Ja, ruim.... 04.16 pas, dus dat is 2 uur en 20 minuten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:27 schreef Marenda het volgende:
[..]
Hij heeft daarna weer twee uur de tijd ,voordat hij weer gesignaleerd was.Want om 4 uur komt er weer een signaal van zijn telefoon.
Ok, we gaan het ff andersom doen :quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:27 schreef Marenda het volgende:
[..]
Hij heeft daarna weer twee uur de tijd ,voordat hij weer gesignaleerd was.Want om 4 uur komt er weer een signaal van zijn telefoon.
twitter:VermistNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:25:47Beeld van politie is flink vertraagd, zegt eigenaar van camera #Leersum: 'Auto kwam met een behoorlijke vaart voorbij' #vermistebroertjes reageer retweet
Maar op die beelden zijn geen kinderen te zien.....quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:27 schreef Marenda het volgende:
[..]
Want zo kunnen we ook uitsluiten dat hij de kinderen wel in die 2 uur heeft achtergelaten want als hij niks anders te doen heeft in die 2 uur moet dat het wel zijn lijkt mequote:Op woensdag 15 mei 2013 14:28 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Ok, we gaan het ff andersom doen :
Stel hij heeft NIET in die tijd, in die omgeving de kinderen achtergelaten, WAT heeft hij dan wel gedaan in die tijd? suggesties daarvoor?
Patience gespeeld, ik voel het gewoonquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:28 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Ok, we gaan het ff andersom doen :
Stel hij heeft NIET in die tijd, in die omgeving de kinderen achtergelaten, WAT heeft hij dan wel gedaan in die tijd? suggesties daarvoor?
toch anders of het 10 m bij je huis vandaan is op een plek waar je vaak geweest bent of in de rijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:36 schreef eight het volgende:
[..]
Waar de vindplek uiteindelijk ook is, de confrontatie zal iedere dag voor de rest van haar leven plaatsvinden.
vind je? de beelden zijn toch gewoon onduidelijk?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:29 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Maar op die beelden zijn geen kinderen te zien.....
Ik denk dat ie vlak daarna toch is gaan hangen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ruim.... 04.16 pas, dus dat is 2 uur en 20 minuten.
Overigens weten we niet hoeveel tijd hij daarna nog had, want de tijd van overlijden is niet vrijgegeven.
nee, nooitquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:29 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Patience gespeeld, ik voel het gewoon
En ging hij zich toen al ophangen of heeft ie dat pas 2 uur later gedaan.In de nacht heeft hij de meeste tijd gehad,dus denk dat ze hier in de buurt zijn de kinderen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ruim.... 04.16 pas, dus dat is 2 uur en 20 minuten.
Ja erg onduidelijk, maar IK zie in ieder geval geen andere personen in die auto. Ook niet bij stilstaand vergroten. Word de kwaliteit niet beter van btwquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:30 schreef Rachilda het volgende:
[..]
vind je? de beelden zijn toch gewoon onduidelijk?
ja, begin ik nu ook te denkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:30 schreef Marenda het volgende:
[..]
En ging hij zich toen al ophangen of heeft ie dat pas 2 uur later gedaan.In de nacht heeft hij de meeste tijd gehad,dus denk dat ze hier in de buurt zijn de kinderen.
de Dooie Arm is wel een bekende 'funplaats' ik weet niet of hij zijn kinderen daar wel eens mee naartoe nam maar zal als tiener daar menig uurtje hebben doorgebracht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bedoelt nadat hij in Leersum gekeerd is?
Ik gok Wijk bij Duurstede, Doorn, al dan niet nadat hij nog in Zeist is geweest, en dat kan ook via de N229 en Bunnik.
Als die auto met een flinke snelheid voorbij reed, dan kun je stilstaand beeld vergroten wat je wilt, maar daar ga je met je standaard fotobewerkingsprogrammatjes geen mensen van in die auto zien zitten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja erg onduidelijk, maar IK zie in ieder geval geen andere personen in die auto. Ook niet bij stilstaand vergroten. Word de kwaliteit niet beter van btw
Hij kan zich wel om 07.30 verhangen hebben.......quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:30 schreef Marenda het volgende:
[..]
En ging hij zich toen al ophangen of heeft ie dat pas 2 uur later gedaan.In de nacht heeft hij de meeste tijd gehad,dus denk dat ze hier in de buurt zijn de kinderen.
en wie zou die iemand dan moeten zijn?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:34 schreef Jodelaar het volgende:
Blijft nog altijd gokken, zolang er geen beeld is dat de kinderen na Rhenen in de auto aanwezig waren, kunnen ze ook aan iemand zijn overhandigend in limburg (of ergens anders) (wat zou betekenen dat ze nog leven)... daar heb je 2 minuten voor nodig, buiten het afscheid nemen natuurlijk. Er moet nu gewoon een beeld/getuige komen die de kinderen nog heeft gezien. Als dat niet gebeurd, is het denk ik zoeken naar een speld in een hooiberg.
Waarschijnlijk verkocht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:34 schreef Jodelaar het volgende:
Blijft nog altijd gokken, zolang er geen beeld is dat de kinderen na Rhenen in de auto aanwezig waren, kunnen ze ook aan iemand zijn overhandigend in limburg (of ergens anders) (wat zou betekenen dat ze nog leven)... daar heb je 2 minuten voor nodig, buiten het afscheid nemen natuurlijk. Er moet nu gewoon een beeld/getuige komen die de kinderen nog heeft gezien. Als dat niet gebeurd, is het denk ik zoeken naar een speld in een hooiberg.
Hij moet wel als een gek hebben gereden,ik red het niet binnen een kwartier.En vooral niet nu ze daar al die wegversmallingen hebben aangelegd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als die auto met een flinke snelheid voorbij reed, dan kun je stilstaand beeld vergroten wat je wilt, maar daar ga je met je standaard fotobewerkingsprogrammatjes geen mensen van in die auto zien zitten.
Voor zover ik weet is hij om 07:50 gevonden. Mag toch aannemen dat ze wel kunnen uitvinden hoelang hij daar dus gehangen heeft.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij kan zich wel om 07.30 verhangen hebben.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |