quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
En waar is deze steenfabriek? Want dat staat er niet... op de route, etc?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:04 schreef Rachilda het volgende:
twitter:Dagmar1970 twitterde op woensdag 15-05-2013 om 13:37:25@JulianRubenNL 2/2 de steenfabriek niet in durfen gaan, maar wil politie informeren over grote grijze vuilniszak die we hebben zien liggen reageer retweet
twitter:Dagmar1970 twitterde op woensdag 15-05-2013 om 13:37:25@JulianRubenNL 2/2 de steenfabriek niet in durfen gaan, maar wil politie informeren over grote grijze vuilniszak die we hebben zien liggen reageer retweet
twitter:SylviaUdding twitterde op woensdag 15-05-2013 om 13:45:50@Dagmar1970 @JulianRubenNL sorry maar als je toch iets verdachts ziet bel je toch direct de politie. En ga je niet eerst twitter bezoeken ? reageer retweet
Ik vond het wel bijzonder dat iemand blijkbaar een bewakingscamera ophangt maar er dan geen tijd op instelt zodat je dus niet weet wanneer het beeld gemaakt is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:05 schreef Leandra het volgende:
Gaat iemand straks ook nog vertellen dat er bij de Leersum-beelden eigenlijk tijden in beeld stonden maar dat men die weggeblurred heeft?
In blauw kamer bij Rhenenquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:08 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
En waar is deze steenfabriek? Want dat staat er niet... op de route, etc?
Dat gaat tegenwoordig via twitter...quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:09 schreef debuurvrouw het volgende:
De steenfabriek in WbD wellicht? Maar goed, dan bel je toch de politie?
Nou.... check dit dan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:08 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ik vond het wel bijzonder dat iemand blijkbaar een bewakingscamera ophangt maar er dan geen tijd op instelt zodat je dus niet weet wanneer het beeld gemaakt is.
Maar als de politie dat er echt uitgeknipt heeft dan is dat wel bijzonder ja.
Oh.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat gaat tegenwoordig via twitter...
Zo'n reactie wilde ik ook posten, tsjonge jongequote:Op woensdag 15 mei 2013 14:08 schreef Rachilda het volgende:
twitter:SylviaUdding twitterde op woensdag 15-05-2013 om 13:45:50@Dagmar1970 @JulianRubenNL sorry maar als je toch iets verdachts ziet bel je toch direct de politie. En ga je niet eerst twitter bezoeken ? reageer retweet
Het wordt nog erger, samen met medium op zoektocht :quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh.
Mijn hemel....daar moet je dan de oorlog mee winnen, met zulke.
twitter:Dagmar1970 twitterde op woensdag 15-05-2013 om 13:39:07@JulianRubenNL 1/1 vanmorgen in blauw kamer bij rhenen met aanwijzingen van medium gezocht naar #vermistebroertjes reageer retweet
wat een doosquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:11 schreef alors het volgende:
[..]
Zo'n reactie wilde ik ook posten, tsjonge jonge
Die bedoelde ik,dat is de eigenaar van de beelden of dat cafe.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou.... check dit dan.
https://www.facebook.com/cordenbleu.hamkaas/posts/301583803306697
Oud geintje: je huis staat in brand, wat doe je?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:11 schreef alors het volgende:
[..]
Zo'n reactie wilde ik ook posten, tsjonge jonge
Ohquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:12 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Het wordt nog erger, samen met medium op zoektocht :twitter:Dagmar1970 twitterde op woensdag 15-05-2013 om 13:39:07@JulianRubenNL 1/1 vanmorgen in blauw kamer bij rhenen met aanwijzingen van medium gezocht naar #vermistebroertjes reageer retweet
Wtf, dat is wel bizar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou.... check dit dan.
En dat is toch echt de eigenaar van het eethuis.
https://www.facebook.com/cordenbleu.hamkaas
http://www.eethuistouche.nl/
Jouw huis ook in brand? Like, share & burn!quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:13 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Oud geintje: je huis staat in brand, wat doe je?
1: je post het op twitter
2: je belt 112
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:08 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
En waar is deze steenfabriek? Want dat staat er niet... op de route, etc?
twitter:Dagmar1970 twitterde op woensdag 15-05-2013 om 13:39:07@JulianRubenNL 1/1 vanmorgen in blauw kamer bij rhenen met aanwijzingen van medium gezocht naar #vermistebroertjes reageer retweet
Zou dat in de route passen? in eerste instantie denk ik niet, omdat je dan al over de brug bent? Als ik google maps mag geloven. Of hij moet dus zijn omgedraaid (wat blijkbaar dus wel te zien is) en daarna niet meer door cameras zijn waargenomen. En als ik ergens een grote vuilniszak bij een verlaten plek oid ziet liggen dan bel ik ook gelijk de politie. Wat een raar verhaal.quote:
Ik heb geen Facebook, dus: wat staat er?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou.... check dit dan.
En dat is toch echt de eigenaar van het eethuis.
https://www.facebook.com/cordenbleu.hamkaas
http://www.eethuistouche.nl/
Ja, idd.... echt absurd dat de politie de beelden verkeerdom gezet heeft.... mogelijk wegens de gevoelsmatige richting, maar het is gewoon stom dat ze de kijker zo onderschatten.quote:
wel knullig van de politie, want in opsporing verzocht werd duidelijk aangegeven dat de auto eerst aan komt rijden conform filmpje en daarna omkeert met de zwarte auto er achter aanquote:
twitter:VermistNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:16:40Beeld is volgens eigenaar van cam in verkeerde volg. gezet. Auto komt eerst met zwarte auto vanuit Leersum richting Doorn #vermistebroertjes reageer retweet
OmdraaiD. Tjeez.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen Facebook, dus: wat staat er?
twitter:Ingeboogaers twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:15:31@JulianRubenNL Valt het niemand op dat op de spijkerbroek van vader grasvlekken op zijn bovenbenen zitten? of mos/schors/alg. reageer retweet
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:13 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Oud geintje: je huis staat in brand, wat doe je?
1: je post het op twitter
2: je belt 112
GVD...quote:
viel mij ook op, ook op de onderkant armen grijze kledingstukquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:18 schreef Rachilda het volgende:
twitter:Ingeboogaers twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:15:31@JulianRubenNL Valt het niemand op dat op de spijkerbroek van vader grasvlekken op zijn bovenbenen zitten? of mos/schors/alg. reageer retweet
De steenfabriek in Wijk Bij Duurstede past wél in de route tussen rhenen en Doorn trouwens.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:14 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Zou dat in de route passen? in eerste instantie denk ik niet, omdat je dan al over de brug bent? Als ik google maps mag geloven. Of hij moet dus zijn omgedraaid (wat blijkbaar dus wel te zien is) en daarna niet meer door cameras zijn waargenomen. En als ik ergens een grote vuilniszak bij een verlaten plek oid ziet liggen dan bel ik ook gelijk de politie. Wat een raar verhaal.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen Facebook, dus: wat staat er?
Ja is ook dom,dacht meteen bij die beelden kan nooit .quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, idd.... echt absurd dat de politie de beelden verkeerdom gezet heeft.... mogelijk wegens de gevoelsmatige richting, maar het is gewoon stom dat ze de kijker zo onderschatten.
Ok, dank jequote:Op woensdag 15 mei 2013 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ja, het is idd het facebook van de eigenaar.
Ik zie eerst de grijze auto alleen en daarna de zwarte erachteraan. Zal wel aan mij liggen dan...quote:
Bedoel je vanaf die brug of na twee uur.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:21 schreef aegir_de_viking het volgende:
Vraag is nu hoe rijdt hij vanaf Rhenen naar Doorn.... terug naar Rhenen en dan via Veenendaal?
beelden verkeerd gemonteerd blijkt nuquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:21 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik zie eerst de grijze auto alleen en daarna de zwarte erachteraan. Zal wel aan mij liggen dan...
well that narrows it downquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:18 schreef Rachilda het volgende:
Is dus kennelijk verkeerd om gemonteerd door de politie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:21 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik zie eerst de grijze auto alleen en daarna de zwarte erachteraan. Zal wel aan mij liggen dan...
dom, dom dom dom!!!quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dus kennelijk verkeerd om gemonteerd door de politie.
Je bedoelt nadat hij in Leersum gekeerd is?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:21 schreef aegir_de_viking het volgende:
Vraag is nu hoe rijdt hij vanaf Rhenen naar Doorn.... terug naar Rhenen en dan via Veenendaal?
twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:21:10Via @DvanOmmerenVerv. komt de auto vader 1.5 min later terug rijden richting #Leersum #Amerongen. Volgorde is andersom #vermistebroertjes reageer retweet
Maar ook op de fb van de eigenaar zie ik eerst auto vader alleen, daarna andere kant op met een donkere auto erachterquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:22 schreef Rachilda het volgende:
[..]
beelden verkeerd gemonteerd blijkt nu
Ze hadden eerst moeten laten zien (vermoedelijke) auto vader, zwarte auto en daarna (vermoedelijke) auto vader alleen
fb van vader zijn toch ook gewoon dezelfde beelden als die de politie heeft vrijgegevenquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:25 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Maar ook op de fb van de eigenaar zie ik eerst auto vader alleen, daarna andere kant op met een donkere auto erachter
dat zijn dan ook de door de politie aangeleverde beelden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:25 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Maar ook op de fb van de eigenaar zie ik eerst auto vader alleen, daarna andere kant op met een donkere auto erachter
Hij heeft dan ook gewoon de link gepost die de politie gepost heeft, dat die beelden zijn vrijgegeven wil niet zeggen dat hij z'n eigen beelden ook maar ongestraft op internet kan plempen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:25 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hij heeft daarna weer twee uur de tijd ,voordat hij weer gesignaleerd was.Want om 4 uur komt er weer een signaal van zijn telefoon.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bedoelt nadat hij in Leersum gekeerd is?
Ik gok Wijk bij Duurstede, Doorn, al dan niet nadat hij nog in Zeist is geweest, en dat kan ook via de N229 en Bunnik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |