet van hun verslaggever wordt door ze bevestigd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef Doodloper het volgende:
UTRECHTSE HEUVELRUG - De politie gaat meer camerabeelden van eetcafé Leersum onderzoeken. De beveiligingscamera van het bedrijf filmde hoe de vader van de vermiste Ruben en Julian enkele uren voor zijn dood twee keer voorbij reed. Opmerkelijk is dat die beelden volgens de café-eigenaar door de politie in de verkeerde volgorde zijn getoond.
Dinsdag liet de politie vertraagd zien hoe de auto eerst richting Amerongen reed, om na anderhalve minuut te rijden in de richting van Doorn, waar hij de volgende morgen dood werd gevonden. Volgens de eigenaar van de beelden was het precies andersom: Jeroen Denis reed eerst naar Doorn en kwam even later in volle vaart langs de camera toen hij in de richting van Amerongen en Rhenen reed.
De politie heeft nu beelden opgevraagd die vorige week dinsdag tussen 6.00 en 7.00 uur gemaakt zijn. Mogelijk is daarop te zien hoe Denis alsnog naar Doorn reed.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1000377
Hoe weet jij op welke manier ik uit mijn dak ga? Jullie hebben constant kritiek op anderen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt, ga zelf eens normaal doen, je begrijpt kennelijk niet eens hoe de post van Copycat bedoeld is, dus waarom je zo uit je dak gaat is me een raadsel, maar ik vermoed dat het IQ-gerelateerd is.
Jij bent degene die hier uit je plaat gaat om een reactie op een twitteraar..... het is echt niet haar probleem maar het jouwe.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Och mens, wordt moe van jou. Een beetje speculeren en dan weet je vast of ik de twitteraar ben.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt, ga zelf eens normaal doen, je begrijpt kennelijk niet eens hoe de post van Copycat bedoeld is, dus waarom je zo uit je dak gaat is me een raadsel, maar ik vermoed dat het IQ-gerelateerd is.
Yep.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat Leandra het bij het juiste eind had ...
Eerste wat ik dacht. Maar op die tijdstippen horen ze normaliter te slapen. Dus ik verwacht dat ze in de auto ook sliepen (als ze er nog in zaten etc)quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zijn al iets oudere kinderen he, denk dat die ook wel borden kunnen lezen, helemaal de oudste.
Vrouwen onder elkaar...quote:
Ik stel gewoon een vraag over waar die Twitteraar die overdracht vandaan haalt. Iemand die ik, voor het gemak, over de Miss Marple-kam scheer. Maar laat maarquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:51 schreef moeke1 het volgende:
Hoe weet jij op welke manier ik uit mijn dak ga? Jullie hebben constant kritiek op anderen.
In een ander geval zou je het brainfarts kunnen noemen, but if it ain't there, it don't fartquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt dit nu?twitter:DvanOmmeren twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:37:44Voor de duidelijkheid: de auto reed in werkelijkheid vanuit Leersum richting Doorn en keerde vervolgens 1:57 uur om, terug richting Leersum. reageer retweet
Dat stond onder het ene twitter bericht. Ik vond het raar wat die vrouw bedoelde met overdracht, daarom zette ik het er neer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een vraag over waar die Twitteraar die overdracht vandaan haalt. Iemand die ik, voor het gemak, over de Miss Marple-kam scheer. Maar laat maar.
Weten we niet. Politie moet beelden nog bekijken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:54 schreef Ticootje het volgende:
Anyway...
Hij is dus richting leersum weer gereden rond 2 uur... En kwam pas om 6 uur half 7 weer richting het doornse gat.
Je post gewoon een willekeurige tweet zonder context of reactie?quote:
fietsen is gezondquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:54 schreef Rachilda het volgende:
Wat zijn op basis van die laatste gegevens de laatste conclusies en theorieën?
Toch weer een sterk staaltje amateuristisch werk van de politie dat nota bene een cafe eigenaar de politie moet wijzen op fouten in het onderzoekquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, tweet van hun verslaggever wordt door ze bevestigd.
Dat jij je moet profileren door andere personen in een hoek te drukken zegt helaas ook alles over je eigen IQ, of het gebrek daarin.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is hij zelf op locatie bij die eigenaar van het restaurant.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Klopt dit nu?twitter:DvanOmmeren twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:37:44Voor de duidelijkheid: de auto reed in werkelijkheid vanuit Leersum richting Doorn en keerde vervolgens 1:57 uur om, terug richting Leersum. reageer retweet
En hoe weet hij een tijdstip?
Ik heb zelf twee zonen, inmiddels 'volwassen'. Maar die keken nooit naar de borden. Deden spelletjes, of gingen slapen, want dan waren ze er eerder.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zijn al iets oudere kinderen he, denk dat die ook wel borden kunnen lezen, helemaal de oudste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |